Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 69 546 дървета
English

Програма: SBRP

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът „Трансформиране на неравенствата в дигиталното общество. Роля на професионалното образование и обучение“ изследва връзката между професионалното образование и пазара на труда в България, Унгария и Швейцария, с акцент върху прехода на младите хора от образование към работа. Целта е да се разбере как професионалното образование може да улесни по-стабилен и равнопоставен преход, особено за млади хора в неравностойно положение. Проектът използва смесен методологически подход, комбиниращ количествени анализи на международни бази данни и събиране на нови емпирични данни чрез анкети и интервюта с работодатели. Резултатите ще позволят международно сравнение между страните и проследяване на промените във времето. Проектът ще допринесе за задълбочаване на познанието за ролята на професионалното образование като посредник между образование и трудовия пазар в условията на дигитализация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Тансформиране на неравенствата в дигиталното общество. Роля на професионалното образование и обучение: Проектът „Тансформиране на неравенствата в дигиталното общество. Роля на професионалното образование и обучение” си поставя за цел да изследва ролята и специфичните условия в отделните страни на организацията, структурата и връзките на професионалното образование и обучение с пазара на труда. Задачите на проекта са свързани с изследването на условията за постигането на стабилна интеграция на младите хора към пазара на труда и за повишаване на възвръщаемостта за професионалното образование на пазара на труда в България, Унгария и Швейцария. Образователните постижения и процесите на преход от образование към работа оформят дългосрочните житейски шансове на младите хора – техните бъдещи професионални постижения, шансовете за формирането на семейство, за постигането на живот в добро здраве и за тяхното материално благосъстояние (Gebel 2015; Hannover amp; Kleiber 2018; Andersen amp; van de Werfhorst 2010). Проектът е насочен към запълването на важни теми в социалните науки, отнасящи се до промените и предизвикателствата в процесите на преход от образование към работа в условията на ускорена дигитализация. Стремежът е да се задълбочи познанието за връзките между индивидуалните характеристики, поставящи младите хора в неравни изходни позиции при прехода от образование към работа с институционалната рамка на образованието и условията на пазара на труда. Акцентът в изследователската работа е поставен върху значението на професионалното образование за постигането на по-стабилен и ускорен преход към работа, особено за младите хора в неравностойно положение. Професионалното образование следва да повишава своето значение в Източна Европа на посредник , осигуряващ по-благоприятни възможности за преходите от образование към работа, както това се случва във водещи страни от Западна Европа. 157 303.37 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.