Дружеството "ТРАНС ГРУП" ООД е семейно предприятие, което от години успешно оперира в сферата на логистиката и товарния автомобилен транспорт. Основната дейност на компанията е с код КИД 4941 - Товарен автомобилен транспорт. Създадено и управлявано от двама братя, дружеството е ангажирано в предоставянето на комплексни и интегрирани транспортно-логистични услуги на своите партньори, контрагенти и доставчици. За да продължи да се развива и да отговори на нарастващите изисквания на пазара, "ТРАНС ГРУП" ООД планира значителни инвестиции в модернизация на своята материално-техническа база.
Проектното предложение е насочено към закупуването и внедряването на дълготрайни материални активи (ДМА), които ще допринесат за подобряване на качеството на предлаганите услуги, повишаване на конкурентоспособността на компанията и намаляване на нейния екологичен отпечатък. В рамките на този проект, основната инвестиция ще бъде направена в закупуването на мини верижен товарач с висока товароподемност - 1 бр., който ще бъде използван само в рамките на логистичната база на предприятието в с. Гърчиново и няма да се предвижва по пътната мрежа.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите: Семейното дружество "ТРАНС ГРУП" ООД извършва основната си дейност с КИД 4941 - Товарен автомобилен транспорт. От създаване на дружеството собственици и управители са двама братя, които са ангажирани в предоставянето на комплексни и интегрирани транспортно логистични услуги. Целта на дружеството е да оптимизира работните процеси и да предоставя надеждни транспортни услуги на партньори, контрагенти и доставчици, като разполага с 8 камиона, които извършват транспортни услуги в различни европейски държави, както и складова база на територията на населеното място, в което се обслюжват товарите и моторните превозни средства.
В проекта е предвидено да се закупят ДМА, които са необходими за да се постигне качество, бързина и оптимизация на товаро-разтоварните дейности и да се подобри ефективността и безопасността, както следва:
1. Мини верижен товарач - 1 брой с висока товароподемност, осигурявайки безопасно товарене и пренасяне на палети с голямо тегло в рамките на складовата база на предприятието.
Пристигайки в складовата база товарите трябва да бъдат разтоварени и отново натоварени (групирани) със стока/палети в съответствие с крайната си дестинация. Времето за обработване на товарите, тяхното групиране и пренатоварване е от съществено значение за компанията. Също така, наличната техника към момента не позволява товаренето на особено тежки товари, което ни възпрепятства от поемането на подобни поръчки.
Мини товарачът ще бъде снабден със стабилизиращи системи и подходящи верижни системи, които осигуряват стабилност при повдигане и преместване на тежки палети като ще се движи в пределите на базата на дружеството и ще пренася товарите само в рамките на стопанския двор без да напуска неговите граници.
Предвиденият актив комбинира множество функции, които използваме за товаро-разтоварната дейност на компанията - товаро-разтоварни дейности, преместване на материали и почистване. Това позволява с една машина да се изпълняват различни функции, което ще намали нуждата от допълнително оборудване и ще доведе до по-ниски оперативни разходи.
Осигуряването на съответния актив ще допринесе за подобряване на производителността на труда - мощен и лесен за употреба, безопасен, ще ни даде възможност да обработваме повече и по-тежни товари за много по-кратко време, ще намали рисковете от повреждане на товарите, ще подобри безопасността, по-икономичен от настоящите ни машини, което ще допринесе и за намаляване на вредните емисии и разходите за експлоатация.
197 000.00
0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектно предложение: Дейността включва ползване на консултантски услуги за организиране на процеса за подготовка на проектно предложение по процедурата, включително и окомплектоване на цялата налична документация и оформление спрямо изискванията на програмата до приключване на оценителния процес - административна и техническа оценка.
Консултантските услуги са свързани с изготвяне на първоначална и в последствие окончателна версия на проектното предложение, включваща всички необходими раздели: цели на проекта, описание на дейностите, бюджет, очаквани резултати и индикатори за успех, документи и други съгласно Условията за кандидатстване и изпълнение, както и националното законодателство.
- Ревизия на проектното предложение от страна на екипа на проекта и предоставяне на обратна връзка.
- Финализиране на проектното предложение след необходимите корекции и официално подаване на проектното предложение чрез платформата ИСУН 2020 по електронен път.
- Проследяване на процеса на оценка и поддържане на активна комуникация с оценителната комисия.
- Предоставяне на допълнителна информация и разяснения по искане на Комисията.
- Обсъждане на възможни корекции и допълнения в проекта на база на обратната връзка от Комисията.
- Получаване на официално одобрение за финансиране от оценителната комисия.
- Преговори и финализиране на договора за финансиране.
- Подписване на договора и започване на реализацията на проекта.
3 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN