Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 048 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. Този иновативен софтуер представлява програма, която се инсталира на компютъра, на който е инсталирана единната система с фискална памет на бензиностанцията(която не е собствена за Пегас ТС ЕООД). Програмата се свързва с външна база данни и предава информация от локалната база на компютъра-приемник чрез кратък двупосочен диалог.  В едната посока диалогът се стартира след прочитане чрез баркод-скенер на карта за зареждане на горива - магнитна или виртуална(само визуална). Програмата приема номера на картата и прави проверка във външната база данни за тази карта, след което връща информация към локалната база данни на компютъра-приемник за това дали е активна и дали с нея може да се осъществи зареждане. След направеното зареждане се задейства втората посока на диалога - от касовия бон, отпечатан от фискалния принтер на бензиностанцията се подава информация за самото зареждане - дата, час, вид гориво/стока, количество стойност към външната база данни.
Иновативният софтуер е собственост на Пегас ТС ЕООД по силата на договор за възлагане на поръчка за изработване на софтуерен продукт и за уреждане на авторските права върху продукта от 01.12.2023г., приложен в секция 12 - Прикачени документи.
За нуждите на внедряването на иновативния софтуер е необходимо:
- закупуване на ДМА: компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация.
- разработване на ДНА - вторичен софтуер по задание на Пегас ТС ЕООД за обезпечаване работата на внедряваната иновация, предмет на проекта.
Иновативният софтуер и всички останали помощни софтуери, необходими за внедряването, му ще оперират под търговската марка PEGASCARD, придобита от Пегас ТС ЕООД по силата на Договор за неизключителна лицензия на марка от 15.01.2024г., приложен в секция 12 - Прикачени документи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. : Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни ще се случи в следните етапи: 1 етап - създаване на SQL база данни(back-end система), която да приема и съхранява информация за карти, обекти, продажби, разплащания; 2 етап - създаване на интерфейс, който позволява достъп за работа с базата данни на потребители на различни нива; 3 етап - създаване на софтуер за автоматично фактуриране на продажбите, осъществени чрез картовата система към картодържателите; 4 етап - създаване на софтуер за трансфер на данни от издадените фактури към счетоводна програма; 5 етап - внедряване на иновативния софтуер, в бензиностанции-партньори и стартиране на неговата работа, което е предметът на настоящия проект. Този софтуер се модифицира съобразно ЕСФП на обекта и съвместно с разработчика на ЕСФП. След това се инсталира от сервизната фирма, която осъществява техническата поддръжа на обекта, съгласно изискванията на Наредба Н-18. Софтуерът извлича информация от SQL база данни от локалния компютър на обекта за карти с конкретен диапазон номерация, като тази информация съдържа единствено: дата и час, номер на карта, вид гориво/стока, количества, стойност. Работата на иновативния софтуер ще се осъществява по следния начин: При зареждане на клиент, който е картодържател от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД(партньорските отношения за обслужване на картодържатели от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД се урежда с търговски договор между двете дружства), софтуерът проверява в локалната база данни на обекта за номера на тази карта. Ако в локалната база няма информация за тази карта, тогава софтуерът се обръща към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1. Ако и там няма данни за тази карта, тогава зареждане не може да се осъществи или ако вече се е осъществило, клиентът трябва да го заплати към обекта и към партньора. Ако в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, има данни за тази карта и нейния картодържател, тогава софтуерът копира тази информация в локалната база данни на обекта и зареждането може да бъде осъществено за от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД. След издаване на фискален бон за това зареждане от обекта, софтуерът подава информацията от бона към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, а именно - дата, час, обект, вид гориво/стока, количество, стойност и номер на карта, като същевременно генерира уникален номер на транзакцията, под който тя се записва в нея. Оттук започва работата на вторичния софтуер - в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, стойността на зареждането се преизчислява автоматично, спрямо договорената с картодържателя отсъпка и в клиентската му партида сумата влиза след направена отстъпка. Например ако зареждането е за 20лв, на обекта се издава бон за 20лв и Пегас ТС ЕООД заплаща стойността на бона(разбира се Пегас ТС ЕООД също получава отстъпка от своя партньор, на чийто обект се случва зареждането). Картодържателят автоматично получава отстъпка, например 1лв и в централната база данни, в партидата на картодържателя, влиза зареждане на стойност 19лв. След като софтуерът е подал към базата данни, предвидена за създаване в етап 1, цялата информация за зареждането, софтуерният продукт за фактуриране създава данъчна фактура с издател Пегас ТС ЕООД и получател - картодържателя, в която фактура се съдържат данните за направеното зареждане, след което автоматично я изпраща по email на картодържателя. Фактурата се издава на база преизчислената стойност и след направената отстъпка. По данните от издадената фактура се създава импортен файл към Ажур L, модул продажби. Този файл импортира освен всички реквизити от фактурата, така и нейното съдържание и го разпределя по съответните счетоводни партиди. 380 000.00 0.00
Закупуване на ДМА - сървърно оборудване под формата на компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация: Закупуване на сървърно оборудване: - Сървърен процесор с минимум 8 реални ядра и максимум 80W TDP; минимум 32 GB RAM; дискова система – поне 4 /четири/ броя SAS дискове, Hot swap, с обем поне 300 GB всеки; хардуерен RAID10 SAS контролер; - UPS – SMART, Line Interactive, минимум 1500VA - 1 бр.; - Рутер с поне две WAN връзки и хардуерена защитна стена - 1 бр.; - Комуникационен шкаф с вентилация, IP30, със заключване, който свободно да побере цялото обурудване - 1 бр. 20 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.