Identification

UMIS Number BG05FMOP001-4.001-0004-C17
Project Name Support to the Agency for the Social Assistance for the management an implementation of the Operational Program for Food and/or Basic Material Assistance from the European Fund for the Most Deprived 2014-2020
Beneficiary 121015056 Agency for Social Assistance
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 15.02.2018
Start Date 01.01.2018
End Date 30.06.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
В рамките на финансовия план ще се реализират дейности, свързани с осигуряване на материално-техническо и административно обезпечаване на качественото управление и изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020.
Activities
  • Activity: Експертна подкрепа за реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ. : Експертната подкрепа ще се осъществи в няколко направления – правна експертиза и експертиза в областта на Закона за обществените поръчки /ЗОП/, специфична експертиза, преводачески услуги, участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с това са заложени средства за възнаграждения на външни експерти и служители на АСП за реализиране дейностите по ОПХ както следва: - Правната експертиза и експертизата в областта на обществените поръчки е свързана с провеждане на процедури по реда на ЗОП във връзка с реализиране на операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“. Необходимостта от ангажирането на експерти в посочените области произтича от: обема на тръжната документация, проверка на разработената документация и при нужда извършване на корекции след осъществен контрол от АОП; методическа помощ във връзка с поставени въпроси от потенциални участници в процедурите и сключване на договори с избрани изпълнители, процесуално представителство във връзка с постъпили обжалвания. - Специфичната експертиза е свързана с предмета на провеждане на процедури по реда на ЗОП по операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“, както и с възникнала необходимост от експертна подкрепа в процеса на управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ. - Възнаграждение на оценители за участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с провеждането на процедури за предоставяне на БФП по операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ се ангажират експерти на АСП и/или външни за УО експерти за участие в комисии за оценка на заявления за финансиране като членове с право на глас. Възнагражденията на лицата се определят съобразно приложимото законодателство, извършените дейности и броя отработени часове. - Преводачески услуги са необходими във връзка с осигуряване процеса на комуникация с Европейската комисия, в т.ч. документация, която следва да се представя ежегодно, провеждане на годишните срещи за проследяване на напредъка и участие на служители на УО в мероприятия, свързани с управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ. - Във връзка с постигането на качествено управление и изпълнение на оперативната програма и при възникнала потребност ще бъдат ангажирани служители на АСП от централната и териториална администрация, непопадащи в обхвата на чл. 38, ал. 2 на ПМС № 37 от 23.02.2015 г. и неговите изменения. За изпълнение на конкретни задачи от тези служители е предвидено възнаграждение съгласно действащата нормативна уредба и в съответствие с разпоредбата на чл. 39 от ПМС № 37 от 23.02.2015 г. и неговите изменения. Експертна подкрепа във връзка с подготовка изпълнението на дейности по Програма за храни и основно материално пхозпомагане 2021-2027., Contracted Amount: 1 338 706.72 , Reported Amount: 1 338 797.72
  • Activity: Изготвяне на анализи, проучвания, изследвания и оценки във връзка с управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ и постигнатите резултати: С оглед гарантиране качественото управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ дейността ще се реализира в две основни направления: - С цел последващо въвеждане на подобрени системи за работа и добри практики са планирани външно оценяване на оперативната програма и проучвания, в т.ч. съобразно изискванията на чл. 17, параграф 4 на Регламент (ЕС) 223/2014 на ЕП и на Съвета от 11.03.2014 г. Обективният анализ на управлението и изпълнението на програмата ще даде възможност за извършване на своевременни промени в нея с оглед постигане на заложените цели. - Предвид спецификата и целите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ следва да се гарантира качеството на храните. В тази връзка се предвиждат средства за удостоверяване качеството на доставените хранителни продукти чрез извършване на изследвания и анализи от акредитирани лаборатории. - Изготвяне на работни документи във връзка с изпълнение на дейности по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027 г., Contracted Amount: 333 253.40 , Reported Amount: 400 753.40
  • Activity: Информиране и популяризиране на приноса на ФЕПНЛ в България. Подобряване капацитета на партньорските организации.: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 223/2014 на ЕК и на Съвета, държавите-членки следва да информират целевите групи и обществеността за дейностите, които се осъществяват с финансовата подкрепа на ФЕПНЛ. В съответствие с това се планира провеждането на информационни събития, обучения и разпространението на рекламни материали. Във връзка с реализиране на операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ се предвижда провеждане на информационни срещи за запознаване на партньорските организации с планираните мерки за финансиране по ОПХ ФЕПНЛ. Ще бъдат организирани и проведени мероприятия за обучения и/или обмяна на опит на представители на партньорските организации, което ще допринесе за повишаване на техния административния капацитет, както по отношение на процеса по кандидатстване по операции за предоставяне на БФП, така и на качественото изпълнение на проектите за постигане на заложените цели и оптимално усвояване на финансовия ресурс. Популяризирането на приноса на ФЕПНЛ в България сред обществеността ще се извършва чрез разпространението на информационни и рекламни материали, в т.ч. дипляни, рекламни химикалки, плакати и др., разработени със средства по ОПХ ФЕПНЛ. Ще бъдат направени публикации в печатни медии и излъчвания в електронни медии. С цел ефективно изпълнение на дейността по популяризиране на мерките, финансирани по ОПХ ФЕПНЛ и за осигуряване на реален резултат от проведените обучения за партньорските организации са заложени средства за командироване на експерти от УО (пътни, дневни и квартирни) и партньорските организации, за наем на зали, техника и кетъринг за провеждане на срещите, както и за публикации в медии. Във връзка с обявената с РМС 325/14.05.2020г. извънредна епидемична обстановка в страната и в съответствие с Регламент (ЕС) 2020/559 на Европейския парламент и на Съвета от 23 април 2020 година за изменение на Регламент (ЕС) № 223/2014 по отношение на въвеждането на специални мерки за справяне с избухването на COVID-19“ са планирани дейности за подобряване на капацитета на партньорските организации за работа в условията на пандемия, за да се гарантира изпълнението на операциите в условията на криза и да се гарантира, че най-нуждаещите се лица ще продължат да получават подкрепа по програмата в безопасна среда. Въвеждането на мерки в отговор на избухването на COVID-19 свързани с предпазване от заразяване и гарантиране на безопасна помощ за най-уязвимите лица включват осигуряване на необходимите лични предпазни средства и дезинфектанти за ангажираните партньорски организации, адекватни на предписанията и препоръките на здравните органи. В предвид създалата се епидемична обстановка в страната в следствие на разпространението на COVID-19 са предприети превантивни мерки за минимизиране на риска от заразяване и разпространение на заболяването. За изпълнение на дейността са предвидени средства за закупуване на лични предпазни средства и дезинфектанти, с които ще бъде подкрепен капацитета на партньорската организация БЧК, при изпълнение на задълженията й. , Contracted Amount: 589 472.96 , Reported Amount: 597 087.56
  • Activity: Организиране и участие в мероприятия, работни срещи и работни посещения във връзка с управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ, и годишни срещи по проследяване на напредъка в изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ с ЕК: В рамките на дейността се предвижда организиране и провеждане/участие на/в работни посещения, работни срещи в т.ч. и с Европейската комисия и представители на FEAD Network, обмяна на опит и участие на служителите на АСП в мероприятия, свързани с управление и изпълнение на програмата, както и в събития, имащи отношение към целите и основните проблеми, към които е насочено изпълнението на оперативната програма. Участието в посочените мероприятия ще повиши ефективността на изпълнението на ангажиментите на служителите, като те ще имат възможност да получат актуална и точна информация за етапа на изпълнение на оперативната програма, да се запознаят с възникнали въпроси, свързани с нейното управление и постигането на заложените цели, както и да се запознаят с добри практики и подходи при справяне с проблемите на бедността и социалното изключване. Това на свой ред ще допринесе за въвеждане на ефективни методи на работа в програмирането, изпълнението, мониторинга, контрола и оценката на оперативната програма, което е от ключово значение за доброто административно управление и ще въздейства положително върху развитието на включените в програмата дейности. Във връзка с изпълнение на тази дейност до края на 2020 г. във финансовия план са предвидени средства за командироване на лица от УО в страната и чужбина (пътни, дневни и квартирни, както и задължителни медицински застраховки за пътувания в чужбина), такси за участие в различни мероприятия и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятие по ОПХ ФЕПНЛ. Съобразно заложените в Регламент 223/2014 изисквания се предвижда осъществяването на ежегодни срещи за преглед на напредъка в изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ. В резултат от тези срещи държавата следва да гарантира, че след направени коментари от ЕК ще предприеме съответни действия за отразяването им и повишаване на резултатите от финансовата помощ на Фонда. Срещите се провеждат с участието на всички заинтересовани страни, в т.ч. регионални, местни и други публични компетентни органи, както и неправителствени организации. Държавите членки са отговорни за организиране на срещите, във връзка с което е заложен финансов ресурс за техническото им обезпечаване.„Във връзка с обявената с РМС 325/14.05.2020г. извънредна епидемична обстановка в страната и в съответствие с Регламент (ЕС) 2020/559 на Европейския парламент и на Съвета от 23 април 2020 година за изменение на Регламент (ЕС) № 223/2014 по отношение на въвеждането на специални мерки за справяне с избухването на COVID-19“ са планирани дейности за подобряване на капацитета на партньорските организации за работа в условията на пандемия, за да се гарантира изпълнението на операциите в условията на криза и да се гарантира, че най-нуждаещите се лица ще продължат да получават подкрепа по програмата в безопасна среда. Въвеждането на мерки в отговор на избухването на COVID-19 свързани с предпазване от заразяване и гарантиране на безопасна помощ за най-уязвимите лица включват осигуряване на необходимите лични предпазни средства и дезинфектанти за ангажираните партньорски организации, адекватни на предписанията и препоръките на здравните органи.“ Подготовка за изпълнение на дейностите по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027 г., Contracted Amount: 252 396.02 , Reported Amount: 268 879.22
  • Activity: Обучение и квалификация на лицата, изпълняващи функции по управление, изпълнение и контрол на финансовата подкрепа от Европейския съюз: В рамките на дейността се предвижда участие на служителите в обучения в страната и в чужбина. Реализирането на тази дейност ще спомогне за придобиването на нови и развиването на съществуващите знания и умения. Ще се постигне развитие на потенциала на служителите в съответствие с изискванията на работата и приоритетите при разходване на средства от ЕС. Едновременно с това лицата ще получат подготовка, гарантираща по-добро справяне с промените и непредвидени обстоятелства в работния процес. Това е от ключово значение за качественото изпълнение на служебните задължения и на работата на административните звена. Във връзка с реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната и чужбина (пътни, дневни, квартирни, задължителните медицински застраховки при пътувания в чужбина), както и такси за обучения, и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятие по ОПХ., Contracted Amount: 273 633.57 , Reported Amount: 276 361.70
  • Activity: Мониторинг и контрол на изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ: Мониторингът е непрекъснат процес на събиране и обработване на информация, с цел ефективно управление изпълнението на операциите по ОПХ ФЕПНЛ, в съответствие с договорите за предоставяне на БФП и при спазване на правилата на ЕС и националното законодателство. Основен инструмент за мониторинг са проверките „на място”. Чрез тях ще се проследява напредъка в реализирането на дейностите, ефекта и качеството им, съответствието с общата и конкретни цели на договора за БФП. Чрез посещенията на място ще бъде възможно своевременно да се идентифицират потенциални проблеми и да се предприемат съответните корективни действия. Две звена в дирекция МСПЕИ са ангажирани в осъществяване на мониторинг чрез проверки „на място“ - отдел „Мониторинг и оценка“, отговорен за наблюдението на изпълнението на договорите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по всички операции и отдел „Търгове“ в качеството си на възложител по реда на ЗОП. Непосредствените цели на проверките „на място“ по операциите по ОПХ ФЕПНЛ, извършвани от отдел „Мониторинг и оценка“, са свързани с гарантиране коректното техническо и финансово отчитане на финансираните проекти. Ще се удостоверява точността на представената информация, степента на изпълнение на дейностите и тяхното надлежно документиране, наличността на оригиналните документи, тяхното съхранение в съответствие с общностното и националното законодателство. С оглед спецификите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ мониторингът ще гарантира спазването на договорите за доставка на хранителните продукти като количествени и качествени параметри, в т.ч. произход, срок на годност, реално извършени доставки в срок и др. Проверките „на място“ ще гарантират съблюдаване на изискванията за информация и публичност, избягването разхищението на храни и предоставянето на съпътстващи мерки. Регулярното им извършване ще позволи своевременната идентификация на потенциални проблеми при изпълнение на проектите и в тази връзка – подпомагане на партньорските организации чрез предложения, препоръки и/или корективни мерки при необходимост. Ще се проследява изпълнението на задължителните предписания на Управляващия орган за отстраняване на констатирани пропуски или слабости при реализиране на дейностите. С оглед реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната (пътни, дневни и квартирни) на служителите на УО, ангажирани в реализиране на дейността., Contracted Amount: 60 600.22 , Reported Amount: 60 644.33
  • Activity: Материално-техническо и административно обезпечаване на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ: С оглед успешното реализиране на дейностите и постигане на целите по оперативната програма е необходимо служителите и звената, изпълняващи функции по програмата, да бъдат обезпечени както в материално-техническо, така и в административно отношение. За пълноценно и ефикасно изпълнение на функциите по ОПХ ФЕПНЛ е необходимо осигуряване и поддръжка на съвременно офис обзавеждане и оборудване, което ще отговори на нуждите на работния процес, в т.ч. комуникацията между служителите, изготвяне на документация, нейното съхранение и архивиране. В тази връзка ще се осигурят средства за оборудване и обзавеждане, в т.ч. офис-мебели, преносими компютри, компютърни конфигурации, факс, мултифункционални устройства и др. Ще бъде осигурен финансов ресурс за поддръжка на закупеното обзавеждане и оборудване с оглед гарантиране непрекъснатостта на работния процес, качественото изпълнение на задълженията и сигурността на съхраняваната информация. С цел ефективно и ефикасно осъществяване функциите по ОПХ ФЕПНЛ в рамките на дейността и осигуряване на оптимални условия за мобилност и оперативност при реализиране на ангажиментите по управление, мониторинг и контрол на оперативната програма, през 2016 г. бяха закупени 7 броя служебни автомобили. Заложени са средства, свързани с тяхната експлоатация и поддръжка, в т.ч. гориво, данъци, такси и застраховки, паркинг, автомивка и др. За реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ е осигурен финансов ресурс за абонаментни такси, закупуване на стандарти и пазарна информация, софтуерно обезпечаване и други, пряко произтичащи от изпълнението на програмата разходи. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектанти за служителите на управляващия орган на оперативната програма с цел осигуряване на тяхната лична безопасност и безопасността на получателите на подкрепа, и превенция на разпространението на корона вирус COVID-19 при изпълнение на дейностите по „Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектанти за служителите на Управляващия орган на Оперативната програма, с цел осигуряване на тяхната лична безопасност и безопасността на получателите на подкрепа, и превенция на разпространението на корона вирус COVID-19 при изпълнение на дейностите по „Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане Процесът на раздаване на хранителни продукти е обект на мониторинг и контрол на място от страна на служителите и звената на УО, изпълняващи съответните функции по програмата. В условията на продължаващата извънредна епидемична обстановка в страната е необходимо да бъде осигурена и тяхната безопасност, поради което се налага закупуването на лични предпазни средства и дезинфектанти и за тях. Разходът е допустим, необходим е в контекста на безпрецедентната ситуация и е във връзка с изпълнение на настоящата дейност 7 - „Материално-техническо и административно обезпечаване на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ“. , Contracted Amount: 332 345.19 , Reported Amount: 330 872.06

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ELIT TRAVEL INTERNATIONAL, Contracted Amount*: 20 650.00 , Reported Amount**: 35 915.78
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 13 796.50 , Reported Amount**: 23 793.06
  • Contractor: MEDIHELP, Contracted Amount*: 568 984.80 , Reported Amount**: 175 567.20
  • Contractor: DIGITEC, Contracted Amount*: 70 243.20 , Reported Amount**: 70 243.20
  • Contractor: Bulstrad, Contracted Amount*: 19 510.24 , Reported Amount**: 13 025.04
  • Contractor: GLOBAL ADVISERS PLC, Contracted Amount*: 270 000.00 , Reported Amount**: 270 000.00
  • Contractor: CENTRAL OK LTD, Contracted Amount*: 9 356.00 , Reported Amount**: 9 356.00
  • Contractor: LIREX HIGH TECH AD, Contracted Amount*: 35 604.00 , Reported Amount**: 35 604.00
  • Contractor: "BABEL BULGARIA" ASSOCIATION, Contracted Amount*: 33 120.00 , Reported Amount**: 33 120.00
  • Contractor: Contact us, Contracted Amount*: 5 820.00 , Reported Amount**: 5 820.00
  • Contractor: LUKOIL Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 7 848.25
  • Contractor: OZK-Insurance AD, Contracted Amount*: 14 900.31 , Reported Amount**: 10 332.75
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 32 279.04 , Reported Amount**: 46 570.46
  • Contractor: DELOYT BALGARIYA EOOD, Contracted Amount*: 72 000.00 , Reported Amount**: 72 000.00
  • Contractor: Latona Development LTD, Contracted Amount*: 121 238.40 , Reported Amount**: 468.00
  • Contractor: RIN CONSULT LTD, Contracted Amount*: 379 920.00 , Reported Amount**: 88 748.40
  • Contractor: GLOBAL METRIKS , Contracted Amount*: 34 956.00 , Reported Amount**: 3 495.60
  • Contractor: dWare, Contracted Amount*: 405 859.64 , Reported Amount**: 1 901.57
  • Contractor: "DIANA" LTD, Contracted Amount*: 5 901.31 , Reported Amount**: 5 901.31
  • Contractor: CILINE FILMS LTD, Contracted Amount*: 14 376.00 , Reported Amount**: 14 376.00
  • Contractor: MAGENID LTD, Contracted Amount*: 4 222.25 , Reported Amount**: 4 222.25
  • Contractor: ASAP, Contracted Amount*: 10 123.20 , Reported Amount**: 10 123.20
  • Contractor: Estat LTD, Contracted Amount*: 35 400.00 , Reported Amount**: 35 400.00
  • Contractor: ATLAS TRAVELS LTD, Contracted Amount*: 103 250.00 , Reported Amount**: 54 006.41
  • Contractor: LATONA DEVELOPMENT AD, Contracted Amount*: 201.60 , Reported Amount**: 201.60
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой лица, ангажирани с управлението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия., Measure Unit: Брой, Base Value: 57.00 , Target amount: 57.00 , Reached amount: 77.00
Indicator 2 Брой лица, представители на партньорски организации и/или бенефициенти, обхванати в мерки за повишаване на капацитета за управление на средства по програмата., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 490.00 , Reached amount: 4 700.00
Indicator 3 Брой лица, ангажирани с изпълнението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 205.00 , Reached amount: 1 122.00

Financial Information

Total Project cost 3 179 508.08 BGN
Grant 3 179 508.08 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 3 179 508.08 BGN
Percentage of EU co-financing 86.17 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 23 953.80 0.00 23 953.80 РИН КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 67 500.00 0.00 67 500.00 ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
Липса на добро финансово управление 900.00 0.00 900.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Абонаментно поддържане, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа помощ, както и обучение на служители в системата на Агенция за социално подпомагане, на счетоводен програмен продукт "Web-версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66". , Estimated Amount: 337 763.52
  • Differentiated position 1: Абонаментно поддържане, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа помощ, както и обучение на служители в системата на Агенция за социално подпомагане, на счетоводен програмен продукт "Web-версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66"
    Contractor: dWare
    Contract total funded value: 405 303.26
Procedure 2 Subject to due process: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/., Estimated Amount: 199 257.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/.
    Contractor: dWare
    Contract total funded value: 556.38
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане по рамково споразумение №СПОР-23 от 13.11.2019 г. на Министерство на финансите., Estimated Amount: 408 464.17
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане по рамково споразумение №СПОР-23 от 13.11.2019 г. на Министерство на финансите.
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 6 901.78
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите., Estimated Amount: 771 526.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите.
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 6 894.72
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-5/22.03.2021 г., с предмет: "Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане, смазочни материали за автомобили и автокозметика за органите на изпълнителната власт", обособена позиция №1 "Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане" на ЦОП-МФ., Estimated Amount: 664 928.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане.
    Contractor: LUKOIL Bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на гориво за служебните МПС, собственост на АСП, използвани за нуждите на управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ., Estimated Amount: 11 491.20
Procedure 7 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на автомобилни гуми за служебните автомобили на Агенцията за социално подпомагане, дирекция "Международно сътрудничество, програми и европейска интеграция", необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020., Estimated Amount: 8 744.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на автомобилни гуми за служебните автомобили на Агенцията за социално подпомагане, дирекция "Международно сътрудничество, програми и европейска интеграция", необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020.
    Contractor: "DIANA" LTD
    Contract total funded value: 5 901.31
Procedure 8 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 по 5 обособени позиции., Estimated Amount: 134 410.00
  • Differentiated position 1: „Доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка”;
    Contractor: DIGITEC
    Contract total funded value: 70 243.20
  • Differentiated position 2: „Доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка";
    Contractor: Contact us
    Contract total funded value: 5 820.00
  • Differentiated position 3: „Доставка чрез закупуване на монитори”;
    Contractor: ASAP
    Contract total funded value: 10 123.20
Procedure 9 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 134 410.00
Procedure 10 Subject to due process: Извършване на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица.
    Contractor: GLOBAL ADVISERS PLC
    Contract total funded value: 270 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Извършване на външно оценяване на качеството на ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 150 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Извършване на структурирано проучване на крайни потребители по ОПХ ФЕПНЛ., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на структурирано проучване на крайни потребители по ОПХ ФЕПНЛ.
    Contractor: Estat LTD
    Contract total funded value: 35 400.00
Procedure 13 Subject to due process: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ), Estimated Amount: 316 600.00
  • Differentiated position 1: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ)
    Contractor: RIN CONSULT LTD
    Contract total funded value: 379 920.00
Procedure 14 Subject to due process: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане /АСП/ в качеството и на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най-нуждаещите се лица /ОПХ ФЕПНЛ/., Estimated Amount: 316 600.00
Procedure 15 Subject to due process: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", Estimated Amount: 199 965.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ"
    Contractor: Latona Development LTD
    Contract total funded value: 1 272.00
Procedure 16 Subject to due process: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет, което от двете обстоятелства настъпи първо., Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет, което от двете обстоятелства настъпи първо.
    Contractor: Latona Development LTD
    Contract total funded value: 119 966.40
Procedure 17 Subject to due process: Осигуряване на абонаментна поддържка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури., Estimated Amount: 109 296.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонаментна поддържка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет в АСП и мигриране и зареждане на всички данни от софтуерен продукт "САНТА ТРЗ" към новия софтуерен продукт, което от двете събития настъпи първо.
    Contractor: LATONA DEVELOPMENT AD
    Contract total funded value: 201.60
Procedure 18 Subject to due process: Осигуряване на външни експерти притежаващи професионална компетентност в областта на прилагане на Закона за обществените поръчки и Правилника за прилагане на ЗОП във връзка с планиране и реализиране на външни възлагания по ОПХ ФЕПНЛ., Estimated Amount: 22 693.00
Procedure 19 Subject to due process: Осигуряване на външни експерти притежаващи професионална компетентност в областта на прилагане на ЗОП и ППЗОП във връзка с планиране и реализиране на външни възлагания по ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 20 969.00
Procedure 20 Subject to due process: Осигуряване на външни експерти, притежаващи професионална компетентност свързана с предмета на обществените поръчки по ОПХ ФЕПНЛ за разработване на документация, в това число технически спецификации и методики за оценка, предоставяне на разяснения по поставени от потенциални участници въпроси и участие в комисиите за провеждане на обществените поръчки., Estimated Amount: 29 580.00
Procedure 21 Subject to due process: Осигуряване на външни експерти, притежаващи професионална компетентност свързана с предмета на обществените поръчки по ОПХ ФЕПНЛ за разработване на документация, предоставяне на разяснения по поставени от потенциални участници въпроси и участие в комисиите за провеждане на обществените поръчки., Estimated Amount: 23 434.00
Procedure 22 Subject to due process: Осигуряване на външни оценители във връзка с реализиране на операции по ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 5 760.00
Procedure 23 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП), Estimated Amount: 94 500.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП)
    Contractor: ELIT TRAVEL INTERNATIONAL
    Contract total funded value: 20 650.00
Procedure 24 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 103 250.00
Procedure 25 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ , Estimated Amount: 103 250.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ
    Contractor: ATLAS TRAVELS LTD
    Contract total funded value: 103 250.00
Procedure 26 Subject to due process: Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 5 100.00
Procedure 27 Subject to due process: Осигуряване на хамалски и транспортни услуги, свързани с архивиране на документацията по ОПХ ФЕПНЛ, Estimated Amount: 1 500.00
Procedure 28 Subject to due process: Осигуряване на хамалски и транспортни услуги, свързани с архивиране на документацията по ОПХ ФЕПНЛ., Estimated Amount: 1 500.00
Procedure 29 Subject to due process: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството и на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ - застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка "Каско", Estimated Amount: 33 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството и на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ - застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка "Каско"
    Contractor: Bulstrad
    Contract total funded value: 19 510.24
Procedure 30 Subject to due process: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ – застраховка „Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка „Каско“., Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ – застраховка „Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка „Каско“.
    Contractor: OZK-Insurance AD
    Contract total funded value: 14 900.31
Procedure 31 Subject to due process: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1 от ЗОП и включва осигуряване на цифрова мобилна телефонна връзка по стандарт GSM/UMTS/LTE, заедно с определен пакет от допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на мобилни комуникации в мрежата на оператора, както и връзки към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България за минимум 3000 абоната - служители на МТСП и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика, организирани в една корпоративна група., Estimated Amount: 550 000.00
  • Differentiated position 1: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1 от ЗОП и включва осигуряване на цифрова мобилна телефонна връзка по стандарт GSM/UMTS/LTE, заедно с определен пакет от допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на мобилни комуникации в мрежата на оператора, както и връзки към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България за минимум 3000 абоната - служители на МТСП и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика, организирани в една корпоративна група.
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 23 639.04
Procedure 32 Subject to due process: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Министерството на труда и социалната политика и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика., Estimated Amount: 750 000.00
  • Differentiated position 1: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 8 640.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN