Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 048 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Принттайм е компания за дигитален широкоформатен печат, основана през 2011 г. в София. Компанията предлага широка гама от печатни услуги, включително печат на винили, фолиа, текстил, хартия, трансперанти, билбордове, калкани, стикери, фототапети, картини, щандове за изложения, принтиране на тенти, реклама върху транспортни средства, декори.
Целта на проектно предложение е да внедри в производството иновативен продукт - механизирана широкоформатна реклама от цели рекламни пана, която с помощта на механизирано съоръжение да е удобна за лесно поставяне и бърз монтаж на голяма височина, без да е необходимо използването на специализирана техника или персонал.Полезният модел се отнася до широкоформатна механизирана реклама, която ще намери приложение в областта на продажбите и търговията и по-специално ще послужи за механизиране на процеса по разположение на реклами. "Механизирана широкоформатна реклама" включва вертикални водещи елементи, хоризонтални носещи елементи, рекламни пана и лебедки, които са автоматизирани чрез електромотори. Вертикалните водещи елементи са със "С"-образно сечение и позволяват подвижното монтиране на хоризонталните носещи елементи. Между всеки два хоризонтални носещи елемента е опънато цяло рекламно пано, което е захванато към съответните хоризонтални носещи елементи. Цялото рекламно пано е допълнително опънато с водещи ролкови обтегачи.
С настоящето проектно предложение компанията ще създаде нов стопански обект в гр.Средец посредством внедряване на иновативен продукт "Механизирана широкоформатна реклама" защитена с патент с рег.№4686, собственост на Принттайм ЕООД, която е радикална и представлява новост на световно ниво, като значително превъзхожда съществуващите алтернативи.
Внедряваната иновация попада в тематичната област на ИСИС “Мехатроника и микроелектроника” и по-конкретно в приоритетното направление "Разработка и производство на електронни и електромеханични компоненти и модули".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Внедряване на продуктова иновация стока, посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: С изпълнението на дейността ще се внедри в производство иновативен продукт "Механизирана широкоформатна реклама", рег. с ПМ 4686 U1 която включва иновативен механизъм за повдигане на голяма височина, както и напечатано широкоформатно рекламно пано. Изборът на активи при внедряване на иновационният продукт е сложен процес, който е съобразен с редица фактори които са взети в предвид а именно: Насоченоста на полезният модел, Целите на внедряването, Характеристиките на продукта - специфичните активи за производство, съхранение и разпростанение на продукта и финансовите възможности на проектното предложение и компанията. След като бяха взети предвид тези фактори, Принт тайм идентифицира точните необходими активи за реализация и внедряване на иновационният продукт. Иновацията се състои в два елемента единият е механичната част с повдигането, а вторият е самото широкоформатно рекламно пано. Механизма (механичната част) включва поне два броя вертикални водещи елементи, разположени на разстояние, успоредно едни на други, към които са монтирани по височина поне два броя хоризонтални, успоредни отново помежду си носещи елементи. Характерно е, че вертикалните водещи елементи са със „С“- образно сечение, а хоризонталните носещи елементи са монтирани подвижно към вертикалните водещи елементи. Между всеки два хоризонтални носещи елементи е опънато цяло, широкоформатно рекламно пано, което е захванато към съответните хоризонтални носещи елементи. Рекламното пано е допълнително опънато с водещи ролкови обтегачи, монтирани във вертикалните водещи елементи. Към най-горния от хоризонталните носещи елементи са закрепени носещи въжета, които през ролка с лагер са свързани към лебедка. Всяка една от тях е монтирана в горния край на вертикалните водещи елементи. За реализацията на механичната част Принт тайм ще използва собствено финансиране за оборудването във връзка производството му, тъй като бюджета по проекта не позволява закупуването му. Задължително условие, при използването на иновативният механизъм е рекламния банер да се състои от цяло напечатано пано, без лепене и шевове, което да гарантира здравината и безопасността му. Ширината на паното трябва да бъде между 4,50м и 5м, монтирано без никакво снаждане. За успешното внедряване на иновацията и реализацията на полезният модел, компанията идентифицира единствено закупуване на 1 бр - Широкоформатен принтер ( които позволява и бюджета по проекта), който позволява отпечатването на цели рекламни пана с ширина минимум 4,50 м до 5 м, което е от съществено значение за иновативния продукт. Тъй като иновативния механизъм позволява рекламното пано да се изработи от различен материал като винил, меш, хартия, текстил и др., единственото възможно решение, предлагано на пазара на дигитални широкоформатни машини е UV технологията. От една страна тя дава възможност да се печатат всички тези материали, а от друга страна предлага качество на печат с висока резолюция. При използването на UV технологията, мастилата се изпичат чрез UV лампи, като остават върху повърхността на медията като тънък слой, което води до голяма издръжливост на напечатаното пано, изключително важно за реализация на иновативния продукт. Така не се налага честата му смяна поради повреда от външни атмосферни условия. Благодарение на иновативният продукт "Механизирана широкоформатна реклама", целите рекламни пана ще се поставят на стратегически места директно на фасадата или по вътрешните стени на търговските обекти, където има добра видимост и могат лесно да привлекат вниманието на потенциални клиенти. Това прави широкоформатната механизирана реклама ефективна за достигането до широка аудитория, а целите рекламни пана привличат с креативност и уникални, персонализирани дизайни. Допълнително, широкоформатната механизирана реклама позволява издигането по височина на повече от едно цяло рекламно пано. С активите предмет на проекта ще бъде възможно пазарната реализация на иновацията. 450 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.