Внедряваната иновация е иновация в бизнес процеси, насочена към производството на информационните продукти на фирма Маркет ЛИНКС и предоставяните от нея информационни услуги - пазарни и социални проучвания и консултации. Тя е иновативен софтуерен продукт, специално разработен за нуждите на изследователските агенции. Представлява система от модули, разработени в електронна платформа, която ще трансформира чрез дигитализация процеса на събиране на информация, значително ще го подобри и осъвремени, както и останалите процеси -обработка и представяне на информацията, подобряване на качеството на информацията чрез повишен контрол върху работата на интервюерите. Платформата ще съдаде условия за интегриране на изкуствен интелект при разработването на въпросници, обработка на дълбочинна информация, бази данни и изготвяне на анализите и представянето им в доклади. Иновацията и настоящият проект ще допринесат и за развитието на нови информационни услуги и проекти за клиенти от България и чужбина.
Софтуерният продукт е дигитална платформа, система, състояща се от две основни части: web базирана платформа и мобилно приложение, със следните основни функции:
1. Програмиране на въпросници/форми за въвеждане на информацията;
2. Регистриране на информация чрез дигитални устройства с вградено GPS устройство - таблети с мобилен интернет достъп;
3. Предаване на информация на големи разстояния чрез възможностите на глобалната електронна мрежа – от web базирана платформа към мобилно приложение и обратно;
4. Съхраняване, систематизиране, обработка, анализ и представяне на събраната информация.
Проектът ще подпомогне и закупуването на техника, необходима за технологичната трансформация на фирмата при внедряването на софтуерния продукт: 50 таблета, три компютъра и два лаптопа. Проектът ще допринесе за повишаване на конкурентоспособността и устойчивостта на едно българско микро предприятие, на иновативния и експортния му потенциал и навлизането на чисти, безотпадни технологии.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на ИКТ оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА).: Наличната в момента техника във фирмата напълно задоволява функционирането и на нивото на досега използваните технологии и методики за извършване на производствените процеси. Внедряването на специализирания софтуерен продукт в бизнес процесите - по-конкретно в самото събиране на първичната информация, организирането на процеса на събиране на информация, контрола на качеството чрез вградените в таблетите GPS устройства чрез засичанена локация и продължителност, както и възможноста да се наблюдава процеса на попълване на въпросниците изисква ИКТ оборудване от по-висок клас
Дейността ще включва следните поддейности:
1. Подбор на доставчик на оборудване
2. Закупуването на следните ДМА, необходими за внедряването на специализирания софтуер с основни параметри:
а. Лаптоп 2 бр. - 16 GB DDR4, 512 GB M.2 NVMe SSD, Windows 11 Professional
в. Компютър 5 бр. 16 GB DDR4, 512 GB SSD M.2 NVMe, Windows 11 Professional
с. Таблет Samsung 50 бр. - 64GB 4GB RAM
3. Инсталиране на хардуера в офиса на Маркет ЛИНКС на ул. Ангел Кънчев 5 ет. 2 от АйТи специалистите на фирмата бенефициент и пускане в експлоатация
4. Изпращане на таблетите до 50 външни сътрудника - интервюера от интервюерската мрежа на фирмата в цялата страна - 28 областни града.
24 835.83
0.00
Дейност 2. Внедряване на иновация в бизнес процеси посредством придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА).: Специализираният софуер, с търговско название DSP /Digital survey platform/, който Маркет ЛИНКС ще внедри е електронна уеб-базирана платформа, състояща се от две основни части: web базирана платформа и мобилно приложение, със следните основни функции:
1. Програмиране на въпросници/форми за въвеждане на информацията, според дефинирана методология и индикаторен модел;
2. Регистриране на информация чрез дигитални устройства с вградено GPS устройство - таблети с мобилен интернет достъп;
3. Предаване на информация на големи разстояния чрез възможностите на глобалната електронна мрежа – от web базирана платформа към мобилно приложение и обратно;
4. Съхраняване, систематизиране, обработка, анализ и представяне на събраната информация.
Структура на платформата
Дигиталната система съдържа следните елементи – модули със следните основни функционалности:
1. Управление на потребители;
Създаване на нови потребители на платформата с пълни администраторски права и достъп до всички модули; Логване на администраторите в системата с потребителско име и парола и др.
2. Дизайнер на въпросници/форми за въвеждане на информацията;
Програмиране на въпросниците/формите за събиране на информацията: Наличие на различни типове индикатори , с възможност за въвеждане на текстови и цифрови данни чрез радиобутони, чекбокс и полета за свободно въвеждане на информация; Създаване и управление на филтри и ротация за отделни индикатори или групи индикатори и др.
3. Регистрация на информацията – мобилно приложение; Логване на одиторите/анкетьорите в системата с потребителско име и парола; Меню с основни функционалности като избиране на проект, стартиране на нова регистрация, завършване на предишна регистрация, изтриване на съществуваща завършена регистрация, синхронизация със сървъра, съдържание на въпросника/формата; интерфейс с бутони „напред/следващ“, „назад/предишен“ и „меню“; Автоматична и ръчна регистрация на местоположението; Възможност за директно преминаване на конкретни групи или отделни индикатори извън линейната последователност на регистрацията; Автоматична ротация на интерфейса на приложението в режим portrait и landscape; Възможност за локално съхраняване (на самото мобилно устройство) на събраната информация и изпращане на данните към централния сървър при налична връзка с Интернет; Автоматично преминаване на следващ индикатор и др.
4. Обработка на информацията;
Възможност за статистически обработки според изискванията за всеки проект; Възможност за преглед на „суровите“ данни директно в базата; Възможност за импорт на данни от софтуера от външни файлове, генерирани от други проекти, по предварително стандартизиран, формат (data map); Възможност за обединяване на резултати от отделни вълни (например месечни/годишни) в една база данни и тяхната обща статистическа обработка.
5. Представяне на информацията (рипортинг модул);
Възможност за дефиниране на различни нива на достъп на клиентите до обработените вече резултати; Програмиране на специфични графични доклади за всеки отделен краен клиент, включително и на отделните нива на достъп ; Динамични резултати, променящи се при постъпване на нови данни в web платформата; Задаване на различни филтри на представяне на резултатите, според изискванията на крайния клиент; Интерактивни графики, променящи се при включване и изключване на активните (за конкретната статистическа обработка) филтри и др.
6. Управление на респонденти;
Създаване, изтриване, групиране на респонденти; Възможност за разпределяне по предварително дефинирани групи респонденти; Подробни справки от логване и въвеждане на информация от страна на респондентите – ID на проекта, дата, час и времетраене на сесията; Справки за всеки проект: брой, контактнати, брой отзовали се, брой напълно завършени регистрации;
7. Управление на клиенти.
Създаване, изтриване, групиране на клиенти; Подробни справки от логване и въвеждане на информация от страна на клиентите; възможност за филтриране и експорт и др.
95 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN