Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация : Дейността предвижда извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктовата иновация - аналитично софтуерно решение за мобилния пазар и мобилните апликации и магазини чрез уеб скрейпинг (web scraping for apps).
Разработването, тестването иизпитването на иновативния софтуерен продукт ще се извърши изцяло от фирмата без ползване на външни услуги.
За изпълнението се предвижа наемане на квалифициран персонал в Тумба Сълюшънс ООД.
Планираната дейност ще обхване необходимите стъпки за изпитване, доразработка и тестване на иновацията.
Към момента е създадена концепцията и методиката за разработка на иновацията по последователност на дейностите. Определени са вида и обема на данните, които могат да се извлечете от интернет магазина или апликациите. Началната продуктова информация включва име, цена, описание, рейтинг, наличност и т.н., изображения на продукти, клиентски отзиви и други. Изследвана е структурата на уебсайта на интернет магазина/апликацията, които ще бъдат скрейпвани. Проучено е как е организирана информацията за продуктите, какви са URL адресите на страниците с продукти, какви са HTML елементите, с които се представя информацията и други детайли.
Създадeн е скрипт за скрейпинг - kато се използва избрания инструмент или програмен език, е създаден скрипт за уеб скрейпинг. Програмирана е логиката за извличане на данни от различните страници на магазина, включително навигация, извличане на съдържание, обработка на данни и запис в желания формат (CSV, база данни и т.н.).
Навигация и извличане на данни - написан е код, който да навигира през различните страници на интернет магазина, за да извлечете данните, които се търсят. Това включва обработка на пагинация, следване на връзки към страниците на продуктите, извличане на конкретни елементи като текст, изображения или характеристики на продуктите.
Оставащите стъпки са част от проктното предложение:
Стъпка 1. Обработка на данните и съхранение
- След като са извлечени данните от интернет магазина, те ще бъдат обработени според нуждите си. Данните ще бъдат структурирани, за да се запишете в подходящ формат за по-нататъшно използване или анализ.
Стъпка 2. Разглеждане на етичните и правните аспекти;
- Преди да се използват уеб скрейпинг за интернет магазин, ще се уверим, че са спазени правилата за ползване на уебсайта и законовите изисквания за извличане на данни. Някои уебсайтове забраняват скрейпинг или изискват изрично разрешение за него.
Стъпка 3. Тестване и поддържане скрипта
- Срипта за уеб скрейпинг ще бъде тестван, за да се уверим, че работи коректно и извлича точните данни. Също така, редовно ще се поддържа и актуализир скарипта, особено ако уебсайтът на интернет магазина се променя.
Стъпка 4. Мониторинг и автоматизация - планирано е скрейпингът да е част от постоянен процес за събиране на данни, поради което ще се разгледа възможността за автоматизация и мониторинг. Ще се разработтят известия за планиране на задачи или автоматични известия за актуализации или проблеми със скрейпинга.
Стъпка 5. Вътрешно бета тестване - разгръщане на услугата вътрешно в рамките на компанията, за да се събере обратна връзка и се потвърди функционалността й. Включеват се различни елементи, като разработка на приложения, маркетинг и управление на продукти, за да се гарантира, че услугата отговаря на техните специфични нужди и изисквания.
Стъпка 6 . Вътрешни казуси за успешно приложение: представят се успешни истории и примери за употреба от вътрешните разгръщания, за да се подчертае стойността и влиянието на услугата. Демонстрира се как тя е помогнала за подобряване на производителността на приложенията, оптимизирането на маркетингови стратегии и насърчаването на бизнес растеж в рамките на компанията. |
322 400.00
|
0.00
|