Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновация в бизнес процесите /дейността ще бъде изпълнена чрез сформиране на екип от квалифицирани специалисти за постигане разработването на концепция/спецификация на процесова иновация/: Основната цел на дейността е извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания, измервания, валидиране, необходими за последващото фактическо разработване на предвидената иновация в бизнес процесите. Крайната цел, която се поставя по настоящата дейност, е разработване на концепция/спецификация на процесовата иновация с характеристики, които да дават основа и техническите изисквания за създаване на жизнеспособна бизнес иновация /процесова/, съгласно предвижданията в Дейност 2 по - долу.
Описание на дейността:
Изпълнението на дейността обхваща извършване на дейности по изследвания, изпитвания, измервания и валидиране на концепция/спецификация на предвижданата процесова иновация.
Изпълнението на дейността обхваща няколко научно-изследователски задачи /взаимосвързани в логическа последователност/, които ще приключат с изготвена концепция/спецификация, основа за създаване на методология за създаване на реклами, включваща предварително тестване на възприемчивостта към рекламното послание от потребителите в социалните мрежи /невромаркетинг/ чрез използване на елементи на изкуствен интелект /AI/ на последващ етап /съгласно проекта/. Научно-изследователските задачи в дейността се предвижда да се изпълняват в колаборация между Кандидата и Партньора, в лицето на екип на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността.
Задачите за тази първа фаза от научно-изследователската работа включват:
1. Преглед на съществуващи технологии от световно равнище, които са сходни с бизнес целите и приложими за текущата разработка. Това включва анализ на световните проучвания, практика и реализирани проекти, свързани тясно с невромаркетинговата наука, които са основа за подобни приложения с близки функционалности. Целта е да се извлекат ключови характеристики и да се направи анализ на силните и слабите страни на конкурентните продукти/приложения/разработки, начини на приложение, за да се определят целите за разработваната иновация.
2. Създаване на методика за оценка на постигнатия напредък спрямо поставените цели. Това включва дефиниране на целеви показатели, стойности и възможности за прегрупиране и разширяване на съществуващите структури. Също така ще се направи предварителна оценка за пазарната приложимост на разработвания продукт, включително идентифициране на подходящи целеви групи от потребители, както и възможности за допълнително надграждане на вече заложени цели.
3. Създаване на концепция и спецификация за разработването на методологията. Това включва определяне на обосновка, цели и задачи, които разработваната иновация да постига. Ще бъде изготвена структура, заложени основните характеристики, начини на работа, иновативни решения, възможности за използване на различни модели и други съществени елементи, които да подкрепят изпълнението на дейностите, посочени по – горе и от съществено значение за разработването на иновацията.
В изпълнение на приложените задачи се предвижда създаване на концепция/спецификация на предвижданата иновация, на базата на който, съгласно Дейност 2, да бъде разработена и завършен функционално приложима методология за създаване на реклами, включваща предварително тестване на възприемчивостта към рекламното послание от потребителите в социалните мрежи с елементи на AI.
Предвидената в настоящата точка дейност се предвижда да бъде осъществена чрез сформиране на екип от страна на Кандидата и Партньора, като периодът за осъществяване на дейностите се предвижда да бъде в рамките на 8 /осем/ месеца от момента на сформирането му. Сформирането на екип следва да се осъществи в рамките на първия месец след сключване на договор за БФП с УО, при спазване на всички изисквания на текущия проект и на трудовото законодателство за наемане на лица по срочен трудов договор.
|
597 060.00
|
0.00
|
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на процесовата иновация /дейността ще бъде изпълнена чрез сформиране на екип от квалифицирани специалисти и външни услуги за постигане разработването на методология на предлаганата иновация в бизнес процесите/: Основната цел на дейността е създаване и тестване на прототипи и пилотни линии - методология на разработваната процесова иновация. Дейността за създаване и тестване на прототип /методология/ стартира след отчитане на резултатите от постигнатото в дейност 1 по - горе.
Изпълнението на този етап от проекта включва изработването на методология за създаване на реклами, включваща предварително тестване къде би отишло вниманието на потребителите (Attention) и колко когнитивно трудно би била за възприемане рекламата (Cognitive demand) в първите 1 до 5 секунди от показването на рекламното съдържание чрез използване на елементи на изкуствен интелект /AI/, която като последен етап ще бъде първоначално тествана за пригодност. Ще се премине през изпълнението на следните задачи:
1. Извършване на проучвания и окончателно дефиниране на възможните инструменти за измерване на потребителското внимание:
Ще бъдат проучени, с цел постигане на окончателно затвърждаване на възможните инструменти за измерване на невромозъчни вълни и физиологични показатели за мозъчната активност, а именно:
- Електроенцефалограма (ЕЕГ): чрез използване на сензори за проследяване промените в мозъчната активност.
- Проследяване на очите: за установяване повишен интерес към точката на фиксиране.
- Кодирането на лицето: разчитане на фините мускулни движения на изражението на лицето, за да се прецени емоционалната му реакция /внимание/.
2. Извършване на проучвания и окончателно дефиниране на възможностите, начините и елементите на изкуствения интелект /AI/ за синергичното му включване и използване в разработваната иновативна методология, включително:
- Извършване на проучвания за възможностите на интеграция на AI. Търсене на възможностите за адаптиране на съдържание и препоръки въз основа на направените проучвания.
- Изследване възможностите на AI за прогнозен анализ, с цел прогнозиране тенденциите в възприятието на потребителите чрез анализиране на минали данни и анализиране на точност за възприемане на информацията.
- Изследване на възможностите с помощта на AI за обратна връзка, позволявайки гъвкави корекции за оптимизиране на възприемчивостта към рекламното послание.
3. Закупуване на необходимото оборудване (Обордуване за eye-tracking - 1 бр.; Оборудване за EEG - 1 бр. ; Компютърни конфигурации за изследвания - 3 бр. при Кандидата и 3 бр. при Партньора и устройство за съхранение на данни), като оборудването започва да се амортизира от началото на проекта и съответно по проекта се отчита само амортизацията. Закпуване на необходимите материали, включително: Твърди сикове тип HDDs 3.5 - 2 бр.: Твърди диоскове тип SSDs NVMe - 1 бр.; UPS модул - 1 бр.; Мониторинг слушалки - 1бр.; Графичен таблет - 1 бр.; Слушали за комуникация - 3 бр.; Мишка - 3 бр.; Монитори - 3 бр. Всички посочения оборудване и материали са необходими за създаването на проттипм на системата, чрез която да се докаже приложимостта и да се тества функционалността.
4. Изготвяне на прототип /методология за създаване на реклами, включваща предварително тестване на възприемчивостта към рекламното послание от потребителите в социалните мрежи чрез използване на елементи на изкуствен интелект /AI/ въз основа на цялостното проучване и на база направените разработки в Дейност 1, както и тестване за пригодност в операционна среда.
5. Тестване на прототипа и системата и апробация за нивото на постигане на техническите спецификации и характеристики на продукта. Дейността се изпълнява от външна независима компания, като се осигуряват тестове за функционалност, стабилност, сигурност и операбилност на системата.
При тази дейност следва да се постигнат следните нива на технологична готовност: TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда. Предвидената в настоящата точка дейност се предвижда да бъде осъществена чрез сформиране на екип от страна на Кандидата и Партньора. Периодът за осъществяване на дейностите общо се предвижда да бъде в рамките на 10 /десет/ месеца. |
53 640.00
|
0.00
|
Защита на индустриална собственост на национално равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ /чрез извършване на патентно проучване на възможностите за защита на интелектуалната собственост и подаване на заявка за защита/: За изпълнение на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързани с проучване и представяне на възможностите за защита на интелектуалната собственост на разработвания иновативен продукт. Вследствие на изпълнение на услугата Кандидатът ще може да предприеме стъпки свързани със защита на интелектуалната собственост на продукта, което е и третия етап от дейността. Изпълнението на дейността преминава през два основни етапа:
1. Провеждане на проучване за възможностите за защита на интелектуалната собственост (от 13-ти до 15-ти месец), със следните дейности:
- Описание на основна информация за претенциите за защита по които да бъде осъществено проучването, както и изработване на задание за проучването.
- Провеждане на същинското проучване за възможностите за защита на интелектуалната собственост – задачата включва провеждане на същинското проучване на възможностите за защита на интелектуалната собственост на иновативния продукт.
2. Подаване на заявка за защита на интелектуална собственост на национално равнище (от 15-ти до 18-ти месец), със следните дейности:
- Подготовка на документи, необходими за осигуряване на защита на интелектуалната собственост, включително заявка за заявка за полезен модел.
- Подаване на документи, необходими за осигуряване на защита на интелектуалната собственост, включително подаване на заявка за полезен модел. Във връзка с факта, че сроковете на съответните патентни ведомства за одобрение на заявките са дълги и неопределени и не зависят пряко от кандидата, регистрацията на полезен модел и съответно получаването на закрила на интелектуалната собственост не е обект на настоящото проектно предложение, тъй като технически не е възможно да бъде изпълнено във времето на изпълнение на проекта. Обект на проекта е подаването на съответната заявка съответно за полезен модел.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността включват:
- Провеждане на процедура за избор на доставчик на услуги свързани със защита на интелектуалната собственост
- Сключване на договор и доставка на услуги, провеждане на проучване възможностите за защита на интелектуалната собственост и подаване на заявки за патент или полезен модел. |
14 950.00
|
0.00
|