Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 319 дървета
English

Програма: Програма "Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация"

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на „ГЛОБАЛ ДЖОБС“ ООД е насочено към удовлетворяване на ключови потребности от иновативна дигитална трансформация и модернизация на процесите по подбор на персонал и комуникация с клиенти. Компанията идентифицира ясна нужда от оптимизиране и автоматизиране на анализа на големи обеми от структурирани и неструктурирани данни, както и от ефективно обслужване на клиенти и кандидати чрез съвременни технологии. Целевите групи включват работодатели в България, които търсят квалифициран персонал, както и международни кандидати от трети държави, търсещи реализация у нас.

Основната цел на проекта е внедряването на две стратегически избрани иновативни ИКТ услуги: (1) „Анализ, визуализация и прогнозиране на данни базирани на различни технологии“ (10983-0592-105), която ще подпомогне вземането на управленски решения чрез прецизно прогнозиране и анализ на тенденции на пазара на труда, и (2) „Интелигентно обслужване на клиенти с изкуствен интелект“ (10062-1188-101), насочена към автоматизиране и подобряване на комуникацията с клиентите и кандидатите чрез чатботове и персонализирани алгоритми. Очакваните резултати включват значително подобрена ефективност при обработка на данни, ускоряване и персонализиране на комуникацията, повишена удовлетвореност на клиентите и кандидатите, както и устойчиво повишаване на конкурентоспособността на дружеството. Основните планирани дейности включват внедряване на AI-базирани инструменти за анализ на данни, визуализиране на резултатите и интегриране на интелигентни решения за автоматизирана комуникация и персонализирана поддръжка, както и обучения на персонала за ефективна работа с нововъведените технологии и системи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги за иновации в полза на МСП: Проектът включва внедряване на две услуги: (1) „Анализ, визуализация и прогнозиране на данни базирани на различни технологии“ (10983-0592-105), която ще осигури автоматизиран анализ на големи масиви от структурирани и неструктурирани данни с цел подпомагане на процесите по подбор и управление на персонал и прогнозиране на пазарни тенденции. Услугата включва интерактивни табла и AI-инструменти за стратегически решения. (2) „Интелигентно обслужване на клиенти с изкуствен интелект“ (10062-1188-101), чрез интегриране на чатботове и алгоритми за автоматизиране на комуникацията с работодатели и кандидати. Чрез услугата ще бъде подобрено качеството и скоростта на клиентското обслужване, чрез персонализирани алгоритми и анализ на клиентската обратна връзка. 29 420.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.