Планиране и управление на проекта: За извършване на всички дейности по организиране и проследяване на разработването на проекта, ще бъде нает или определен от съществуващия екип квалифициран персонал. Той ще следи за изпълнението на целите на проекта и ще организира дейностите във времевата рамка на проекта. Също така в рамките на тази дейност ще се извършва :
-- Синхронизация на взаимозависимите процеси и проследяване за изпълнението на бюджета, предотвратявайки неговото надминаване.
-- Проследяване на фазата за осигуряване на качеството, така че завършената платформа да отговаря на заявените цели на проекта..
-- Изготвяне на необходимата документация и организиране на необходимите вътрешни системи за проследяване на проекта.
-- Координация между всички членове на екипа и техните административни нужди.
|
676 000.00
|
0.00
|
Разработване на основна функционалност на платформата: Дейността e основна инженерна дейност по проекта и включва имплементиране на функционалности за асистирано позициониране на продукти с помощта на изкуствен интелект, включително избор на изображения, генериране на продуктови описания и оптимизация на цени. Също така включва интегриране на функционалност за динамично търговско предлагане в реално време в стил аукцион. Освен това тук е включено развитието на функцията за наем на луксозни стоки и управление на инвентара и обработка на плащанията. |
0.00
|
0.00
|
Анализ на данни и извличане на информация: Анализиране на данни, които ще подпомагат вземане на решения за оферти за продукти, ценообразуване и ангажирането на клиентите. Първо ще се изградят механизми за събиране на данни, включително обратна връзка от клиенти и данни от пазарите. След това ще бъдат внедрени програмни инструменти за анализ и мониторинг на данните.
На първия етап от изпълнението на дейността ще се фокусираме върху изграждането на системи за събиране на данни. Това включва използване на подходящи платформи и инструменти, които да ни помогнат да съберем различни видове информация. Например, можем да използваме софтуерни решения за събиране на обратна връзка от клиенти, като анкети, оценки и коментари, както и инструменти за анализ на социалните медии за събиране на данни за поведението на потребителите.
След като съберем данните, следващата стъпка е да внедрим подходящи аналитични инструменти и алгоритми за обработка на информацията. Тези инструменти ще ни помогнат да анализираме и интерпретираме големите обеми данни, които ще бъдат събрани. Можем да използваме методи за машинно самообучение и алгоритми за класификация и прогнозиране, за да идентифицираме тенденции и възможности за оптимизация.
След като данните са обработени и анализирани, ще създадем доклади и визуализации, които да представят резултатите от нашия анализ. Те могат да включват графики, диаграми, таблици и други форми на визуално представяне на данните. |
0.00
|
0.00
|
Устойчивост и въглероден отпечатък: Дейността включва разработване на алгоритми за изчисляване на въглеродните отпечатъци на купувачите и продавачите, базирани на тяхната история на покупки и възможността за повторна употреба на предметите. Също така включва интегриране на метрики за устойчивост в платформата PICAsell, включително проследяване на въглеродните отпечатъци и оценки за устойчивост за търговци. Освен това, целта е да се информират и обучат потребителите за въпросите свързани с опазване на околната среда и да се насърчи устойчивото поведение при покупките чрез насочени съобщения и стимули. |
0.00
|
0.00
|
Внедряване на блокчейн механизми за удостоверяване на произхода на стоките: Дейността включва проектиране и внедряване на блокчейн инфраструктура за удостоверяване на продукти и проследяване на произхода им. Също така включва сътрудничество с луксозни марки и търговци, за да се токенизират високоценни стоки и да се създадат NFT токени, подкрепени от блокчейн. Освен това е от съществено значение да се осигури съвместимост и взаимодействие със съществуващите блокчейн мрежи и стандарти. |
0.00
|
0.00
|
Тестване на функционалността на приложението, на интеграцията му с външните системи и осигуряване на качеството на софтуера според стандартите за сигурност, стабилност, приложимост и достъпност за хора с намалено зрение.: Тестването на функционалността на приложението ще обхваща дейности, които удостоверяват, че всеки модул работи според очакванията по спецификация, както и проверка на комуникацията между модулите и между приложението като цяло и външните системи. За целта се подготвят подробни и изчерпателни тестови сценарии, основаващи се на разработения дизайн - спецификация на проекта.
Подготвените тестови сценарии се изпълняват поетапно при завършен модул от приложението, при корекция на модул и при интегрирането му с други модули. Поради необходимост от многократно изпълнение на тестовите сценарии, за оптимизиране на тестването се създават автоматизирани скриптове.
AI алгоритмите, блокчейн удостоверяването и комуникацията със сайта на бранда са обект на интеграционно тестване, което удостоверява, както че разработените модули подават коректни и защитени данни към външните системи, така и че външните системи връщат в отговор очакваните резултати.
При изпълнението на тестовите сценарии и скриптове се събира обратна връзка и се идентифицират всички проблеми свързани с използваемост на продукта и грешки.
Създаване и прилагане на практики свързани с Continuous Integration/ Continuous Deployment (CI/CD) с цел рационализиране на управлението на версиите на кода и осигуряване на качеството на софтуера. Тези практики включват автоматизиране на билдването на кода, деплоймънта на кода на определена среда, стартирането на приложението и първична проверка на приложението за неговата виталност. |
0.00
|
0.00
|
Обучение на екип и изготвяне на документация за платформата
: Изпълнението на дейността ще бъде извършено от вътрешен персонал с вече закупено оборудване.
Обучението ще включва:
-- подготвяне на обучителни сесии и материали за екипи в компанията с продължаваща поддръжка, подобряване и развиване на приложението;
-- изготвяне на обучителни материали за външни потребители как да използват ефективно платформата PICAsell.
Изготвянето на документация ще обхваща:
-- подробна документация за платформата за бъдещата поддръжка и продължаваща разработка;
-- ръководства за бизнес потребителя и за крайния потребител и списък с често задавани въпроси с отговори, които да покриват възможните затруднения на крайните потребители.
Установяването на система за информация и поддръжка, която да подпомага потребителите при срещане на технически проблеми. |
0.00
|
0.00
|
Излизане на пазара и маркетинг: Дейността включва планиране и изпълнение на стратегия за излизане на пазара с цел да се създаде интерес и да се привлекат първите потребители към платформата PICAsell. Също така включва използване на цифрови маркетингови канали като социални медии, имейл маркетинг и партньорства с влиятелни личности, за да се достигне целевата аудитория. Организирането на промоционални събития, уебинари и демонстрации е от съществено значение, за да се покажат функциите и предимствата на PICAsell на потенциални потребители и заинтересовани страни. |
0.00
|
0.00
|
Мониторинг и оптимизация на платформата: -- Установяване на системи за мониторинг: Разработване и внедряване на системи за мониторинг на производителността и ангажимента на потребителите, които да осигурят постоянен надзор върху дейностите на платформата.
-- Анализ на данни и отчетност: Събиране и анализиране на данни за производителността на платформата, включително трафик, време за зареждане на страниците, конверсионни ставки и др. Изготвяне на редовни отчети и анализи, които да предоставят информация за ефективността на платформата.
-- Идентифициране на области за оптимизация: Определяне на области за подобрение и оптимизация на платформата въз основа на анализа на данни и отчетността.
-- Изпълнение на оптимизации: Разработване и прилагане на стратегии и мерки за оптимизация на платформата, с цел подобряване на производителността, увеличаване на ангажимента на потребителите и постигане на поставените KPI-та.
-- Непрекъснато проследяване и анализ: Непрекъснато мониториране на ефективността на въведените оптимизации и анализиране на техните резултати. Извличане на поуки и насоки за бъдещи оптимизации и подобрения на платформата.
Като наше предимство в тази точка, е важно да отбележим, че екипът ни разполага с достатъчно опит в изграждането на такъв тип приложения. Един от нашите разработени проекти е аналитичен уеб-ориентиран инструмент за анализ на данни и извличане на информация от платформата за електронна търговия SFCC, изпозвайки API интеграция. |
0.00
|
0.00
|
Отчетност пред финансиращия орган по проекта: Всички дейности свързани с финалния и междинните отчети по проекта. |
0.00
|
0.00
|