Извършване на предпроектно проучване за проект „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“: В рамките на тази дейност ще бъде извършено предпроектно проучване за проект „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“.
На изпълнителя ще се предостави анализа от Дейност 1 – „Оценка и анализ на потребностите на ИА „Морска администрация“ от придобиване на многоцелеви аварийно-спасителeн кораб“, изпълнен по Договор № ДОГ-34/22.08.2022г. Така при настоящото предпроектно проучване ще се използва систематизираната информация, с цел анализ и актуализиране на данните относно текущата обезпеченост на ИАМА при изпълнение на дейности по търсене и спасяване в българския морски отговорен район в Черно море, като бъде отчетена промяната на наличните сили и средства и съответно новите потребности на администрацията.
Въз основа на предпроектното проучване ще се определят основните параметри, характеристики и функционални изисквания на специализираното плавателно средство за търсене и спасяване. |
17 400.00
|
0.00
|
Изготвяне на техническа спецификация и определяне на прогнозна стойност на обществената поръчка с предмет: „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“: Техническата спецификация следва да съдържа подробно описание на условия, характеристики и функционални изисквания за специализираното плавателно средство за търсене и спасяване.
Също така ще бъде определена и прогнозната стойност на обществената поръчка. Методът за изчисляване на прогнозната стойност на обществената поръчка следва да е съобразен с изискванията на Закона за обществените поръчки.
Прогнозната стойност следва да бъде определена от изпълнителя с изготвяне на доклад от изпълнителя, в който подробно да бъдат описани методите за оценка на стойността, извършените проучвания и мотивите за определяне на предложената прогнозна стойност. |
34 800.00
|
0.00
|
Изготвяне на бюджет, в т.ч. анализ разход-ползи и график за изпълнение на проект „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“, както и формуляр за кандидатстване за финансиране по Приоритет 3 на Програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 г., заедно с всички необходими приложения : Избраният изпълнител следва да представи на Възложителя попълнен формуляр за кандидатстване (ФК) за финансиране по Приоритет 3 - „Подобряване на интермодалността,
иновации, модернизирани системи за управление на трафика, подобряване на сигурността и безопасността на транспорта“ за проект "Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“.
Информацията, която следва да бъде подготвена трябва да бъде в съответствие с актуалната версия на Насоките по Приоритет 3 - „Подобряване на интермодалността, иновации, модернизирани системи за управление на трафика, подобряване на сигурността и безопасността на транспорта“ по Програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 г., утвърдени от Управляващия орган на Програмата (Дирекция „Координация на програми и проекти“ в Министерство на транспорта и съобщенията на Република България).
Към попълнената от Изпълнителя Форма за кандидатстване се прилагат всички относими приложения по образец, в т.ч. подробен бюджет и график за изпълнение на проекта. Избраният изпълнител следва да изготви и Анализ „Разходи-Ползи“, съдържащ минимум финансов анализ, анализ на риска и чувствителността, съгласно указанията в Насоките по Приоритет 3. |
226 200.00
|
0.00
|
Изготвяне на документация за провеждане на откритата процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“ : В рамките на тази дейност ще бъде изготвена документация за провеждане на откритата процедура с предмет: „Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“, в съответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП , която трябва да съдържа най-малко:
- Изисквания към личното състояние на участниците,
- Критерии за подбор, съобразени с предмета, стойността, сложността и обема на обществената поръчка,
- Всички приложими изисквания и условия за участие,
- Методика за комплексна оценка на офертите,
- Образци на документи,
- Проект на договор. |
52 200.00
|
0.00
|
Подпомагане на ИА „Морска администрация“ при възлагане на обществената поръчка с предмет: "Придобиване на специализирано плавателно средство за търсене и спасяване“: Съдействието, оказвано от изпълнителя включва подпомагане на екипа на ИАМА за периода от обявяването на административната процедура по възлагане на поръчката до приемане работата й от Възложителя посредством одобряване на доклада по чл. 106 от ЗОП.
На този етап Изпълнителят следва да извършва най-малко следните дейности:
• Подпомагане на Възложителя при обявяване на обществената поръчка;
• Изготвяне на становища до КЗК и ВАС, в случай на обжалване на изготвената документация от заинтересовани лица или на обжалване действия/бездействия на Възложителя по повод конкретната поръчка;
• Изготвяне на становище по предложения за изменения по реда на чл. 100 от ЗОП, постъпили от заинтересовани лица или по инициатива на Възложителя;
• Подготовка на разяснения по документацията и условията за участие, в законоустановения срок във връзка с постъпили при ИАМА искания по чл. 33 от ЗОП;
• Участие на експерт на изпълнителя в работата на комисията по чл. 103 от ЗОП за разглеждане, оценка и класиране на офертите, изготвяне на становища и консултации по текущи въпроси. |
17 400.00
|
0.00
|
Управление на проекта : Тази дейност стартира от самото начало на проекта и продължава през целия проектен цикъл, като за начална дата се счита м. юли 2025г.
С цел бързо и ефективно изпълнение на дейностите, свързани с подготовка, управление, контрол и мониторинг със заповед на изпълнителния директор на Изпълнителна агенция „Морска администрация” /ИАМА/ ще бъде назначен екип от служители на Агенцията за изпълнение и управление на проект „Техническа помощ за проект за плавателно средство за ТиС“, кандидатстващ за финансиране по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ" на Програма „Транспортна свързаност“ 2021 – 2027 г., който да извършва следните дейности:
управлява всички дейности по проекта, в съответствие с приложимите правила и процедури; следи за изпълнението на всяка от дейностите по проекта, участва в счетоводната и финансовата отчетност на проекта, като регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи и извършва проверка на всички първични счетоводни документи; подготвя финансовите отчети и и исканията за плащане, съгласно изискванията на договора с Управляващия орган; участва в проверката на месечните отчети за работно време на ЕИУП, регистрира и документира съответните разходи и изготвя свързаните с това счетоводни документи и справки; подготвя и извършва плащания към изпълнителя и проверява всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителя на дейностите по проекта; изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на проекта; осъществява вътрешен оперативен мониторинг и координация с изпълнителите на услуги; отговаря за цялостното администриране на дейностите по проекта, като извършва контрол над изготвянето на месечните отчети, касаещи изпълнението на проекта. |
49 601.71
|
0.00
|