Identification

UMIS Number BG14MFOP001-5.003-0004-C02
Project Name Market research and opening new market niches to expand the marketing of fishery and aquaculture products through attendance and visit of specialized exhibitions.
Beneficiary 030187260 Atlantic Jsc
Funding EFMDR ==> Maritime and Fisheries Programme
Date of the Contract/Order 18.01.2019
Start Date 18.01.2019
End Date 27.11.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение на кандидата "Атлантик" АД е насочено към Сектор „Tърсене на нови пазари“. 
Проектното предложение обхваща дейности насочени към проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура посредством участието и посещението на специализирани изложения.
Обект на проектното предложение е участието и посещението на следните специализирани международни търговски изложения на рибни продукти:
1. "Seafood Expo Global" - Brussels, Belgium;
2.  "Seafood Expo North America" - Boston, USA ;
3.  "Conxemar - International Frozen Seafood Products Exhibition" - Vigo, Spain.
В съответствие с допустимите  разходи, регламентирани в условията за кандидатстване по процедура чрез подбор на проекти  BG14MFOP001-5.003 „Мерки за предлагане на пазара” в проектното предложение са включени разходи в следните категории:
1. Разходи за организиране на посещения с цел проучване на пазара;
2. Разходи за командировки в чужбина, съгласно  Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина;
3. Разходи за такса за участие, наем на пространство, конструкция на щанд, персонал на щанд;
4. Разходи за закупуване и брандиране на рекламни материали.
В съответствие с изискването относно екипа по проекта, фирма "Атлантик" АД  е подсигурила необходимия екип от експерти, чиято квалификация е посочена в раздел "Екип" от формуляра за кандидатсване.
Activities
  • Activity: Проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура посредством участието в специализирано изложение "Seafood Expo Global" - Brussels, Belgium, провеждано в периода 07.05.2019 - 09.05.2019 г.: Изпълнението на дейността обхваща различни активности целящи логистичното й подсигуряване, като: 1. Наемане на изложбено пространство - 24 м2 за периода на изложението 2. Наемане на обзавеждане за изложбеното пространство - маси, столове, хладилна витрина, електричество и др. 3. Транспорт и складиране на мостри във връзка с участието в специализирано изложение. 4. Осигуряването на самолетни билети (София - Брюксел - София) за персонала на кандидата (7 лица), който ще вземе участие в изложението; 5. Хотелското настаняване в гр. Брюксел за персонала на кандидата (7 лица), който ще вземе участие в изложението. 6. Дневни разходи и разходи за вътрешен транспорт, съгласно съгласно Наредба за служебните командировки и специализации в чужбина за 7 лица, Contracted Amount: 62 790.84 , Reported Amount: 71 690.37
  • Activity: Разработване и печат на рекламни материали: Дейността има за цел обезпечаването на участието на кандидата в специализираното международно търговско изложение на рибни продукт - "Seafood Expo Global" - Brussels, Belgium с рекламни материали. Предмет на дейността ще бъде дизайна, предпечатната подготовка и печата на: 1. Брандиране на щанд /дизайн, предпечатна подготовка и печат / - 1 комплект ; 2. Мемо листчета, брандирани-150 бр. 3. Рибни ключодържатели - брандирани - 150 бр. 4. Чадър, брандиран - 75 бр. 5. Химикал, брандиран - 150 бр. 6. Кубче листчета, брандирани - 150 бр. 7. Поставка за кламери, брандиран- 150 бр. 8. Спортна бутилка, брандирана - 75 бр., Contracted Amount: 8 750.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организиране на посещение с цел проучване на пазара, на специализирано изложение "Seafood Expo North America" - Boston, USA провеждано в периода 17 - 19 март 2019: Изпълнението на дейността обхваща следните активности целящи логистичното й подсигуряване: 1. Осигуряването на самолетни билети (Истанбул - Бостън - Истанбул) за 2 лица в периода 16 - 20 март 2019; 2. Осигуряването на хотелско настаняване за 2 лица в периода 16 - 20 март 2019; 3. Дневни разходи и разходи за вътрешен транспорт, съгласно съгласно Наредба за служебните командировки и специализации в чужбина за 2 лица , Contracted Amount: 10 501.84 , Reported Amount: 5 220.22
  • Activity: Организиране на посещение с цел проучване на пазара, на специализирано изложение "Conxemar - International Frozen Seafood Products Exhibition" - Vigo, Spain провеждано в периода 01 - 03 октомври 2019: Изпълнението на дейността обхваща следните активности целящи логистичното й подсигуряване: 1. Осигуряването на самолетни билети (Истанбул - Порто - Истанбул) за 2 лица в периода 30.09.2019 - 03.10.2019 г. 2. Осигуряване на вътрешен транспорт - рент а кар (Порто - Виго - Порто). 3. Осигуряването на хотелско настаняване за 2 лица в периода 30.09.2019 - 03.10.2019 г. 4. Дневни разходи, съгласно съгласно Наредба за служебните командировки и специализации в чужбина за 2 лица, Contracted Amount: 6 770.16 , Reported Amount: 5 452.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Komart Ltd, Contracted Amount*: 49 850.00 , Reported Amount**: 49 850.00
  • Contractor: Skyline-ES Ltd, Contracted Amount*: 34 542.00 , Reported Amount**: 29 685.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на проектите за мерки за предлагане на пазара и помощи за складиране, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Measure Unit: EUR, Base Value: 0.00 , Target amount: 50 000.00 , Reached amount: 165 516.45
Indicator 3 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Measure Unit: тонове, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 22.00

Financial Information

Total Project cost 82 341.61 BGN
Grant 41 170.78 BGN
Self amount 41 170.83 BGN
Total actual amounts paid 41 170.78 BGN
Percentage of EU co-financing 75.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Осигуряване на самолетни билети и хотелски настанявания за нуждите на „Атлантик“ АД“ , Estimated Amount: 34 559.82
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на самолетни билети и хотелски настанявания за нуждите на „Атлантик“ АД“
    Contractor: Skyline-ES Ltd
    Contract total funded value: 34 542.00
Procedure 2 Subject to due process: „Предоставяне на услуги свързани с участие на изложение в чужбина за нуждите на „Атлантик“ АД., Estimated Amount: 49 887.45
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на услуги свързани с участие на изложение в чужбина за нуждите на „Атлантик“ АД“
    Contractor: Komart Ltd
    Contract total funded value: 49 850.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN