ИРС е единствената компания в България, обслужваща публично листвани компании в областта връзки с инвеститорите, корпоративно управление и устойчиво развитие. ИРС подпомага клиентите си и акционерите им при свикване и провеждане на общи събрания (ОС), като до момента е организирала и провела над 500 такива. В последните години в условията на пандемията компаниите срещнаха предизвикателство – невъзможност за присъствено провеждане на ОС. Клиентите предприеха действия по промяна в уставите си, за да осигурят гъвкавост на процеса по провеждане на ОС във виртуална форма. След пандемията, хората продължиха да общуват дистанционно, търсейки ползите от неприсъствени форми на събрания. Липсва техническо решение, съответстващо на законовите изисквания за пълна и недискриминационна идентификация на акционерите, което да гарантира изпълнение на изискванията на регулатора(КФН), търговския регистър и да покрива очакванията на инвеститорите. Виртуалното ОС създава възможност да се провежда онлайн без съответното физическо присъствие, като акционерите могат да участват и да гласуват само онлайн. Хибридната форма на ОС (ХОС) е физическо събрание с допълнителна интеграция онлайн, която надеждно идентифицира акционерите и отчита в реално време гласуването. Техническото решение за ХОС следва да осигури сигурна връзка, да гарантира идентификацията на акционерите, техните пълномощници и лицата, упражнили правото на глас чрез кореспонденция, да осигури законосъобразното свикване, информираност, регистрация, провеждане и отчитане на гласовете. Съществуващите технологии за провеждане на онлайн събрания не позволяват хибридното провеждане на ОС и съответно приемане на правновалидни решения. Не е въведено и цифрово гласуване, което да гарантира прозрачност на резултатите, отчитане в реално време и визуализация. В много случаи само виртуалното ОС не е подходящо за всички компании, поради тяхната акционерна структура и следва да се търси хибриден вариант.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Анализ на регулаторната среда, подготовка на правни документи необходими за разработването на продуктовата иновация. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и собствено оборудване ДМА компютри и таблети, закупуване на материали и консумативи, необходими за разработване на иновацията: за изпълнение на проектните дейности по разработване на иновацията, ще бъде нает квалифициран персонал. В рамките на изпълнението ще бъде използвано собствено оборудване необходимо за разработване на иновацията.
Ще се извърши анализ на регулаторната среда и подготовка на правни документи:
- Анализ на нормативната уредба – национална и европейска, свързана с правата на акционерите и провеждането на общи събрания в конкретната държава (конкретен пазар). За нуждите на прототипа ще бъде разгледан българската нормативна уредба в контекста на европейската регулация. Ще бъде направен анализ и на още 2 европейски държави.
- Работата на юридическите експерти ще гарантира, че решението отговаря на юридическите критерии и съответства нормативно.
- Съответствие с GDPR и други регулации за защита на данните. Имплементиране на съответни мерки за защита на данните
- Подготовка на юридически документи и политики. Създаване на необходимите юридически документи
- Разработване на мерки за сигурност и защита. Осигуряване на сигурността на информацията и системата.
Тези стъпки осигуряват, че проектът не само отговаря на оперативните нужди и технологичните изисквания, но също така е в пълно съответствие със законодателните рамки и стандарти за защита на данните и сигурността.
254 600.00
77 313.39
Създаване на прототип на система, който включва софтуер и хардуер. Разработване на техническа спецификация, разработване на софтуер, тестване и отстраняване на грешки, пилотна имплементация свързани с разработването на продуктовата иновация. Дейността ще се изпълнява от нает квалифициран персонал и използване на собствено оборудване.: Създаване и тестване на прототип свързан с разработването на продуктова иновация. Дейноста ще се осъществява нает квалифициран персонал и използване на собствено оборудване за изпълнение на проектните дейности по разработване на иновацията, ще бъде нает квалифициран персонал. В рамките на изпълнението ще бъде използвано собствено оборудване ДМА, НДА, както и закупени материали, консумативи необходими за разработване на иновацията.
В рамките на дейността ще се разработи техническа спецификация и софтуер, ще се проведе тестване и отстраняване на грешки, ще се реализира пилотна имплементация в реална среда.
134 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN