Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFPR001-1.004-1956-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет на семейно предприятие "Юнион шус" ЕООД
Бенефициент 111521009 ЮНИОН ШУС ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 04.06.2025
Дата на стартиране 04.06.2025
Дата на приключване 04.06.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Берковица, гр.Берковица

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към закупуване на оборудване за фирмата. Оборудването включва закупуване на Копирна машина - 1 бр., Преносим компютър - 2 бр., Мултимедиен проектор - 1 бр. и Монитор - 1 бр.

Това оборудване ще подобри производствения капацитет и ще повиши конкурентоспособността и пазарното присъствие на фирмата. 

Основната дейност на фирмата е свързана с изготвяне и управление на проекти. За тази цел на двамата собственици на фирмата се налага постоянно за правят презентации на нови проекти, да изготвят документи по управление на други проекти, както и всякакви информационни брошури и рекламни материали, свързани с тази основна дейност на фирмата. 

Със закупуване на новите и качествени компютри ще се намали разхода на използваните документи на хартия и ще се повиши дигитализацията на процесите на комуникация и взаимодействие с доставчици, клиенти и институции. 

Копирната машина е професионална, бърза, производителна и работата с нея спестява време и намалява риска от повреждане на листове и материали. Чрез нея може да се печатат рекламни материали на формат А4 и А3. Ще могат да де правят информационни табели, необходими при визуализацията на проектите. 

Мултимедийният проектор и монитора са изцяло необходими при презентационните дейности. Фирмата организира групови информационни дни, на които информира потенциални клиенти за възможностите за финансиране на дейността им.

Очакваните резултати от изпълнение на проекта са следните:
- Подобрен производствен капацитет;
- Повишена ефективност на производството;
- Повишена пазарна реализация на фирмата;
- Подобряване на енергийната ефективност при производство на единица продукт;
- Минимизиране на вредните емисии, отделяни в атмосферата.
- Генериране и изхвърляне на по-малко отпадъци
Дейности
  • Дейност: Подобряване на производствения капацитет на фирмата: Фирма Юнион шус ООД е регистрирана през 2008 г. В момента основната дейност на фирмата е изготвяне и управление на европейски и национални проекти. Кода на дейност е 7490 Други професионални дейности некласифицирани другаде. По настоящото проектно предложение фирмата желае да закупи Копирна машина - 1 бр., Преносими компютри - 2 бр., Мултимедиен проектор - 1 бр., Монитор - 1 бр. Настоящото оборудване е необходимо изцяло за основната дейност на фирмата, а именно изготвяне и управление на проекти. Копирната машина се използва за принтиране и сканиране на всички документи, подготвени за прикачване в ИСУН 2020. Формат А3 ще се използва за подготовка на плакати по проектите. Цветния печат по-ясно отразява логото на програмите и печатите на фирмите. Да не забравяме и бързината и качеството, с което работи машината. Въвеждането на кръгови модели в дейността на фирмата ще бъде значително подобрено чрез придобиването на новите активи и интегрирането на по-устойчиви практики, които директно ще намалят използването на ресурси и количеството на генерираните отпадъци. Това ще се постигне чрез няколко основни подхода: 1. Намаляване на използването на хартия и консумативи и преминаването към изцяло дигитализирани процеси. Категорично ще се намали използването на хартия и други консумативи, които досега са били неразделна част от ежедневната работа на фирмата. Например, вместо разпечатване на презентации, програми и други материали на хартия, те ще бъдат предоставяни на участниците в презентациите във вид на PDF файлове и други електронни формати. Това не само ще намали директните разходи за печат и консумативи, но и ще допринесе за намаляване на отпадъците, свързани с използването на хартия, мастила и тонери. Освен това ще се прекрати практиката за използване на флипчарти, картонени кутии, кадастрон и други материали за ръчно изработване на визуализации и графики по време на информационните събития. Тези материали ще бъдат заменени с дигитални презентации, които ще се прожектират чрез новозакупената мултимедия или ще се споделят онлайн по време на уебинари и онлайн срещи. Така ще се избегне необходимостта от използване на краткотрайни консумативи като хартия за флипчарт и химически фулмастри, които след употреба обикновено се изхвърлят и генерират отпадък. 2. Освен това, внедряването на новите технологии ще намали честотата на отпадъци, свързани с повреди на остаряла техника, и ще гарантира по-дълъг живот на активите. Внедряването на тези екологосъобразни техники и технологии и модели на работа, чрез придобиването на новото оборудване, ще доведе до значително намаляване на употребата на суровини и отпадъци, както и прилагането на съвременни и устойчиви практики за информация и комуникация. Това ще осигури постигането на устойчив растеж и развитие на фирмата в съответствие с принципите на кръговата икономика. , Договорена стойност: 27 508.80 , Отчетена стойност: 27 499.20

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МОЙРА-3 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 27 499.20
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подпомагани предприятия (в т.ч. микро-, малки, средни, големи предприятия), Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Частни инвестиции, допълващи публичното подпомагане (в т.ч. безвъзмездни средства, финансови инструменти), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 516.31 , Достигната стойност: 3 515.03
Индикатор 3 Подпомагани предприятия чрез безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 27 508.80 BGN
БФП 20 631.60 BGN
Собствено финансиране 6 877.20 BGN
Общо реално изплатени суми 20 624.40 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 81.67 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и въвеждане в експлоатация на оборудване, Прогнозна стойност: 27 508.80

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN