Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0015-C02
Project Name Functioning of the Regional Information Center - Varna
Beneficiary 000093442 Municipality of Varna
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна

Description

Brief description
Чрез настоящото проектно предложение Община Варна ще продължи да изпълнява дейностите свързани с функционирането на Областен информационен център - Варна, който е част от Мрежата от 27 областни информационни центъра. Проектът ще осигури непрекъсваемост на дейностите за предоставяне на навременна и достоверна информация, относно възможностите, които се предоставят по отделните Оперативни програми, за повишаване познаваемостта на европейските фондове, програмите съфинансирани от ЕСИФ, за представяне на изпълнени вече проекти и популяризиране на добри практики. Ще се предоставя експертна информация по телефон, електронна поща или на място в офиса. Предвижда се организирането на информационни събития за целевите групи и съвместни събития с управляващите органи в Общините от Област Варна и участия в общи инициативи на национално ниво. ОИЦ-Варна ще продължи сътрудничеството с управляващите органи, регионалните структури на оперативните програми, Областна администрация, Общините от Област Варна, образователни институции и други мрежи. Идентифицираната вече потребност на потенциалните кандидати и бенефициенти от Област Варна за получаването на точна и ясна информация за актуални възможности за кандидатстване ще бъде осигурена чрез функционирането на ОИЦ-Варна. Предвидени са четири основни дейности:
1. Текуща издръжка и поддръжка на ОИЦ - Варна; 
2. Функциониране на ОИЦ-Варна; 
3. Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали; 
4. Осигуряване на публичност и визуализация по проекта.
Activities
  • Activity: Текуща издръжка и поддръжка на ОИЦ - Варна: Дейността обхваща цялостната издръжка и поддръжка на офиса на ОИЦ-Варна, намиращ се на пл. "СВ.СВ. Кирил и Методий" №2/ Козирката/. Към тази дейност се отнасят: Разходите за възнаграждения на служителите на ОИЦ са заложени в Раздел 1 от бюджета. В ОИЦ-Варна работят 4-ма служители: Управител, експерт „Логистика и информация“, експерт „Комуникация и информация“ , експерт „Информационно обслужване и услуги“. Всички те са избрани след проведен конкурс като техните конкретни отговорности и задължения са описани в длъжностните характеристики и в "Процедурния наръчник за работата на Мрежата от 27-те областни информационни центрове“ за популяризиране на ЕСИФ. Разходите за материали и консумативи за обезпечаване на работата на служителите на ОИЦ - Варна са заложени в Раздел 4 от бюджета. В това перо са включени канцеларски материали и хартия за 37 месеца. Санитарни материали необходими за почистване на офиса на ОИЦ за същия период. Вода, топли напитки, чаши за еднократна употреба и друго необходимо за посетителите в ОИЦ-Варна за 37 месеца. Тонер касети за цветен и черно-бял лазерни принтери необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ-Варна. Разходите за ел.енергия, почистване, телефони, интернет, мобилен интернет, куриерски и пощенски услуги заложени в Раздел 5 от бюджета. Тъй като ОИЦ-Варна използва общо помещение с Туристически център, се предвижда разходите за ел.енергия да се поделят на годишна база, като всеки от двата центъра поема заплащането на ел.енергия за 6-месеца. Почистването на ОИЦ-Варна е заложено да се изпълнява за 37 месеца, като за целта е сключен граждански договор за услугата. Офисът разполага с 2 броя стационарни телефона, обезпечаващи пряката дейност на служителите в ОИЦ. За нуждите на екипа на ОИЦ-Варна са предвидени 4 броя мобилни карти. Заложен е интернет за офиса на ОИЦ и мобилен интернет за събитията в Общините от Област Варна. Предвидени са разходи за куриерски и пощенски услуги, поради получаването на голям брой пратки с материали от УО на ОП, които ОИЦ-Варна следва да предоставя /изпраща/ на общините в Областта и на бенефициенти. Разходите за поддръжка и ремонт на оборудване са заложени в Раздел 6 от бюджета. Този разход е за софтуерна и хардуерна поддръжка на техниката, с която разполага ОИЦ /копирна техника, климатична техника, кафе машина, принтери, компютри и др./, извън описаната в гаранцията на предвидените за закупуване по проекта 4 броя стационарни компютъра, принтер, както и за закупуване на разклонители, лампи, контакти и друго необходимо. Разходите за ремонт, поддръжка, закупуване на винетки и всичко необходимо за обезпечаване експлоатацията на МПС са заложени в Раздел 7 от бюджета. Предвиждат се разходи за смяна на масло, гуми, филтри, винетки и др. необходимо през периода от 37 месеца. Разходите за застраховки на закупеното МПС са заложени в Раздел 10 от бюджета. За МПС, което ще се закупи за нуждите на ОИЦ-Варна са необходими- /КАСКО/ и гражданска отговорност. Разходите за текущ ремонт на ОИЦ-Варна са заложени в Раздел 11 от бюджета. Предвижда се един освежителен ремонт на офиса на ОИЦ-Варна в рамките на продължителността на проекта - 37 месеца. Всички заложени разходи са за осигуряване на текущата издръжка и поддръжка на офиса и техниката и са за обезпечаването на ежедневната работа на служителите на ОИЦ-Варна. Предвидената дейност е насочена към целева група служители на ОИЦ-Варна и има и косвено отношение и към кандидатите, бенефициентите и обществеността, също целева група по проекта, които ще получат достъпни услуги от ОИЦ ., Contracted Amount: 277 932.08 , Reported Amount: 277 947.86
  • Activity: Функциониране на ОИЦ-Варна: Функционирането на ОИЦ-Варна е свързано с основната дейност на ОИЦ-Варна, предоставяне на безплатни експертни услуги за възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Експертните услуги ще се предоставят от 4-ма служители в ОИЦ-Варна. Те обслужват посетители в офиса, предоставят информация по телефона и отговарят на запитвания по електронната поща и организират събития в общините от Област Варна. Очаква се експертите от ОИЦ-Варна да отговорят на 600 запитвания в офиса, на 250 запитвания по електронна поща и на 300 телефонни запитвания за 37 месеца - общо 1150. В рамките на изпълнението на проекта се предвижда и организирането на събития 81 на брой за 37 месеца на проекта. В това число е включено участието на ОИЦ-Варна в общите инициативи на Мрежата от 27-те областни информационни центрове, като при необходимост ще посещават и общините - 3 броя - по една за всяка година. Задължителните 2 информационни събития във всяка община от Област Варна в рамките на една година, общо 66 за 37 месеца. ОИЦ-Варна ще организира и 2 събития на година за срещи с медиите, общо 6 за 37 месеца. По 2 информационни събития в гр.Варна, общо 6 за 37 месеца. Разходите за организиране на събития - наем зала, кетъринг, лектори, радио-спотове и друго необходимо за провеждането са заложени в Раздел 4, т.14.1. Разходи за организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии. За провеждане на събития в общините от Област Варна, Варна и районните кметства, срещи с представители на общините, участия в събития по проекти на бенефициенти, участия в събития и обучения на УО, МЗ, ЦКЗ, МОСВ, ЦИКО, други ОИЦ и мрежи в страната, на ОИЦ-Варна се залага закупуване на МПС. Предвиденото МПС е само за нуждите на екипа на ОИЦ-Варна и ще се използва за пряката му работа. Разходът е заложен в Раздел 13 от бюджета. За провеждане на срещи и събития в общините от Област Варна са предвидени командировъчни за служителите от ОИЦ-Варна, заложени в Раздел 3. - т.3.1. и в Раздел 14, т.14.3. от бюджета на проекта. В проекта са предвидени и разходи в Раздел 2. Разходи за командировки на служителите на ОИЦ за участие в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и организации - т.2.1 Командировъчни и т.2.2 Нощувки от бюджета на проекта. В бюджета в Раздел 2, т.2.3 са предвидени разходи за гориво за участие на служители на ОИЦ-Варна в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и мрежи. В бюджета в т.3.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на срещи с кандидати и бенефициенти и др. в общините в Област Варна. В бюджета в т.14.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на събития общи инициативи в общините от ОбластВарна и гр.Варна. Предвидени са разходи за оборудване и обзавеждане заложени в Раздел 12. Заложено е оборудване - 4 броя стационарни компютъра с лицензи на операционна система и офис-пакет. Стационарните компютри ще са разположени на работните места на служителите и ще са за надеждна и по-бърза работа с големи файлови формати на информация, с по-голям твърд диск за съхранение на информация. Наличните лаптопи ще продължата да се използват за реализиране на събития и за презентации извън офиса на ОИЦ , за провеждане на събития в общините от Област Варна и за работа с посетители в офиса. Предвиден е лазерен принтер черно-бял 3 в 1, тъй като мултифункционално устройство предоставено от ЦИКО е недостатъчно и с много скъпи консумативи. Диктофон, който е необходим за записване на информацията от проведени събития от УО и др., за по-достоверно и улеснено предоставяне на информацията пред потенциални бенефициенти. Предвидени са фотоапарат за заснемане на събитията и 1 брой шкаф за съхраняване документация на ОИЦ. Дейността е насочена към целевите групи - кандидати, бенефициенти, управляващите органи на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, като и към широката общественост., Contracted Amount: 116 206.92 , Reported Amount: 124 011.05
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали : Офисът на ОИЦ-Варна е брандиран по проект “Областен информационен център – Варна, изграждане и функциониране” №BG161РО002-3.3.02-0007-С0001, рамките на този проект ще се добави новото лого на Оперативните програми и новия номер на проекта. Разходите за брандиране на 60кв.м от офиса са заложени в Раздел 9 от бюджета. Предвиждат се изработването на 3 броя рекламни банера, които експертите поставят по време на събития в залите, 1 брой преносим щанд за провеждане на изнесени приемни в гр.Варна и общините от Област Варна, отговарящи на изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-20202г." Разходът е заложен в Раздел 8 от бюджета на проекта. За реализиране на дейностите по проекта - организиране на събития, изнесени приемни, участия в общи инициативи на мрежата и провеждането на срещи със заинтересованите страни, се предвижда изработването на брошури, дипляни и рекламни материали. Заложени са 7500 бр. брошури за целия период на проекта, като според необходимостта ще се подготвят текстове за различните оперативни програми, ПРСР, ПМДР, НАТУРА2000 и др. Предвидени са 15 000 бр. дипляни за целия период на проекта, като те ще се подготвят във връзка с конкретни информационни събития, участието на ОИЦ-Варна в общите кампании на мрежата от 27 областни информационни центрове или при друга идентифицирана необходимост. Дипляните и брошурите заложени в проектното предложение са необходими за пряката дейност на експертите при срещи с представители на различните целеви групи, потенциални бенефициенти по програмите с европейско финансиране. При провеждане на събития и участия в мероприятия организирани от други мрежи и структури, с които ОИЦ-Варна си партнира в работата, при участия в изложения и общи инициативи. Предвидените рекламни материали са описани подробно като артикули във финансовата обосновка, като там е посочена конкретната бройка и единична цена. Необходими са за дейността на ОИЦ-Варна при организиране на събития, участия в общи инициативи на мрежата и при посрещане на гости и посетители в офиса на ОИЦ-Варна. Разходите са заложени в Раздел 8 Разходи, свързани с разработването и/или разпространението на информационни и рекламни материали от бюджета на проекта. Предвидено е брандиране на закупеното МПС за нуждите на ОИЦ-Варна. Разходът е заложен в Раздел 9, т.9.2 от бюджета на проекта. Предвидено е подготовка и заснемане на видео филм-20мин, на български език със субтитри на английски език . В него ще бъдат включени кадри от организиране, провеждане и участие в информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи, информация и добри практики във връзка с ЕСИФ. ОИЦ ще предоставя филма безплатно на ел.носители на всички заинтересовани страни, ще бъде разпространен в регионални медии, виртуалното пространство и социалните мрежи. Филмът представлява инструмент за постигне на ефективно популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите. Ще осигури прозрачност и ще поддържа високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти. Тази поддейност напълно кореспондира с общите цели на НКС за програмен период 2014-2020. При планиране на дейността, целевата група и разходите беше направено проучване на пазара за предоставяне на услугата и взехме под внимание факта, че дейностите ще се реализират през 2016- 2018 година. В тази връзка събрахме три оферти, като търсихме баланса между планирани разходи, ползи и оптимален ефект върху целевите групи. С цел високо качество и икономичност заложихме стойност 13 000,00 лева за 20 мин. видео филм, като в цената са включени разходите на изпълнителя за транспорт, репортажен екип, техническо обезпечаване, заснемане, обработка и монтаж, превод от български език на английски език, изработка и монтаж на субтитри. Предвидената дейност е насочена към целеви групи- настоящи и бъдещи бенефициенти по проекти финансирани от ЕСИФ, широка общественост, медии., Contracted Amount: 56 061.00 , Reported Amount: 78 987.40
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: За осигуряване на публичност и визуализация на проекта по приоритетна ос "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ" по ОП "Добро управление" процедура „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“ са предвидени дипляни за всяка година от проекта. Предвиждат се всяка година публикации в сайта на Община Варна за напредъка на проекта - 3 броя. В съответствие с изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.", бенефициента ще направи публикация в сайта на Община Варна с подробна информация за одобрения за финансиране проект при неговото стартиране - 1 бр. и ще подготви плакат формат А3 - 3 бр. За закупената техника и обзавеждане - стационарни компютри - 4бр., принтер, диктофон, фотоапарат и шкаф са предвидени стикери. На стикера ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна помощ., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 2 324.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CINT MEDIA EOOD, Contracted Amount*: 24 960.00 , Reported Amount**: 24 960.00
  • Contractor: ZAD"Armeec"", Contracted Amount*: 4 440.00 , Reported Amount**: 1 293.00
  • Contractor: Tanja, Contracted Amount*: 11 294.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: E-Tours OOD, Contracted Amount*: 47 145.60 , Reported Amount**: 38 061.60
  • Contractor: Galya, Contracted Amount*: 22 432.00 , Reported Amount**: 12 676.82
  • Contractor: OFFICE KONSUMATIVI OOD, Contracted Amount*: 144 000.00 , Reported Amount**: 1 704.96
  • Contractor: STEMO OOD, Contracted Amount*: 623 952.00 , Reported Amount**: 4 624.80
  • Contractor: FL, Contracted Amount*: 10.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FL, Contracted Amount*: 10.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FL, Contracted Amount*: 10.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD, Contracted Amount*: 36 000.00 , Reported Amount**: 11 481.23
  • Contractor: DIJOMA EOOD, Contracted Amount*: 35 998.80 , Reported Amount**: 446.40
  • Contractor: V Auto EOOD, Contracted Amount*: 240 000.00 , Reported Amount**: 38.40
  • Contractor: INFO TRAINING OOD, Contracted Amount*: 38 104.80 , Reported Amount**: 40 063.40
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 10.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: luks doors ood, Contracted Amount*: 240 000.00 , Reported Amount**: 480.48
  • Contractor: BP EAD, Contracted Amount*: 36 850.00 , Reported Amount**: 812.23
  • Contractor: PANO ART EOOD, Contracted Amount*: 12 980.00 , Reported Amount**: 12 980.00
  • Contractor: Stanimira, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 998.45
  • Contractor: PETAR, Contracted Amount*: 30 344.00 , Reported Amount**: 33 413.32
  • Contractor: AMURAA-KONSERV-68 OOD, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 1 117.78
  • Contractor: FL, Contracted Amount*: 10.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Smart bysness cumpany, Contracted Amount*: 84 000.00 , Reported Amount**: 99.12
  • Contractor: I love bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 25 944.00 , Reported Amount**: 25 944.00
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 3 493 800.00 , Reported Amount**: 1 879.95
  • Contractor: VENDOR - VARNA EOOD, Contracted Amount*: 27 996.00 , Reported Amount**: 34 995.00
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 591 122.00 , Reported Amount**: 5 040.47
  • Contractor: Consorcium Strojkonsult Varna DZZD, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 3 994.27
  • Contractor: Delphin 3, Contracted Amount*: 108 000.29 , Reported Amount**: 452.88
  • Contractor: JIVANKA, Contracted Amount*: 10 730.00 , Reported Amount**: 10 521.00
  • Contractor: HMI, Contracted Amount*: 2 200.00 , Reported Amount**: 1 488.21
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 11 294.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VALENTINA, Contracted Amount*: 8 835.41 , Reported Amount**: 5 284.00
  • Contractor: Jana, Contracted Amount*: 11 294.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OFFICE EKSPRES AD, Contracted Amount*: 553 400.00 , Reported Amount**: 8 009.62
  • Contractor: Slavina, Contracted Amount*: 1 850.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 7.17
Indicator 2 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 78.00 , Reached amount: 108.00
Indicator 3 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 150.00 , Reached amount: 3 760.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 46.00

Financial Information

Total Project cost 441 335.53 BGN
Grant 441 335.53 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 441 288.99 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 185.00 0.00 185.00 БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 550.00 0.00 550.00 АМУРАА-КОНСЕРВ-68 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 222.00 0.00 222.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 222.00 0.00 222.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 399.80 0.00 1 399.80 ВЕНДОР - ВАРНА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 714.56 0.00 4 714.56 Е-ТУРС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 850.00 0.00 1 850.00 ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 250.00 0.00 250.00 ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 500.00 0.00 500.00 ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 5.00 1 905.24 0.00 1 905.24 ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 67 500.00 0.00 67 500.00 ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 43.20 0.00 43.20 МОБИЛТЕЛ ЕАД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: ZAD"Armeec""
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 2: "Гражданска отговорност",автокаско на МПС и имущество,собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: ZAD"Armeec""
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на нови неупотребявани автомобилни гуми/зимни,летни,всесезонни/ за нуждите на автомобилния парк на Община Варна., Estimated Amount: 29 999.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нови неупотребявани автомобилни гуми/зимни,летни,всесезонни/ за нуждите на автомобилния парк на Община Варна.
    Contractor: DIJOMA EOOD
    Contract total funded value: 35 998.80
Procedure 3 Subject to due process: "Изработване на 20 минутен филм по проект „Функциониране на Областен информационен център – Варна“, Estimated Amount: 13 000.00
  • Differentiated position 1: "Изработване на 20 минутен видео филм по проект „Функциониране на Областен информационен център – Варна“
    Contractor: PANO ART EOOD
    Contract total funded value: 12 980.00
Procedure 4 Subject to due process: "Изработване,доставка и монтаж на мебели за нуждите на Община Варна и второстепенните изпълнители с бюджет с ЕИК 000093442****", Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура по ЗОП за изпълнение на"Изработване,доставка и монтаж на мебели за нуждите на Община Варна и второстепенните изпълнители с бюджет с ЕИК 000093442****"
    Contractor: luks doors ood
    Contract total funded value: 240 000.00
Procedure 5 Subject to due process: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена", Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 432.00
Procedure 6 Subject to due process: „Изработване на интерактивна книга – “Реализирани проекти на територията на Област Варна”, Estimated Amount: 25 980.00
  • Differentiated position 1: „Изработване на интерактивна книга – “Реализирани проекти на територията на Област Варна”
    Contractor: I love bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 25 944.00
Procedure 7 Subject to due process: „Организиране на дву и/или три дневни обучения на бенефициенти и заинтересовани страни от Варна на територията на община Аврен, община Аксаково, община Белослав, община Бяла, община Ветрино, община Вълчи дол, община Девня, община Долни чифлик, община Дългопол, община Провадия, община Суворово“, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: „Организиране на дву и/или три дневни обучения на бенефициенти и заинтересовани страни от Варна на територията на община Аврен, община Аксаково, община Белослав, община Бяла, община Ветрино, община Вълчи дол, община Девня, община Долни чифлик, община Дългопол, община Провадия, община Суворово“
    Contractor: CINT MEDIA EOOD
    Contract total funded value: 24 960.00
Procedure 8 Subject to due process: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции., Estimated Amount: 219 920.24
  • Differentiated position 1: ОП-2-"Абонаментно сервизно обслужване,профилактика и ремонт на компютърна и периферна техника за Община Варна и подопечните и звена".
    Contractor: STEMO OOD
    Contract total funded value: 95 952.00
Procedure 9 Subject to due process: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции. , Estimated Amount: 230 000.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна и мрежова техника и периферни устройства в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж и демонтаж на компоненти за Община Варна и подопечните и звена по обособени позиции.
    Contractor: Delphin 3
    Contract total funded value: 108 000.29
Procedure 10 Subject to due process: Гражданска отговорност по Обособена позиция 6-за МПС.По процедура по ЗОП-Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции., Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Гражданска отговорност по Обособена позиция 6-за МПС
    Contractor: ZAD"Armeec""
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на 55 000 000 квт. ч. на ел. енергия за нуждите на Община Варна , Estimated Amount: 10 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 55 000 000 квт. ч. на ел. енергия за нуждите на Община Варна
    Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на 55000000кВт/ч еленергия за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 55000000кВт/ч еленергия за нуждите на Община Варна
    Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 1 181 416.67
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за нуждитена Община Варна
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 417 700.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на гориво за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 1 730 083.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за нуждите на Община Варна
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 2 076 100.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на интернет, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на интернет
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 850.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители, Estimated Amount: 225 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители
    Contractor: OFFICE EKSPRES AD
    Contract total funded value: 270 000.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители, Estimated Amount: 520 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители
    Contractor: OFFICE EKSPRES AD
    Contract total funded value: 7 400.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК 000093442 по обособени позиции, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция№ 1-"Доставка на копирна хартия,амбалажна хартия,паус,самозалепващи пликове и листчета,телчета,коректори,лепила,химикали,маркери и дискове и други извън списъка на чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
    Contractor: OFFICE EKSPRES AD
    Contract total funded value: 276 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция№ 2-"Доставка на касови книги,приходни ордери,касови и сторни бележки,авансови отчети,папки,класьри,кутии,кашони,кламери и кабари"
    Contractor: Smart bysness cumpany
    Contract total funded value: 84 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на кафе, вода и други продукти за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на кафе, вода и други продукти за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити
    Contractor: AMURAA-KONSERV-68 OOD
    Contract total funded value: 5 500.00
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции. Обособена позиция-Доставка на компютърни системи за Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Contractor: STEMO OOD
    Contract total funded value: 120 000.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции
    Contractor: STEMO OOD
    Contract total funded value: 240 000.00
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции, Estimated Amount: 260 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна техника и периферия за Община Варна и второстепенните и разпоредители по обособени позиции-ОП 2 Доставка на периферни устройства за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Contractor: STEMO OOD
    Contract total funded value: 168 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Доставка на съвместими офис консумативи за нуждите на Община Варна и подопечните и звена, Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на съвместими офис консумативи за нуждите на Община Варна и подопечните и звена
    Contractor: OFFICE KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 144 000.00
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и, Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и
    Contractor: HMI
    Contract total funded value: 2 200.00
Procedure 25 Subject to due process: Достъп до интернет, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Достъп до интернет
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 26 Subject to due process: Достъп до интернет, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Достъп до интернет
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 27 Subject to due process: Закупуване на МПС за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Estimated Amount: 28 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на МПС за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г.
    Contractor: VENDOR - VARNA EOOD
    Contract total funded value: 27 996.00
Procedure 28 Subject to due process: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции.Обособена позиция 5:"Извършване на услуги по сключване на застраховка"Автокаско" на моторните превозни средства,собственост на Община Варна и бюджетните и звена", Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 5:"Извършване на услуги по сключване на застраховка"Автокаско" на моторните превозни средства,собственост на Община Варна и бюджетните и звена"
    Contractor: ZAD"Armeec""
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 29 Subject to due process: Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени за нуждите на Община Варна по обособени позиции за Обособена позиция 1 "Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени на територията на район Одесос гр.Варна, Estimated Amount: 447 500.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени за нуждите на Община Варна по обособени позиции за Обособена позиция 1 "Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради,обекти,съоръжения и принадлежащи към тях терени на територията на район Одесос гр.Варна
    Contractor: Consorcium Strojkonsult Varna DZZD
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 30 Subject to due process: Изработване на тръжни документации за три обществени поръчки по проект"Функциониране на ОИЦ-Варна", Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на тръжни документации за три обществени поръчки по проект"Функциониране на ОИЦ-Варна"
    Contractor: Stanimira
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 31 Subject to due process: Обществена поръчка по ЗОП"Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции", Estimated Amount: 11 667.67
  • Differentiated position 1: Обществена поръчка по ЗОП"Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции"
    Contractor: BP EAD
    Contract total funded value: 14 000.00
Procedure 32 Subject to due process: Организиране и обезпечаване на събития и изготвяне за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Estimated Amount: 51 500.00
  • Differentiated position 1: Организиране и обезпечаване на събития и изготвяне за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г
    Contractor: E-Tours OOD
    Contract total funded value: 47 145.60
Procedure 33 Subject to due process: Отпечатване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г., Estimated Amount: 43 661.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и доставка на информационни и рекламни материали за нуждите на ОИЦ-Варна, по проект "Функциониране на Областен информационен център - Варна", финансиран по ОП "Добро управление" 2014-2020г.
    Contractor: INFO TRAINING OOD
    Contract total funded value: 38 104.80
Procedure 34 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена, Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 2 220.00
Procedure 35 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие,изграждане и свързаност за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена., Estimated Amount: 400 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие,изграждане и свързаност за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена.
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 480 000.00
Procedure 36 Subject to due process: Предоставяне на куриерски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет"Приемане,пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки", Estimated Amount: 17 500.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на куриерски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет"Приемане,пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки"
    Contractor: BP EAD
    Contract total funded value: 21 000.00
Procedure 37 Subject to due process: Предоставяне на мобилна телефонна услуга за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена, Estimated Amount: 400 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на мобилна телефонна услуга за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 2 220.00
Procedure 38 Subject to due process: Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператори за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на пощенски услуги от пощенски оператор за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити с предмет "Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни куриерски пратки"
    Contractor: BP EAD
    Contract total funded value: 1 850.00
Procedure 39 Subject to due process: Пренос на данни през високоскоростна оптична среда, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Пренос на данни през високоскоростна оптична среда
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 40 Subject to due process: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили,включително доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет., Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили,включително доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Contractor: V Auto EOOD
    Contract total funded value: 240 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN