Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.002-0001-C02
Project Name Modernisation of the Educational Infrastructure on the Territory of the City of Varna
Beneficiary 000093442 Municipality of Varna
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 19.12.2016
Start Date 19.12.2016
End Date 10.02.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна

Description

Brief description
Община Варна разполага с общо 92 (от тях 5 бр. нови сгради) обекта от Образователната инфраструктура. Това са основно сгради, строени между 30-те и 70-те години на миналия век по типови проекти. През годините са извършвани частични или козметични ремонти, без съществени дейности по поддръжка и укрепване, което е довело до амортизиране на сградния фонд. В резултат е налице нарушаване на естествения учебен процес в адекватна среда. 27 детски заведения от общия фонд са реновирани през предходния програмен период. С настоящето проектно предложение се цели да се увеличи дела на обновената и модернизирана общинска образователна инфраструктура и да се създадат по-добри, съвременни условия за обучение и грижи за деца и младежи. Тази цел ще се постигне посредством дейности за реконструкция на 10 обекта от образователната инфраструктура в община Варна (включени в ИП), въвеждане на мерки за ЕЕ, ремонт на дворните пространства, създаване на достъпна архитектурна среда. За гарантиране качеството и изпълнението на заложените СМР ще има изпълнители, който ще осъществяват строителен и авторски надзор. В проекта ще се изпълняват дейности за организация и управление, както и публичност и визуализация. След реализирането на проекта изцяло ще бъдат реновирани 10 обекта, с обща РЗП 44897кв.м, подменена дограма 3365кв.м, монтирана топлоизолация 42050кв.м., подменени ВиК и Ел.инсталации, осигурена достъпна архитектурна среда и постигнат минимален клас "С" на енергопотребление. Целевите групи са 6 822 деца и ученици, обхванати в образователния процес, в това число, представители на етнически групи - 235, със специални потребности - 130 деца, 383 души педагогически персонал, 131 човека административен и помощен персонал, приблизително 13 644 родители, Община Варна, като собственик на обектите. Ще се постигнат подобрени среда, условия и микроклимат за ефективното провеждане на образователните процеси на подрастващите ще се допринесе за постигане на общата цел и идикаторите на ПО1 на ОПРР.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът - Община Варна ще сформира Екип за управление на проекта /ЕУП/. Управлението е дейност, която се осъществява през целия период на проекта. Ще се осигури ефективното и качествено изпълнение на заложените дейности и постигане на поставените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от 5 члена, като в него ще бъдат включени физически лица. Неговият състав е както следва: • Ръководител на проекта; • Експерт «Строителство»; • Счетоводител на проекта; • Координатор на проекта; • Технически сътрудник. Сформираният екип за организация и управление на проекта ще организира, координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, респективно степента на постигане на заложените цели; ще отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите; ще носи отговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното изразходване на предвидените в бюджета средства; спазване на приложимите механизми за вътрешна оценка и контрол; извършване на мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки при необходимост; изготвяне на отчетна документация. Характерна част от управлението на проекта е финансовото управление, което следва да гарантира анализ на паричните потоци и осигуряване на необходимите средства за разплащане по договорите с изпълнители в нужните срокове. ЕУП ще изпълнява задълженията си, спазвайки условията на Договора за безвъзмездна финансова помощ, изискванията и указанията на Управляващия орган на ОПРР, вътрешните правила на Община Варна и други нормативни актове, касаещи управлението на проекти и разходването на средствата по Оперативните програми. През периода на извършване на строителните дейности, Екипът периодично ще провежда срещи с фирмите – договорени изпълнители, както и с представителите на експлоатационните дружества с цел постигане на по-добро координиране на действията, идентифициране и минимизиране на рисковете от забавяне и неточно изпълнение на възложените работи, включително и на проекта като цяло. Успоредно с това Ръководителят на проекта и Експертите „Строителство“, съвместно с представители на строителния надзор, ще осъществяват посещения на мястото на строителната площадка с цел осъществяване на пряк контрол на извършваните строително-монтажни работи. Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на бенефициента и не е необходимо провеждане на процедура по ЗОП, тъй като изпълнението се извършва в самата организация. При определяне на възнагражденията на членовете на екипа ще се спазва ПМС № 119 от 20 май 2014 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Европейския фонд за морско дело и рибарство, за финансовата рамка 2014 – 2020 г. Възнагражденията на екипа за организация и управление на проекта ще се финансира от бюджета на проекта. , Contracted Amount: 106 560.00 , Reported Amount: 77 393.93
  • Activity: Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за ЕЕ за пет обекта от образователна инфраструктура, включени в ИП за изпълнение на ИПГВР на община Варна: В ИП на Община Варна са включени десет обекта от образователна инфраструктура - 7 училища и 3 детски градини. Пет училища разполагат с готови, инвестиционни проекти, включително обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики в съответствие с Наредба № 5 за теническите паспорти и Работни проекти съгласно ЗУТ и Наредба № 4, заедно с подробни КСС. Тези обекти са: 1."Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на І-во Основно училище, гр.Варна"; 2."Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СОУ "Найден Геров"; 3."Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СОУ ”Димчо Дебелянов", гр.Варна"; 4."Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СОУ „П. Кр. Яворов“, гр.Варна"; 5."Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на филиалната сграда на ОУ„Константин Арабаджиев”, гр. Варна". Обектите са разположени в две от зоните за въздействие на ИПГВР - „Зона с преобладаващ социален характер“ и „Зона на публични функции с висока обществена значимост“. Сградите са строени през миналия век, по типови проекти, със строителни методи и материали, използвани в съответния период. Най-старата от тях, филиалната сграда на ОУ„Константин Арабаджиев”, гр. Варна е построена около 1900 г. По време на проектирането и строителството им не са действали сегашните съвременни изисквания и норми за конструктивна стабилност, ЕЕ, пожарна безопасност и известяване и др. При обследванията им са констатирани редица проблеми, следствие от голямата амортизация, което налага предприемането на спешни мерки за тяхното укрепване и реконструкция. През годините са извършвани ремонтни дейности на част от помещенията и фасадите, които не са довели до трайно подобряване на условията за образователна дейност. Съвременните методи на преподаване изискват модерен подход и нова организация на помещенията, инсталациите и достъпа до тях. Доброто здравословно състояние на учащите изисква и адекватни условия за спортни дейности и занимания, отдих и почивка в дворни пространства и/или спортни салони и съоръжения, осигуряващи необходимите модерни условия и среда. За нормалния работни процес и мотивация за учителите и непреподавателския състав е важен добрия микроклимат на работното място. За цялостното решаване на проблемите, в рамките на проектното предложение са предвидени интегрирани мерки за трайно подобряване на материалната база.Заложени са дейности по конструктивно укрепване, интервенции върху фасадите, ремонт и реновация на ОВК, подмяна на ВиК и Ел. инсталации и предприемане на мерки за ЕЕ (топлоизолация и подмяна на дограма, хидро- и топлоизолация на покривни конструкции). Планирани са ремонтни дейности в помещенията, в който се осъществява учебната дейност, вкл. физкултурни салони, коридорни пространства, ремонт и реновация на санитарните възли. Ще се изпълнят и мероприятия за създаване на достъпна среда и ще се благоустроят дворните пространства на училищата. С цел постигането на минимален клас "С" на енергийна ефективност, ще се реализира икономически най-ефективния пакет от енергоспестяващи мерки за сградите. Във всички обекти на интервенция ще се изпълнят мерки за осигуряване на достъпна среда, посредством изграждане на рампи, инвалидни подемници или достъпни асансьори . Санитарните възли ще бъдат приспособени за хора със специални нужди. , Contracted Amount: 9 133 928.70 , Reported Amount: 11 060 550.65
  • Activity: Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на СМР: Изпълнителите на дейността ще бъдат избрани по реда на ЗОП. Избраните консултанти ще осъществяват "Строителен надзор" по реда на Закона за устройство на територията и Наредбите, издадени от МРРБ въз основа и за прилагането на закона. Консултантът/ите трябва да притежава/т лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството съгласно правилата на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи за откриване на строителна площадка и по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията на лицето, упражняващо строителен надзор, ще се вписват в дневника на строежа и са задължителни за строителя и техническия ръководител на строежа. След приключване на строително-монтажните работи и след издаване на всички писмени становища от специализираните органи по законосъобразното изпълнение на строежа и по готовността му за въвеждане в експлоатация лицето, упражняващо строителен надзор, ще изготви окончателен доклад. За пет от обектите, които ще се възложат на инженеринг, строителният надзор ще има допълнителен ангажимент за извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ., Contracted Amount: 199 342.85 , Reported Amount: 229 985.30
  • Activity: Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР : Изпълнителите на дейността ще бъде избрани по реда на ЗОП, съблюдавайки авторските права на проектантските екипи, изготвили инвестиционните проекти за петте обекта, които разполагат с такива, а именно: - "Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на І-во Основно училище, гр.Варна"; - "Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СОУ "Найден Геров"; - "Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СОУ ”Димчо Дебелянов", гр.Варна"; - "Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СОУ „П. Кр. Яворов“, гр.Варна". - "Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на филиалната сграда на ОУ„Константин Арабаджиев”, гр. Варна". Изпълнителят следва да: * подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство; * информира незабавно в писмен вид за възникнали обстоятелства, които изискват решение от негова страна; * дава мотивирани писмени указания, становища, обяснения и други на участниците в строителството; * извършва при необходимост промени на инвестиционния проект и да предоставя допълнителни детайли или други чертежи; * осигурява при необходимост присъствието на проектант на строежа за осъществяване на авторски надзор; * съхранява всички документи в сроковете предвидени в нормативен акт или в срок, съгласно разпореждане на възложителя; * предоставя възможност и осигуряват достъп за извършване на проверки на място; * информира за възникнали проблеми при изпълнението на строежите и за предприетите мерки за тяхното решаване; * изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; * следи и докладва за нередности; * консултира възложителя по всички въпроси, свързани с техническото изпълнение на обекта и при възникването на технически проблем да дават своето обосновано становище за решение на проблема; * при възникване на непредвидени работи съставя обосновано становище (чрез издадена съответна заповед в Заповедната книга и/или чрез съществена и/или несъществена промяна в инвестиционния проект); да представя описание на необходимостта от изработването на на съответния вид работа; да съставя и подписва отделна заверена количествена сметка; * вписва всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, в заповедната книга на строежите, която се съхранява на строежите; * заверява екзекутивната документация., Contracted Amount: 91 253.11 , Reported Amount: 95 424.00
  • Activity: Инженерингови дейности за обектите без готови инвестиционни проекти: В ИП на Община Варна са включени пет обекта от образователна инфраструктура - 2 училища и 3 детски градини, без готови инвестиционни проекти. Тези обекти са: 1. "Ремонт и мерки за ЕЕ на ОУ „Стефан Караджа“; 2. "Ремонт и мерки за ЕЕ и обзавеждане на ЦДГ №1 „Светулка“; 3. "ОДЗ № 12 “Първи юни” – ремонт, газификация и оборудване"; 4. "Основен ремонт на филиала на ЦДГ № 38 „Ян Бибиян“; 5. "Ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „Никола Й. Вапцаров”. Сградите са разположени в две от зоните за въздействие на ИПГВР - „Зона с преобладаващ социален характер“ и „Зона на публични функции с висока обществена значимост“. Общата РЗП на петте обекта е 14 312 кв. м. В тези детски и учебни заведения се обучават 2 090 деца и ученици, в едно и двусменен режим, за които се грижат 138 преподаватели и 59 души непедагогически персонал. Обектите са избрани за включване в ИП от Работна група, определена от Кмета, с мотиви, че сградите са в крайно належаща нужда от съществено подобрение и са в райони с висока концентрация на население, което обуславя необходимостта от съвременна образователна инфраструктура, с удобен достъп и модерни условия, които да гарантират качеството на учебния процес за децата. За тези обекти на интервенция, Община Варна разполага с одити за ЕЕ, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ. Обектите имат обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169 от ЗУТ и технически паспорти. Община Варна ще възложи по реда на ЗОП дейностите на инженеринг, което включва изготвяне на пълна проектна документация, съгласно разпоредбите и мерките, предписани в одитите за ЕЕ и техническите паспорти, както и СМР за цялостна модернизация на обектите, включително и дворните пространства и упражняване на авторски надзор. За цялостното решаване на проблемите, в рамките на проектното предложение ще бъдат предвидени интегрирани мерки за трайно подобряване на материалната база. Ще бъдат заложени дейности по конструктивно укрепване, интервенции върху фасадите, ремонт и реновация на ОВК, подмяна на ВиК и Ел. инсталации и предприемане на мерки за ЕЕ (топлоизолация и подмяна на дограма, хидро- и топлоизолация на покривни конструкции). Ще се планират и изпълнят ремонтни дейности в помещенията, в който се осъществява учебната дейност, вкл. физкултурни салони, коридорни пространства, ремонт и реновация на санитарните възли. Ще се проектират и изпълнят и мероприятия за създаване на достъпна среда и благоустрояване дворните пространства. С цел постигането на минимален клас "С" на енергийна ефективност, ще се реализира икономически най-ефективния пакет от енергоспестяващи мерки за сградите. По време на осъществяване на дейността, изпълнителят на независим строителен надзор ще изготви доклади за оценка на съответствие на строежа, на база на които, главният архитект на Община Варна ще издаде разрешения за строеж. Избраният изпълнител, съгласно договора си, ще има ангажимент да упражнява и авторски надзор на етап строителство., Contracted Amount: 3 911 541.76 , Reported Amount: 4 746 422.27
  • Activity: Публичност и визуализация: Мерките за публичност и визуализация на проекта изцяло ще кореспондират с утвърдения Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., чиято цел е да даде ясни насоки за изпълнение на дейности за информация и комуникация при визуализация на подрепата от Европейските фондове. Определените мерки за публичност на проекта са съобразени с Регламент на ЕС N 1303/2013 и Регламент N 821/2014. Целта на дейността е да информира обществеността, в това число и представителите на целевите групи за подкрепата на Европейските фондове за реализиране на проектните дейности. За проекти, чиято стойност надхвърля 500 000 евро, по време на изпълнение на дейност, подпомагана от ЕФРР, е необходимо бенефициентът да постави временен билборд на видимо за обществеността място. Билбордът ще бъде се поставен в непосредствена близост до обекта на интервенции и ще отговаря на техническите характеристики, определени в Единния наръчник. След приключване на СМР, бенефициентът - Община Варна ще има ангажимент да постави постоянна табела също със съответните технически изисквания. За постигане на максимална информираност на населението, бенефициентът трябва да проведе минимум две пресконференции за представяне на проекта и резултатите от него, прессъобщения и различни комуникационни материали. , Contracted Amount: 36 427.50 , Reported Amount: 40 113.00
  • Activity: Одит на проекта : Основната цел на одита е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента - Община Варна разходи, описани във финансовия отчет по ДБФП, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът на проекта ще бъде възложен по реда на ЗОП на регистриран експерт-счетоводител, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти ще бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, този факт изрично трябва да се обяви в одитния доклад, както и следва да се обяви причината за това несъответствие. Одиторът следва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Съгласно насоките за кандидатстване по процедурата на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, одитът на проекта е задължителна дейност за проектите, финансирани от оперативната програма., Contracted Amount: 7 980.00 , Reported Amount: 9 576.00
  • Activity: Геодезическо заснемане на обектите на интервенция: Геодезическо заснемане на десетте обекта на интервенция включени в настоящия проект, след приключване изпълнението на строително-монтажните работи във връзка с изпълнение на задълженията на възложителя по чл. 54 от Закона за кадастъра и имотния регистър. В резултат на изпълнение на дейността ще се постигне и допълнителна прецизнозност при отчитане на изпълнението. , Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 8 400.00
  • Activity: Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта : Община Варна като възложител на обществени поръчки по ЗОП е задължена да разходва средствата за изпълнението на дейности по проекта при спазване на правилата за нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Изхождайки от мащабността на предвидените строително – монтажни работи, а така също и от необходимостта от допълнителна експертиза при разработването на проектната документация, за качественото изпълнение на тази дейност още на етап подготовка на проектното предложение беше привлечен външен ресурс. Процедурата за избор на изпълнител на обществените поръчки е проведена преди подаване на проектното предложение и подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, поради големия обем на извършваната работа и изискването физическото изпълнение на дейностите по проекта и неговото отчитане да приключат до 30 месеца от датата на подписване на ДБФП, както и от изискването за постигане на индивидуална етапна цел до края на м.юни 2018 г. Община Варна е сключила договор с външен изпълнител за подготовка на тръжните документации. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ARHIS PROEKT LTD, Contracted Amount*: 756.00 , Reported Amount**: 750.00
  • Contractor: MERGER T7 PLOVDIVINVEST, Contracted Amount*: 2 124.00 , Reported Amount**: 2 124.00
  • Contractor: TRAFIC HOLDING LTD, Contracted Amount*: 80 400.00 , Reported Amount**: 80 400.00
  • Contractor: VERTBAU BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 157 488.00 , Reported Amount**: 160 034.35
  • Contractor: Liliya, Contracted Amount*: 24 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ERTA CONSULT LTD, Contracted Amount*: 23 760.00 , Reported Amount**: 23 760.00
  • Contractor: FINANCE ODITING LTD, Contracted Amount*: 9 576.00 , Reported Amount**: 9 576.00
  • Contractor: JLM LTD, Contracted Amount*: 1 784 366.86 , Reported Amount**: 1 792 407.12
  • Contractor: OBEDINENIE VARNA 2017 DZZD, Contracted Amount*: 2 038 772.40 , Reported Amount**: 2 037 440.89
  • Contractor: Team engineering LTD, Contracted Amount*: 1 224 000.00 , Reported Amount**: 1 264 465.80
  • Contractor: STANISLAV, Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SOLEY 06 LTD, Contracted Amount*: 493 049.71 , Reported Amount**: 503 941.85
  • Contractor: “Institute for Programs and Projects Management” Ltd, Contracted Amount*: 7 371.96 , Reported Amount**: 7 371.96
  • Contractor: "RICH 5" LTD, Contracted Amount*: 2 314 775.98 , Reported Amount**: 2 161 832.21
  • Contractor: SS CONSULT LTD, Contracted Amount*: 95 752.76 , Reported Amount**: 88 218.14
  • Contractor: ELENA, Contracted Amount*: 13 472.02 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LAMBADJIEV STANDART LTD, Contracted Amount*: 43 713.00 , Reported Amount**: 40 113.00
  • Contractor: AGORA 66 LTD, Contracted Amount*: 81 384.00 , Reported Amount**: 67 794.00
  • Contractor: ART STROI M EOOD, Contracted Amount*: 755 242.07 , Reported Amount**: 722 190.62
  • Contractor: DIALEX LTD, Contracted Amount*: 18 420.00 , Reported Amount**: 18 420.00
  • Contractor: RUTEKS LTD, Contracted Amount*: 33 451.20 , Reported Amount**: 33 451.20
  • Contractor: ARHPRO-PR LTD, Contracted Amount*: 1 530.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROFILEX LTD, Contracted Amount*: 2 073.73 , Reported Amount**: 2 040.00
  • Contractor: JPS BUILD LTD, Contracted Amount*: 780 540.00 , Reported Amount**: 780 539.38
  • Contractor: GEOMAP VARNA LTD, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 8 400.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 6 687.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELISAVETA, Contracted Amount*: 13 233.12 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plamena, Contracted Amount*: 5 486.88 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FIRST PRIMARY, Contracted Amount*: 3 173 012.24 , Reported Amount**: 3 297 087.43
  • Contractor: SOLID GRUP LTD, Contracted Amount*: 2 908 800.00 , Reported Amount**: 3 087 033.27
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: FRIBUL LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: KOPEKS I KO LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: T 7 consuit LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DAISY CONSTRUCTION LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PLANEKS EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PLOVDIVINVEST AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MONOLIT JSC, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 6 822.00 , Reached amount: 6 822.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 235.00 , Reached amount: 225.00

Financial Information

Total Project cost 11 878 879.21 BGN
Grant 11 878 879.21 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 879 568.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 158 650.61 0.00 158 650.61 ДЗЗД "ФЪРСТ ПРАЙМЪРИ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 89 218.34 0.00 89 218.34 ЖЛМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 115 738.80 0.00 115 738.80 "РИЧ 5" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 145 440.00 0.00 145 440.00 "СОЛИД ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 478.80 0.00 478.80 "ФИНАНС ОДИТИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "ДИАЛЕКС"ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 61 200.00 0.00 61 200.00 ТИЙМ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 24 652.49 0.00 24 652.49 "СОЛЕЙ О6" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 39 027.00 0.00 39 027.00 "ЖПС БИЛД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 874.40 0.00 7 874.40 ВЕРТБАУ БЪЛГАРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 101 938.62 0.00 101 938.62 ОБЕДИНЕНИЕ ВАРНА 2017 ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 37 762.10 0.00 37 762.10 "АРТ СТРОЙ М" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 754.10 0.00 1 754.10 "СС-КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 20.00 0.00 0.00 0.00 "РИЧ 5" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ФЪРСТ ПРАЙМЪРИ"
Липса на добро финансово управление 0.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 159.25 0.00 159.25 ЛИЛИЯ КИРИЛОВА ХРИСТОВА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 478.80 0.00 478.80 "ФИНАНС ОДИТИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 "ГЕОМАП ВАРНА" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 346.00 0.00 2 346.00 "ТРАФИК ХОЛДИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 674.00 0.00 1 674.00 "ТРАФИК ХОЛДИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 391.00 0.00 2 391.00 "СС-КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 353.94 0.00 353.94 РУТЕКС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 921.00 0.00 921.00 "ДИАЛЕКС"ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 695.00 0.00 1 695.00 "СС-КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 343 899.82 0.00 343 899.82 ЖЛМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 561 663.69 0.00 561 663.69 "СОЛИД ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 842.99 0.00 1 842.99 "ИНСТИТУТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 531.00 0.00 531.00 ОБЕДИНЕНИЕ ,,Т7-ПЛОВДИВИНВЕСТ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 155 736.27 0.00 155 736.27 "ЖПС БИЛД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ВЕРТБАУ БЪЛГАРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 407 348.21 0.00 407 348.21 ОБЕДИНЕНИЕ ВАРНА 2017 ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 430 044.01 0.00 430 044.01 "РИЧ 5" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Лилия Кирилова Христова - Ръководител проект
    Contractor: Liliya
    Contract total funded value: 24 480.00
  • Differentiated position 2: Пламена Емилова Ефтимова - Координатор на проект
    Contractor: Plamena
    Contract total funded value: 5 486.88
  • Differentiated position 3: Десислава Вичкова Динкова - Технически сътрудник на проекта
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 6 687.98
  • Differentiated position 4: Росица Димитрова Цонева - счетоводител
    Contractor: Rositsa
    Contract total funded value: 21 600.00
  • Differentiated position 5: Станислав Николаев Никитасов - експерт Строителство
    Contractor: STANISLAV
    Contract total funded value: 21 600.00
  • Differentiated position 6: Елисавета Христова Савова - Координатор на проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Елена Илиева Германова - Технически сътрудник на проекта
    Contractor: ELENA
    Contract total funded value: 13 472.02
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на геодезически заснемания на обектите изпълнявани в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Извършване на геодезически услуги във връзка с въвеждане в експлоатация на обектите на интервенция в рамките на проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г
    Contractor: GEOMAP VARNA LTD
    Contract total funded value: 8 400.00
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на функциите на консултант за обекти в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна” по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020 Варна“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г. с три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Oценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "Ремонт и мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка““; Обособена позиция № 2: Oценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група) – ремонт, газификация и оборудване“ и Обособена позиция № 3: Oценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“” , Estimated Amount: 21 016.85
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "Ремонт и мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка'1
    Contractor: SS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 7 016.38
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "ДГ № 41 „Първи юни" (с яслена група) - ремонт, газификация и оборудване":
    Contractor: “Institute for Programs and Projects Management” Ltd
    Contract total funded value: 7 371.96
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян"":
    Contractor: MERGER T7 PLOVDIVINVEST
    Contract total funded value: 2 124.00
Procedure 4 Subject to due process: Инженеринг на пет обекта от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 3 962 534.58
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1-Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност на ОУ „Стефан Караджа““
    Contractor: Team engineering LTD
    Contract total funded value: 1 224 000.00
  • Differentiated position 2: За Обособена позиция № 2: Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Ремонт и мерки за енергийна ефективност и обзавеждане на ДГ № 1 „Светулка““
    Contractor: SOLEY 06 LTD
    Contract total funded value: 493 049.71
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "ДГ № 41 „Първи юни“ (с яслена група) – ремонт, газификация и оборудване“
    Contractor: JPS BUILD LTD
    Contract total funded value: 780 540.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: "Основен ремонт на филиала на ДГ № 12 „Ян Бибиян“”
    Contractor: VERTBAU BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 157 488.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5: Проектиране и изпълнение на строителство (Инженеринг) на обект: „Ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „Никола Й. Вапцаров““
    Contractor: OBEDINENIE VARNA 2017 DZZD
    Contract total funded value: 2 038 772.40
Procedure 5 Subject to due process: Одит на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Одит на проект № BG16RFOP001-1.002-0001 "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна” по процедура BG16RFOP001-1.002 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014 – 2020 Варна“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г
    Contractor: FINANCE ODITING LTD
    Contract total funded value: 9 576.00
Procedure 6 Subject to due process: Публичност и визуализация на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 60 517.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – печатни и промоционални материали“
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART LTD
    Contract total funded value: 3 441.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – „Осигуряване на мерки за публичност и визуализация по проект № BG16RFOP001-1.002-0001 „Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна“ – публични събития и рекламни материали“
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART LTD
    Contract total funded value: 40 272.00
Procedure 7 Subject to due process: Рамково споразумение “Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закон за устройство на територията за нуждите на община Варна“, Estimated Amount: 10 000 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закон за устройство на територията за нуждите на община Варна“
    Contractor: SS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 7 016.38
Procedure 8 Subject to due process: Строителство на пет обекта от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 9 133 771.60
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №3 ""Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ”Димчо Дебелянов", гр.Варна"
    Contractor: "RICH 5" LTD
    Contract total funded value: 2 314 775.98
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2"Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СУ "Найден Геров"
    Contractor: JLM LTD
    Contract total funded value: 1 784 366.86
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №4"Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ „П. Кр. Яворов“, гр. Варна
    Contractor: SOLID GRUP LTD
    Contract total funded value: 2 908 800.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 1: Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енерго ефективни мероприятия на сградата на I Основно училище, гр. Варна;
    Contractor: FIRST PRIMARY
    Contract total funded value: 3 173 012.24
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5: Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на филиалната сграда на ОУ „Константин Арабаджиев",
    Contractor: ART STROI M EOOD
    Contract total funded value: 755 242.07
Procedure 9 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор на по време на СМР на 4 училища на територията на община Варна по обособени позиции от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 71 495.14
  • Differentiated position 1: Обособена позиция№1- Упражняване на авторски надзор на обект:Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на І-во Основно училище, гр.Варна;Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ ”Димчо Дебелянов", гр.Варна;Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ „П. Кр. Яворов“, гр.Варна;Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на филиалната сграда на ОУ„Константин Арабаджиев”, гр. Варна.
    Contractor: AGORA 66 LTD
    Contract total funded value: 81 384.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция№3- Упражняване на авторски надзор на обект:Благоустрояване и модернизация на прилежащо дворно пространство на СУ "П,Кр,Яворов",гр,Варна
    Contractor: ARHPRO-PR LTD
    Contract total funded value: 1 530.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция№2- Упражняване на авторски надзор на обект:Реконструкция и благоустрояване на дворното пространство на I основно училище",гр,Варна и Реконструкция и благоустрояване на дворното пространство тна СУ "Д.Дебелянов",гр.Варна
    Contractor: PROFILEX LTD
    Contract total funded value: 2 073.73
  • Differentiated position 4: Обособена позиция№4- Упражняване на авторски надзор на обект:Благоустрояване на дворното пространство и реконструкция на част от оградата на филиалната сграда на ОУ"К.Арабаджиев"гр.Варна
    Contractor: ARHIS PROEKT LTD
    Contract total funded value: 756.00
Procedure 10 Subject to due process: Упражняване на аторски надзор на обект "Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СОУ "Найден Геров" от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год., Estimated Amount: 19 846.44
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор на обект "Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СОУ "Найден Геров" от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура"
    Contractor: ERTA CONSULT LTD
    Contract total funded value: 23 760.00
Procedure 11 Subject to due process: Упражняване на строителен надозор на обектите от Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" в рамките на проект "Модернизация на образователната инфраструктура на територията на град Варна" по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. , Estimated Amount: 214 232.11
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1"Упражняване на строителен надзор за обект Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на І-во Основно училище, гр.Варна"
    Contractor: TRAFIC HOLDING LTD
    Contract total funded value: 46 920.00
  • Differentiated position 2: Ообос.позиция№2 "Прилагане на мерки за енергийна ефективност на сградата на VII СУ "Найден Геров"
    Contractor: RUTEKS LTD
    Contract total funded value: 26 372.40
  • Differentiated position 3: Обос.позиция №3"Упражняване на строителен надзор за обект Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ”Димчо Дебелянов", гр.Варна"
    Contractor: TRAFIC HOLDING LTD
    Contract total funded value: 33 480.00
  • Differentiated position 4: Обос.позиция №4 "Упражняване на строителен надзор за обект Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енергоефективни мероприятия на сградата на СУ „П. Кр. Яворов“, гр.Варна"
    Contractor: SS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 47 820.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5"Упражняване на строителен надзор на обект: Реконструкция, основен ремонт и прилагане на енерго ефективни мероприятия на филиалната сграда на ОУ К.Арабаджиев
    Contractor: RUTEKS LTD
    Contract total funded value: 7 078.80
  • Differentiated position 6: Обос.позиция №6"Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект Ремонт и мерки за енергийна ефективност на ОУ "Ст.Караджа"
    Contractor: DIALEX LTD
    Contract total funded value: 18 420.00
  • Differentiated position 7: Обос.позиция №10"Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор за обект Ремонт и мерки за енергийна ефективност на ОУ "Никола Й.Вапцаров"
    Contractor: SS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 33 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN