Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 63 649 дървета
English

Програма: Програма "Развитие на регионите" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Обектът представлява Многофамилна жилищна сграда, находяща се в гр. Димитровград, ул. "Патриарх Евтимий", бл. №7. Сградата е на 8 надземни жилищни етажа и един полуподземен етаж. Построена е през 1982 г.
Подмяна на дограма с PVC с двоен стъклопакет с λ ≤ 1.40W/m2K, което ще доведе до намаляване на обобщения коефициент на
топлопреминаване през дограмите от 2,47 до 1.40W/m2K.
Доставка и полагане на топлоизолация EPS /12 см/ за фасадни стени, EPS (2 см) за м2 бордове около дограмата, стъклофибърна мрежа, укрепващи дюбели, циментово лепило, шпакловка и фасаднабоя, скеле и др.
Предварителна подготовка на покривната плоча, демонтаж на стар хидроизолация, почистване, доставка и полагане на топлоизолация от XPS с дебелина 10 см, полагане на топлоизолация на 982,00 м2 покривна плоча на покрив тип 1 и армирана циментова замазка. Доставка и полагане на топлоизолация EPS (10 см) за фасадни стени към неотопляем таван, стъклофибърна мрежа, укрепващи дюбели, циментово лепило,шпакловка и фасадна боя, скеле и др., демонтаж на ламаринени покриви (тип
3) (над приобщени тераси на последния етаж), доставка и монтаж на сандвич панели сдебелина 10 см (за изграждане на вид покривна плоча над приобщени тераси на последен етаж), минерална вата с дебелина 5 см, хидроизолация от външната страна и
облицовка с гипсокартон от вътрешната страна:
Доставка и полагане на топлоизолация ХPS (10 см) за 133,92 м2 еркер, доставка и полагане на топлоизолация каменна вата (10 см) за подова плоча към неотопляем сутерен, доставка и полагане на топлоизолация ХPS (10 см) за стени, стъклофибърна мрежа, укрепващи дюбели, циментово лепило, шпакловка и фасадна боя и подмяна на 31,32 м2 дограма с PVC дограма с двоен стъклопакет
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
"ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: Изпълнение на мерки за енергийна ефективност на Многофамилна жилищна сграда в гр. Димитровград, ул. "Патриарх Евтимий", бл. №7".: Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора за изпълнение, изготвените, съгласувани и одобрени по обекти технически инвестиционни проекти, ведно с приложените към тях подробни количествено-стойностни сметки и анализи на единичните цени. Изпълнителят трябва да спазва всички законови и подзаконови изисквания на нормативните актове, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество, както и да предложи гаранции за постигането му. Качеството на извършените строителни работи обхваща качество на използваните строителни материали и контрол и качеството на изпълнението на отделните видове работи. Техническото изпълнение на строителните дейности трябва да бъде извършено в съответствие с изискванията на българските нормативи. Изпълнителят на СМР трябва да се придържа стриктно към проектната документация, в т.ч. КСС и описаните в нея материали. Авторският надзор ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Авторският надзор се упражнява от проектанта, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното изпълнение на инвестиционния проект са задължителни за останалите участници в строителството. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на СМР, да гарантира спазването на параметрите на работните проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализиране на проектите. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект. Във връзка с дейностите по проектирането, Изпълнителят трябва да изготви пълна проекта документация във всички части съгласно условията на договора за изпълнение, техническото задание за изпълнение на СМР, ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на ЕО, включително специфичните изисквания в областта на опазване на околната среда и водите. Изискванията за качество от страна на Възложителя ще бъдат съгласно изискванията на действащите в Република България нормативни документи и техническото задание за проектиране. С работния проект следва да се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на всички видове строителни и монтажни работи на обекта, които осигуряват съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл.169 от ЗУТ. Между отделните части на проекта следва да има съответствие и съгласуваност. След представяне от изпълнителя и получаване на одобрение от Възложителя на идейната концепция за изпълнение на обекта, Изпълнителят започва проектирането в техническа фаза при спазване на всички получени изисквания и указания от страна на Възложителя и компетентните органи и експлоатационни дружества. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части, към които да се приложат анализи за ценообразуване на СМР. 2 412 367.73 0.00
Разходи за строителен надзор и за оценка на съответствието: Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените СМР. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им; 5. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 6. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 7. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003; 8. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес. ;9. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 9. Извършва заверка на екзекутивната документация;10. Съдейства за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл.175 ал.5 от ЗУТ; 11. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка;12. При необходимост, предприема необходимите мерки за навременно получаване на Разрешение за ползване. 43 190.23 0.00
Разходи за изготвяне на обследване за ЕЕ, сертификат за ЕЕ, разходи за техническо обследване и паспорт: 1. Съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж след обследване за установяване на техническите му характеристики, свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ. 2. Съставяне на база данни за нормативните (проектните) стойности на техническите характеристики на обследвания строеж, в т.ч. и тези, свързани със съществените изисквания на чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ. 3. Установяване на действителните технически характеристики на строежа по разделите на част А от техническия паспорт; 4. Събиране, проучване и анализ на наличната техническа документация 5. Екзекутивно заснемане – при недостатъчна проектна обезпеченост по отношение на наличната техническа документация; 6. Оглед и измервания на строежа за събиране на технически данни. 7. Извършване на необходимите изчислителни проверки включващи: - анализиране на нормите и критериите, използвани в процеса на началното проектиране и всички извършвани по време на експлоатацията промени и или въздействия върху конструктивните елементи;направа на изчислителни проверки за установяване на носимоспособността, сеизмичната устойчивост, типа и значението на минали конструктивни повреди. 8. Анализ /в табличен вид/ на действителните технически характеристики на строежа и оценка на съответствието им с нормативните стойности, в 9. Разработване на мерки – изготвяне на конструктивна оценка на строежа и предложение при необходимост за привеждане в съответствие с действащите в момента норми, както и предписания за недопускане на аварийни събития, застрашаващи обитаването на строежа. Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и графика за изпълнение на неотложни мерки. Описание на изпълнените дейности по поддръжка, преустройство и реконструкция на строежа. Установяване на актуални срокове за извършване на основни и текущи ремонти на отделни конструктивни елементи на строежа. 10. Изготвяне доклад, който се приема от Възложителя, съдържащ обобщени резултати от извършените обследвания и обосновка от необходимост от извършване на основно обновяване, реконструкция и други промени. 11. Регистрация на технически паспорти съгласно нормативните изисквания. 12. Изпълнителят следва да изпълни Енергийно обследване на сгради, както следва: 1.подготвителен етап, който включва следните дейности: оглед на сградата събиране и обработка на първична информация за функционирането на сградата и разходите за енергия за представителен предходен период от време, както и проверка за изпълнение на възможностите, предвидени в чл. 15, ал. 2 ЗЕЕ; 2. етап на установяване на енергийните характеристики на сградата, който включва следните дейности: анализ на съществуващото състояние и енергопотреблението; изготвяне на енергийни баланси, определяне на базовата линия на енергопотребление; огледи и измервания за събиране на подробна информация за енергопреобразуващите процеси и системи; обработване и детайлизиран анализ на данните; определяне на енергийните характеристики на сградата и потенциала за тяхното подобряване; 3. етап на разработване на мерки за повишаване на енергийната ефективност, който включва следните дейности: изготвяне на списък от мерки за повишаване на енергийната ефективност; остойностяване на мерките, определяне на годишния размер на енергоспестяването, подреждане на мерките по показател "срок на откупуване"; формиране на пакети от мерки, определяне на годишния размер на енергоспестяването с отчитане на взаимното влияние на отделните мерки и технико-икономическа оценка на пакетите от мерки;анализ и оценка на количеството спестени емисии CO2 в резултат на разработените мерки за повишаване на енергийната ефективност; 4. заключителен етап, който включва следните дейности:изготвяне на доклад и резюме за отразяване на резултатите от обследването; представяне на доклада и резюмето на собственика на сградата. Процедурата за избор на изпълнител вече е проведена. 34 500.00 0.00
Разходи за организация и управление и за видимост, прозрачност и комуникация: Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното му и качествено изпълнение и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината, ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта. Той ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината след одобрение на проектното предложение. Членовете ще работят по втори трудов договор и/или заповед за възлагане на допълнителни дейности във връзка с изпълнението на проекта, извън установеното работно време. Правата и отговорностите на всеки член от екипа ще бъдат определени с длъжностни характеристики. Екипът ще отговаря за провеждането на процедури съгласно ЗОП. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и Регламент (ЕО) №1083/2006. 1. Начална пресконференция - за началото на проекта и запознаване на гражданите с целите и дейностите, които ще бъдат извършени по време на проекта. 2. Заключителна пресконференция - за края на проекта и отчитане на резултатите, постигнати с реализирането на проекта. Пресконференциите ще се проведат в подходяща зала в сградата на Общинска администрация - Димитровград, при спазване на изискванията на Насоките за осигуряване на публичност и информация. 3.Направа на видеоклип преди и след ремонтните дейности с продължителност до 2 минути. 4. Постоянна табела – поставяне на постоянна обяснителна табела след приключването на проекта, която да бъде разположена на мястото на билборда след приключване на дейностите по СМР, изготвена в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. - 1 брой; 5. Организиране на официални церемонии - едната ще бъде организирана за старта на проекта (тип "Първа копка"), а втората - за откриване на обекта ( тип "Рязане на лента"). 174 830.92 0.00
Разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация: Разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация 6 026.54 0.00
Разходи по изготвяне на обследване за наличие на защитени видове: Разходи по изготвяне на обследване за наличие на защитени видове. Процедурата е изпълнена преди етапа на кандидатстване. 1 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.