UMIS Number | BGHOMEAFFAIRS-1.003-0003-C03 |
Project Name | Support for unaccompanied minors, seeking international protection |
Beneficiary | 131181915 IOM INTERNATIONAL ORGANIZATION FOR MIGRATION |
Funding | NFM ==> Home Affairs |
Date of the Contract/Order | 14.06.2022 |
Start Date | 14.06.2022 |
End Date | 13.02.2024 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | In execution (starting date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
През 2019 и 2020 г. МОМ предприе стъпки за подобряване на ситуацията за подпомагане на непридружени деца мигранти, създавайки две сигурни зони в РПЦ София - Военна Рампа и Овча Купел. Двете сигурни зони осигуряват защитена среда за децата, където те получават грижи, адаптирани към тяхната възраст, пол, религия и културен произход от обучени специалисти, включително социални работници, психолози, правни есперти, културен медиатор и преводачи. За да осигури по-нататъшното функциониране на двете сигурни зони, МОМ ще изпълни следните дейности: Подкрепа на непридружените деца - Предоставяне на денонощна социална помощ; · Осигуряване на 24/7 физическа охрана; · Предоставяне на услуги за устен превод и културна медиация; · Предоставяне на социална, правна и психологическа подкрепа, достъп до общопрактикуващ лекар/медицински услуги, осигуряване на медицински интервенции и закупуване на лекарства, ако е необходимо; · Организиране на информационни сесии , включително за подкрепа, предоставяна от МОМ, права и задължения по време на процедура за международна закрила, правила на сигурната зона, процедура за събиране на семейство по Дъблинско законодателство, мерки за защита срещу COVID-19 и други. · Предоставяне на подкрепа за деца, посещаващи училище; · Разпространение на нехранителни продукти - дрехи, хигиенни консумативи и пособия и други артикули, ако е необходимо. · Организиране на културни, художествени и спортни дейности, екскурзии до културни, исторически и природни обекти. Поддържане на материалната база на сигурните зони: · Дребни ремонти и дейности по поддръжка; · Закупуване/подмяна на материали, мебели и оборудване; Координация с други органи: · Координационни срещи с ДАБ; · Координиране и допълняемост с други партньори, включително по отношение на процедурата за събиране на семейството по Дъблинско законодателство · Информационни материали ще бъдат разработени и разпространявани чрез партньорските мрежи на МОМ и в Интернет. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors | None |
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Specific indicator 1, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 6.00 |
Indicator 2 | Average annual occupancy rate in reception centre, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 502.50 |
Indicator 3 | Number of places available in the reception centre, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 300.00 |
Indicator 4 | Specific indicator 3, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 5 | Annual number of unaccompanied minors receiving services (social support services, language, schooling, legal aid), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 670.00 |
Indicator 6 | Specific indicator 2, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00 |
Total Project cost | 1 942 740.83 BGN |
Grant | 1 942 740.83 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 1 645 755.71 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process:
Дизайн и изготвяне на информационни и промоционални материали, информационни банери, информационни табели,
Estimated Amount: 2 350.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process:
Осигуряване на гориво за служебен транспорт,
Estimated Amount: 6 540.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Доставка на автомобил за обслужване на сигурните зони
,
Estimated Amount: 25 000.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали ,
Estimated Amount: 11 706.56
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офиса на проекта и двете сигурни зони за деца,
Estimated Amount: 11 700.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Доставка на нехранителни стоки за непридружените деца настанени в двете сигурни зони,
Estimated Amount: 18 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Доставка на санитарно-хигиенни консумативи за офиса на проекта и двете сигурни зони за деца,
Estimated Amount: 18 000.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: Доставка на хигиенни материали ,
Estimated Amount: 17 998.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: Закупуване на материали за спортни и художествени дейности и система за мотивация,
Estimated Amount: 24 300.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: Закупуване на мебели и оборудване на двете сигурни зони за непридружени деца,
Estimated Amount: 4 500.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Застраховка и поддръжка за служебен автомобил на МОМ,
Estimated Amount: 6 750.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Застраховка на имущество в складово помещение,
Estimated Amount: 5 400.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Избор на изпълнител с предмет осигуряване на денонощна охрана и сигурност в сигурните зони за настаняване на непридружени малолетни и непълнолетни деца, търсещи международна закрила на територията на Регистрационно-приемателните центрове на Държавната агенция за бежанци в гр. София кв. Овча купел и кв. Военна рампа ,
Estimated Amount: 82 800.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Извършване на тестове и прегледи за COVID19 и други заболявания и медицински ситуации,
Estimated Amount: 13 500.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Изготвяне и отпечатване на заключителен информационен материал за популяризиране на резултатите от проекта и подкрепата на НФМ 2014-2021,
Estimated Amount: 800.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Изработване на страница на проекта в сайта на МОМ,
Estimated Amount: 1 000.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Комуникационни, куриерски и пощенски разходи,
Estimated Amount: 5 400.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Логистика за провеждане на информационни събития, включително откриващо и закриващо и обучения,
Estimated Amount: 15 100.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Логистика за провеждане на информационни събития, включително откриващо и закриващо и обучения; Дизайн и изготвяне на информационни и промоционални материали, информационни банери, информационни табели; Изготвяне и отпечатване на заключителен информационен материал за популяризиране на резултатите от проекта и подкрепата на НФМ 2014-2021; Провеждане на спортни, културно-развлекателни и артистични дейности за непридружени деца; и Провеждане на екскурзии за непридружени деца до културно-исторически паметници, музеи, природни паркове,
Estimated Amount: 38 000.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Осигуряване на денонощна охрана и сигурност в сигурните зони за настаняване на непридружени малолетни и непълнолетни деца, търсещи международна закрила на територията на Регистрационно-приемателните центрове на Държавната агенция за бежанци в гр. София кв. Овча купел и кв. Военна рампа,
Estimated Amount: 32 850.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Осигуряване на денонощна охрана и сигурност в сигурните зони за настаняване на непридружени малолетни и непълнолетни деца, търсещи международна закрила на територията на Регистрационно-приемателните центрове на Държавната агенция за бежанци в гр. София кв. Овча купел и кв. Военна рампа,
Estimated Amount: 82 800.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Осигуряване на лицензи за ИТ софтуер,
Estimated Amount: 5 760.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Осигуряване на общи услуги за функциониране на офиса на проекта и почистване на помещенията на социалните работници в двете сигурни зони за деца и за осигуряване на складово помещение,
Estimated Amount: 14 040.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Осигуряване на сигнално-охранително обслужване на складово помещение,
Estimated Amount: 1 260.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Осигуряване на сигурност в двете сигурни зони за непридружени деца,
Estimated Amount: 288 000.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Поддръжка и текущи ремонти на двете сигурни зони за непридружени деца,
Estimated Amount: 32 400.00
|
Procedure 27 |
Subject to due process: Провеждане на екскурзии за непридружени деца до културно-исторически паметници, музеи, природни паркове,
Estimated Amount: 7 750.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: Провеждане на спортни, културно-развлекателни и артистични дейности за
непридружени деца; и Провеждане на екскурзии за непридружени деца до културно-исторически
паметници, музеи, природни паркове,
Estimated Amount: 19 750.00
|
Procedure 29 |
Subject to due process: Провеждане на спортни, културно-развлекателни и артистични дейности за непридружени деца,
Estimated Amount: 12 000.00
|
Procedure 30 |
Subject to due process: Супервизия на екипи за работа с непридружени деца,
Estimated Amount: 6 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN