Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 274 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Silistra

Description

K and H Group Consulting is an enterprise that operates in the city of Silistra. The firm is engaged in consultancy and has 5 persons appointed as "business consultant", some of whom have completed a lower education level than ISCED 4.
One of the main goals of the company is to appoint another 15 unemployed / inactive persons to support the successful development of the company through their promotion and motivation for development in the field of consulting activities.
The newly employed will be assigned to the following positions: 5 persons in the position of "business consultant", 5 persons in the position of "expert marketing" and 5 persons in the position of Assistant Office.
With this project, we plan to develop the company's business by attracting motivated people to successfully carry out the company's business. Achieving the intended objectives and indicators under the project will be implemented through the following project activities:
- 10 persons holding a "business consultant" position will be trained in a Business Services Associate.
- 5 persons holding the position of "marketing expert" will be trained in the profession "Marketing Assistant" and 5 persons in the position of Assistant Office by "Small and Medium Business Associate".
- all 20 persons will undergo key competency training 2 "Communication in foreign languages" - English.
The planned trainings are tailored to the specifics of the company's activities and the needs of the jobs.
Thanks to the implementation of the project, a number of beneficial results will be created, such as improving the skills of the employees, which corresponds directly to their successful realization in the labor market, their retention and, above all, the enhancement of their career development opportunities. Indirect results expected to create the necessary prerequisites for achieving a competitive and developing economy based on knowledge and technological development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучени по квалификационна степен втора - професия "345040 Сътрудник в бизнес - услуги", специалност 3450401 "Бизнес - услуги": Целта на дейността е да се осигури наддграждане на знанията и уменията на заетите лица и тези, които ще бъдат включени в заетост, спрямо съвременните изисквания на пазара на труда. Възможностите, които "КиХ Груп Консултинг" ЕООД желае да предложи са свързани със тяхната стратегия за развитие и желание да бъдат конкурентоспособни в пазарната ниша, в която са предприели насока. В тази връзка на 10 лица на длъжност "бизнес консултант" ще бъде осигурено обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия "345040 Сътрудник в бизнес - услуги", специалност 3450401 "Бизнес - услуги". В тази целева група ще бъдат засегнати два индикатора, защото 5 от лицата попадат в групата на заетите, а останалите 5 ще бъдат безработни и/или неактивни лица разпределени в съответния код на интервенция, в зависимост от подбора, които ще бъде осъществен на по-ранен етап. "КиХ Груп Консултинг" ЕООД не попада в приоритетния сектор, но отговаря на правилата посочени в Условията за кандидатстване и над 50% от заетите лица са със завършена образователна степен по-ниска от ISCED 4 (не притежават образование по-високо от средно). Професионалното обучение ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на Закона за професионално образование и обучение /ЗПОО/. Ще бъде изготвен график и план за провеждане на учебните занятия, с предвиден период от 7 месеца. Учебните занятия ще се провеждат в работни и/или почивни дни, като това ще бъде уточнено допълнително заедно с избрания изпълнител. Обученията ще се извършат от външен изпълнител с валидна лицензия от НАПОО, който ще бъде избран по реда на ПМС № 160/01.07.2016г. Обучението по придобиване или повишаване на професионалната квалификация ще се осъществява от лицензиран Център за професионално обучение, чийто преподаватели притежават завършено образование, придобита специалност, присъдена квалификация и правоспособност, които са в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за придобиване на квалификация за съответната професия. Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоретична и практическа част, като минимума теоретични часове е 300, а минимума практически е 360. Обучението ще включва задължителна професионална подготовка, задължителна отраслова професионална подготовка, специфична професионална подготовка и практика. Обучението ще има минимална програма по разделите: - Предприемачество; - Чужд език по професията; - Управление на маркетинга; - Организационно поведение; - Бизнес комуникации; - Делова кореспонденция. Теоретичните занятия ще бъдат провеждани в осигурена от обучителната организация учебна база, а практическите занятия ще се провеждат в работните помещения на предприятието-кандидат. След приключване на обучителните курсове всички обучени лица /10 души/ ще положат изпити за проверка на усвоените теоретични знания и практически умения. Изпитът ще се проведе в два последователни работни дни и ще включва четири часов теоретичен писмен изпит и четири часов практически изпит. Предвижда се успешно да завършат курса 100% от първоначално започналите обучението. В резултат на проведеното обучение лицата ще придобият квалификация по втора квалификационна степен по професия "345040 Сътрудник в бизнес - услуги", специалност 3450401 "Бизнес - услуги", която ще бъде удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38 ал. 2 от ЗПОО – Свидетелство за професионална квалификация. Планираните разходи за едно лице обучаващо се по втора квалификационна степен е 1200 лв., като това е регламентирано ясно в Условията за кандидатстване и съгласно чл. 31, пар. 3 от Регламент 651/2014. В тази връзка, както следва: 10 лица*1200 лв. = 12000 лв. Предвидени са и разходи за стипендии на обучаващите се неактивни и/или безработни лица в размер на 10,00 лв. за всеки присъствен учебен ден в населеното място, както следва: 5 лица*22дни*7месеца*10лв.= 7 700 лв. Общата сума за обучения и стипендии възлиза на 19 700 лв. 19 700.00 0.00
Обучени по квалификационна степен втора - професия "Сътрудник в маркетингови дейности" и професия "Сътрудник в малък и среден бизнес": Целта на дейността е да се осигури наддграждане на знанията и уменията на заетите лица и тези, които ще бъдат включени в заетост, спрямо съвременните изисквания на пазара на труда. Възможностите, които "КиХ Груп Консултинг" ЕООД желае да предложи са свързани със тяхната стратегия за развитие и желание да бъдат конкурентоспособни в пазарната ниша, в която са предприели насока. В тази връзка на 10 безработни и/или неактивни лица ще бъде осигурено обучение за придобиване на втора квалификационна степен - 5 лица ще преминат обучение по професия 342020 "Сътрудник в маркетингови дейности", специалност 3420201 "Маркетингови проучвания" и 5 лица ще преминат обучение по професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес, специалност 3450501 Малък и среден бизнес. В тази целева група ще се включат безработни и/или неактивни лица разпределени в съответния код на интервенция, в зависимост от подбора, които ще бъде осъществен на по-ранен етап. Професионалното обучение ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на Закона за професионално образование и обучение /ЗПОО/. Ще бъде изготвен график и план за провеждане на учебните занятия, с предвиден период от 7 месеца. Учебните занятия ще се провеждат в работни и/или почивни дни, като това ще бъде уточнено допълнително заедно с избрания изпълнител. Обученията ще се извършат от външен изпълнител с валидна лицензия от НАПОО, който ще бъде избран по реда на ПМС № 160/01.07.2016г. Обучението по придобиване или повишаване на професионалната квалификация ще се осъществява от лицензиран Център за професионално обучение, чийто преподаватели притежават завършено образование, придобита специалност, присъдена квалификация и правоспособност, които са в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за придобиване на квалификация за съответната професия. Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоретична и практическа част, като минимума теоретични часове е 300, а минимума практически е 360. Обучението ще включва задължителна професионална подготовка, задължителна отраслова професионална подготовка, специфична професионална подготовка и практика. Обучението ще има минимална програма по разделите: - Предприемачество; - Чужд език по професията; - Маркетинг; - Организация и техника на търговските дейности; - Мениджмънт; - Маркетингови проучвания и изследвания; - Реклама и рекламна политика. Теоретичните занятия ще бъдат провеждани в осигурена от обучителната организация учебна база, а практическите занятия ще се провеждат в работните помещения на предприятието-кандидат. След приключване на обучителните курсове всички обучени лица /10 души/ ще положат изпити за проверка на усвоените теоретични знания и практически умения. Изпитът по всяка от професиите ще се проведе в два последователни работни дни и ще включва четири часов теоретичен писмен изпит и четири часов практически изпит. Предвижда се успешно да завършат курса 100% от първоначално започналите обучението. В резултат на проведеното обучение 5 от лицата ще придобият квалификация по втора квалификационна степен по професия 342020 "Сътрудник в маркетингови дейности", специалност 3420201 "Маркетингови проучвания" и 5 от лицата ще придобият по професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес 3450501 Малък и среден бизнес, които ще бъде удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38 ал. 2 от ЗПОО – Свидетелство за професионална квалификация. Планираните разходи за едно лице обучаващо се по втора квалификационна степен е 1200 лв., като това е регламентирано ясно в Условията за кандидатстване и съгласно чл. 31, пар. 3 от Регламент 651/2014. В тази връзка, както следва: 10 лица*1200 лв. = 12000 лв. Предвидени са и разходи за стипендии на обучаващите се неактивни и/или безработни лица в размер на 10,00 лв. за всеки присъствен учебен ден в населеното място, както следва: 10 лица*22дни*7месеца*10лв.= 15 400 лв. Общата сума за обучения и стипендии възлиза на 27 400 лв. 27 400.00 0.00
Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - английски език: В рамките на проекта е предвидено всички от различните целеви групи да преминат през ключава компетентност 2 "Общуване на чужди езици" и в частност английски език. Обучението ще отговаря на регламента посочен в Европейската рамка на ключовите компетентности. В обучението ще бъдат включени общо 20 лица от целевата група, представители на три различни специфични групи. Те са разпределени на длъжностите, както следва: 10 на длъжност "бизнес консултант" с код по НКПД 24216007 и 5 на длъжност "експерт маркетинг" с код по НКПД 24316002 и 5 на длъжност "Асистент, офис" с код по НКПД 33433011. Изборът на английския език е обусловен от факта, че това е език, който се говори и разбира от най-широк кръг клиенти, независимо от тяхната националност. Планираните за преминаване в това обучения лица трябва да успеят да го преминат, защото от това зависи адекватното им посрещане на настоящите и бъдещите предизвикателства, тъй като бързоразвиващите се информационни и комуникационни технологии промянат изискванията от страна на работодателите към работната сила. Поради тази причина на лицата се дава възможност да посрещнат новите предизвикателстваи да придобият уменията за работа с новите производствени, информационни и комуникационни технологии, както и познанията по чужди езици. Тази инвестиция на знания и компетенции, освен че ще направи лицата желани и качествени кадри, ще спомогне и за тяхното самочувствие и за желание за самоусъвършенстване. Чрез придобиване на ключова компетентност лицата ще повишат качеството на своята работата, което ще рефлектира и на тяхната мотивация, защото ниската самооценка е основен проблем на повечето служителите, както и в настоящия случай. При планирането на дейността и разходите за нея ще се спазва оптималното съотношение между използваните ресурси за осъществяването на набелязаните конкретни цели и постигането на планираните резултати. В обучението за придобиване на ключова компетентност ще бъдат включени 5 заети във фирмата лица и 15 безработни и/или неактивни лица, които след успешно преминаване на обучението, ще бъдат назначени за минимум 3 месеца. Целевата група е съставена от подгрупи, които имат различен код на интервенция и покриват различен планиран индикатор. В тази връзка над 50% от заетите лица, включени в обучение за повишаване на професионалната квалификация в "КиХ Груп Консултинг" ЕООД, отговарят на изискването и са със завършена образователна степен по-ниска от ISCED 4. За групата на безработни и/или неактивни лица до 29г. включително ще са икономически неактивните младежи извън образование и обучение и/или включени в обучение, в заетост или в самостоятелна заетост безработни младежи извън образование или обучение. За групата на безработните/неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. ще са безработни или неактивни лица и/или безработни или неактивни лица с ниско образование. Чуждо-езиковото обучение ще е с минимална продължителност от 300 учебни часа и ще обхваща три нива на обучение. Конкретните нива ще бъдат определени за индивидуално за всеки обучаем след полагане на входящ тест. На успешно преминалият обучение по английски език ще бъдат издаден сертификат за преминато обучение по съответните нива. Обучението ще се провежда в продължение на 4 месеца. Тъй като лицата ще са много за една група, това обстоятелство ще се вземе под внимание и лицата ще бъдат разпределени по групи за постигане на максимална ефективност. Предвидени са и разходи за стипендии на обучаващите се неактивни и/или безработни лица в размер на 10,00 лв. за всеки присъствен учебен часа на ден в населеното място (минимум 6 учебни часа) както следва: 15 лица * 22дни * 4месеца * 10лв.= 13 200 лева. След изпълнение на дейността очакваните резултати на фирмата съответстват на стремежите на оперативната програма, а именно да се създадат квалифицирани кадри на пазара на труда. Те ще могат да използват придобитите знания, за да се реализират професионално и да имат предимства пред други кандидати. 27 200.00 0.00
Подбор на безработни и/или некативни лица: С настоящия проект ще бъдат назначени 15 безработни и/или неактивни лица в "КиХ Груп Консултинг" ЕООД, които след успешно преминаване на обученията ще бъдат назначени за минимум 3 месеца на длъжности: - 5 на длъжност "бизнес консултант" с код по НКПД 24216007; - 5 на длъжност "експерт маркетинг" с код по НКПД 24316002 - 5 на длъжност "Асистент, офис" с код по НКПД 33433011 Ще бъдат разпределени в два кода на интервенция: - 102: ще бъдат назначени 8 безработни и/или неактивни лица; - 103: ще бъдат назначени 7 безработни и/или неактивни лица. Лицата ще бъдат подбрани да отговарят на тези кодове за интервенция, като това поне 50%на безработните и/или неактивните лица да са от специфична категория, а именно: - за младежите до 29г. включително - да са икономически неактивните младежи извън образование и обучение и/или включени в обучение, в заетост или в самостоятелна заетост безработни младежи извън образование или обучение. - за лицата на възраст между 30 и 54 г. - да са безработни или неактивни лица и/или безработни или неактивни лица с ниско образование. За подбора на лицата ще бъдат изработени изисквания към лицата, които ще бъдат съобразени с хоризонталните принципи, с които кореспондира програмата. Ще бъдат насърчавани равните възможности и ще се предотвратява всякаква дискриминация, основана на различни критерии. Равенството между мъжете и жените и интегрирането на принципа за равенство на възможностите ще се насърчава по време на изпълнението на проекта. Устойчивите резултати предвидени по проекта са свързани индиректно с качествения подбор на персонала. Подборът на персонал е много важен етап от реализирането на целия проект, тъй като чрез него ще се поставят основите за изпълнението на индикаторите и планираните устойчиви резултати. Ръководството на предприятието ще направи всичко по силите си, за да направи правилния избор на кандидатите, но ако някое лице реши да напусне или отпадне по друга причина на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на безработни и/или неактивни лица, които биха могли да бъдат включени в проекта. Двата месеца от стартирането на проекта ще бъдат отделени за качествения подбор на 15 лица, на които ще бъде осигурена несубсидирана заетост, обучения и стипендии. Ще бъдат оценявани, както настоящето образование, наличието на базисни знания, така и мотивацията за професионално развитие на кандидатите и желанието им за работа в сферата на консултантските услуги. 0.00 0.00
Безработни и/или некативни лица включени в несубсидирана заетост: Дейността има за цел да се осигури заетост на 15 лица в две от специфичните категории по проекта: - безработни и/или неактивни лица на възраст до 29г., икономически неактивните младежи извън образование и обучение и/или включени в обучение, в заетост или в самостоятелна заетост безработни младежи извън образование или обучение; - безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г., както и тези безработни или неактивни лица с ниско образование в същия възрастов интервал. След приключване на обученията лицата ще бъдат назначени на длъжности: 5 на длъжност "бизнес консултант" с код по НКПД 24216007 и 10 на длъжност "експерт маркетинг" с код по НКПД 24316002. С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство. Също така "КиХ Груп Консултинг" ЕООД предвижда всички неактивни/безработни лица, завършили успешно предвидените по проекта обучения, да бъдат включени в несубсидирана заетост при работодател за период от 3 месеца. Възм За тях ще бъде осигурено месечно възнаграждение съгласно Минималния осигурителен доход при пълно или непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на двата кода по НКПД съответно за период от 3 месеца. При подбора на неактивните/безработните лица ще бъдат изготвени изисквания спрямо длъжностите, съобразени с планираните кодове на интервенция. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация. Ще се подберат лица, които показват мотивация и желание за работа в сферата, в която се реализира фирмата. По този начин се цели в проекта да се включат лица, които имат намерения за устойчива заетост, такива които имат желание да постигнат повече, като повишат своята квалификацията, такива, които имат желание за самоусъвършенстване и искат активно да участват в различни форми на заетост и учене през целия живот. "КиХ Груп Консултинг" ЕООД осъзнава, че предоставяйки такива възможности за обучения и насърчавайки своите най-важни ресурси за професионалното и кариерно развитие, ще постигане напредък и ще се наложи като адекватна, конкурентоспособна и развиваща се фирма, основаваща се на знанието и технологичното развитие. Подобрявайки условията за достъп до работа на безработни и/или неактивни лица целенасочено ще се постигане социална интеграция и бъдеща реализация на лицата, отговавяща адекватно на изискванията на пазара на труда, което индиректно кореспондира с целите на самата програма. 5 585.40 0.00
Предоставяне на гъвкави форми на заетост и стимули за периода на обученията: "КиХ Груп Консултинг" ЕООД планира в рамките на изпълнението на проекта да приложи гъвкави форми на заетост за петте заетите лица на длъжност "бизнес консултант" за периода, в който те са включени в обучение по проекта. С лицата има сключени трудови договори и им е осигурено месечно възнаграждение и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, спрямо Българското законодателство. Ще бъдат предоставени различни възможности за прилагане на гъвкава заетост, като част от тях ще са следните: - почасова работа; - работа на смени; - работа на непълно работно време; - работа на плаващо работно време; - гъвкави работни часове за определен период; - работа на повикване; - работата от разстояние; - ротация на работното място. Благодарение на тази планирана дейност ще се насърчават гъвкави процеси на учене, включително чрез професионална ориентация и утвърждаване на придобитите компетенции. Възможно е след приключване на проекта да бъде трайно установен този метод за гъвкава заетост. Очаква се заетите лица да могат ефективно да разгърнат своя потенциал и лесно да съчетаят професионалните и личните си ангажименти с личностното си изграждане. 6 540.60 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).