Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 068 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Съксес АН ЕООД е семейно дружество, функциониращо в сектор „домашни потреби“ и упражняващо дейност в град Пловдив. Продукцията на дружеството се реализира на вътрешния пазар с потенциал за разширяване в рамките на регионалния. Основния продукт, който дружеството произвежда спада към хигиенните продукти за бита -  бърсалка за под (моп). Към момента за производствената си дейност дружеството използва оборудване, което е морално остаряло, енергоемко и нископроизводително. Капацитета за производство на мопове на предприятието с наличното оборудване е  до 1000 бр/ден. В рамките на проекта се предвижда закупуване на ново производствено оборудване: 
Полуавтоматична машина за производство на мопове с памучни прежди, нетъкани ленти, спанлейс и микрофибър;
Хоризонтална опаковъчна машина за пакетиране на мопове.
Новите машини се очаква да увеличат двойно капацитета на компанията за производство на бърсалки за под. Новозакупеното оборудване ще въведе кръгови модели в производствената дейност на Съксес Ан ЕООД като осигури възможност за използването на рециклирана суровина за нуждите на производството, намали обема на отпадъка (технологичен брак) и обема на ел.енергията за производство на единица продукция.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на семейно предприятие – Съксес Ан ЕООД, гр. Пловдив: Съксес АН ЕООД е семейно дружество, функциониращо в сектор „домашни потреби“ и упражняващо дейност в производствена база в град Пловдив. Продукцията на дружеството се реализира на вътрешния пазар с потенциал за разширяване в рамките на регионалния – на Балканите. Основния продукт, който дружеството произвежда спада към хигиенните продукти за бита - бърсалка за под (моп). Представлява сноп от въжета от текстил, захванати с капачка с винт и опаковани в плик. Към момента за производствената си дейност дружеството използва оборудване, което е морално остаряло, енергоемко и нископроизводително. Капацитета за производство на мопове на предприятието с наличното оборудване е до 1000 бр/ден. Машината работи само с един вид материал – памучна прежда (скъп ресурс), което не дава възможност за оптимизиране на себестойността на изделието. Текстилните материали, които се влагат в крайния продукт са вносни – от Турция, Индонезия, Китай. Пластмасовата капачка и опаковката се произвежда в България. В този смисъл цената на крайното изделие се влияе от цената на памука на световните пазари. В допълнение – машината често реализира технологичен брак. Същия се коригира „на ръка“ от оператора (това забавя цялата партида производство), а когато това е невъзможно се отделя като отпадък. Крайният продукт се опакова /пакетира/ с ръчна опаковъчна машина с помощта на 2 до 3 лица от персонала /в зависимост от обема на готовата продукция/. Неефективността на производствения процес от една страна, а от друга страна – търсенето на продуктите на фирмата е в основата на намеренията на Кандидата да извърши инвестиция в ново производствено оборудване. В рамките на проекта се предвижда закупуването на: 1. Полуавтоматична машина за производство на мопове с памучни прежди, нетъкани ленти, спанлейс и микрофибър 2. Хоризонтална опаковъчна машина за пакетиране на мопове Новата машина за производство на мопове ще бъде с капацитет минимум 2000 бр/ден и ще разполага с възможност за работа с широк кръг материали, в т.ч. рециклирана прежда. В този смисъл оборудването ще дава възможност на мениджмънта да влага материал, който ще държи себестойността на изделието ниска. Машината ще работи в 5 стандартни режима – за изработване на мопове с грамажи: 120, 180, 220, 250 и 300 гр. с възможност за настройка на режим за изработване на изделие по индивидуално задание. Това значително ще разшири възможностите на кандидата за навлизане на нови пазари и разширяване на продуктовата гама. Прецизността на работа на оборудването (наличие на компютърно управление) намалява риска от реализиране на технологичен брак. В допълнение – машината се характеризира с нисък разход на енергия и консуматив. За пакетиране на готовата продукция и с оглед синхронизиране скоростта на опаковане с тази на производство, се предвижда закупуването на Хоризонтална опаковъчна машина за пакетиране на мопове. В момента готовата продукция се пакетира ръчно. В зависимост от обема й 2 до 3 служители извършват само дейности по опаковането й. Синхронизирането на скоростта на двете машини ще доведе до бързото реализиране на пазара на готовата продукция. Капацитета за пакетиране на машината е 10 – 15 броя на минута (в зависимост от материала и големината на готовия продукт). Същата ще се обслужва от 1 лице. Всичко изброено до тук води до извода, че с въвеждането в експлоатация на новото оборудване се очаква значително увеличаване ефективността на работния процес, намаляване себестойността на крайния продукт и увеличаване на икономическия ефект от дейността. Повишения капацитет за производство и пакетиране на мопове със 100% ще даде възможност на дружеството да гарантира доставките си на пазарите, на които в момента оперира и да навлезе на нови такива. 197 000.00 0.00
Консултантски услуги за подотовка на проектното предложение по процедурата: Дейността включва ползването на консултантска услуга за подготовката на проектното предложение по процедурата. Тя е изцяло изпълнена след датата на обявяване на процедура BG16RFPR001-1.004 „Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите” и преди подаването на проектното предложение в ИСУН. Съгласно Условията за кандидатстване по процедурата, консултантската услуга в рамките на настоящата дейност е извършена от външен изпълнител, който също е избран в етапа след обявяването на процедурата и преди подаването на проектното предложение. Предвид стойността на услугата, която е по-ниска от 30 000 лв. без ДДС, при избора на изпълнител са приложени изискванията за събиране на поне 2 (две) съпоставими оферти съгласно Условията за изпълнение на административните договори, както и Ръководството за изпълнение на договорите по програмата, и изготвянето на обосновка относно направения избор. С избрания изпълнител на консултантската услуга за разработване на проектното предложение е сключен договор, като подписването му е също в периода след обявяването на процедурата – 31.05.2024 г. и преди подаването на проекта в ИСУН съгласно изискванията на програмата. Стойността на услугата е договорена и платена в съответствие с максимално допустимия размер на разходите за ползването на консултантски услуги за подготовка на проектните предложения по процедурата, който е посочен в Условията за кандидатстване – 2990 лв., вкл. безвъзмездната финансова помощ и собственото съфинансиране от страна на компанията. Като част от услугата са извършени следните конкретни дейности: - Анализ на планираната инвестиция за основната икономическа дейност на семейното предприятие - кандидат. На този етап е формулирана концепцията за съдържанието на проектното предложение, включително концепцията за бъдещата инвестиция и очакваните от нея резултати по отношение на подобряването на производствения капацитет на предприятието. - Оказани са консултации, свързани с набавянето и оформянето на документацията, необходима за подаването на проектното предложение, в т.ч. всички задължителни реквизити, касаещи формата на документите за подаване към проекта. Всички документи са събирани и комплектовани в изискваната по процедурата форма в електронен вид. - Подготовка на проектното предложение по същество, което включва попълването на формуляра за кандидатстване, задължителните декларации и останалите приложения - част от документацията по процедурата. Описаните етапи са изпълнени в тясно сътрудничество с представители на кандидата, които познават в детайли както работния процес на компанията, така и същността на инвестицията, предвидена по проекта. - Kомплектоване на цялата проектна документация и подаване на проектното предложение в системата ИСУН 2020 в съответствие с изискванията, посочени в Условията за кандидатстване по процедурата. 2 990.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.