Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. : Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни ще се случи в следните етапи:
1 етап - създаване на SQL база данни(back-end система), която да приема и съхранява информация за карти, обекти, продажби, разплащания;
2 етап - създаване на интерфейс, който позволява достъп за работа с базата данни на потребители на различни нива;
3 етап - създаване на софтуер за автоматично фактуриране на продажбите, осъществени чрез картовата система към картодържателите;
4 етап - създаване на софтуер за трансфер на данни от издадените фактури към счетоводна програма;
5 етап - внедряване на иновативния софтуер, в бензиностанции-партньори и стартиране на неговата работа, което е предметът на настоящия проект. Този софтуер се модифицира съобразно ЕСФП на обекта и съвместно с разработчика на ЕСФП. След това се инсталира от сервизната фирма, която осъществява техническата поддръжа на обекта, съгласно изискванията на Наредба Н-18. Софтуерът извлича информация от SQL база данни от локалния компютър на обекта за карти с конкретен диапазон номерация, като тази информация съдържа единствено: дата и час, номер на карта, вид гориво/стока, количества, стойност.
Работата на иновативния софтуер ще се осъществява по следния начин:
При зареждане на клиент, който е картодържател от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД(партньорските отношения за обслужване на картодържатели от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД се урежда с търговски договор между двете дружства), софтуерът проверява в локалната база данни на обекта за номера на тази карта. Ако в локалната база няма информация за тази карта, тогава софтуерът се обръща към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1. Ако и там няма данни за тази карта, тогава зареждане не може да се осъществи или ако вече се е осъществило, клиентът трябва да го заплати към обекта и към партньора. Ако в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, има данни за тази карта и нейния картодържател, тогава софтуерът копира тази информация в локалната база данни на обекта и зареждането може да бъде осъществено за от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД. След издаване на фискален бон за това зареждане от обекта, софтуерът подава информацията от бона към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, а именно - дата, час, обект, вид гориво/стока, количество, стойност и номер на карта, като същевременно генерира уникален номер на транзакцията, под който тя се записва в нея. Оттук започва работата на вторичния софтуер - в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, стойността на зареждането се преизчислява автоматично, спрямо договорената с картодържателя отсъпка и в клиентската му партида сумата влиза след направена отстъпка. Например ако зареждането е за 20лв, на обекта се издава бон за 20лв и Пегас ТС ЕООД заплаща стойността на бона(разбира се Пегас ТС ЕООД също получава отстъпка от своя партньор, на чийто обект се случва зареждането). Картодържателят автоматично получава отстъпка, например 1лв и в централната база данни, в партидата на картодържателя, влиза зареждане на стойност 19лв.
След като софтуерът е подал към базата данни, предвидена за създаване в етап 1, цялата информация за зареждането, софтуерният продукт за фактуриране създава данъчна фактура с издател Пегас ТС ЕООД и получател - картодържателя, в която фактура се съдържат данните за направеното зареждане, след което автоматично я изпраща по email на картодържателя. Фактурата се издава на база преизчислената стойност и след направената отстъпка. По данните от издадената фактура се създава импортен файл към Ажур L, модул продажби. Този файл импортира освен всички реквизити от фактурата, така и нейното съдържание и го разпределя по съответните счетоводни партиди.
|
380 000.00
|
0.00
|
Закупуване на ДМА - сървърно оборудване под формата на компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация: Закупуване на сървърно оборудване:
- Сървърен процесор с минимум 8 реални ядра и максимум 80W TDP; минимум 32 GB RAM; дискова система – поне 4 /четири/ броя SAS дискове, Hot swap, с обем поне 300 GB всеки; хардуерен RAID10 SAS контролер;
- UPS – SMART, Line Interactive, минимум 1500VA - 1 бр.;
- Рутер с поне две WAN връзки и хардуерена защитна стена - 1 бр.;
- Комуникационен шкаф с вентилация, IP30, със заключване, който свободно да побере цялото обурудване - 1 бр.
|
20 000.00
|
0.00
|