Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0304-C01
Project Name Providing employment and sustainable workforce in Grind Ltd.
Beneficiary 201345297 Grind Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.09.2016
Start Date 16.09.2016
End Date 16.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Гринд ЕООД предвижда създаване на 8 броя нови работни места. Планиран брой наети лица от целева група "Продължително безработни и неактивни лица"-6 броя на позиции:1)счетоводител-1 бр; 2)координатор производство-1 бр; 3)дизайнер-1 бр; 4)оператор кантираща машина-1 бр; 5)машинен оператор опаковане-1 бр; 6)машинен оператор дървообработващи машини-1 бр. Планиран брой наети лица от целева група "Безработни младежи до 29 години включително"-2 броя на следната позиция:1) монтажник мебели от дърво и други подобни материали.На наетите лица по проекта ще бъдат осигурени лични предпазни средства и работно облекло в съответствие с оценката на риска за съответните длъжности, необходимо оборудване, материали и консумативи за осъществяване на работния процес и обслужване от служба по трудова медицина.Осъществяването на настоящия проект ще допринесе за изпълнението на специфичните цели на процедурата за предоставяне на БФП, а именно създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица, увеличаване броя на включените в заетост безработни младежи на възраст до 29 г. включително, с акцент върху интеграцията им като уязвима група. Изпълнението на проекта на ГРИНД се основава на стратегията на ОП РЧР за осигуряване на по-висока и качествена заетост. Чрез новоназначените служители компанията предвижда да разшири обхвата на предоставяните услуги чрез добавяне на услуги свързани с дизайн, проектиране и ръчно кантиране. С цел обезпечаване на работните процеси, свързани с предоставяните съществуващи и нови услуги се предвижда закупуване на оборудване,ДНА, стопански инвентар, лични предпазни средства, работно облекло.  С цел прозрачност на изпълнението на фиксираните дейности и в съответствие с  изискванията на правилата за информация и комуникация,Гринд ЕООД предвижда публикуване на 2 броя статии в местни медии при старта и в края на изпълнение на проекта, публикуване на информация за проекта в уебсайта на Дружеството, поставяне на информационна табела в офиса на компанията.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Сформиране на екип по организация, управление и администриране на проекта. Екипът се състои от: 1 бр. Ръководител на проекта; 1 бр. Счетоводител; 1 бр. Технически сътрудник. Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран за период от 250 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Сформира и ръководи проектния екип. Организира и администрира дейностите на членовете на екипа по проекта при изпълнение на дейностите по проекта; Утвърждава тръжните документи и участва при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Отговаря за правилното водене и съхранение на тръжната документация; Организира избора на изпълнители, организира сключването на договори с тях и осъществява контрол при доставките; Ръководи, координира и контролира всички дейности, свързани с доставката на определеното в проектното предложение оборудване; Следи за правилния мониторинг и отчетност на проекта; Следи и отговаря за постигане на заложените по проекта цели и съответствието им със заложените индикатори; Контролира изпълнението на дейностите по проекта в срок и съгласно договора за БФП, както и правилното използване на финансовите средства; Отговорен е за създаване на организационни и материални условия за изпълнение на проекта; Организира, координира и участва активно при изпълнение на комуникационния план и визуализацията на проекта; Организира и отговаря за отчитането на проекта пред ДО и УО; Извършва и други дейности, които не попадат в задълженията на другите членове на екипа по управление на проекта. Счетоводителят ще бъде ангажиран за период от 250 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Отговаря за създаване и поддържане на контакти с банкови институции във връзка с предвидени плащания по проекта. Планира и осъществява контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта. Поддържа и отчита счетоводната документация по изпълнение на проекта. Съдейства и участва при изготвяне на финансови междинни и финален отчети на проекта. Основните отговорности са свързани с: -законосъобразно и прозрачно изразходване и отчитане на средствата по проекта; -съхраняване и осчетоводяване на финансови документи по проекта; -изготвяне на междинни и финален финансови отчети по проекта в съответствие със законодателството и изискванията на ДО/УО и ги представя за одобрение и подпис на Управителя на компанията; -изготвя искания за плащания; -изпълнява и други задължения, свързани с финансовата дейност по проекта. Техническият сътрудник ще бъде ангажиран за период от 250 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Следи документооборота и се грижи за събирането на информация за изпълнение на дейнсотите по проекта, техническото му обезпечаване и предоставяне на обща информация на Ръководителя на проекта; Изпълнява технически задачи, свързани с изпълнението на проекта; Указва съдействие на Ръководителя и Счетоводителя на проекта; Организира работни срещи на членовете на екипа; Да следи документооборота и се грижи за събирането на информация за изпълнение на дейностите по проекта, техническото му обезпечаване и предоставяне на обобщена информация на Ръководителя на проекта; Генериране, завеждане, описване, съхранение и контрол на кореспонденция, свързана с изпълнение на дейностите по проекта; Поддържане на непрекъсната комуникация между членовете на екипа за организация и управление на проекта; Да изпълнява и други задачи, възложени от Ръководителя на проекта и свързани с неговото изпълнение., Contracted Amount: 7 479.13 , Reported Amount: 7 571.29
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Изпълнението на проекта предвижда наемане на безработни и неактивни лица, като целевата група по проекта се предвижда да бъде съставена от продължително безработни и неактивни лица и безработни младежи до 29 години включително. Ръководството на "ГРИНД" ЕООД предвижда двама от наетите по проекта специалисти да бъдат представители на целевата група "Безработни младежи до 29 години включително", а шест от наетите по проекта специалисти да бъдат представители на целева група "Продължително безработни и неактивни лица". Политиката на "ГРИНД" ЕООД е насочена към непрекъснато рaзвитие и мотивиране на човешкия капитал, нает в Дружеството. Именно поради тази причина, ръководството на компанията предвижда устойчиво развитие на резутатите от проекта да бъде постигнато чрез запазване на работното място на поне 75% (6 лица) от наетите по проекта служители след приключване на дейностите по проекта, високо ниво на мотивация на служителите, осигуряване на безопасна работна среда, предразполагаща към непрекъснато усъвършенстване на работещите. Изпълнението на дейността "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" ще бъде извършена чрез разработване от екипа за организация и управление на проекта на критерии за всяко ново работно място. Изпълнението на предвидените по проекта дейности предвижда наемане на: 1)Счетоводител-1 брой. Образование-средно специално в областта на икономиката; трудов опит в областта на счетоводството, управление на финансите, изготвяне на годишни финансови отчети и др. Трудов опит минимум 1 година. 2)Координатор производство-1 брой. Образование-средно специално техническо; трудов опит в областта на координиране и управление на производствени процеси в мебелно производство, включително калкулации на продукция, качествено проследяване на произведената продукция, процеси по рязане, кантиране, изработка на детайли и заготовки, управленски опит поне 5 години, състоящ се в ръководене и координиране на хора, процеси, дейности. 3)Дизайнер-1 брой. Образование- висше образование;трудов опит като проектант-чертожник на мебели минимум 5 години. 4)Оператор кантираща машина-1 брой. Образование-средно специално техническо;трудов опит в областта на кантиране минимум 1 година. 5)Машинен оператор опаковане-1 брой. Образование-средно специално техническо;трудов опит в областта на складова дейност минимум 1 година. 6)Машинен оператор дървообработващи машини-1 брой. Образование- средно специално техническо; трудов опит в областта на монтаж на изделия минимум 5 години 7)Монтажник мебели от дърво и други подобни материали-2 броя. Образование-средно; трудов опит в областта на монтаж на дървени изделия минимум 1 година. Възраст до 29 години. Наемането на целевата група по проекта, както и трудовите и осигурителни отношения между наетите в рамките на проекта лица и работодателя, ще бъде извършено в пълно съответствие с българското трудово и осигурително законодателство. За разкритите нови работни места по проекта се предвижда обслужване от Служба по трудова медицина, която ще изготви актиализиране на оценката на риска на "ГРИНД" ЕООД с добавяне на нови карти за оценка на рисковете на разкритите нови длъжности, обезпечаване на всички дейности, поподащи в обхвата на Службата по трудова медицина. Изборът на Служба по трудова медицина е предвидено да бъде външно възлагане по реда на ПМС 118 в съответствие със стойността на приложения бюджет на проекта. , Contracted Amount: 54 297.92 , Reported Amount: 56 682.70
  • Activity: Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За ръчното кантиране ще бъде нает Оператор кантираща машина и закупени кантослепваща машина и кантова фреза с мин.техн.х-ки:Кантослепваща машина мощност1200W;Честота 50/60Hz;Височина на канта18-65мм;Дебелина на канта 0,5-3,0мм;Вътрешен радиусgt;50мм;Клас на защита–I;Тегло до 8кг;Кантова фреза:Консумирана мощност720Вт;Диаметър на затегнати челюсти–6-8мм;Макс.дълбочина на фрезоване,вертикално–9мм;Макс.дълбочина на фрезоване,хоризонтално–5мм;Макс.широчина на фрезоване14мм;Тегло:до 2кг.За Оператор дървообр. машина се закупува акумулаторен винтоверт с мин.техн. х-ки:Волтаж–10,8V;Капацитет на батерията–2,6Ah;Мощност–soft10,hard16;Тегло:до1кг;Обхват на патронника1,0-10мм.За опаковането ще бъде нает Машинен оператор опаковане и закупена машина за пакетиране с мин.техн.х-ки:Тегло–3.6кг;Скорост:12м/мин;Отбягване:от 2200–9000N;Дебелина на лентата:0,9–1,27мм;Ширина на лентата–13-16мм;Качество на лентата:PP-PET.При опаковането на поръчки в сандъци се използва акумулаторен винтоверт с идентични х-ки.За Счетоводител,Координатор производство и Дизайнер се закупуват лаптопи с мин.техн.х-ки:Процесор:2.40–3.00GHz;Твърд диск:мин.1TB;Памет:мин.8GB;Дисплей:макс.15,6”;Оптично у-во;Батерия:4-клетъчна,литиево-йонна;Тегло:под 2,5кг.,мултифункционално устройство-копир,скенер и принтер с мин.техн.х-ки:цветно принтиране,копиране,сканиране-скорост над 21 стр/мин;размер:А4;Памет:мин.2GB;Двустранен печат,копиране,сканиране.Необходимостта от лаптопите се обуславя от мобилността на лицата с цел контрол,мониторинг на производствените процеси.За работата на 2бр.Монтажници на мебели от дърво и др.подобни материали се закупуват акумулаторен винтоверт-2бр.с идентични мин.техн.х-ки;акумулаторен перфоратор-1бр.с мин.техн.х-ки:Капацитет–5,2Ач;Обороти макс.–0–1,100мин;Бр.удари–0–4,895мин;Сила на ед.удар–1,8J;Пробивни резултати в бетон/дърво/стомана–18/25/13мм;Тегло под2,5кг.Махален прободен трион:Консумирана мощност–550Вт;Бр.ходове–1500–3800об/мин;Дълбочина на рязане на дърво/неферитни метали/стомана–120/20/10мм;Тегло–под 2кг; акумулаторен винтоверт-2бр. с идентични мин.техн.х-ки;вакуумен комплект-1бр. с мин.техн.х-ки:Конс.мощност до 200-230Вт;Производителност на помпата до 3,5м3/ч;Минимален вакуум ≥81%/ ≥810mbar;Тегло–8кг.;потъващ циркулярен трион-1бр. с мин.техн.х-ки:Конс.мощност–1600Вт;Честота на въртене на празен ход–1350-3550об/мин;Диаметър на режещия диск–210мм;Дълбочина на рязане 45°/90°-0-55/0-75мм;Присъединяване на прахоизсмукване–27/36мм;Тегло:под 6,5кг;махален прободен трион-1 бр. с мин.техн.х-ки:Конс.мощност–550Вт;Бр.ходове–1500–3800об/мин;Регулиране на махалното движение на степени–4;Дълбочина на рязане на дърво/неферитни метали/стомана-120/20/10мм;Тегло–под 2кг.ЛПС и работно облекло:Обувки със защитно бомбе–зимни-3 ч.за Координатор производство,Монтажник мебели от дърво и др.подобни материали;защитни обувки-1 ч. за Машинен оператор дървообр.машини;защитни каски-3 бр.за Монтажник мебели от дърво и др.подобни материали и Машинен оператор дървообр. машини;прахозащитна полумаска-5 бр за Координатор производство,монтажник мебели от дърво,машинен оператор опаковане,оператор кантираща машина;антифони-3 бр. за Координатор производство,машинен оператор дървообр. машини,машинен оператор опаковане;защитни очила-4 бр за координатор производство,машинен оператор дървообр. машини,машинен оператор опаковане,оператор кантираща машина;защитни ръкавици-5 бр за монтажник мебели от дърво,машинен оператор дървообр.машини,машинен оператор опаковане,оператор кантираща машина;маска с активен въглен-1 бр за машинен оператор дървообр. машини;Защитно облекло лятно и зимно–6 бр.за координатор производство, монтажник мебели от дърво,машинен оператор дървообр. машини,машинен оператор опаковане, оператор кантираща машина., Contracted Amount: 24 145.00 , Reported Amount: 25 733.00
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. и Европейския социален фонд. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват: -Изготвяне на 2 броя публикации по проекта- при стартиране на проекта и при финализиране на проекта, с цел популяризиране на линията на финансиране; -Изготвяне на 10 броя стикери за маркиране на закупеното по проекта оборудване; -Изготвяне на 1 брой информационна табела по местоизпълнение на дейностите по проекта. Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. Предприятието ще изисква същото от своите изпълнители съгласно образците на Оперативната програма. Предвидената по проекта публикация при стартиране на проекта ще обяви финансовия принос на Европейския съюз, Европейския социален фонд и ОП "Развитие на човешките ресурси" за изпълнението на предвидените по проекта дейности, ще очертае целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да обхваща кратко описание на всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОП "РЧР" за реализирането на дейностите. Публикациите при стартиране на проекта и при финализиране на проекта се предвижда да бъдат публикувани в една местна медиа и да бъдат публикувани на уебсайта на Дружеството с цел информиране на по-широк кръг аудитория., Contracted Amount: 1 060.00 , Reported Amount: 1 060.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MIDIMA EOOD, Contracted Amount*: 847.00 , Reported Amount**: 847.00
  • Contractor: BISMAR, Contracted Amount*: 700.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: Global Tech Group, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: CHARLS KOMPYUTARS EOOD, Contracted Amount*: 7 088.00 , Reported Amount**: 4 500.00
  • Contractor: Felder Goup Bulgaria, Contracted Amount*: 14 398.00 , Reported Amount**: 14 398.00
  • Contractor: Tallpack Bulgaria, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: Yoana, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 677.56
  • Contractor: Helios -Ani Dimitrova ET, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 677.56
  • Contractor: Skail X EOOD, Contracted Amount*: 262.50 , Reported Amount**: 262.50
  • Contractor: Texno-ART Ltd, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 86 982.05 BGN
Grant 86 982.05 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 86 978.57 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи , Estimated Amount: 262.50
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване , Estimated Amount: 14 398.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване – лаптопи , Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване – лаптопи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване - машина за пакетиране, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване - машина за пакетиране
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване - машина за пакетиране
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на работно облекло и ЛПС, Estimated Amount: 847.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на работно облекло и ЛПС
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Изработване на диоптрични очила / очила за работа с компютър, Estimated Amount: 400.00
  • Differentiated position 1: Изработване на диоптрични очила / очила за работа с компютър
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Обслужване от служба по трудова медицина , Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Обслужване от служба по трудова медицина
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Предоставяне на услуги по организация и управление на проекта, в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги по организация и управление на проекта, в качеството на Счетоводител по проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Предоставяне на услуги по организация и управление на проекта, в качеството на Технически сътрудник по проекта, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги по организация и управление на проекта, в качеството на Технически сътрудник по проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Публикация при стартиране и финализиране на проекта, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Публикация при стартиране и финализиране на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN