Подобряване на производствения капацитет на семейното предприятие.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез закупуване на ДМА и ДНА.
При внедряване в предприятието на активите ще се подобри производствения капацитет и ще се оптимизират бизнес процесите по следните начини:
1. Залепваща двуглава машина - 1 бр:
* Намалява се времето за залепване на детайл с 50%, а това ще доведе до намаляване на използваната ел.енергия с 20% и вложения човешки труд с 40%;
* Подобрява се прецизността на залепване и оттам се подобрява качеството на предлаганите изделия;
* С двуглавата залепваща машина се подобрява производствения капацитет с 30%.
2. Голям циркуляр за диск ф500 с долно подаване - 1 бр:
* С това оборудване с диск 500 мм се създава възможност за работа и обработка на по-големи детайли с височина до 185 мм;
* Създава се възможност за използването на материали с по-добри характеристики и предлагането на по-голяма гама продукти, които не могат да се изработят с машините, които се използват в момента.
3. Дигитален ролков път - 1 бр:
* Подобряване точността на рязане на детайлите, както и времето за обработка;
* Изключително голяма точност на процеса на рязане/обработка. По този начин ще се избягнат човешките грешки и ще се намалят брака и отпадъците от производствения процес с 10%.
4. Голяма челна фреза (2 фрезера) - 1 бр:
* Позволява да се фрезоват по-високи детайли за новите системи и фрезоване под ъгъл;
* Възможност да работят едновременно два фрезера за различни системи;
* Намаляване времето за фрезоване с 20%, а оттам и на вложения човешки труд с 20% и използваната ел.енергия с 10%;
* Възможност за предлагането на по-голяма гама продукти, които не могат да се изработят с машините, които се използват в момента;
* Работата на 2 фрезера едновременно ще повиши производителността и оттам конкурентноспособността на Кандидата.
5. Специализиран софтуер за подготовка за производство на профилни системи - 1 бр:
* Автоматизирана подготовка за производство на всички видове профилни системи от PVC, алуминий, дърво, обкови и допълнителни аксесоари;
* Оптимизация на използването на профилите с възможност за избягване на оставащи парчета и следене на останалите парчета в склада;
* Автоматизирано изпращане на информация за рязане към двуглавите циркуляри;
* Автоматизирано програмиране на неправилни конструкци и добавяне към конструкции на различни аксесоари;
* Минимум техническите грешки при производството на дограма;
* Оптимизиране използването на профили и останали парчета и намалява брака под 2 %.
В процеса на работа с предложените за закупуване активи (ДМА и ДНА) се дава възможност да се оптимизират бизнес процесите по производство, да се реализират нови функционалности и оттам предлагането на нова гама от продукти. Всичко това ще доведе до:
- Увеличаване на производствения капацитет с до 30%;
- Намаляване консумацията на ел.енерегия от 10 до 20%;
- Намаляване времето за фрезоване и производство на детайли - от 20 до 50%;
- Намаляване на вложения човешки труд - от 20 до 40%;
- Намаляване на отпадъци и брак с 10%.
Всички тези обстоятелства при използване на предложеното за закупуване оборудване (ДМА) и специализиран софтуер (ДНА) ще допринесат за оптимизиране на дейността, а оттам повишаване на конкурентоспособността на Кандидата и засилване на пазарното му присъствие.
Дълготрайните активи, придобити със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъдат използвани единствено в стопанския обект, който получава помощта, ще бъдат амортизируеми и включени в активите на предприятието. Активите ще останат свързани с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
76 910.00
|
0.00
|
Подобряване на пазарното представяне на семейното предприятие.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез създаването на онлайн магазин за продуктите и услугите на предприятието, за които е заявена подкрепа.
Към настоящия момент Кандидата не притежава онлайн магазин.
Създаването на онлайн магазина ще осигури подобряване на пазарното присъствие на предприятието. След внедряване на оборудването, за което е заявена подкрепа, предприятието на Кандидата ще предлага нови продукти и услуги, които не са познати за клиентите:
- Чрез онлайн магазина ще се предлагат нови продукти и услуги и така ще се достигне до нови групи потребители и клиенти, които имат по-високи изисквания за характеристики на изработваните детайли и предлагани услуги;
- Чрез онлайн магазина ще се разширят каналите за продажба - до момента това се извършва само на място в офиса на предприятието и по телефон. След реализацията ще може да се правят заявки и поръчки и онлайн. По този начин ще се спечелят нови клиенти, които имат изисквания за бърза реакция и икономия на време за заявки и изработка;
- Чрез онлайн магазина ще се повишат продажбите и сред настоящите клиенти, които вече познават нашата дейност и по-лесно и бързо ще правят заявки и за новите продукти и услуги;
- Онлайн магазина ще създаде повече удобство и точност при работа с клиентите, като по този начин ще се съкрати времето за оформяне на новите поръчки;
- Чрез онлай магазина ще се повишат продажбите сред настоящи и нови клиенти, които ще могат да получат по подробна и нагледна информация за предлаганите нови продукти и услуги, ще могат да се убедят в новите предимства, качество и характеристики.
Дълготрайният нематериален актив, придобит със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъде използван от кандидата за продуктите и услугите си, за които получава помощта, ще бъде амортизируем и включен в активите на предприятието. Актива ще остане свързан с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
10 000.00
|
0.00
|
Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в семейното предприятие. : Настоящата дейност ще бъде изпълнена като бъдат въведени ИКТ системи/модули: Система за бизнес анализи (Business Intelligence система) - 1 бр.
Към настоящия момент Кандидата не притежава въведенa система за анализи.
Освен от умения един мениджър се нуждае и от правилните инструменти, за да управлява бизнеса. Колкото по-сложен е той, толкова по-сложни инструменти са необходими. Автоматизирането на тези инструменти посредством софтуер ги превръща в системи за управление на бизнеса, а основните ползи са повишена ефективност, рентабилност и конкурентоспособност на предприятието. Управленският екип ежедневно има нужда да получава в реално време информация за организацията, за да взима управленски решения и да ги свежда до изпълнение. Промяната на средата и развитието на бизнеса изискват и развитие на инструментите за управление. Така се получава еволюция на системите за управление: разширяване на функционалностите и областите на приложение от нисък до висок клас, разработване на специфики за отделните индустрии и т.н. Ако развитието на инструментите се забави, се получава разлика в това, „което трябва“, и това, „което може“, а тя води до негативни последствия – намалена конкурентоспособност, рентабилност и ефективност. Направеният анализ в предприятието извежда следните основни аспекти, които обусловят въвеждането на ИКТ системи - Софтуерни решения, насочени към анализ и оттам оптимизиране на управленските процеси.
Решението ще позволява наливането на информация от външни източници – csv или excel файлове с начална първична информация. На база зададените от потребителя критерии и параметри, информацията ще се обработва и визуализира графично с цел постигането на следните функционалности:
• Анализ на продажбите;
• Анализ на поведението на клиенти, доставчици и партньори;
• Анализ на финансовите резултати;
• Функционалност за извършване на сравнителни анализи на данните;
Системата ще позволява задаването на различни променливи и филтри с цел по – добър и оптимален анализ на входящите данни. За целта ще бъде възможна и връзка с ползваните системи за складово стопанство и CRM.
Въвеждането на ИКТ система (Система за бизнес анализи) ще доведе до:
- Автоматизация и по-голяма ефективност на бизнес процесите при кандидата;
- Интеграция, консистентност и висока надеждност на данните за продажби, продукти, доставчици и клиенти;
- Възможност за ефективно планиране и бизнес анализ на резултатите/ отклоненията;
- Подобрен процес на вземане на управленски решения.
Реализирането на тези процеси и дейности ще доведе до:
- Намаляване на административната тежест с до 25%;
- Редуциране на времето за обратна връзка с до 20%;
- Намаляване на разходите за управление с до 15%;
- Подобряване на използването на критичните за компанията активи;
- По-добро управление и оптимизиране на индиректните разходи.
Всички тези показатели осигуряват подобряване на управленските и логистични процеси в предприятието.
Дълготрайният нематериален актив, придобит със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъде използван от кандидата в предприятието си, за което получава помощта, ще бъде амортизируем и включен в активите на предприятието. Актива ще остане свързан с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
15 000.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата.: Дейността включва ползването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение и е изпълнена преди неговото подаване.
След обявяване на процедурата, кандидатът избра и използва изпълнител, който проведе консултантски услуги по целия процес на кандидатстване:
- Събиране на необходимите документи;
- Разработване и описване на цялата необходима за проектното предложение информация;
- Въвеждане на информацията и документите в ИСУН.
След успешно изпълнение на консултантските услуги за подготовка, Кандидатът подаде проектното предложение. |
3 000.00
|
0.00
|