Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 043 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е да се насърчи развитието и да повиши иновационния капацитет на предприятието Аква Мейл чрез подкрепа за разработване на продуктова иновация в тематичната област „ИКТ и информатика“ на ИСИС 2021-2027 г., а именно AI-базирана система за интелигентно управление и оптимизиране на електронната поща в имейл клиент среда, комбинираща на едно място уникални функционалности като: контекстно-осъзнат семантичен анализ за интелигентно приоритизиране и категоризиране на имейли, персонализирани и автоматизирани отговори, директен превод на съдържание, автоматично генериране на графични изображения.
Това направление е приоритетно за ЮЗР – гр. София, където ще се развива иновацията. Разработката на иновативния продукт ще се осъществи самостоятелно от Кандидата чрез висококвалифицирани експерти в сферата на ИКТ.
Иновацията представлява експериментално развитие и в рамките на проекта ще се достигане на технологично ниво на готовност TRL 6.
Проектът се реализира чрез дейности по извършване на изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт; създаване и тестване на прототип - бета версията на системата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности по разработване на продуктовата иновация – AI-базирана система за интелигентно управление и оптимизиране на електронната поща в имейл клиент среда: Продуктовата иновация изисква прецизно анализиране и изпитване на наличните технологии, за да бъдат успешно въведени в новия продукт като функционален прототип, демонстриран в релевантна среда (TRL6). Поддейност 1.1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктовата иновация В тази поддейност са предвидени следните основни етапи от експерименталното развитие на иновацията: 1) Проучвания и анализ на изискванията – анализиране на съществуващите технологии и най-добри практики в областта на изкуствения интелект, семантичния анализ и NLP, дефиниране на ключовите функционални и нефункционални изисквания за системата. 2) Избор и оценка на подходящи езикови модели за анализ и генериране на съдържание, които да бъдат интегрирани в новата система. 3) Изследвания и разработка - създаване и изпитване на AI алгоритми, управляващи различните функционалности на продукта. Провеждат се различни тестове и оценки на резултатите от тях с цел постигане на оптимално работещи функционалности и отстраняване на възможни технически грешки и дефекти. Разработва се дизайн на продукта, потребителски интерфейс, бизнес логика и начин на функциониране. 4) Тестване и отстраняване на грешки: Извършване на различни видове тестове, включително функционални тестове и тестове за удобство на потребителя, за да се открият и отстранят всякакви грешки и проблеми. Поддейност 1.2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация: Разработката се разпределя в отделни спринтове, за да се дефинират най-важните дейности по създаване на продукта. След успешното приключване на всеки спринт и индивидуалното тестване на разработената функционалност на приложението, се пристъпва към интегрирането на съответния работещ елемент в тестовата (бета) среда. Така двете поддейности се изпълняват паралелно. Поддейност 1.2 включва следните етапи: 1) Прототипиране и тестване на ключови функционалности: - Създаване на тестова прототипна среда за демонстрация на основните функционалности - Провеждане на симулационни тестове за оценка на ефективността и удобството на използване на функционалностите. - Събиране и анализ на обратна връзка за подобрения и оптимизации. 2) Валидиране и оптимизиране на работния процес: - Тестване и валидиране на процесите за интеграция с AI базирани услуги - Оптимизиране на работните процеси въз основа на получените резултати и обратна връзка. Накрая, ще се извърши проверка на работата на платформата в релевантна среда, с цел постигане на технологично ниво на готовност TRL 6. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал за извършване на съответните поддейности, като бюджетът включва разходи за възнаграждения на персонала. Разработването на предложения иновативен продукт е стратегически важен проект за Аква Мейл, който изисква дълбоки познания в областта на изкуствения интелект и имейл технологиите. Наемането на квалифициран персонал, сформиран като собствен екип по проекта позволява по-добър контрол, координация и защита на интелектуалната собственост. Това гарантира наличието на постоянна експертиза и непрекъснатост на работата по проекта и минимизира риска от забавяне или компрометиране на иновацията поради зависимост от външни подизпълнители. Също, ще спомогне за постигане на оптимален прототип (TRL6) и съгласуване с целите и техническите изисквания на проекта. Така, Аква Мейл гарантира високо качество, безопасност и интеграция с новите технологии, осигурявайки устойчиво развитие и дългосрочно конкурентно предимство. 499 100.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.