Identification

UMIS Number BG16M1OP002-6.002-0014-C04
Project Name Providing material and technical ensuring of the activities of management, evaluation and control of OPE 2014 - 2020
Beneficiary 000697371 MINISTRY OF ENVIRONMENT AND WATER, Directorate General "Operational Programme "Environment", Department "Coordination, communication and technical assistance"
Funding ERDF ==> Environment
Date of the Contract/Order 04.11.2020
Start Date 04.11.2020
End Date 27.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
С изпълнението на бюджетната линия се осигурява  материално-техническо обезпечаване на дейностите на УО на ОПОС 2014-2020 г. с оглед ефективното управление и изпълнение на програмата и навременна подготовка на програмен период 2021-2027 г. Нивото на материално-техническа осигуреност и създаването на съвременна и здравословна среда на работния процес са сред определящите фактори за постигане на ефективно управление и контрол на финансовите ресурси от ЕСИФ.
В обхвата на бюджетната линия  са предвидени следните дейности:
1.Осигуряване на материално - техническа обезпеченост на дейностите на УО на ОПОС;
2. Комплексно почистване на административната сграда;
3. Осигуряване на аудио, визуално и конферентно оборудване;
4. Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия
Бюджетната линия е в изпълнение на Дейност 5 "Осигуряване на необходимата материална база и техническо оборудване и информационни системи за управлението и изпълнението на ОПОС", Специфична цел 1- Дейности, насочени към осигуряване на необходимата подкрепа за управлението и изпълнението на ОПОС 2014-2020 г., затваряне на ОПОС 2007-2013 г. и ОПОС 2014–2020 г. от Стратегическия план за Техническа помощ на оперативна програма "Околна среда" 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Осигуряване на материално - техническа обезпеченост на дейностите на УО на ОПОС(Дейност 1): В изпълнението на дейността са планирани средства за закупуване на необходимото оборудване, доставка на материали и/или консумативи свързани с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67 и обезпечаване изпълнението на задълженията на УО във връзка с управлението на ОПОС 2014-2020 г. и програмирането на следващия програмен период. В рамките на дейността са предвидени разходи за : - осигуряването на материали, предпазни средства и/или консумативи, обезпечаване на медицински тестове, дезинфекция на помещенията и други разходи за услуги и доставки, свързани с осигуряването на здравословна работна среда в сградата на ул. „У. Гладстон“ № 67 -осигуряване на необходимата материална база и оборудване (закупуване на санитарно оборудване за санитарните помещения, кухненско оборудване за сервизните помещения, стелажи, каси, както и друго оборудване), свързано с материално-техническата осигуреност на сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67; - закупуване на офис обзавеждане за заседателните зали за осигуряване провеждането на работни срещи, обучения с бенефициенти и др. във връзка с изпълнение на дейностите на УО на ОПОС 2014- 2020 г., както и осигуряване на мебели за сградата на МОСВ на ул. "Уилям Гладстон" № 67 при констатирана необходимост; - осигуряване на ремонтни дейности при възникнала необходимост; - закупуване на специализирана литература, онлайн издания, абонаменти и др., Contracted Amount: 407 800.00 , Reported Amount: 260 398.38
  • Activity: Комплексно почистване на административната сграда на ул. "У. Гладстон" 67(Дейност2): В рамките на дейността се планира извършването на комплексно почистване в сградата на "У. Гладстон" 67., Contracted Amount: 55 000.00 , Reported Amount: 32 451.28
  • Activity: Осигуряване на аудио, визуално и конферентно оборудване в сградата на ул. "У.Гладстон" 67 (Дейност 3): В рамките на тази дейност е планирано да бъдат извършени доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на аудио, визуално и конферентно оборудване в заседателните зали и други помещения в сградата на ул. „Уилям Гладстон“ 67, доставка на далекосъобщителни услуги и др., както и осигуряване на софтуер, лицензи, програмни продукти и др. при констатирана необходимост във връзка с обезпечаване изпълнението на задълженията на УО на ОПОС свързани с управлението и изпълнението на ОПОС. , Contracted Amount: 125 000.00 , Reported Amount: 51 382.47
  • Activity: Мерки за информация и комуникация на бюджетната линия (Дейност 4): Бенефициентът ще постави постоянна обяснителна табела на бюджетната линия на подходящо място, видимо за обществеността, като ще бъдат спазени изискванията за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Също така на закупеното оборудване по бюджетната линия ще бъдат поставени стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. Ще бъдат спазени изисванията за необходимата информация, която следва да се съдържа върху стикера, съгласно за текстова и визуална информация посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CHISTNIK BG LTD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 3 737.56
  • Contractor: SMDL GENOMIC CENTER BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 285.00
  • Contractor: GARD -969 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 355.00
  • Contractor: CLIMA MOBIL SERVICE LTD, Contracted Amount*: 94 800.00 , Reported Amount**: 17 402.80
  • Contractor: PARAFLOW COMMUNICATIONS LTD, Contracted Amount*: 6 460.70 , Reported Amount**: 6 460.70
  • Contractor: "DDD 2002" LTD, Contracted Amount*: 64 800.00 , Reported Amount**: 9 799.17
  • Contractor: MAGNUM-D, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 499.00
  • Contractor: INDEPENDENT CLINICAL DIAGNOSTIC LABORATORY SYNEVO BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 36.00
  • Contractor: ZORA-M.M.S., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 868.99
  • Contractor: "SIBI" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 855.96
  • Contractor: PROMET-BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 9 522.30 , Reported Amount**: 9 522.30
  • Contractor: General Hospital ”Saint Pantaleimon – Sofia”, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: ROEL-98 LTD, Contracted Amount*: 96 495.07 , Reported Amount**: 30 732.83
  • Contractor: Bulgarian telecommunications company LTD, Contracted Amount*: 687 828.80 , Reported Amount**: 28 038.44
  • Contractor: ATRACTIVE DESIGN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 638.40
  • Contractor: FIREBG Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28 455.79
  • Contractor: Company for international congresses, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38 388.00
  • Contractor: MDL CIBALAB LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: TOP ELANA LTD, Contracted Amount*: 125 560.00 , Reported Amount**: 39 015.35
  • Contractor: P R M LTD, Contracted Amount*: 26 292.00 , Reported Amount**: 28 713.72
  • Contractor: Slava 7 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 560.00
  • Contractor: MULTIKO 92, Contracted Amount*: 23 136.76 , Reported Amount**: 8 741.13
  • Contractor: TECHNOPOLIS BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 459.00
  • Contractor: "A 1 BULGARIA" EAD, Contracted Amount*: 830 159.52 , Reported Amount**: 21 697.05
  • Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 945.02
  • Contractor: MDL BODIMED 99 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: PERUN-CCB LTD, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 3 329.34
  • Contractor: BOTTLING COMPANY - GORNA BANYA LTD, Contracted Amount*: 46 800.00 , Reported Amount**: 17 363.50
  • Contractor: "TRANS KO 04" LTD, Contracted Amount*: 32 393.60 , Reported Amount**: 11 489.87
  • Contractor: PRO PLANTS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: PRIME DISTRIBUTION LTD, Contracted Amount*: 14 054.68 , Reported Amount**: 14 054.68
  • Contractor: SMDL RAMUS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 442.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Level of satisfaction of the beneficiaries with the TA measures and training provided, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 94.00

Financial Information

Total Project cost 344 295.34 BGN
Grant 344 295.34 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 344 295.34 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на рециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите", съгл. Рамково споразумение № СПОР-35/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-35/13.04.2023 г. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на рециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Contractor: MULTIKO 92
    Contract total funded value: 11 995.38
Procedure 2 Subject to due process: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност" , Estimated Amount: 330 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност"
    Contractor: "A 1 BULGARIA" EAD
    Contract total funded value: 396 000.00
Procedure 3 Subject to due process: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 2 - "Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план"., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 - "Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план".
    Contractor: Bulgarian telecommunications company LTD
    Contract total funded value: 300 000.00
Procedure 4 Subject to due process: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури", Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - "Избор на мобилен телефонен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие, извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на околната среда и водите и неговите структури"
    Contractor: "A 1 BULGARIA" EAD
    Contract total funded value: 420 000.00
Procedure 5 Subject to due process: " Избор на оператор за предоставяне на телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му" с две обособени позиции: Обособена позиция № 2 -„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план“ , Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 -„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за Министерството на околната среда и водите и структурите му чрез обществена фиксирана далекосъобщителна мрежа при запазване на съществуващия номерационен план“
    Contractor: Bulgarian telecommunications company LTD
    Contract total funded value: 360 000.00
Procedure 6 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 13 500.00
Procedure 7 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на Министерство на околната среда и водите", Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Contractor: TOP ELANA LTD
    Contract total funded value: 7 000.00
Procedure 8 Subject to due process: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на тоалетна хартия и кухненски ролки“; Обособена позиция № 2 „Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали“, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 1 „Доставка на тоалетна хартия и кухненски ролки“
    Contractor: TOP ELANA LTD
    Contract total funded value: 12 000.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и кухненски ролки за нуждите на МОСВ“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 2 „Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали“
    Contractor: "TRANS KO 04" LTD
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 9 Subject to due process: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и на салфетки за ръце за нуждите на МОСВ с две обособени позиции Обособена позиция 2 - Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали , Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 - Доставка на почистващи препарати и санитарно-хигиенни материали
    Contractor: PERUN-CCB LTD
    Contract total funded value: 15 000.00
Procedure 10 Subject to due process: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и на тоалетна хартия и на салфетки за ръце за нуждите на МОСВ с две обособени позиции Обособена позиция 1 "Доставка на тоалетна хартия, кухненски ролки, хартиени салфетки за храна и санитарни помещения" , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Доставка на тоалетна хартия, кухненски ролки, хартиени салфетки за храна и санитарни помещения"
    Contractor: TOP ELANA LTD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 11 Subject to due process: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции", както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на кърпи за ръце и салфетки за храна“; Обособена позиция № 2 „Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати“., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на санитарно-хигиени материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции, по Обособена позиция № 1 „Доставка на кърпи за ръце и салфетки за храна“;
    Contractor: "TRANS KO 04" LTD
    Contract total funded value: 24 000.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати и на кърпи за ръце и салфетки за храна за нуждите на МОСВ, запазена по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ с две обособени позиции", по Обособена позиция № 2 „Доставка на санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати“;
    Contractor: TOP ELANA LTD
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите“, съгл. Рамково споразумение № СПОР-37/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-37/13.04.2023 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на рециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Contractor: MULTIKO 92
    Contract total funded value: 3 593.80
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите“, съгл. условията на РС № СПОР-44/10.05.2023 г. и ДС № 1 към СПОР-44/10.05.23, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 II вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите"
    Contractor: "TRANS KO 04" LTD
    Contract total funded value: 2 393.60
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на околната среда и водите съгласно СПОР № 5/02.06.2020 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Доставка на канцеларски материали
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 51 189.07
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерството на околната среда и водите, съгласно Рамково споразумение № СПОР -9/08.06.2020 г., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на копирна хартия за нуждите на МОСВ
    Contractor: ROEL-98 LTD
    Contract total funded value: 31 806.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на нерециклирана и рециклирана копирна хартия А3 за нуждите на Министерство на околната среда и водите, съгл. Рамково споразумение № СПОР-38/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-38/13.04.2023 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нерециклирана и рециклирана копирна хартия А3 за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Contractor: MULTIKO 92
    Contract total funded value: 1 551.31
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите, съгл. Рамково споразумение № СПОР-36/13.04.2023 г. и ДС № 1 към РС № СПОР-36/13.04.2023 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4 I вид за нуждите на Министерство на околната среда и водите
    Contractor: MULTIKO 92
    Contract total funded value: 5 996.27

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN