Разпределение на бюджета по фондове
Програмен период | ЕФРР | КФ | НФ | Общо |
2014 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2015 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2016 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2017 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2018 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2019 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2020 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2021 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2022 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2023 | 1 436 772 276.30 | 1 723 827 489.57 | 557 752 904.92 | 3 718 352 670.79 |
2024 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2025 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2026 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2027 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2028 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2029 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2030 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
Общо | 1 436 772 276.30 | 1 723 827 489.57 | 557 752 904.92 | 3 718 352 670.79 |
Изпълнение на оперативна програма Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027
Година | Бюджет | Договорени средства | Реално изплатени суми | ||||||
Общо | Финансиране от ЕС | Финансиране от НФ | Общо | Финансиране от ЕС | % на изпълнение | Общо | Финансиране от ЕС | % на изпълнение | |
2014 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2015 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2016 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2017 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2018 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2019 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2020 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2021 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2022 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2023 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 |
2024 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 1 503 183 188.79 | 1 277 705 710.45 | 40.43 | 247 923 405.99 | 212 487 649.99 | 6.67 |
2025 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
2026 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
2027 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
2028 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
2029 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
2030 | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |
Общо | 3 718 352 670.79 | 3 160 599 765.87 | 557 752 904.92 | 2 748 413 417.68 | 2 336 151 404.99 | 73.91 | 644 463 836.26 | 549 693 008.72 | 17.33 |