Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.101-0115-C02
Project Name Patronage care for the elderly and disabled with the municipality of Dulovo
Beneficiary 000565416 Municipality of Dulovo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.05.2020
Start Date 16.03.2020
End Date 31.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Дулово

Description

Brief description
Чрез реализацията на проектното предложение ще се осигури мрежа от услуги в домашна среда и изгради подходящ /материален и кадрови/капацитет за предоставянето им. По този начин ще се подобри качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора. Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID - 19, ще се мобилизират допълнителни публични ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, включително хора  с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най- голяма степен от вируса, както и за лица в карантинен период. Целева група по проекта:
1.Хора с увреждания и техните семейства;
2.Лица над 65 годишна възраст с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
3.Възрастни в риск.
Проектът ще се реализира чрез дейности и мерки, които ще бъдат изпълнявани от община Дулово, за да се постигнат заложените резултати в проектното предложение, както следва:
1.Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги, за преодоляване последиците от корона вируса; 
2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост,включително лекарства./закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги/със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/;
3. Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата;
4.Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.
В резултат на изпълнение на дейностите ще се подобри качеството на живот на потребителите в домашна среда и ще бъдат подкрепени лицата, които са уязвими в най-голяма степен от COVID - 19.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавирус.: Провеждане на подбор на подходящи лица, които да предоставят услуги за преодоляване последиците от коронавируса. Подборът и наемането на лицата /разносвачи/ ще съответства на българското трудово и антидискриминационно законодателство. Подборът на доставчиците на услугата ще се проведе съгласно разписана от кмета опростена процедура. Опростената процедура ще включва: подаване на заявление по образец от кандидата. Предвиждаме срокът за приемане на заявления от кандидати за разносвачи да бъде постоянен. Заявленията ще се приемат в деловодството на община Дулово всеки работен ден от 9:00 - 15:00ч. Ще бъдат наети 66 лица на длъжност разносвачи, които са безработни или наети лица на непълен работен ден и ще се сключат трудови договори. На наетите лица ще бъдат изготвени и разписани длъжностни характеристики и ще бъде проведен задължителен първоначален инструктаж. Инструктажът се регистрира в книга за инструктаж, съгласно Наредба за условията и реда за провеждане на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Кметът на община Дулово ще утвърди Правилник за вътрешния ред, процедура за вътрешен контрол по предоставяне на услугата и процедура за приемане разглеждане на жалби и сигнали. Лицата ще попълнят декларация за съгласие за обработка на лични данни. В обхвата на настоящия проект ще се включат : 1.Хора с увреждания и техните семейства. 2.Лица над 65 годишна възраст с ограничения или в невъзможност за самообслужване. 3.Възрастни в риск. Член от екипа на проекта ще осъществява телефонна връзка с потребителите на услугата във връзка с определяне разносвача, който ще предоставя услугата. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати лица , които не отговарят на условията на механизма Лична помощ и други програми предоставящи такава услуга. Ще се осигури равен достъп на желаещите да ползват услугата. Ще бъде дадена възможност на лицата да определят как услугата да бъде организирана във времето., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 241 648.54
  • Activity: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги/ със средства на потребителите/.: Създаване на условия за предоставяне на услуги, за преодоляване последиците от коронавируса на лица от целевите групи по проекта. Предоставянето на услугите ще се реализира по разработен график на всеки разносвач. Графикът ще включва лицата, които ще бъдат обслужвани и конкретната услуга. Потребителят сам ще определя времето за ползване на услугата - ежедневно, ежеседмично или друго. Разпределението във времето е насочено към най - пълно задоволяване на заявените потребности на потребителя на услугата. Всички дейности по предоставяне на услугите от разносвачите се извършват при спазване на задълженията и отговорностите, разписани в длъжностната им характеристика и в индивидуалния график. Общината изпълнява проект "Обществена трапезария"към ФСЗ, като обслужва 100 души. За целта планираме потребителите на "Обществена трапезария" да бъдат обслужвани от наетите разносвачи, като по този начин ще се осъществи превенция и опазване здравето на потребителите.Предвиждаме разходи за пазарски чанти, химикали, хартиени папки и тениски за 66 броя разносвачи и еднократни кутии за храна на потребителите на "Обществена трапезария"., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.: За реализиране на проектните дейности закупуване и доставка на лекарства, заплащане на битови сметки и заявяване и получаване на неотложни административни услуги / със средства на потребителите/, във връзка с преодоляване последиците от коронавируса, предвиждаме транспортни услуги на персонала, които да се осъществяват с лични моторни превозни средства или наемане на автомобил - тип такси. За доставка на храна не предвиждаме транспортни услуги, тъй като във всяко населено място има хранителен магазин. Използването на транспорт ще е необходимо за доставка само на лекарства и административни услуги, тъй като в голяма част от населените места от общината няма аптеки и административни звена. Плащането на сметки и извършването на административни услуги много често не може да се осъществи в конкретното населено място и е необходимо да се пътува до общинския център. За целта предвиждаме разходи за покриване на сумите от разходо - оправдателните документи за извършен транспорт. Ще бъде изготвена кратка процедура, свързана с отчитане на разходите по използване на транспортните средства. Ежемесечно доставчиците на услугата/ разносвачи/ ще изпращат до екипа разходо-оправдателни документи за извършени пътни и транспортни разходи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Предвид създалата се пандемична обстановка в страната, личните предпазни средства оказват голямо значение относно предпазване от COVID-19. За изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат осигурени лични предпазни средства за преодоляване последиците от коронавируса. На всички доставчици /разносвачи/ на услугата ще бъдат осигурени - маски, ръкавици и дезинфектанти. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 198.00 , Reached amount: 316.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Participants aged over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 198.00 , Reached amount: 316.00

Financial Information

Total Project cost 314 820.00 BGN
Grant 314 820.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 306 707.62 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN