Identification

UMIS Number BGLD-2.003-0002-C02
Project Name Model for integrated development for education and care in early childhood in Sofia city
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding EEA FM ==> Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups
Date of the Contract/Order 19.04.2022
Start Date 19.04.2022
End Date 31.07.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Description

Brief description
Проектно предложение  „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ цели да предостави подкрепа на деца и семействата от уязвими групи живеещи в три района на Столична община, с концентрация на ромско население-р-н "Люлин"- ж.к. "Филиповци", р-н "Красна поляна"-кв. "Факултета", р-н "Слатина"- кв. "Хр. Ботев", за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност и включване в образователната система. Предвижда се разширяване на услугите предоставяни от вече функциониращи центрове в ж.к. "Филиповци" и кв. "Факултета" и създаване на нов хъб, предоставящ функционално свързани услуги за образование и грижи в ранна възраст, за децата необхванати от ранно образование от кв. "Хр. Ботев". Дейностите са изготвени в отговор на анализ на ситуацията, направен по методологията „Бърза оценка и отговор“ от екипът партньора Ф-я "Здраве и социално развитие".По данни на ГРАО децата на възраст 0-6 години в трите общности е 2765, като тези, които не са обхванати в образователни услуги са 2145 (по данни на ИСОДЗ и общинските администрации). Тези деца се отглеждат в домашна среда, често имат затруднения със социалната адаптация в училище, поради липса на базисни умения и недостатъчно ниво на владеене на български.Проектът предлага комплекс от функционално свързани услуги за подобряване достъпа до образование в ранна възраст, повишаване на ангажираността на родителите и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи, чрез множество последователни интервенции:формиране на родителски компетентности, подобряване достъпа до здравна грижа, подобряване на социалните и житейските умения, подкрепа на когнитивното и социално развитие и ранно образование на децата.Проектът ще обхване над 300 деца и техните семейства. Проектът ще се изпълнява в партньорство с Българо-Норвежко Дружество (БНД) и Ф-я "Здраве и социално развитие".
Activities
  • Activity: Екип за управление на проекта: В изпълнение на дейността ще бъде сформиран Екип за управление на Проекта непосредствено след сключване на ДБФП и практическото му стартиране. Екипът ще организира и контролира всички необходимите дейности, свързани с управление на Проекта и договора за БФП, в това число: сключени и изпълнени договори за обществени поръчки- мониторинг и контрол; извършени плащания на изпълнители, проектен екип, партньори и др.; осигуряване на правилно, законосъобразно, административно, техническо и финансово управление и изпълнение на Проекта; осигуряване на съответствие на отделни компоненти на проекта с приложимото българско и европейско законодателство; законосъобразното разходване на средства; целесъобразност на поеманите задължения и извършваните разходи; оценка и докладване за напредъка и изпълнението на Проекта; докладване на нередности; цялостно съхранението на документацията; организиране и извършване на проверки на място на изпълнението на СМР дейности, с оглед потвърждаване на действителното им извършване; осъществяване на координация и взаимодействие с отдели и звена на общинската администрация, както и с външни институции, по отношение на процедури, които трябва да бъдат извършени във връзка с изпълнението на Проекта; комуникация с партньорите, Програмния оператор, командировки в Норвегия и други. Изпълнението на дейността ще гарантира устойчивото и качествено управление на Проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, координатор, финансов експерт, експерт образователни дейности, експерт социални дейности и експерт СМР Разходите на екипът работещ по проекта ще включват брутните заплати и съответните социално-осигурителни вноски за сметка на работодателя, както и други допълнителни разходи, включени във възнаграждението съобразно бюджета на проекта и обичайната политика за възнаграждения на Бенефициента. В екипът ще бъде включен и счетоводител на Партньорът Фондация "Здраве и социално развитие"., Contracted Amount: 68 426.40 , Reported Amount: 37 757.98
  • Activity: Доставка на оборудване и строителни дейности: Съгласно изготвени количествено стойностни сметки в съществуващите два хъба - ж.к. "Филиповци" и кв. "Факултета" ще бъдат извършени дейности по реконструкция и ремонт, пряко свързани с осъществяването на дейностите по проекта, които са необходими за постигане на поставените цели. За кв. "Христо Ботев" се предвижда на предоставен от район общински терен, да се поставят преместваеми постройки, които да се използват за дейностите по проекта. Минималните изисквания за помещения са: голяма зала около 50кв.м. с кухненски ъгъл (мивка, печка, абсорбатор, миялна машина, хладилник и плот), конвекторни печки/климатик столове, килим, 4 детски масички със 16 детски столчета, етажерки, шкафове и др.); Два кабинета по около 12- 16кв.м. Единият за консултации, другият за офис. Оборудване: 2 малки бюра, 2 компютъра, принтер с копирна машина, диспенсър за вода, конвекторни печки/климатик, шкаф със заключваща се врата за съхранение на документация и др.; три тоалетни и една душ-кабина; Помещение за раздавателен пункт за детска кухня (малко – 3-4 кв.м.) с врата с прозорец навън, за да се раздава храната. (мивка, шкаф и плот); Складово помещение (стелажи); Ограда и портал за вход или сградата да постави така, че да граничи с улицата и да се оформи вътрешен двор, в който може да се сложи детска площадка след време. (СОТ). Предвидени са и проектиране, фундамент и присъединяване към електроснабдяване и ВИК, авторски надзор. За кв. "Факултета" се предвижда изграждане на детска площадка с размери 10 х 10 м. до 10 х 15 м. с едно комбинирано и 3-4 индивидуални съоръжения; изграждане на покрита беседка с места за сядане; вертикална планировка; направа на ажурна ограда с ламели; доставка и монтаж на керамични плочи за под; демонтаж на подова настилка; разбиване на армирана замазка; изкоп за изравняване; трамбоване на изкоп; направа на армирана настилка; направа на подово отопление с нагревателен филм; направа на гипсофазерна подова система; доставка и монтаж на ламиниран паркет. За ж.к.. "Филиповци" се предвижда 1. Демонтаж на: шкафове, гардероби, стар балатум и ламиниран паркет на под, стар изгнил паркет вкл. настилката под него, стара дървена дограма, фаянсова облицовка по стени в тоалетни, смесители за мивка, порцеланови мивки, съществуващ водопровод в тоалетни(вкл.разбиване),стара канализационна инсталация (вкл.разбиване), съществуващи тоалетни клекала (вкл.разбиване), водомерен възел за студена вода, ел.табло, ел.контакти, ел.бойлер, осветителни тела; 2. Изчукване и премахване на отлепена шпакловка по стените (частично), отлепена мазилка по стените (частично); 3. Доставка и монтаж на ПВЦ дограма (прозорци), доставка и полагане на армирана циментова замаска по под; ел.табло; осветителни тела, контакти, ел.бойлер, канал Ф-50 в баня и кабинети, водомерен възел за студена вода, дълбоко проникващ грунд по сетни и тавани, 4. Преработка на ел.инсталация; преработка на канализационна инсталация Ф 110 мм за тоалетни (2лек.),доставка и полагане на водопровод от ППР ф20мм - студена и топла вода, доставка и полагане на грунд (бетонконтакт)по под и стени тоалетни, доставка и полагане на топлоизолация, доставка и полагане на самопочистваща се мазилка по стени, интериорна врата и др. Предвижда се монтаж на хидрофор и резервоар поради проблеми с водоподаването. Предвидени са разходи за застраховане на сградите и оборудването, обект на финансиране, в лицензирана в България компания срещу обичайните застрахователни събития (като кражба, пожар и др.), както по време на изпълнението на проекта, така и минимум 5 години след одобрението на окончателния доклад на проекта. , Contracted Amount: 411 851.17 , Reported Amount: 5 000.00
  • Activity: Работа с общността и алтернативна детска градина : Дейността има за цел да подобри училищната готовност на децата 3-5 години във Факултета, така че те да могат да се справят с изискванията на началното образование, подобряване на достъпа до услуги и създаване на устойчив механизъм за решаване на проблемите на общността. Дейността включва: Дневна грижа за деца, необхванати от образователната система. 25 деца (годишно) ще посещават алтернативна детска градина . Техните родители ще бъдат включени в специализирана програма за развитие на родителските умения и съвместни занимания между децата и родителите. Предвижда се и развитие на общностна библиотека. Предвижда се информиране и подкрепа по всякакви административни въпроси, по отношение на достъпа до услуги- социални, здравни и образователни, във връзка с отглеждането на техните деца, както и консултации относно техните здравно-осигурителни, граждански и социални права. Семействата ще бъдат подпомагани да се регистрират в Информационна система за обслужване на детските заведения, подготвителните групи и първи клас в училищата (ИСОДЗ), съдействие при попълване на документи за достъп до социално подпомагане, помощи за деца и др. Предвижда и възможност за придружаване. Придружаването е услуга, в която родителят и детето, заедно с представител на услугата посещава съответната институция – здравна, социална, образователна за да подадат необходимите документи или да получат достъп до услуга - записване, консултация, диагностика, лечение. Дейността предвижда общностни кампании – информационни и здравни. Ще се води кампания за информиране и мотивиране за записване и редовно посещаване на заниманията в детска градина, кампания за мотивиране за записване в детска кухня, кампания за мотивиране и провеждане на имунизация и т.н. Повишаване на информираността относно ползите от детската кухня за децата и мотивиране на майките да ползват услугата. За 30 деца ще бъдат осигурени комплект буркани и капачки, изискващи се от кухнята при първоначално записване. Предвижда се градско училище - посещения на различни културни, образователни, обекти с обществено предназначение и развлекателни места, за практическо запознаване с различни аспекти на социалния живот. В Здравно-социален център Филиповци е необходимо разширяване на услугите в посока подобряване на здравното обслужване на децата и семействата и прилагане на интегриран подход в подкрепа на РДР. Предвижда се да се направят постъпки да бъде привлечен лекар, който да поеме медицинското обслужване на здравноосигурените членове на общността - в най-голяма степен на децата. Дейността предвижда и създаване на устойчив механизъм за решаване на проблемите на общността. Към всеки хъб да се сформира настоятелство на родители от общността. Настоятелство ще има консултативни и организационни функции по отношение на услугите и програмите предлагани в хъбовете, ще участват и в организацията на различни дейности, кампании и т.н. Предвижда създаването на обществен съвет/работна група в подкрепа на ранното детско развитие и образователните въпроси в местните общности на територията на СО. В обществения съвет ще бъдат поканени представители на трите районни администрации, на територията на които са разположени общностите, в които ще се реализира проекта, както и на други райони с концентрирани ромски общности на територията на Столична община като Орландовци и Искър. В обществения съвет ще участват и представители на НПО, които работят с ромска общност, представители на екипите на хъбовете, образователни медиатори, представители на настоятелствата, ромски лидери., Contracted Amount: 24 245.36 , Reported Amount: 16 107.79
  • Activity: Дейности за повишаване на капацитета на родителите за качествена грижа в ранна детска възраст: Анализът на ситуацията в трите общности показва, че възрастните, които полагат грижа за най- малките рядко се ангажират с дейности с тях. Дейността предвижда активности, свързани с подобряване на уменията на родителите да подкрепят РДР и включва: Съвместни занимания на деца и родители за стимулиране на детското развитие в домашна среда по специалната програма Елементът игра®, в трите й компонента: „Библиотека на играчките“, „Музика в действие“, „Разкажи ми приказка“. Програмата има за цел да осигурява достъп до преживявания и учене през игра и обучение за възрастни как да подкрепят детското развитие. Дейности в подкрепа за подобряване на храненето на децата 0-6 г. Предвиждат се обучения по здравословно хранене в зависимост от потребностите на различните възрасти деца, както и обучения по готвене за майките. Дейността предвижда дейности за активното участие на родителите. Целта на дейността е ангажиране и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи в ранна детска възраст. Предвиждат се обучения на родители, които да обхващат 5-те области на въздействие на развитието спрямо Рамката за пълноценна грижа, на УНИЦЕФ, СЗО и Световната банка: здраве, хранене, ранно учене, сигурност и безопасност и отзивчиви родителски грижи. Това е осем модулно обучение за формиране на родителски умения, съобразени с възрастта на децата, което задава връзките на семейството и останалите социални структури, в които то трябва да се впише, за да осигури успешното социално функциониране на детето. Предвижда се градско земеделие- съвместни дейности за деца и родители, която стимулира партньорско общуване, но и мотивира децата да се хранят здравословно, Contracted Amount: 20 180.00 , Reported Amount: 11 887.12
  • Activity: Подбор и обучение на персонал: Целта на дейността е да бъдат ангажирани екипи, които да предоставят качествени и компетентни услуги в подкрепа на ранното детско развитие и образование на децата 0-6г. в трите общности. За целта експерт “Ранно детско развитие” (РДР) ще подбере подходящи специалити, както и сътрудници от ромските общности, които да работят за реализиране на дейностите в трите хъба. Ще бъдат създадени три мултидисциплинарни и мултиетнически екипи (по един за всеки един от хъбовете), които ще работят с децата и техните семейства, за развиване на социалните и когнитивни умения и включване на децата в образователната система, развитие на местните общности и преодоляване на негативните стереотипи. В рамките на проекта ще бъдат наети трима педагози, трима образователни ромски медиатора. Освен това се предвижда да се ангажират и психолози, логопед, като и помощник учител, който да помага в целодневната грижа в хъба в ж.к. Факултета. Ще бъдат създадени три самостоятелни, относително автономни мултидисциплинарни екипа, като всеки един от тях ще функционира и ще предоставя услуги в една от обособените ромски общности. Логопедът ще обслужва по график всеки един от хъбовете за услуги. За да бъде осигурено качеството на услугата се предвижда екипите да бъдат консултирани от методисти/супервизори на ХЕСЕД. , Contracted Amount: 362 364.85 , Reported Amount: 193 282.26
  • Activity: Информация и публичност и одит : Предвидени са комплекс от мерки за популяризиране приноса на ФМ на ЕИП 2014-2021 за намаляване на икономическите и социални неравенства в Европа, укрепването на двустранните отношения м/у държавите донори и бенефициери и заложените в Проекта дейности, цели,обхват и очаквани резултати сред широката общественост, медиите и заинтересованите страни гарантирайки по този начин откритост. Заложените мерки са съобразени с Анекс 3-Ръководство за комуникация и дизайн и ще съдържат всички задължителни изкисвания. Кампанията е фокусирана върху: - Изработване и поставяне на 1 билборд в кв. "Христо Ботев"; -Изработване на информационна табела на проекта - 3 бр. по един брой за всеки хъб; -Разработване и поддържане на двуезична интернет страница, чрез която да запознаваме обществото с работата, която вършим в рамките на ФМ и реалните промени в живота на хората, които постигаме. Интернет страницата ще съдържа новини и актуална информация на бълг. и англ.език за изпълняваните дейности, резултати и въздействието на Проекта, както и информация за Програмата, грантовете, участието на Партньорите; -2 планирани пресконференции, които ще изиграят ролята на акцентни моменти от общата комуникационна среда, създадена с цел популяризиране на Проекта. В пресконференциите ще бъдат поканени медии и институции, имащи отношение към Проекта. Встъпителната пресконференция в началото, а заключителната преди приключване на Проекта; -Организиране и провеждане на кръгла маса. В рамките на посещението на норвежките експерти ще се проведе кръгла маса на тема: „РДР в ромската общност: предизвикателства и перспективи“. За участие в кръглата маса ще бъдат поканени експерти от отдел „Образование“ и „Здравеопазване“ на Столична община, експерти от съответните направления от районите администрации на Красна поляна,Люлин и Слатина, неправителствени организации, родители, други заинтересовани лица. Общо 30 експерта ще участват в кръглата маса. За провеждането на кръглата маса се предвижда наем зала, кафе пауза и материали за срещите. В рамките на кръглата маса ще бъдат проведени панелни дискусии по теми, свързани с достъпа до ранно образование, подобряване на достъпа до здравни услуги и перспективи пред развитието на услуги в подкрепа на РДР. Панелните дискусии ще се водят от експертите на Столична община, които участват в екипа на управление на проекта. -Дизайн, изработване и разпространение на информационни брошури – 300 бр. Брошурите ще са на английски и български език; -Дизайн, изработване на стикери за оборудването - 300 бр.; -Закупуване и брандиране на рекламни материали - раници - тип мешки 400 бр., детски чадъри 400 бр., химикалки 1000 бр; Всички материали и документи, разработени в рамките на проекта, както и цялата информация, публикувана в интернет, ще включва информация за проекта, неговия напредък, постижения и резултати, сътрудничеството с партньори от държавите донори, подходящ снимков/ онагледителен материал, контактна информация и ясна референция към Програмата и ФМ на ЕИП 2014-2021 г. Всички изработени рекламни материали по финансираните проекти ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и публичност на Програмата. В рамките на тази дейност се предвижда провеждане на одит на проекта, в рамките на който ще се получинезависимо одиторско мнение относно законосъобразното и целесъобразно изпълнение на Проекта в съответствие с международните одиторски стандарти, при съблюдаване на изискванията на приложимото национално законодателство и съотносимите към него нормативни актове, осигуряващи принципите на прозрачност, устойчивост и добро финансово управление на Проекта. Целта е да се извърши навременна и независима оценка на разходите, предвидени в бюджета на Проекта, и да се проверят документите, подготвени във връзка с неговото изпълнение. Одиторът се ангажира да извърши одит на проекта в съответствие с изискванията на приложимото национално законодателство, Международни одиторски стандарти и Регламент за ФМ на ЕИП 2014 - 2021 г., Contracted Amount: 27 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Споделяне на добри практики и създаване на двустранните отношения с Норвегия: Дейността има за цел споделяне на добри практики с чуждестранния партньор в областта на подобряване на ранното детско развитие и училищната готовност на децата от уязвими общности. Това е от съществено значение защото Норвегия е страна на първо място по индекс за човешко развитие, известна е със своята щедра социална политика и иновации и заема трето място в света като най-добро място за отглеждане на деца за 2020 година според Best countries report. Дейността ще се изпълнява в партньорство с Българо-Норвежко дружество. Дружеството има за мисия да развива отношенията между България и Норвегия, такава ще бъде и неговата роля в рамките на проекта- да организира и изпълни на местна почва дейностите по обмяна на опит и развитие на двустранните отношения. Предвиждат посещения за обмяна на опит в страните партньори по проекта, както и посещения за обмяна опит с други НПО в България. В рамките на дейността се предвижда посещение на норвежкия специалисти и експерти в областта на ранното образование и грижа в България. Продължителност на посещението е четири дни. Шест експерта от норвежка страна ще посетят услугите по проекта, ще се запознаят с условията на живот в кварталите и предизвикателствата за отглеждане на деца в изолираните ромски общности, ще дискутират с местните екипи опита си в Норвегия в областта на ранното детско развитие. Норвежките експерти, ще участват в кръглата маса „Ранното детско развитие в ромската общност: предизвикателства и перспективи“ Посещение на български експерти в Норвегия. По данни от партньорската организация и данни от доклади и изследвания, в Норвегия РДВ се възприема като част от образователната система и се ръководи от специално създадена дирекция към Министерството на образованието и научните изследвания, която изпълнява функции по одитиране, събиране на данни, формулиране на политики и проектиране на разходите за системата в националния бюджет. Местните власти имат тясно ограничен периметър на действие при формулирането на политики, но се спазва консенсусен подход за колективно вземане на оперативни решения. За децата до 1 г. много рядко се търсят услуги по отглеждане, тъй като родителите ползват високоплатен родителски отпуск с времетраене около една година. В Норвегия дневни центрове, съществуващи под различни форми (т.нар. „barnehager“) също постигат почти универсален обхват на децата и също са обществено-финансирани. Предвижда се в рамките на посещението българските представители да посетят две добри практики за ранно образование на децата, както и да се проведе среща за обмяна опит. В рамките на срещата българските експерти ще се запознаят с образователната и здравната система на Норвегия, както и възможностите за ранно образование, които Норвегия предлага. , Contracted Amount: 63 020.79 , Reported Amount: 61 430.74
  • Activity: Анулирана: ,, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Анулирана: ,, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ,: ,, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ,: ,, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Health and Social Development Foundation, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 285 668.74
  • Partner: Bulgarian Norwegian Association BNF, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: Sofinvest , Contracted Amount*: 3 959.93 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "BRAIN STORM CONSULT-OD" Ltd., Contracted Amount*: 4 980.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MM AGRO BG EOOD, Contracted Amount*: 154 085.66 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 14 280.00 , Reported Amount**: 10 710.00
  • Contractor: ET Agentsia AB, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: “YULEX BM” Ltd., Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 5 000.00
  • Contractor: VADIM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 834.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 17 436.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: YETTEL BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 298.41
  • Contractor: BILD KONSULT 2000 EOOD, Contracted Amount*: 58 809.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAV INVEST, Contracted Amount*: 14 001.20 , Reported Amount**: 10 112.38
  • Contractor: Electrohold Sales EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 221.76
  • Contractor: RAYON "SLATINA", Contracted Amount*: 1 814.04 , Reported Amount**: 907.20
  • Contractor: NETX - NG LTD, Contracted Amount*: 264.00 , Reported Amount**: 144.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 28 087.83 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of children directly benefitting from early education and care activities provided by the hubs, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 300.00 , Reached amount: 354.00
Indicator 2 Брой на създадени хъбове за ранно детско образование и грижи, осъществяващи образователни и социални мерки за уязвими деца на възраст от 0 до 6 години, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Number of staff from Donor states participating in exchanges with Bulgarian projects (disaggregated by gender, Donor state), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Number of projects involving cooperation with a donor project partner (disaggregated by Donor state), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Level of satisfaction with the partnership, Measure Unit: Scale 1-7, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.50 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Number of staff from Bulgaria participating in exchanges with Donor States (disaggregated by gender, Donor State), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 7 Level of trust between the cooperating entities in Bulgaria and the donor countries, Measure Unit: Scale 1-7, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.50 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Share of cooperating organisations that apply the knowledge acquired from bilateral partnership, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 100.00

Financial Information

Total Project cost 977 488.57 BGN
Grant 977 488.57 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 879 740.22 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Директно договаряне със счетоводител за фондация "Здраве и социално развитие", Estimated Amount: 14 280.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Договор за наем, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Наем
    Contractor: RAYON "SLATINA"
    Contract total funded value: 1 814.04
Procedure 3 Subject to due process: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, Estimated Amount: 9 377.03
  • Differentiated position 1: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 11 125.06
Procedure 4 Subject to due process: доставка и монтаж на оборудване на предестваем обект, Estimated Amount: 14 135.66
  • Differentiated position 1: доставка и монтаж на оборудване на предестваем обект
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 16 962.77
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електроенергия
    Contractor: Electrohold Sales EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на Интернет за Хъба в кв. "Христо Ботев", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Интернет за Хъба в кв. "Христо Ботев"
    Contractor: NETX - NG LTD
    Contract total funded value: 264.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на оборудване и строителни дейности, Estimated Amount: 393 351.17
Procedure 8 Subject to due process: извършване на независим одит, Estimated Amount: 4 150.00
Procedure 9 Subject to due process: Извършване на реконструкция и строително-ремонтни дейности по проект: BGLD-2.003-0002 „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г., Estimated Amount: 58 820.20
Procedure 10 Subject to due process: Изграждане и монтаж на хидрофорна помпа, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане и монтаж на хидрофорна помпа
    Contractor: “YULEX BM” Ltd.
    Contract total funded value: 5 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Изработване и доставка на информационни материали (брошури и стикери) по обособени позиции, Estimated Amount: 1 625.00
  • Differentiated position 1: Дейности по опечатване на брошури и стикери, предвидени за изпълнение по проектBGLD-2.003-0002 „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г. - обособена позиция 3
    Contractor: ET Agentsia AB
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 12 Subject to due process: Информация и публичност, Estimated Amount: 1 625.00
  • Differentiated position 1: Печатни информационни материали
    Contractor: ET Agentsia AB
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 2: Сайт, организиране на събития
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Одит, Estimated Amount: 5 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Осигуряване на информация и публичност по проекти , Estimated Amount: 18 666.67
  • Differentiated position 1: осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 17 436.00
Procedure 15 Subject to due process: Осигуряване на СОД, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на СОД в хъб Христо Ботев
    Contractor: VADIM
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги
    Contractor: YETTEL BULGARIA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 17 Subject to due process: Предоставяне на кетъринг услуги и лицензирана доставка на храна за деца над 3 годишна възраст, Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на кетъринг услуги
    Contractor: KAV INVEST
    Contract total funded value: 14 001.20
Procedure 18 Subject to due process: проектиране, изграждане на бетонова подложка/фундамент, поставяне на преместваем обект и авторсик надзор в кв. "Христо Ботев", район "Слатина", Estimated Amount: 181 704.00
  • Differentiated position 1: проектиране, изграждане на бетонова подложка/фундамент, поставяне на преместваем обект и авторсик надзор в кв. "Христо Ботев", район "Слатина"
    Contractor: MM AGRO BG EOOD
    Contract total funded value: 154 085.66
Procedure 19 Subject to due process: упражняване на инвеститорски контол по време на Договор № СОА24-ДГ55-147, Estimated Amount: 3 299.94

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN