Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0167-C01
Project Name Dignified and independent life
Beneficiary 000817917 Opan municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.12.2015
Start Date 01.02.2016
End Date 01.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Опан

Description

Brief description
Подкрепа на звено за услуги в домашна среда към «Домашен социален патронаж»(ДСП)Опан, в рамките на което ще се извършват три основни типа почасови дейности: 1. Дейности за лична помощ, в т.ч. и дейности с медико-социална насоченост; 2. Дейности за социална подкрепа и социално включване; 3. Комунално-битови дейности. За целта в рамките на звеното ще бъдат наети и обучени  лица в трудоспособна възраст, непридобили право на пенсия, които да обслужват нуждаещите се на територията на община Опан.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: За доброто управление на проекта при неговото стартиране ще бъде проведена среща за сформиране на екипа за управление на проекта. Включва среща на всички членове на екипа, разглеждане на детайлите по проекта и неговото изпълнение, цели и очаквани резултати, дефиниране на отговорностите и задълженията на всеки от екипа, определяне на график за срещи и отчети по време на изпълнение на проекта, както и детайлно запознаване с методите на оценка и анализ на прогреса на проекта и начините за предотвратяване и разрешаване на проблеми свързани с неговото реализиране. Успешното реализиране на проекта ще бъде гарантирано с точно разпределение на задълженията на членовете на екипа, ясно дефиниране на техните задължения и отговорности, както и стриктното спазване на правилата за мониторинг, контрол и отчетност. Ръководител на проекта - следи за изпълнението на проекта като цяло, включително техническата и финансова част. Ще отговаря за връзката между общината и трети страни, както и между общината и финансиращата институция. Координатор - следи графика на проекта, сроковете за изпълнение на отделните дейности. Ще отговаря за координацията между различните членове на екипа. Отговаря за административно-техническата обезпеченост на проекта. Счетоводител - ще отговаря за отчитането на проекта пред финансиращата институция. Ще следи за спазването на срокове, начините на отчитане и типа документи, които трябва да бъдат изготвени., Contracted Amount: 15 837.00 , Reported Amount: 15 675.58
  • Activity: Обучение на персонала за предоставяне на услуги: Предвижда се всички новоназначени лица – персонал за предоставяне на услуги в домашна среда да преминат 1 въвеждащо или 1 надграждащо обучение, всяко от които с минимална продължителност 4 дни /краткосрочно, при пълно откъсване от работата/ по предварително одобрен учебен план в съответствие с Параметрите, заложени в Утвърдените от Изпълнителния директор на АСП Методики за предоставяне на социални услуги в общността, като стриктно се следи да не се допуска включване във въвеждащо обучение на лица, преминали през идентично обучение по други програми или проекти или по друг ред., Contracted Amount: 1 440.00 , Reported Amount: 1 200.00
  • Activity: Супервизия и психологическа подкрепа на персонала: Супервизията е процес на подкрепа на работещите в сферата на предоставяне на социални услуги. Супервизията е средство предлагащо гаранция за качество на всяка социална дейност, където функциите са ясно дефинириуми. Супревизията е процес на взаимодействие между супервизор и супервизиран насочен към неговото (на супервизирания) професионално развитие, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегряване. За целите на проекта е предвидено да се провежда групова супревизия на персонала на звеното веднъж на три месеца. По време на груповите супервизии ще се разглеждат случаи, ще се обсъждат трудности и проблеми възникнали в процеса на предостаняве на услугите, както и начини за тяхното преодоляване. Индивидуалните супревизии ще бъдат осъществявани всеки месец от психолога в звеното. При индивидуалната супервизия ще се обсъжда работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, справяне с лични емоции по отношение на потребител или колега; ще се предоставя емоционална и психологическа подкрепа. Провеждането на супервизия на персонала е от особена важност за качеството на предоставяните услуги., Contracted Amount: 2 160.00 , Reported Amount: 2 756.61
  • Activity: Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите: Към звеното за предоставяне на услуги в домашна среда ще бъде назначен психолог. Подкрепата на компетентен психолог е важна за разрешаването на редица житейски казуси. Хората с увреждания повече от всеки друг трябва да преодоляват различни бариери, вътрешни или външни. Затова мотивацията и подкрепата оказани от психолога са важна част за постигане на добър емоционален баланс. , Contracted Amount: 18 171.12 , Reported Amount: 17 151.00
  • Activity: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги: Основната цел на дейността е да бъдат предоставени качествени интегрирани услуги на всеки един потребител, които да обхванат и задоволят в максимална степен неговите потребности. За нормалното функциониране на Звеното и за качественото предоставяне на услугите е необходимо да бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: - пълно обзавеждане за два броя работни места включващо бюро, сектор, шкаф, контейнер, офис-стол на колелца, стол-посетителски, метален шкаф, компютърна конфигурация - "Процесор: мин. 2,3 GHz, Твърд Диск: мин 500GB SATA, Памет:мин 4 GB RAM, Оптично устройство: DVD RW, клавиатура и мишка, Монитор: мин 18.5"" Wide, 16:9 a/r, 5ms, 1366 x 768, Динамичен контраст 100 000:1, Яркост 250 cd/кв.м.•, TCO5.0, H170° V160°, UPS: 1250VA, Input 230V / Output 230V, Лазерно многофункционално устройство - рrint, copy, scan. Тази техника е необходима, тъй като по време на проекта се създава голям брой документация, нормално произтичаща от големия брой потребители и служители обхванати в проекта. Ежемесечно ще се налага и принтиране на отчети, графици и планове. Металните шкафове са необходими във връзка със съхраняването на копия на лични данни и документи на потребители и служители. С цел създаване на нормална работна среда на Звеното се предвижда и закупуването на 1 брой климатик. За по-качественото предоставяне на интегрирани социални услуги ще бъде закупено и медицинско оборудване и консумативи, които ще бъдат необходими на медицинската сестра в ежедневните й задължения., Contracted Amount: 360 982.46 , Reported Amount: 354 711.49
  • Activity: Осигуряване на публичност: Община Опан ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу: Ще бъдат осъществени 2 броя пресконференции; Ще бъде изработена 1 бр. информационна табела и 1 брой транспарант; Ще бъдат изготвени и разпространени 500 информационни флаери и 100 информационни плакати; Ще бъдат публикувани 3 прессъобщения в интернет-страницата на община Опан за осъществяването на проекта; Ще бъдат изработени 100 рекламни чанти, 100 химикалки, 100 рекламни чаши, 100 бележника, 1 флаш-банер на интернет-страницата на общината и 100 календара с цел популяризиране на ЕС, ЕСФ, ОПРЧР и проекта, съобразени с правилата за визуализация. Ще бъдат изготвени и 50 стикери за залепване на придобитото обзавеждане и оборудване. По този начин ще бъде постигната една от основните цели на Структурната помощ – а именно публичност и информираност на широката общественост в процеса на усвояване на средства от бюджета на ЕС., Contracted Amount: 4 020.00 , Reported Amount: 3 525.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ZARAPHARM, Contracted Amount*: 967.20 , Reported Amount**: 823.00
  • Contractor: DAYANA-H-YORDANKA IVANOVA, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: PANDA KOOPERATSIA, Contracted Amount*: 13 376.88 , Reported Amount**: 13 092.75
  • Contractor: Alnaruze Ltd, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 65.46 , Reported Amount**: 65.46
  • Contractor: DUGA PLUS, Contracted Amount*: 3 287.40 , Reported Amount**: 3 285.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 38.00 , Reached amount: 52.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 43.00 , Reached amount: 52.00

Financial Information

Total Project cost 402 610.58 BGN
Grant 402 610.58 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 394 342.27 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN