| Подобряване на производствения капацитет на занаятчийското предприятие: Дейността за подобряване на производствения капацитет на ключарското ателие ще бъде изпълнена, чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на Електронна машина за нарязване, декодиране и гравиране на ключове - бр.
Към момента изработката на гладки/стандартни ключове и вдлъбнати ключове се извършва на две специализирани ключарски механични машини , която изискват ръчни операции по контролиране на съответната машина , множество измервания и допълнителни корекции, което рефлектира на скоростта , точността на изработка и ефективността на изпълнение на поръчките . Загубата на прецизността е още по голяма , когато се налага изработка на копия от дубликати, което води до допълнителни корекции , отклонения в точността и качеството и е предпоставка за генериране на технологичен брак . Старите машини нямат необходимите функции за работа с нови и сложни ключови системи ,поставят ограничения при ключарски услуги по работа на платформи с карти, които не могат да бъдат обслужени с ключ и не предоставят технологична възможност за извършване на услугата цифрово гравиране.
Внедряването на машина с цифрово управление е решение за качествено нов процес по изработка на ключове , чрез автоматизиране и цифововизация на операциите , обединяване на технологичните операции по изработка на плоски стандартни ключове и ямкови ключове в една машина , съкращаване времето за производство и намаляване на грешките.
Машината работи с висока степен на автоматизация и цифрово управление , което осигурява нарязване, декодиране и гравиране (цифрова ) идентификация на ключове много по-бързо, отколкото ръчните методи , което ще позволи на ателието да обслужва повече клиенти . Техническите характеристики скорост при нарязване на секретни и автомобилни ключове 1585 об./минута и скорост при нарязване на ямкови и автомобилни специални ключове 12100 об./минута ще създадат бързина на операциите и увеличаване на дневния обем на изработени ключове. При работа на машината необходимостта от ръчна намеса е сведена до минимум, което оптимизира използването на работното време. Наличието на лазерен четец , автоматизацията на трасиращите инструменти и функционалността за предварителен преглед, която позволява дълбочините на нарязване да бъдат визуализирани и ако е необходимо, коригирани преди самото нарязване са предпоставка за последователност и намаляване риска от грешки, което означава по-малко допълнителни преработки и загуба на материали.
Широката база данни на софтуера позволяват скорост на обработката дори на сложни ключове със съвременни ключови дизайни и такива с нестандартни профили, които обикновено са трудни за изработка, изискват време и не могат да бъдат произведени с необходимото качество. Софтуерните функции за програмиране на ключове, клониране, дистанционно програмиране, извличане на код за рязане на ключове и профил заготовка по данни на производители, модел и година на автомобил, необходимите режещи инструменти, възможна зона на гравиране ще дадат пълен контрол над процесите и повишат производителността на ателието и портфолиото от предлаганите услуги включително.
Специализирания софтуер предоставя на ключарското ателие необходимите инструменти за програмиране на ключове и дистанционни за широка гама от марки и модели съвременни автомобили и обслужване на платформи с карти за сигурност , което ще създаде условия занаятчийското предприятие в рамките на основната си икономическа дейност ключарство , да навлезе в нова пазарна ниша и в по-висок ценови клас, което ще повиши неговата конкурентоспособност.
Въвеждането в експлоатация на машината значително ще увеличи производствения капацитет на ключарското ателие, което води до по-висока производителност, по-голям брой обслужени клиенти и подобрена рентабилност, при повишено доверие от страна на клиентите, което е предпоставка за устойчив растеж. |
23 200.00
|
23 112.00
|
| Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси на занаятчийското предприятие: Дейността ще бъде изпълнена ,чрез въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM)
Голяма част от услугите на ключарското ателие, като аварийни услуги, сервизиране на сейфове и каси, поставяне и ремонт на заключващи системи се извърша при работа на терен, което изисква достъп до информация за клиентите и задачите по всяко време. Много от ключарските услуги са в отговор на нуждите на клиентите в спешни ситуации, за осигуряване бързо и ефективно решение на различни проблеми, свързани със заключването и достъпа и се изисква да се правят бързи справки по клиент за минали посещения и поставени заключващи механизми. Работа е свързана основно с изграждането на доверие и голям процент от клиентите на които предлагаме нашите услуги са препоръчани от съществуващи контакти, предишни клиенти, приятели и лични контакти, което ограничава по-нататъшното ни разрастване и активна политика на пазара. Нямаме дигитализация и последователност на натрупаната информация и тя се съхранява на хартиен носител . Това пречи за извършването на услугите , което от своя страна затруднява добрият поглед върху бизнес процесите и вземането на по-точни и ефективни решения за дейността и развитието на фирмата. Необходимо е автоматизиране на процесът по получаване на пълна информация в реално време за клиентите на компанията, обвързване на данните от минали посещения , възможност да се правят бързи справки по клиент ,което ще осигури по-високо качество и навременно обслужване, по –висока удовлетвореност и развитие на компанията.
Със системата ще се внесе нов ползотворен начин на осъществяване организацията на взаимоотношенията с клиентите. При посещения на място , чрез функционалността за достъпност през мобилни устройства и справка за клиентска информация, коментари ще се вижда история на услугите по клиент (посещения , поставени заключващи механизми)
Внедряването на софтуера ще осигури възможност да се постигне ново автоматизирано ниво на управление на бизнес отношенията с клиентите, доставчиците и ще осигури и богат набор от иновативни инструменти по реализиране на продажбите и управление на взаимоотношенията с клиентите. С въвеждането на системата ще въведат нови за нас комуникационни канали за осъществяване на целенасочени пазарни действия към клиентите. Системата ще улесни и съответно подобри не само качеството на предлаганата услуга, но и ще оптимизира целия поток от информация
Ще се постигне също така намаляване на сроковете за въвеждане и обработка на данни и документи, наличност на информация в реално време за всеки клиент и доставчик/партньор , подобряване на аналитичността и автоматично генериране на специализирани справки за клиент и вид машини присвоени заключващи системи , пълнота за информацията за клиента и изпращането на напомнящи съобщения за планови посещения .
Функционалността за генериране на справки и анализи, ще допринесе за подобряване на бизнес резултатите на фирмата. С въвеждането на CRM системата ще се осигури общ информационен поток и максимална актуалност на данните . Ще се постигне намаляване на времето за въвеждане на документи, наличност на информация в реално време, автоматично генериране на справки . Възможностите за планиране на база събраната информация за клиенти и потенциални клиенти , пълното досие в електронна среда, ще допринесе за много по-бърз и пълноценен анализ на информацията
Със CRM системата на база систематизиран обем от информация ще се осъществи дигитална трансформация на управление на отношенията с клиентите. Със създаването на единна информационна среда ще се внесе коренна промяна в процеса на обслужване на клиентите , което ще доведе до висока удовлетвореност сред клиентите и повишаване на приходите от продажби. Със системата ще се осигури компанията ще може да предоставя ключарски услуги при оптимално използване на ресурсите , по-високо качество и капацитет за повишен обем от поръчки |
0.00
|
0.00
|