Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFPR001-1.001-0104-C01
Наименование на проекта Разработване на продуктова иновация (услуга) за дигитализация на бизнес обекти от сектора на услугите чрез интегрирана онлайн платформа
Бенефициент 202042854 СИМОНАС КАРДС ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 16.05.2025
Дата на стартиране 16.05.2025
Дата на приключване 16.11.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
СИМОНАС КАРДС ЕООД предлага иновативни услуги и подходи при работата си с клиентите, като за целта развива научноизследователска и развойна дейност. В продължение на тази политика е задачата на настоящия проект - разработка на иновативна услуга за дигитализация на бизнес обекти от сектор услуги чрез интегрирана онлайн платформа, обхващаща разнорородни категории услуги (с различна бизнес логика). Разработваната иновация представлява нова в национален мащаб услуга тип SaaS, предназначена да събира на едно място бизнес обекти в сектор услуги, като чрез онлайн платформа дава инструмент за дигитално представяне и управление на бизнеси, и в същото време - възможности за крайните ползватели на различни услуги да търсят, намират и ползват услуги, представени на едно място /one stop shop/. Иновативната услуга има потенциала да оптимизира разходите за дигитално представяне и управление на бизнеса на търговски обекти, като в същото време носи добавена стойност за крайните ползватели - удобство и бързина в организацията на дейности от ежедневния живот от най-широк спектър. 
Иновацията по проекта ще бъде разработена частично от кандидата (чрез наемане на персонал, ангажиран с част от дейностите) и чрез използване на външни услуги, необходими за разработването на иновацията. Дейностите по проекта са насочени към създаване и тестване на бета версия на интегрираната онлайн платформа, чрез която ще се предоставя новата услуга, и попадат изцяло в категория "експериментално развитие". 
Изпълнението на проекта ще доведе до разработване на иновативна услуга, отговарящо на технологично ниво TRL 6 Технология, демонстрирана в релевантна среда, която попада в обхвата на тематична област на ИСИС „Информатика и ИКТ“, приоритетна подобласт "интернет услуги; софтуер като услуга, innovation-as-a-service и everything-as-a-service (SaaS, IaaS и XaaS) и архитектура на услугата; уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти".
Дейности
  • Дейност: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и външни услуги, необходими за разработването на иновацията).: В рамките на дейността ще бъдат извършени изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (услуга). Ще се осъществят дейности по експериментално развитие, които ще се базират на съчетаване, оформяне и използване на съществуващи научни, технологични, търговски и други важни знания и умения с цел разработване на нов продукт (услуга). В рамките на дейността ще се реализират и дейности по задаването на концепция, планирането и документирането на новата услуга (предмет на разработване по проекта), обхващаща дигитализирането на бизнес категории с различни бизнес логики чрез cloud базирана софтуерна платформа. Ще се премине поетапно през нива на разработване съгласно TRL - от TRL 2 до TRL 4: 1. Извършване на дейности по изследване и експериментално доказване на концепцията на процеса по предоставяне на услугата, като в този етап ще се осъществяват дейности по описване на спецификациите, документиране на етапите на процеса и разработка на отделните модули и функционалности на иновативната платформа (услуга); в този етап ще се разработва специфицирането на услугата; ще се специфицират детайлни тестови сценарии - както за бета версията на алгоритъм, изпълняващ услугата по модули и функционалности, така и за демонстрационната версия на платформата (услугата). С изпълнение на дейностите ще се достигне до ниво TRL 3. Изследванията в тази фаза на дейността ще се извършват от квалифициран персонал на кандидата. 2. В следващата фаза (TRL 4) ще се дефинира избрана технология, като ще се проектира архитектурата на услугата; този етап ще включи още създаване на примерни визуализации и прототипи на потребителския интерфейс; дефиниране на модела на данните и проектиране на базата данни. Чрез програмиране на основните функционалности на услугата в работен вариант, ще се извършат изследвания и изпитвания за валидиране на технологията, като се очаква в заключителната част на тази фаза да бъдат лабораторно потвърдени както успешната работа на архитектурата на услугата, така и наличието на ефективни, работещи връзки на отделните функционалности на платформата; специфицираните тестови сценарии за тестване приложението на услугата ще бъдат процедурно описани. Тази фаза на дейността ще се извършва от квалифициран персонал на кандидата съвместно с външни изпълнители, като задачите ще бъдат извършени при следното разпределение: Персонал на кандидата: - Формулиране и анализ необходими функционалности за всеки тип бизнес, който ще бъде представян в платформата. На база на тази информация ще се формулират заданията към екипа за софтуерна разработка (външни услуги). - Изследвания, изпитвания и тестване на разработваните функционалности в платформата - Формализиране на бизнес процесите на платформата, който да се интегрират в CRM/ERP с-мата - Структуриране и дефиниране на различни типове данни за различни бизнеси и бизнес процеси На всяка от фазите на разработка - нива TRL 3 и TRL 4 ще се извършва тестване на разработваните функционалности съгласно приетата методология и план за тестване: 1) Тестване на отделни компоненти или модули, 2) Интеграционно тестване, 3) Системно тестване, 4) Регресионно тестване, 5) Тестване на производителност, мащабируемост, сигурност и използваемост; 6) Тестване от потребители. Външни изпълнители: - Проектиране, дизайн и софтуерно разработване на иновативните функционалности, описани в проекта, дизайн и разработка на мобилни апликации за клиентската и за мениджърската част на сайта. Ще се имплементират темплейтни апликации и за търговците, които ще се използват за търговците, желаещи да имат апликация, свързана с графика им в платформата, интеграция на посочените по-горе функционалности със съчествуващата платформа. Проектиране и разработка на специализирани бизнес страници (Лендинг страници), представящи различните типове бизнеси., Договорена стойност: 379 640.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Създаване и тестване на прототип (бета версия), свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и външни услуги, необходими за разработването на иновацията): В рамките на дейността ще се извършат дейности (в категорията изследвания "експериментално развитие") по създаване и тестване на прототип (бета версия), свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация. Ще се разработи цялостното програмиране на алгоритмите за изпълнение на функционалностите на платформата в съответствие със спецификациите по проекта; разработване на интеграциите с външни услуги. В заключителната фаза на този етап от дейността ще бъде валидирана разработената технология в релевантна среда (до достигане ниво TRL 5). Чрез предвидени външни услуги ще се осъществи: o Интеграция на платформата със CRM/ERP системата В CRM/ERP системата ще се имплементират (реализират) бизнес процесите, реализиращи се в платформата. - Интеграция на структурите в платформата: категории, подкатегории, дейности, поддейности - Интеграция на B2B клиенти: Данни за фирми, контакти и кореспонденция, документи (договори, фактури, справки и други) - Дефиниране и управление на процеси, свързани с описание на бизнеса на обекта в платформата: - Интеграция на резервации: управляване на процеса, свързан със справки и плащания, издаване на фактури, управление на разчетни сметки - Управление и контрол на графици на търговските обекти на B2B клиентите o Интеграция на данни, чрез обратна връзка от крайни клиенти, анализ и оценка - Системно управление на данни, свързани с маркетинг кампании, реализирането им и анализ, чрез генериране на справки: - Системно управление и организация на административни дейности и първични счетоводни документи на платформата Чрез предвидени външни услуги ще се осъществи: o Изграждане на SEO - Дефиниране и проучване на таргет пазар, анализ на пазара, анализ на конкурентите, проучване на SEO нишата, изготвяне на анализ и структура на: техническо, семантично и линк билдинг ниво, стратегия за семантично оптимизиране на сайта, стратегии за промотиране на съдържанието за целите на SEO o Интеграция на платформата с Google Ads, Google Analytics и др. инструменти - Създаване на акаунти в Google Ads и Google Analytics; Генериране на необходимите кодове за ремаркетинг и за проследяване на реализациите в Google Ads; Проучване и подбор на ключови думи; Съставяне на текстови рекламни послания; Създаване и качване на рекламни послания, качване на рекламни банери и видео. o Интеграция на платформата със социални мрежи (Инстаграм, Facebook, др.) На следващия етап от дейността ще бъде извършена подготовка на целевата облачна инфраструктурата и средите за функциониране на услугата; имплементиране на услугата в релевантна среда и окончателно й демонстриране. Ще се извършват доработките на разработената бета версия на платформата и заложените алгоритми и метрики, опосредстващи изпълнението на услугата. Предвижда се интензивното тестване от избрани крайни потребители - бета тестване - по предварително разработените (в TRL 3 и 4 фазите) тестови сценарии за бета версията. На този етап ще бъдат извършени още: имплементиране на инструменти за наблюдение, за да се проследи производителността и използването на услугата; наблюдение за грешки, проблеми с производителността и заплахи за сигурността; решаване на проблеми чрез отстраняване на грешки или актуализации; събиране на обратна връзка от потребителите и заинтересованите страни за бъдещи подобрения. Текущо ще бъдат осъществявани итеративни подобрения. Квалифициран персонал на кандидата ще осъществява паралелно следните дейности в постоянна колаборация с изпълнителите на външни услуги: - Изследвания, изпитвания и тестване на SEO разработката, интеграциите с Google Ads и Facebook - Изследвания, изпитвания и тестване на интегрирацията на процесите със CRM/ERP с-мата, С изпълнение на дейността ще се достигне до разработване на иновацията за предоставяне на иновативна услуга, отговарящо на ниво на технологична готовност TRL 6 - Технология, демонстрирана в релевантна среда., Договорена стойност: 287 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подпомагани предприятия чрез безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Подпомагани предприятия (в т.ч. микро-, малки, средни, големи предприятия), Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Частни инвестиции, допълващи публичното подпомагане (в т.ч. безвъзмездни средства, финансови инструменти), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 136 341.14 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 666 640.00 BGN
БФП 399 984.00 BGN
Собствено финансиране 266 656.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 80.16 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Външни услуги по 3 обособени позиции: Изграждане на SEO Интеграция на софтуерна платформа с Google Ads, Google Analytics и др. инструменти Интеграция на софтуерна платформа със социални мрежи (Инстаграм, Facebook, др.), Прогнозна стойност: 87 000.00
  • Обособена позиция 1: Изграждане на SEO
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Интеграция на софтуерна платформа с Google Ads, Google Analytics и др. инструменти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Интеграция на софтуерна платформа със социални мрежи (Инстаграм, Facebook, др.)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Интеграция на софтуерна платформа със CRM/ERP , Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Интеграция на софтуерна платформа със CRM/ERP
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Проектиране, дизайн и софтуерно разработване на иновативни функционалности, Прогнозна стойност: 273 000.00
  • Обособена позиция 1: роектиране, дизайн и софтуерно разработване на иновативни функционалности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN