Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0810-C01
Project Name Development and market realization of an entrepreneurial product
Beneficiary 204798882 NADKAM-1965 EOOD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 10.06.2019
Start Date 10.06.2019
End Date 17.05.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Видин, гр.Видин

Description

Brief description
НАДКАМ-1965 ЕООД е млада компания, основана м.Октомври 2017г. с цел производство и пазарна реализация на предприемачески продукт-устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри, в обхвата на приоритетно направление "безжични сензорни мрежи и безжична комуникация/управление" от определената в ИСИС тематична област „Информатика и ИКТ“. Както всички знаем, компютърната и комуникационна техника промени света значително. Употребата им е силно застъпена, както в малките дейности, които приемаме за даденост в нашето ежедневие, така и в осигуряването на огромни по своята сложност и важност системи, подобряващи качеството на живот. Предприемачът от НАДКАМ-1965 ЕООД цели производство и пазарна реализация на предприемачески продукт "устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри" за нуждите на дейта центровете и всички предприятия, които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника. Предприемачът, както и формирания екип по проекта имат солиден опит в сферата на компютърните технологии.Чрез предвидените по проект услуги и закупуването на специализирани активи, младата компания ще има възможност да работи и в най - интензивно развиващият се отрасъл производство и реализация на компютърни компоненти. Проектното предложение отговаря на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. за развитие на нови предприятия в специфични сфери, свързани с преодоляването на европейски и регионални предизвикателства, насърчаване на предприемачеството, развитие на конкурентно и ефективно производство и гарантиране на стабилен икономически растеж, както и устойчива заетост, чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески продукти и услуги.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): С изпълнение на проектното предложение ще бъде възможна реализацията на предприемаческия продукт-устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри,за нуждите на дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника.Амбицията на предприемачът от НАДКАМ-1965 ЕООДе да предложи на пазара(български и европейски)едно иновативно устройство с широк кръг потенциални ползватели като дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника;Устройството дава възможност за отдалечено и автоматизирано управление,мониторинг и рестарт едновременно на множество сървъри в дейта центрове за безпроблемно отдалечено сервизиране,без необходимост от обслужващ персонал.Предвиденият екип от ключови експерти има сериозна теоретична и практическа подготовка и много голям опит в провеждането на подобни продукти в сферата на Компютърните технологии, като това включва проектиране, производство,тестване и осъществяване на оптимизационни процедури за разработване на предприемаческия продукт,което е гаранция за успешна пазарна реализация;Производството на устройството ще е изцяло екологичен процес - без отделяне на вредни вещества и или отпадъчни емисии.Устройството ще бъде произведено от екологично чист,рециклируем,биоразградим материал PLA на основата на възобновяеми източници-материал получил отличителна награда за 2010г.за най-масово използвана био пластмаса в света.Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на специализирания предприемачески екип по проекта,следва да започне изпълнение на заложените дейности и етапи.Ще се закупят предвидените специализирани активи, а съгласно предвидените етапи ще бъде избран изпълнител за Изработка на икономическа и финансова оценка на продукта, Изработка на пазарно проучване за реализация на предприемаческият продукт, както и изработка на визуализационни материали; Без закупуването на предвиденото оборудване не би било възможно производството и пазарната реализация на устройството за отдалечено управление на сървъри.Всеки един актив е внимателно подбран и съобразен с производствения процес,както следва: 1.Индустриални програматори за електроника 3 броя:След като електронните платки бъдат наситени и спойките им бъдат проверени е необходимо да се качи програмен код.Индустриалният програматор за електроника позволява възможност за автоматизирано програмиране на електронните платки, като програмирането се осъществява при контакт на програмиращ куплунг с платката.Индустриалния програматор насища електронните платки с цифрови сигнали и зарежда конкретния софтуер за да може платката да работи. 2.3Д Принтери 2 броя:След изработката и програмирането на електрониката в устройството за отдалечено управление на сървъри е необходимо производството на неговото корпусно тяло; За целта ще бъде закупени 2 броя 3Д принтери за изработка на горната и долната част на кутията; Цялостното корпусно тяло на устройството ще бъде изработено от екологичен биоразградим рециклиеруем, термопластичен алифатен полиестер PLA, получен от възобновяеми източници, получил отличителна награда за 2010 за най-масово използвана био пластмаса в света. Благодарение на 3д принтерите, производството ще бъде изцяло екологично и не е свързано с отделяне на вредни вещества или отпадъчни емисии., Contracted Amount: 247 600.00 , Reported Amount: 242 344.81
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъде изработени и поставени информационна табела и 5 броя стикери за предвиденото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 465.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: REKLAMEN MARKET OOD, Contracted Amount*: 5 424.00 , Reported Amount**: 6 780.00
  • Contractor: ANISA - M, Contracted Amount*: 7 104.00 , Reported Amount**: 8 880.00
  • Contractor: REKLAMNO IZDATELSKA AGENTSIYA NOMER 1 OOD, Contracted Amount*: 372.48 , Reported Amount**: 465.60
  • Contractor: DIANID, Contracted Amount*: 131 328.00 , Reported Amount**: 164 160.00
  • Contractor: VESELIN BALEV EOOD, Contracted Amount*: 33 216.00 , Reported Amount**: 41 520.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.34 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.50 , Reached amount: 2.50
Indicator 3 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 86.15 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 241 360.23 BGN
Grant 193 088.16 BGN
Self amount 48 272.07 BGN
Total actual amounts paid 193 088.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на ДМА: Индустриални програматори за електроника 3 броя и 2 броя 3Д Принтери;, Estimated Amount: 210 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на ДМА: Индустриални програматори за електроника 3 броя
    Contractor: DIANID
    Contract total funded value: 131 328.00
  • Differentiated position 2: Закупуване на ДМА: 3Д Принтери 2 броя
    Contractor: VESELIN BALEV EOOD
    Contract total funded value: 33 216.00
Procedure 2 Subject to due process: Изработка на икономическа и финансова оценка на продукта, Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Изработка на икономическа и финансова оценка на продукта
    Contractor: ANISA - M
    Contract total funded value: 7 104.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработка на пазарно проучване за реализация на предприемаческият продукт, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Изработка на пазарно проучване за реализация на предприемаческият продукт
    Contractor: REKLAMEN MARKET OOD
    Contract total funded value: 5 424.00
Procedure 4 Subject to due process: Разходи за визуализация - изработка на информационна табела и 5 броя стикери, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Разходи за визуализация - изработка на информационна табела и 5 броя стикери
    Contractor: REKLAMNO IZDATELSKA AGENTSIYA NOMER 1 OOD
    Contract total funded value: 372.48

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN