Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 047 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

„ДЕКОВ 63“ ООД е семейна компания, специализирана в извършването на вътрешен и международен транспорт, както и спедиция и логистични услуги на територията на страната и Европа.  Компанията разполага с административен офис в гр. Враца и собствена логистична и гаражна база в с. Чирен, община Враца.
Основното предизвикателство, пред което е изправено дружеството, е да отговори адекватно на непрекъснато нарастващото търсене на извършваните от него транспортни услуги. Поради спецификата на извършваната дейност (изминаване на огромни разстояния, състоянието на пътищата и възникване на инциденти), се налага чисто спиране на 10-те камиона, с които дружеството разполага за извършване на ремонтни дейности. Спирането, на един или няколко камиона едновременно, драстично намалява капацитета за извършване на товарни превози, отказват се поръчки, пропускат се възможности и се задържа развитието на компанията. 
С реализацията на проекта се планира проблемът , чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на машини и оборудване за собствен сервиз на камионите и за извършване на ефективни товаро – разтоварни дейности, както следва: Гумодемонтажна машина, Машина за баланс на гуми за тежкотоварни автомобили, Диагностичен уред, Камера за боядисване на автомобили, Пистолет за боядисване, Инструментална количка, Бутален компресор, Индукционен нагревател, Пневмо-хидравличен крик, Акумулаторен ударен гайковерт, Мотокар (всички по 1 бр.)
С внедряването на новите машини и оборудване в дейността на компанията ще се създадат условия за:
1.	Повишаване капацитета за извършване на транспортни и логистични услуги;
2.	Внедряване на кръгов модел в дейността, базиран на намаляване на използваните горива и емисиите вредни вещества, отделяни в атмосферата. 
В рамките на проекта е предвидена дейност, включваща избор на изпълнител/и, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на планираните за придобиване активи.
Стойността на проекта е 197 937,00 лв. без ДДС, продължителността - 12 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите: Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване и внедряване в експлоатация на следните специализирана активи: 1. Гумодемонтажна машина-1бр.; 2. Машина за баланс на гуми за тежкотоварни автомобили–1 бр. 3. Диагностичен уред -1 бр. 4. Камера за боядисване на автомобили -1 бр. 5. Пистолет за боядисване -1 бр. 6. Инструментална количка-1 бр. 7. Бутален компресор -1 бр. 8. Индукционен нагревател с водно охлаждане -1 бр. 9. Пневмо-хидравличен крик -1 бр. 10. Акумулаторен ударен гайковерт -1 бр. 11. Мотокар -1 бр. Спецификата при осъществяване на товарна транспортна дейност в страната и Европа е свързана с изминаване на огромни разстояния, често при недобро състояние на пътищата, различни климатични условия (понякога доста тежки) и изключително интензивен трафик. Тази специфика, допълнена от възрастта на 10-те камиона, с които „ДЕКОВ 63“ ООД разполага, налагат извършването на някакви ремонтни работи по камионите след почти всеки курс. Някои дребни проблеми се отстраняват в гаражната база, но в над 90% от случаите се налага използване на специализирани сервизни услуги. Ползването на външни услуги е свързано с редица негативи за дейността на компанията, най – сериозният от които е спирането на един или няколко камиона за дълги периоди от време. Направените вътрешни анализи на аварийните и ремонтни престои на камионите през последните 3 години показват, че средното време за извършване на ремонт на един камион е 8-10 дни, като се повтаря няколко пъти в годината. В определени случаи, са регистрирани ремонти с продължителност от 1,5–2 месеца. Дългите срокове за извършване на ремонтите се дължат на малкия брой, натовареността и запълнените графици на специализираните сервизи за товарни автомобили. Спирането на камионите от движение води до директно намаляване на капацитета на компанията за извършване на превози, отказване на поръчки и пропускане на възможности. Анализите показват, че на годишна база се губят над 250 дни, в които камионите не са в движение. Реализацията на настоящия проект цели да разреши този проблем, като се оборудва собствена сервизна база, в която бързо и ефективно да се извършва диагностиката, ремонта и поддръжката на камионите. Наличието на собствен сервиз драстично ще съкрати сроковете, в които камионите не са в движение, като директно ще премахне празните дни поради изчакване освобождаването на външен сервиз. Очаква се, като резултат от изпълнението на проекта, дните в престой за ремонт и обслужване да бъдат намалени до не повече от общо 50. Т.е. очаква се оборудването на собствен сервиз да увеличи капацитета на компанията за извършване на товарни превози, чрез ефективно уплътняване на около 200 дни годишно. Другият аспект, чрез който ще бъде повишен капацитетът на компанията е по – бързото и ефективно извършване на товаро – разтоварни дейности при обработката на групажни товари. Към момента, товаро – разтоварните дейности в логистичната база се извършват с помощта на 1 бр. стар (25 годишен мотокар), който е в лошо оперативно състояние и много често аварира. През времето, в което наличният мотокар е в ремонт, товаро – разтоварните дейности се извършват ръчно с помощта на палетни колички или чрез наемане на техника от други фирми, ако е свободна в съответния момент. Ръчното извършване на товаро – разтоварните работи и изчакването на свободна за наемане техника значително забавя процеса. Предвиденият за закупуване мотокар ще бъде с товароподемност от минимум 3,5 тона и височина на подем минимум 3,3 метра, което ще гарантира висок капацитет и бързина при извършване на товаро – разтоварните дейности и ангажиране единствено на оператора на машината. Мотокарът е специализирана техника. Не е пътно превозно средство по смисъла на Закона за движение по пътищата и не може (и няма) да се движи самостоятелно по пътната мрежа. Мотокарът не е транспортно средство по смисъла на УК. Той ще се използва само и единствено за вътрешно технологични цели и ще се придвижва и работи в рамките на базата на компанията. 197 937.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.