Дейност 1. Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите (изпълнява се чрез придобиване на Система за създаване на креативно видео и фото съдържание – 2 броя) – ЧАСТ 1: Дейността се изпълнява чрез придобиване на Система за създаване на креативно видео и фото съдържание – 2 броя, които да обезпечат част от процесите в Етап 4 и Етап 5, свързани със създаване и реализиране на рекламни кампании.
УИ ДУ ЕООД предоставя рекламни услуги. Дружеството разчита на креативност и новаторство при изпълнение на дейността си, но са налице технологични ограничения, които възпрепятстват разгръщането на пълния му потенциал и преодоляване на агресивната конкуренция в рекламната индустрия. Компанията среща затруднения в адаптирането към бързо променящата се динамика в рекламния сектор, поради липсата на достъп до нови технологии за създаване на съдържание. Инвестицията в рамките на проектното предложение е отговор на нуждата от подобряване на производствения капацитет и повишаване на конкурентоспособността. Дружеството предвижда придобиване на две Системи за създаване на креативно видео и фото съдържание, които представят най-новите тенденции в областта на рекламните услуги в световен мащаб. Всяка от Системите се състои от следните компоненти:
‐ Фотобудка за 360° заснемане –платформа, въртящо се рамо, ринг лампа, камера и аксесоари, които осигуряват 360° видео заснемане.
‐ Фотобудка за огледално заснемане – огледална будка с висококачествена фотографска технология и възможност за добавяне на лога, анимации, стикери и слогани с рекламно съдържание.
‐ Фотобудка за заснемане с ретро ефект – будка с висококачествена фотографска технология за заснемане с ретро ефект и възможност за добавяне на лога, анимации, стикери и слогани с рекламно съдържание.
Фотобудките са станции с камера, които създават креативни снимки и видеа с приложение в рекламната дейност. Будките имат възможност за брандиране на съдържанието, добавяне на различни ефекти и директно споделяне в социалните мрежи.
Към момента УИ ДУ ЕООД не разполага с фотобудки. Вземането под наем също не е възможно, тъй като технологията е сравнително нова и все още не е широко разпространена. Наличието на цялостни Системи за създаване на креативно видео и фото съдържание спомага за увеличаване на капацитета за предоставяне на услугите свързани със създаване и поместване на реклами в интернет, промоция на продукти и демонстрация на продукти на мястото на продажбата им. С придобиването на системите се постига подобряване на производствения капацитет и повишаване на конкурентоспособността на УИ ДУ ЕООД, вследствие на:
• Увеличаване на количеството предоставяни услуги - Наличието на собствени Системи за създаване на креативно видео и фото съдържание ще позволи на дружеството да увеличи количеството предоставяни услуги. С помощта на придобитото оборудване могат да се генерират много повече рекламни снимки и видеа, за много по-кратко време, което оптимизира производствените процеси в Етап 4 Създаване на съдържание. Реализацията им в интернет пространството, също е оптимизирана, тъй като не се налага допълнителна обработка с цел брандиране и добавяне на ефекти, а това значително намалява времето за изпълнение на дейностите в Етап 5 Реализиране на рекламна кампания. Създаденото с помощта на системите съдържание се разпространява в реално време, което увеличава възможностите за така нареченото в областта на маркетинга „вирусно разпространение“, което увеличава ефективността на рекламата.
Използването на системите не изисква постоянно присъствие на оператор. Необходима е еднократно настройка на ефектите и параметрите на заснемане. Това позволява на УИ ДУ ЕООД да управлява повече проекти едновременно при използването на по-малко ресурси.
Наличието на две системи осигурява възможност дружеството да увеличи двойно възможностите за предоставяне на услуги, тъй като ще може да поема повече рекламни кампании в рамките на един период. При по-мащабните кампании, включващи промоция на продукти на световни брандове е необходима много по-добра техническа обезпеченост, която може да бъде осигурена с помощта на системите.
|
92 000.00
|
0.00
|
Дейност 3. Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите (изпълнява се чрез въвеждане на Система за управление на ресурсите - ERP система) – ЧАСТ 1;: УИ ДУ ЕООД не разполага с ERP система, което се отразява на ефективността на:
•Управленските процеси - Липсва структурираност на финансово-счетоводните дейности, което затруднява процеса на проследяване на приходите и разходите.Често е налице забавяне при фактуриране и неинформираност по отношение на предстоящите плащания.Не е налице цялостен поглед върху дейността на компанията, което затруднява вземането на обосновани управленски решения.
•Производствените процеси -В етапа на създаване и реализиране на рекламни кампании дружеството извършва много и разнообразни по характер дейности. Информацията относно различните проекти и ресурси е разпръсната между различни платформи и документи.Това затруднява координацията между екипите, които работят върху различни аспекти на кампанията.Дружеството среща затруднения и в координацията на веригата за доставки и управление на клиентските поръчки,тъй като няма нужната проследимост и достъп до структурирана информация за статуса на всички проекти.Това води до струпване на приети, но неизпълнени поръчки и неудовлетвореност при клиентите.
•Логистичните процеси -Цялостната логистика, вкл. планиране, координация и комуникация се осъществява децентрализирано, чрез имейл комуникация, телефонни разговори и срещи, като липсва контрол на процесите и отчетност на резултатите, което възпрепятства оперативната ефективност и затруднява управленските, производствените и логистичните процеси.
Инвестицията в рамките на Дейност 1 допринася за подобряване на производствения капацитет на УИ ДУ ЕООД,като дружеството ще може да предоставя повече и по-разнообразни услуги. Това води до увеличаване на клиентската база и още по-голяма необходимост от инвестиции в ИКТ.В рамките на дейността е предвидено придобиването на Система за управление на ресурсите под формата на готово решение за нуждите на основната икономическа дейност на кандидата.Задължително условие е системата да отговаря на минималния обхват посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване. Въвеждането на ERP спомага за:
• Подобряване на управленските процеси –Системата осигурява централизирано управление на финансовите операции, автоматизирайки процесите на фактуриране, отчитане и следене на разходите и приходите. Това води до по-добро бюджетиране и по-ефективен контрол върху паричните потоци.Най-голямото предимство по отношение на подобряване на управленските процеси е възможността ръководство да взема добре информирани бизнес решения, основани на статистически и исторически данни.
• Подобряване на производствените процеси -ERP системата осигурява централизирано управлението на всички проекти. Това улеснява планирането и разпределението на задачи между екипите, като същевременно гарантира, че всички процеси се изпълняват последователно и в срок. ERP обединява важни данни относно доставчици, клиенти, проекти, налични ресурси и оперативни процеси, като ги прави лесно достъпни за всички членове на екипа. Изключително предимство е постоянната видимост върху статуса на изпълнение на проектите, което гарантира качествено предоставяне на услугите в рамките на планирания срок. Системата автоматизира процесите на управление на клиентските поръчки, оферти и договори, позволявайки на УИ ДУ ЕООД да следи активността на клиентите и да управлява продажбите по-ефективно. Това подобрява обслужването и ускорява процеса на продажба, което е основната предпоставка за подобряване на производствения процес.
•Подобряване на логистичните процеси -Логистичните процеси в областта на рекламните услуги включват координация и управление на дейностите и ресурсите, необходими за предоставяне на услуги. Логистика се отнася до процесите на планиране, доставка на физически или виртуални рекламни услуги и координация на участващите в процеса страни –клиенти, доставчици и партньори.ERP системата обединява всички логистични дейности в единна платформа, осигурявайки цялостна видимост и контрол върху всички етапи от логистичния процес -от планиране до изпълнение. |
15 000.00
|
0.00
|
Дейност 3. Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите (изпълнява се чрез въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти - CRM система ) – ЧАСТ 2;: УИ ДУ ЕООД не разполага със CRM система, което се отразява на качеството и ефективността на:
•Управленските процеси - липсата на централизирана информация за клиентите води до пропуснати възможности за продажби. Ръководството разчита на разпръснати и понякога остарели данни, което често води до грешни решения за посоката на бизнес развитие.
•Производствените процеси -Налице са трудности при организиране и достъпа до клиентските данни. Информацията за настоящи и потенциални клиенти се разпилява в различни електронни таблици, имейли и документи, което затруднява координацията на проектите. Каналите за взаимоотношения не са организирани, което забавя комуникацията и създава неудовлетвореност от обслужването. Без CRM е невъзможно създаването на насочени и ефективни рекламни кампании,както и анализ на предпочитанията и поведението на клиентите. Поради липса на структурираност на информацията следпродажбеното обслужване не се управлява добре.
•Логистичните процеси - невъзможността за управление на клиентската база данни затруднява логистичните процеси свързани с разпространение на рекламни материали и координиране на екипи и подизпълнители в рамките на осъществяването на рекламни кампании.
Инвестицията в ДМА в рамките на проектното предложение допринася за подобряване на производствения капацитет на УИ ДУ ЕООД, като дружеството ще може да предоставя повече и по-разнообразни услуги. Това води до увеличаване на клиентската база и още по-голяма необходимост от инвестиции в ИКТ. В рамките на дейността е предвидено придобиването на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти под формата на готово решение за нуждите на основната икономическа дейност на кандидата.Задължително условие е системата да отговаря на минималния обхват посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване. Придобиването на CRM спомага за:
•Подобряване на управленските процеси –Аналитичният модул анализира поведението на потребителите и бизнес резултатите. Получените данни са основа за стратегически промени,свързани с подобряване на ефективността на процесите. Възможността за интеграцията с финансово-счетоводни и ERP с-ми осигурява цялостна видимост върху всички аспекти на бизнеса, което улеснява управлението му и подобрява процеса на вземане на решения.
•Подобряване на производствените процеси -Системата събира и съхранява информация за всички клиенти, партньори и доставчици на дружеството. По този начин се намалява риска от дублиране на данни и грешки, свързани с некоректни данни, а екипите могат да работят по-синхронизирано и да реагират бързо на нуждите на клиентите и партньорите. Историята за предишни взаимодействия помага за бързо разрешаване на проблеми и ефективна комуникация с доставчици и партньори. В качеството си на рекламна агенция УИ ДУ ЕООД работи с компании от всички сектори на икономиката и е важно да може да сегментира клиентите си, с цел подобряване на маркетинговите дейности и насочване към тях само на релевантно за дейността и целите им съдържание. Възможността за управление на маркетинговите дейности позволява именно ефективно насочване на кампании. Изключително предимство за подобряване на производствените процеси е и възможността за управление на следпродажбеното обслужване, тъй като липсата на организация в този етап носи най-голяма неудовлетвореност при клиентите.
Подобряване на логистичните процеси - Аналитичните инструменти на CRM системата помагат за прогнозиране на нуждите от ресурси, включително човешки и материални, базирано на данни от предишни кампании за съответния клиент и текущото търсене. По този начин дружеството оптимално може да разпредели необходимите за всеки клиент или кампания ресурси. Услугите които предлага УИ ДУ ЕООД като рекламна агенция са всеобхватни и често в процеса се използват външни услуги - при печат на разработени от дружеството рекламни материали, позициониране на външни реклами, наем на техника и оборудване за промоции и т.н. Всички тези процеси изискват планиране на логистиката. |
15 000.00
|
0.00
|
Дейност 3. Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите (изпълнява се чрез въвеждане на Система за бизнес анализи Business Intelligence система) – ЧАСТ 3;: Система за бизнес анализи (Business Intelligence) дава възможност за анализиране и прогнозиране на процесите на база натрупаните от дейността данни. ERP и CRM представят исторически и моментен поглед на ситуацията като отговарят на въпроса „Какво“. Целта на Business Intelligence е да обедини данните от двете системи и да отговори на въпросите „Защо“ и „Какво ако“. Това е изключително важно, тъй като рекламната дейност е динамичен сектор, в който способността за адаптиране и стратегическо планиране е ключова за успеха.
УИ ДУ ЕООД не разполага с Business Intelligence, което се отразява на:
• Управленските процеси - Дружеството предлага широк спектър от услуги в областта на рекламната дейност. При някои клиенти обезпечава всички етапи на рекламната кампания, при други се съсредоточава върху определени сегменти. Широкият обхват на продуктовото портфолио не позволява да бъде направен анализ на продажбите. УИ ДУ ЕООД не разполага с информация кои клиенти имат най-големите рекламни бюджети, към какви канали са съсредоточени и колко ресурси от страна на дружеството са необходими за всеки тип рекламна услуга. Без тази информация ръководството не може да направи план за развитие и влага ресурси в дейности с малко потребление и ниска стойност.
• Производствените процеси – Правилното структуриране и насочване на бизнес кампании е изключително затруднено без система за бизнес анализи. Екипите нямат поглед върху цялостните резултати от взаимодействието на един клиент, тъй като за подготовката на сравнителен анализ на данни е необходимо да бъде отделено много време за систематизиране и структуриране на резултати.
• Логистичните процеси – Липсата на анализ за времето и ресурсите на минали кампании не позволява ефективното планиране а логистиката на предстоящите.
Инвестицията в ДМА в рамките на проектното предложение допринасят за подобряване на производствения капацитет на УИ ДУ ЕООД, като дружеството ще може да предоставя повече и по-разнообразни услуги. Това води до увеличаване на клиентската база и още по-голяма необходимост от инвестиции в ИКТ системи. В рамките на дейността е предвидено придобиването на Система за бизнес анализи (Business Intelligence система) под формата на готово решение за нуждите на основната икономическа дейност на кандидата. Задължително условие е системата да отговаря на минималния обхват посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване. Придобиването на Business Intelligence система спомага за:
• Подобряване на управленските процеси – Системата съчетава съвременни технологии и аналитични подходи за преобразуване на данните в стратегическа информация, която оптимизира вземането на решения и насочва управлението на компанията към устойчив растеж. Business Intelligence не се ограничава до ретроспективен поглед върху данните, а предлага и предиктивни модели, които позволяват прогнозиране на бъдещи тенденции и потенциални предизвикателства. По този начин управленските процеси могат да се планират с по-голяма увереност при по-ниска степен на риск.
• Подобряване на производствените процеси - Системата осигурява оптимизиране на вътрешнофирмените процеси и увеличаване на оперативната ефективност. Business Intelligence идентифицира неефективните дейности чрез цялостен поглед върху ключовите показатели за ефективност. Функционалността за извършване на сравнителни анализи на данни осигурява възможност за съпоставка на ресурсите при рекламни кампании постигнали висока ефективност и рекламни кампании с незадоволителни резултати. Визуализацията на данните е ключова за подобряване процесите на предоставяне на услуги.
• Подобряване на логистичните процеси - Логистиката при предоставяне на рекламни услуги не е свързана с физическа доставка на стоки, а с управление на кампании, разпределение на задачи и координация между различни екипи и доставчици. Business Intelligence предоставя данни за процесите, които отнемат най-много време и ресурс, което спомага за тяхното оптимизация.
|
15 000.00
|
0.00
|
Дейност 4. Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата;: Основната цел на дейността е обезпечаване на процеса на разработване на проектно предложение по процедура BG16RFPR001-1.004 „Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите”.
Дейността е изпълнена в периода след обявяването на процедурата и до подаване на проектното предложение по нея. В рамките на този срок е направен избор на изпълнител за извършване на консултантските услуги, като впоследствие между страните е сключен и договор.
Подготовката на проектното предложение стартира с оценка на допустимостта на кандидата и оценка на допустимостта на проекта. В процеса бе определена категорията на предприятието и принадлежността му към целевата група по процедурата, а именно предприятие от творческите индустрии. След това се пристъпи към изготвяне на техническа и финансова оценка на база финансовите отчети на УИ ДУ ЕООД за последните три приключени финансови години. При оценката бяха взети предвид мястото на изпълнение на инвестицията и участието на кандидата в процедури по ОПИК 2014-2020 и ПИТ от НПВУ. Оценката на допустимостта на кандидата и проекта и техническата и финансова оценка е извършена съгласно Приложение 5 Критерии и методология за оценка на проектни предложения.
След потвърждаване на допустимостта на кандидата и проекта, консултантът се запозна с нуждите на УИ ДУ ЕООД . Бяха обсъдени най-сериозните предизвикателства и технологични ограничения в процеса на предоставяне на услугите и възможните решения за преодоляването им. Потребностите от технологично обновление на УИ ДУ ЕООД бяха приоритизирани спрямо очакваните положителни резултати по отношение на подобряване на производствения капацитет. Обхвата на инвестицията бе така планиран, че да води до постигане на целта на процедурата, като спомогне за увеличаване и разнообразяване на предоставяните услуги от УИ ДУ ЕООД, и по този начин да допринесе за повишаване на конкурентоспособността и засилване на пазарното присъствие.
Проектното предложение е подготвено при спазване на най-добрите практики в областта на разработването и управлението на проекти и условията за кандидатстване по процедура BG16RFPR001-1.004 „Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите”. Процесът включи внимателен анализ на специфичните нужди и особености на кандидата, с цел постигане на максимална ефективност и устойчивост на предвидените дейности. Всички аспекти на инвестицията са обмислени с оглед на дългосрочната им устойчивост и съответствие с общите цели на програмата. Дейността е изпълнена качествено и в срок, като проектното предложение е подготвено и подадено в рамките на срока на процедурата. |
3 000.00
|
0.00
|
Дейност 1. Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите (изпълнява се чрез придобиване на Система за създаване на креативно видео и фото съдържание – 2 броя) – ЧАСТ 2;: •Предлагане на нови видове услуги в рамките на дейността, за която е заявена подкрепа - Всяка от системите за създаване на креативно видео и фото съдържание се състои от три типа фотобудки, с които лесно може да бъде генерирано различно по вид съдържание, вкл. 360° заснемане, заснемане с огледален или ретро ефект. С придобиването на с-мите дружеството ще може да добави нови услуги в дейността си, а именно интерактивно заснемане на преживяване при реализация на рекламни кампании и промоция на продукти. Придобитото оборудване позволява брандиране на снимки, създаване на GIF анимации, видеоклипове и дори интерактивни игри, които да бъдат част от рекламните кампании. Световните тенденции доказват, че използването на фотобудки при промоция на продукти увеличава ангажираността на потребителите и влияе върху експоненциалното нарастване на резултатите от кампанията, тъй като интерактивното преживяване стимулира гостите да споделят снимките и видеата си, директно в социалните мрежи, с което по органичен път се увеличава ангажираността към рекламирания продукт. Всяка от С-мите добавя нови услуги при следните дейности, извършвани от дружеството:
- Създаване и поместване на реклами в интернет – Дружеството ще може да създава и разпространява интерактивно рекламно съдържание, което не може да бъде постигнато с традиционна камера. Всяка една фотобудка може да бъде интегрирана с различни социални медийни платформи, което позволява автоматично публикуване на снимките или видеата на определени страници или профили. Това осигурява постоянен поток от съдържание, което поддържа ангажираността на аудиторията онлайн. Генерираните снимки или видеа могат да включват QR кодове или линкове, които насочват потребителите към определени уебсайтове, промоционални страници или онлайн магазини, подпомагайки директната конверсия.
- Промоция на продукти - С-мите са изключително приложими при провеждане на рекламни събития за промоции на нови продукти. Будките се интегрират на мястото на събитието, като предварително са зададени рекламните ефекти – лого, слоган или анимация с промотирания продукт, а рекламната компания създава и споделя съдържанието в интернет.
- Създаване и разполагане на външна реклама, вкл. чрез демонстрация на предлаганите стоки на мястото на продажбата им – Всяка от С-мите може да е част от рекламна кампания при откриване на нови търговски обекти, привличайки внимание и ангажирайки гостите да участват активно. Въвеждането на фотобудки при провеждане на рекламни кампании представлява ефективен инструмент за създаване на уникално изживяване за клиентите, като им позволи да направят снимки, които могат да бъдат персонализирани с логото на компанията или промоционални послания. Този рекламен похват не само насърчава моментното взаимодействие с марката, но и създава дългосрочен ангажимент, тъй като снимките често се споделят в социалните мрежи, разширявайки обхвата на кампанията и увеличавайки познаваемостта на марката. Това е креативен начин да се увеличи трафикът към новооткритите обекти.
• Прилагане на кръгови модели - Създаденото с помощта на системите съдържание лесно може да се адаптира и разпространи в различни рекламни канали и платформи, тъй като функциите за добавяне на лога, анимации, стикери и слогани позволяват лесна адаптация. Дигиталните продукти могат да се използва многократно, което намалява нуждата от честа продукция на ново съдържание и съответно свързаните с това ресурси и отпадъци, което спомага за въвеждане на кръгов модел увеличаване на дълготрайността и на възможностите за многократна употреба на резултатите от предоставяните услуги.
С-мите позволяват брандиране на снимки и видеа, създаване на GIF анимации, видеоклипове и дори интерактивни игри, които изцяло могат да заместят пластмасовите и хартиени рекламните табла, панели и парти артикули при промоция на продукти, което осигурява намаляване на количеството образувани отпадъци и вида на влаганите суровини при предоставянето на услуги.
|
0.00
|
0.00
|