Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 111 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

НИТ трейдинг ООД е семейно микропредприятие, развиващо дейността си в една от творческите индустрии - с КИД 73.11 - Дейност на рекламни агенции. Работим на територията на гр. София, където ще протече и изпълнението на настоящия проект.
В рамките на тази дейност се занимаваме с реклама, графичен дизайн, брандиране на тениски и други рекламни материали, основно от текстил, машинна бродерия, други видове сувенирна реклама. 
Върху текстилните материали изпълняваме бродерии и печат на различни изображения според изискванията на клиентите. 
Изработваме и печатни рекламни материали - визитки, дипляни, брошури, но по дизайн на клиента и с ползване на подизпълнители за изработката. 
Продукцията ни е предназначена само за националния пазар.
Разполагаме със собствена база и техническо оборудване, но част от него е амортизирана и се нуждае от подмяна с ново и многофункционално.
Предвидили сме в рамките на проекта да закупим оборудване, с което да проектираме и изработваме най-вече печатни рекламни материали, за да елиминираме подизпълнителите и да постигнем по-голям обем на производството.
Ще бъде закупена и термопреса за печат върху текстилни основи, за да увеличим капацитета за производство на по-голямо количество рекламни тениски, шапки, блузи, раници, работни облекла и други.
Със закупената техника ще повишим производствения си капацитет с около 30%, но и ще предложим на клиентите си по-високо качество, прецизност при изпълнението и дълготрайност на изработените продукти.

Допълнително ще се постигне и количествено намаляване на генерираните текстилни отпадъци /консумативи и готови продукти/ на единица продукция, с което ще се реализира един от възможните кръгови модели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на предприятието: В рамките на дейността ще бъде доставено оборудване, необходимо за повишаване на производствения капацитет в рамките на дейността ни с КИД 73.11 - дейност на рекламни агенции. Необходимо ни е следното оборудване: 1. Преносим компютър - 1 бр. - ще повиши производствения ни капацитет за изработване на графични файлове - за печатни материали - флаери, визитки, брошури и други. В момента ползваме стар лаптоп, който работи много бавно, с ниска мощност е и затруднява обработката на големи файлове, понякога прекъсва работа и се налага да стартираме процесите от начало. С новия преносим компютър /лаптоп/ ще можем да обработваме повече графична информация за по-кратко време и ще генерираме по-голям обем от готови графични файлове. 2. Компютърна конфигурация - 1 бр., ще работи със следващата позиция 3. Монитор - 1 бр. - с тях ще повишим капацитета си за изработване на програми за работа на машините за бродерия. Наличната техника е много остаряла, няма капацитет да обработва програми с голям обем, работи бавно, също понякога блокира и се налага да започваме операциите от начало. Това забавяне се отразява и на процеса на бродиране, защото бродировъчната техника бездейства докато чака да бъдат изработени и заредени програмите за съответната партида рекламни изделия. Активите по позиции 1,2 и 3 трябва да работят бързо, защото боравят с големи обеми информация, а извършват и сложни изчисления. 4. Принтер и шейкър - 1 бр. - за изработка на трансферни щампи /DTF печат/, които след това се прехвърлят върху текстилни продукти с помощта на термо преса. В момента не осъществяваме точно такъв тип печат и когато имаме поръчки, ползваме подизпълнители или наемаме машина. Устройството ще повиши капацитета ни за изработване на DTF печат, с него ще можем да изработваме много по-големи количества поръчки от поеманите досега. DTF печат може се прилага на всякаква по размер и цвят основа. Той понякога е единствената възможност за печат на изображения върху собствени материали на клиентите - ризи, работни облекла, якета. Те имат джобове, ципове, яки и площите за поставяне на изображения са малки. DTF принтер може да отпечата на специална хартия изображение всякакъв формат, като го съобрази с предварително измерената площ за поставянето му. Изображението се трансферира върху хартията с използване на специална пудра в избраните цветове и лепилен слой. 5. Цветна мултифункционална машина - 1 бр. - тя ще повиши капацитета ни за изработване на печатни рекламни материали. В момента не разполагаме с такава машина и възлагаме отпечатването на подизпълнител. Поемаме такива поръчки рядко, само когато клиент иска да му се изготви и печатна реклама заедно тази върху текстил. С новата машина ще отпечатваме много по-големи количества рекламни материали от тези, които сега възлагаме на подизпълнители. Също няма да зависим от техните срокове и качество на изработка. 6. Термопреса - 1 бр. - с нея изображението, отпечатано на специална хартия от устройството по т.4 /принтер и шейкър/ се прехвърля върху плата. Имаме стара преса, доста амортизирана и с влошено състояние. Плочата и не се нагрява по цялата повърхност, а само в средата. Това намалява качеството на операциите и стеснява работното поле, така че не можем да нанасяме изображения на по-големи детайли. Новата преса ще повиши производствения ни капацитет, защото ще се нагрява и ще работи по-бързо от старата. С нея ще можем да обработваме около 30% повече детайли и такива с по-големи размери. Ще разполага и с допълнителни плотове за обработка на специализирани детайли - ръкави, дреха тип поло и други. 7. Електрическа гилотина - 1 бр. - ще повиши производствения ни капацитет при изрязване на печатните материали. Те се отпечатват върху обща основа и след това се изрязват по индивидуалния размер. Нямаме такава гилотина, защото възлагаме печатните материали на подизпълнители. С новата гилотина ще изрязваме много по-големи количества печатни рекламни материали от тези, които възлагаме на подизпълнители. 46 450.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение: В рамките на тази дейност е избран изпълнител за оказване на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение. Изпълнителят е избран без провеждане на процедура, само със събиране на две оферти и избор на изпълнител по критерия "най-ниска цена". С избрания изпълнител е сключен договор, като той обхваща комплексна услуга, включваща както подготовката и подаването на проектното предложение, така и последващо управление на проекта до одобрението на финалния отчет. В офертата на изпълнителя и договора ясно са разграничени цените за подготовка на проектното предложение /допустим разход по процедурата/ и допълнителните дейности, които не се финансират по проекта. Дейността по подготовка на проектното предложение обхваща следните елементи съгласно офертата на избрания изпълнител: попълване на формуляра за кандидатстване, бюджета, подготвяне на задължителни документи и декларации, спомагателни дейности при необходимост - проверки на документи, корекции на формуляр и други. В детайли е изпълнено следното: • Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на настоящата процедура за финансиране; • Комплектоване на пълния пакет от документи съгласно условията за кандидатстване по процедурата; • Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности и изисквания; • Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; • Писмени и устни консултации относно съпътстващите документи и декларации; • Текущи проверки, корекции и допълнения до изготвяне на окончателна версия на проекта, готова за подаване. В готовата версия на проекта са попълнени всички раздели и подраздели в информационната система ИСУН, извършена е неколкократна формална и неформална проверка за грешки. Декларациите в електронен вид към проекта са внимателно разгледани, внесени са необходимите данни и са потвърдени преди подаването на проекта. Прикачени са изискуемите документи в съответните формати. 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.