Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.024-0002-C02
Project Name Renovation of educational infrastructure in Kazanlak Municipality
Beneficiary 000817778 Kazanlak Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 04.10.2017
Start Date 04.10.2017
End Date 09.09.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към обновяване на 8 обекта от образователната инфраструктура на територията на Община Казанлък. Проектът обхваща 3 детски градини, намиращи се в Зона "А - Зона за въздействие с преобладаващ социален характер, както и 5 основни училища в населените места от общината. Проектът предвижда цялостна реконструкция и ремонт на съществуващите сгради и прилежащи дворни пространства, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, ремонт и изграждане на водопровод и канализационни инсталации, газификация и свързване с градската газо-разпределителна мрежа. Проектът е на обща стойност 9 504 532.06 лв. и е с обща продължителност от 26 месеца. В резултат на реализацията на проекта ще бъде рехабилитирана образователна инфраструктура с обща Разгъната Застроена Площ от 18 886 кв. м., ще бъде понижено годишното потребление на енергия в размер на 2 314 239 kWh/годишно и ще се постигне намаляване на емисиите от СО2 газове в размер на 922,37 тона/годишно.
Activities
  • Activity: 1. Организация и управление на проекта : Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните под-дейности: 1. Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ от 9 души - Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол – 3 души, Юрист, Счетоводител и Домакин. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол - ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер - разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП., Contracted Amount: 77 105.70 , Reported Amount: 73 017.41
  • Activity: 2. Избор на изпълнители по реда на ЗОП: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки; 2. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 3. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 4. Строителен надзор; 5. Одит на проекта; 6. Изпълнение на дейности по информация и комуникация; 7. Доставка на оборудване и обзавеждане за 8 обекта от зоната за въздействие; 8. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР; 9. Изготвяне на Сертификати за енергийни характеристики; 10. Избор на членове на Екипа за управление на проекта. 11. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 3. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки: Избраният изпълнител ще изпълни проектиране на 5 обекта от функционални връзки, предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки, оценка на съответствието на изготвените инвестиционни проекти и авторски надзор по изпълнение на строителството. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОУ „Св. Климент Охридски“, гр. Крън – 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 4221 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Д-р Петър Берон“, с. Овощник - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1844 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Ръжена - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 3474 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Паисий Хилендарски“, с. Хаджимитрово - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1712 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „C“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Шипка - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2611 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда., Contracted Amount: 3 097 345.65 , Reported Amount: 3 879 551.21
  • Activity: 4. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Избраният изпълнител ще изпълни предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки и са неразделна част от настоящото проектно предложение. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОДЗ № 11 „Слънце“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1670 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. ЦДГ № 1 „Здравец“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 900 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „Д“) – топлоизолация на стени, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. Филиал на ЦДГ № 15 „Звънче“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2454 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. , Contracted Amount: 3 656 042.33 , Reported Amount: 4 464 414.30
  • Activity: 5. Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по 8 обекта, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. , Contracted Amount: 22 977.01 , Reported Amount: 27 272.46
  • Activity: 6. Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 - протокол за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР., Contracted Amount: 1 425.00 , Reported Amount: 1 665.00
  • Activity: 7. Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите., Contracted Amount: 11 300.00 , Reported Amount: 13 560.00
  • Activity: 8. Изпълнение на дейности по информация и комуникация: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: - Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; - Пресконференция: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната - след приключване на СМР и преди приключване на проекта; - Официална церемония: Ще се проведат общо 8 церемонии (4 церемонии по "първа копка" и 4 церемонии по откриване на обектите). Церемония по "първа копка" ще се проведе след сключване на договор с изпълнителя на СМР, а тази по откриване на обектите - след изпълнение на дейностите по СМР. - Постоянна обяснителна табела - 8 броя. Монтират се на всеки от обектите, след приключване на СМР. - Информационна табела пред сградата на Община Казанлък - 1 бр. - Прессъобщения: През целия период на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта. - Брошура/диплянка в тираж 1000 броя. - Рекламни материали /папка и химикал/ - 100 комплекта; - Банер винилов без стойка - 1 брой. - Изява в национална медия - 2 броя. - Билборд, двустранен, р-р 4х3 м. - 3 броя. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020., Contracted Amount: 12 750.00 , Reported Amount: 15 300.00
  • Activity: 9. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: 1/ авторски надзор при изпълнение на СМР на всеки съответен обект в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта и Акт образец 15 по ЗУТ; 2/ присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; заверки при покана от страна на Възложителя; 3/ наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него инвестиционен проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; 4/ съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; 5/ заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати., Contracted Amount: 10 500.00 , Reported Amount: 12 600.00
  • Activity: 10. Доставка на оборудване и обзавеждане.: След приключване на изпълнението на предвидените СМР в 3-те обекта от Зона за въздействие "А" (ОДЗ № 11 "Слънце", гр. Казанлък; ЦДГ № 1 "Здравец", гр . Казанлък; филиал в ж.к. Изток на ОДЗ 0 15 "Звънче", гр. Казанлък), външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще достави обзавеждане и оборудване за посочените обекти, в т. ч. за битовите, кухненските и складовите помещения, по техническа спецификация и КСС, част от работните проекти за всеки от обектите. За 5-те обекта от функционални връзки ще бъдат доставени стълбищни роботи с оглед адаптирането на средата и осигуряване на достъп за лица с увреждания., Contracted Amount: 474 502.70 , Reported Amount: 569 403.24
  • Activity: 11. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР: След фактическото завършване на СМР и преди издаване на Разрешение за ползване, външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще изготви екзекутивна документация (геодезическо заснемане), съгласно изискванията на чл. 54а, ал. 2 и §4, ал. 1, т. 4 от ПЗР на ЗКИР, както и съгласно чл. 175, ал. 5 от ЗУТ., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 22 000.00
  • Activity: 12. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от фун: След приключване на проектирането в рамките на Дейност № 3, избран външен изпълнител ще изготви Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки., Contracted Amount: 14 500.00 , Reported Amount: 15 660.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 197 976.00 , Reported Amount**: 197 976.00
  • Contractor: SKG - Ilian Todorov, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: PSP Ltd., Contracted Amount*: 714 280.26 , Reported Amount**: 714 617.08
  • Contractor: MARITZA-M-BORIS MIHALKOV, Contracted Amount*: 179 028.00 , Reported Amount**: 179 028.00
  • Contractor: DISMI 56, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 10 000.00
  • Contractor: Bilyana, Contracted Amount*: 12 073.23 , Reported Amount**: 10 669.65
  • Contractor: Konsult 2014 Ltd., Contracted Amount*: 6 960.00 , Reported Amount**: 6 960.00
  • Contractor: HRIMI-2008 Ltd., Contracted Amount*: 2 073 670.03 , Reported Amount**: 2 084 409.20
  • Contractor: KIMA CONSULTING Ltd., Contracted Amount*: 6 666.00 , Reported Amount**: 6 666.00
  • Contractor: GINEV INGENERING Ltd., Contracted Amount*: 18 698.50 , Reported Amount**: 18 998.46
  • Contractor: ARXONT Ltd., Contracted Amount*: 12 600.00 , Reported Amount**: 12 600.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 11 033.21 , Reported Amount**: 6 266.88
  • Contractor: Marian, Contracted Amount*: 5 753.21 , Reported Amount**: 7 130.41
  • Contractor: Kancho, Contracted Amount*: 15 193.21 , Reported Amount**: 15 193.21
  • Contractor: VELINA, Contracted Amount*: 11 553.21 , Reported Amount**: 9 120.00
  • Contractor: B I S, Contracted Amount*: 192 399.24 , Reported Amount**: 192 399.24
  • Contractor: MULTIPLEX INGENERING Ltd., Contracted Amount*: 10 308.00 , Reported Amount**: 10 308.00
  • Contractor: Sergei, Contracted Amount*: 5 753.21 , Reported Amount**: 5 663.77
  • Contractor: Ivo, Contracted Amount*: 5 753.21 , Reported Amount**: 5 668.60
  • Contractor: The Agency for Geodesy, Cartography and Cadastre, Contracted Amount*: 225.00 , Reported Amount**: 225.00
  • Contractor: SITIGAS BULGARIA, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: SINVEKS COOPERATION, Contracted Amount*: 699 360.84 , Reported Amount**: 747 628.06
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRIERA COMUNICATIONS Ltd., Contracted Amount*: 14 640.00 , Reported Amount**: 14 640.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 9 993.21 , Reported Amount**: 9 968.89
  • Contractor: HRISTINA, Contracted Amount*: 5 004.00 , Reported Amount**: 3 336.00
  • Contractor: SK BUILDING CORP., Contracted Amount*: 2 229 211.10 , Reported Amount**: 2 256 444.51
  • Contractor: AGROSTROY SP Ltd., Contracted Amount*: 663 441.73 , Reported Amount**: 745 730.62
  • Contractor: DMI Development Ltd, Contracted Amount*: 660.00 , Reported Amount**: 660.00
  • Contractor: FINANS ODIT KONSULT 2002 Ltd., Contracted Amount*: 13 560.00 , Reported Amount**: 13 560.00
  • Contractor: KARO TRADING Ltd., Contracted Amount*: 1 755 498.18 , Reported Amount**: 1 795 136.04
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 147.00 , Reached amount: 2 392.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 922.37 , Reached amount: 949.41
Indicator 4 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 481.00 , Reached amount: 491.00
Indicator 5 Decrease of annual primary energy consumption of public buildings, Measure Unit: kWh/година, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 314 239.00 , Reached amount: 3 128 389.00

Financial Information

Total Project cost 8 388 588.85 BGN
Grant 8 388 588.85 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 8 388 588.85 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 67 181.75 0.00 67 181.75 СК БИЛДИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 65 922.47 0.00 65 922.47 ХРИМИ-2008 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 87 774.91 0.00 87 774.91 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 278.81 0.00 44 278.81 СК БИЛДИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 34 968.04 0.00 34 968.04 КООПЕРАЦИЯ СИНВЕКС
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 37 761.03 0.00 37 761.03 ХРИМИ-2008 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 33 172.09 0.00 33 172.09 АГРОСТРОЙ СП ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 35 714.01 0.00 35 714.01 ПИ ЕС ПИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 999.85 0.00 999.85 ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 619.96 0.00 9 619.96 БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 898.80 0.00 9 898.80 БИС ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 2 (два) броя пътнически и 5 (пет) броя кухненски асансьорни уредби за 2 (два) обекта на образователната инфраструктура в община Казанлък (детски градини) от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер, Estimated Amount: 154 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 2 (два) броя пътнически и 5 (пет) броя кухненски асансьорни уредби за 2 (два) обекта на образователната инфраструктура в община Казанлък (детски градини)
    Contractor: MARITZA-M-BORIS MIHALKOV
    Contract total funded value: 179 028.00
Procedure 2 Subject to due process: Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 бр. обекти в зоните за въздействие, Estimated Amount: 10 500.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: ARXONT Ltd.
    Contract total funded value: 4 200.00
  • Differentiated position 2: -
    Contractor: ARXONT Ltd.
    Contract total funded value: 4 200.00
  • Differentiated position 3: -
    Contractor: ARXONT Ltd.
    Contract total funded value: 4 200.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за 3 обекта от зоната за въздействие, Estimated Amount: 634 470.51
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в град Казанлък, от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер по проект „Обновяване на образователната инфраструктура в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ в две обособени позиции, ОБОСОБЕНА ПОЗИЗИЯ №1
    Contractor: B I S
    Contract total funded value: 192 399.24
  • Differentiated position 2: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в град Казанлък, от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер по проект „Обновяване на образователната инфраструктура в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ в две обособени позиции, ОБОСОБЕНА ПОЗИЗИЯ №2
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 197 976.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на членове на Екипа за управление по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: Kancho
    Contract total funded value: 15 193.21
  • Differentiated position 2: -
    Contractor: Bilyana
    Contract total funded value: 12 073.23
  • Differentiated position 3: -
    Contractor: Daniela
    Contract total funded value: 9 993.21
  • Differentiated position 4: -
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 11 033.21
  • Differentiated position 5: -
    Contractor: Ivo
    Contract total funded value: 5 753.21
  • Differentiated position 6: -
    Contractor: Sergei
    Contract total funded value: 5 753.21
  • Differentiated position 7: -
    Contractor: Margarita
    Contract total funded value: 420.00
  • Differentiated position 8: -
    Contractor: Marian
    Contract total funded value: 5 753.21
  • Differentiated position 9: -
    Contractor: VELINA
    Contract total funded value: 11 553.21
  • Differentiated position 10: -
    Contractor: HRISTINA
    Contract total funded value: 5 004.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: DISMI 56
    Contract total funded value: 2 500.00
  • Differentiated position 2: -
    Contractor: DISMI 56
    Contract total funded value: 2 500.00
  • Differentiated position 3: -
    Contractor: DISMI 56
    Contract total funded value: 2 500.00
  • Differentiated position 4: -
    Contractor: DISMI 56
    Contract total funded value: 2 500.00
  • Differentiated position 5: -
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 6: -
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 7: -
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 8: -
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на дейности по информация и публичност, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Изработване и доставка на печатни брошури/дипляни и рекламни печатни материали “
    Contractor: DMI Development Ltd
    Contract total funded value: 660.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни елементи“.
    Contractor: TRIERA COMUNICATIONS Ltd.
    Contract total funded value: 14 640.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на Строително монтажни работи за 3 обекта от зоната за въздействие, Estimated Amount: 3 732 907.29
  • Differentiated position 1: ОП 1 „Изпълнение на СМР на Обединено детско заведение (ОДЗ) № 11 „Слънце“
    Contractor: SK BUILDING CORP.
    Contract total funded value: 1 343 634.98
  • Differentiated position 2: ОП 2 „Изпълнение на СМР на Целодневна детска градина (ЦДГ) №1 „Здравец“
    Contractor: HRIMI-2008 Ltd.
    Contract total funded value: 1 318 449.32
  • Differentiated position 3: ОП 3„Изпълнение на СМР на Обединено детско заведение №15 „Звънче“ - филиал ж.к. „Изток“
    Contractor: KARO TRADING Ltd.
    Contract total funded value: 1 755 498.18
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг за 5 бр. обекти - основни училища в населените места на територията на община Казанлък, Estimated Amount: 3 114 460.83
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: : „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Климент Охридски“, гр. Крън, Община Казанлък“
    Contractor: SK BUILDING CORP.
    Contract total funded value: 885 576.12
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Д-р Петър Берон“, с. Овощник, Община Казанлък“
    Contractor: SINVEKS COOPERATION
    Contract total funded value: 699 360.84
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Ръжена, Община Казанлък“
    Contractor: HRIMI-2008 Ltd.
    Contract total funded value: 755 220.71
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Паисий Хилендарски“, с. Хаджидимитрово, Община Казанлък“
    Contractor: AGROSTROY SP Ltd.
    Contract total funded value: 663 441.73
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Шипка, Община Казанлък“
    Contractor: PSP Ltd.
    Contract total funded value: 714 280.26
Procedure 9 Subject to due process: Одит, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: FINANS ODIT KONSULT 2002 Ltd.
    Contract total funded value: 13 560.00
Procedure 10 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на СМР, Estimated Amount: 38 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в гр.Казанлък от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер»;
    Contractor: GINEV INGENERING Ltd.
    Contract total funded value: 9 998.50
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 «Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (основни училища) в населени места на общината – функционални връзки гр.Крън, с.Хаджидимитрово и гр.Шипка“
    Contractor: MULTIPLEX INGENERING Ltd.
    Contract total funded value: 10 308.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „«Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 2 (два) обекта на образователната инфраструктура (основни училища) в населени места на общината – функционални връзки с.Ръжена и с.Овощник“
    Contractor: KIMA CONSULTING Ltd.
    Contract total funded value: 6 666.00
Procedure 11 Subject to due process: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: -
    Contractor: GINEV INGENERING Ltd.
    Contract total funded value: 2 900.00
  • Differentiated position 2: -
    Contractor: GINEV INGENERING Ltd.
    Contract total funded value: 2 900.00
  • Differentiated position 3: -
    Contractor: GINEV INGENERING Ltd.
    Contract total funded value: 2 900.00
  • Differentiated position 4: -
    Contractor: Konsult 2014 Ltd.
    Contract total funded value: 3 480.00
  • Differentiated position 5: -
    Contractor: Konsult 2014 Ltd.
    Contract total funded value: 3 480.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN