Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена изцяло от кандидата – самостоятелно) : ЕВРОТЕКС ЕООД е дружество, чиято основна дейност е свързана с обработка и продажба на употребявани дрехи. За разлика от повечето компании в бранша, които произвеждат ограничен брой артикули (основно миксове), моделът на работа в ЕВРОТЕКС ЕООД е базиран върху детайлно сортиране на дрехите, така че
произвежданите артикули да отговарят в най-голяма степен на търсенето. Основното предизвикателство пред ЕВРОТЕКС ЕООД е невъзможността да контролира произведеното (сортираното) количество от различните артикули, тъй като това зависи от съдържанието на суровината. В резултат на това, от една страна се
произвеждат артикули, за които търсенето е слабо, а от друга, за артикули с високо търсене, производството е недостатъчно. За да може дрехите, които са годни за повторна употреба да бъдат използвани е необходимо не само да бъдат сортирани и идентифицирани като такива, но и да бъдат доставени на място, където има
търсене за тях. Вътрешният и международния пазар на дрехи втора употреба е различен в различните географски точки и респективно се търсят различни видове дрехи и текстил, в зависимост от спецификата на региона. Именно поради тази причина се създаде идейната концепция за разработване на иновацията Еurotex AI.
Еurotex AI е разработка на софтуер с изкуствен интелект за управление на заявките към клиенти. Самообучаващ се алгоритъм / AI, който анализирайки
исторически и текущи данни, ще прави прогноза за най-оптимално разпределение на артикулите по пазари с цел повишаване на продажбите и маржовете.
Процесът на разработване на иновацията ще се премине през следните етапи на разработка:
Етап 1: Сформиране на екип, който да разработва концепцията на иновацията Eurotex AI
Етап 2: Разработване, създаване на прототипа и пилотния Eurotex AI със следните функционалности:
(1) Възможност за работа с голям обем информация от различни бази данни: Използване на историческа информация, която оказва влияние при вземането на решение за одобряване на заявките. Информация като:
(1.1) сортирано количества по артикули;
(1.2) продадени количества към крайни клиенти, сепарирани по региони;
(1.3) дефинирани вътрешно-фирмени измерители на съотношението търсене/ предлагане по артикули. (1.4) реализирани маржове по артикули/ пазари/ клиенти
(1.5) други
(2) Възможност за достъп и въвеждане на заявка от клиент, като за клиента ще бъдат видими информация като наличности, очаквано производство,
вътрешнофирмен измерител на съотношението търсене/предлагане, както и друга полезна информация, с която разполагаме от различните си бази данни и ще направи предложение за оптимална заявка.
(3) Възможност клиентът да получи предложение за заявка, генериранo от внедрения в софтуера алгоритъм/ AI, базирано на анализ на данните, с които разполага.
(4) Възможност за въвеждане на заявки от клиенти, постъпили по други канали (телефон, e-mail и др.)
(5) Възможност за преглед на постъпилите заявки от съответните експерти в ЕВРОТЕКС ЕООД, коригиране и адаптиране на заявките и връщането на обратна връзка за направените промени към първоначалния заявител.
(6) Възможност експертите в ЕВРОТЕКС ЕООД да получат предложение за финалния вид на заявката, генерирано от вредения в софтуера алгоритъм/ AI, базирано както на анализ на данните, с които разполага, така и на желанието на клиента (в случай, че има постъпило такова).
(7) Функционалност позволяваща изцяло управление на всички заявки от клиенти от момента на постъпването им до експедирането им.
(8) идентифицирани допълнителни канали/ потоци на информация, които AI да използва при направата на прогнози по заявки към клиентите, които биха били полезни при вземането на решения за оптимално разпределение на артикулите по пазари.
Етап 4: Тестване на прототипа
Етап 5: Извършване на корекция и оптимизация Етап 6: Финален тест на прототипа Eurotex AI
|
778 968.00
|
0.00
|