„Степ-Софт Алианс“ ЕООД е иновативна софтуерна компания, специализирана в разработката и внедряването на софтуерните продукти и услуги за целия спектър индустрии от частния и публичния сектор.
Създаването на A.I. конфигуратор за настройка и управление на софтуерни продукти в областта бизнес информационните системи ще доведе до внедряване на радикална иновация, представляваща новост на световно ниво. Разработката на A.I. Конфигураторът, е иновативно решение за управление на бизнес процесите, което комбинира силата на изкуствения интелект с широк набор от функционалности, напълно адаптирани към конкретна ERP платформа на клиента. Освен чрез своя иновативен интерфейс, работещ на low-code принцип, предложеният A.I. Конфигуратор за настройка и управление на софтуерни продукти ще работи и с пряко приложение на изкуствен интелект посредством иновативен machine-learning (ML) алгоритъм. Чрез анализ на данните за потребителското поведение, алгоритъмът ще може да идентифицира излишни стъпки или потенциални грешки в процесите и да предложи подходящи решения за тяхното оптимизиране. За да постигне тези цели, този самообучаващ се алгоритъм ще бъде захранен с обфускирани данни за поведението на потребителите в различните бизнес процеси, включително последователността от техните действия и взаимодействия със софтуера. Това ще позволи на конфигуратора да предоставя силно спефицични и ефективни препоръки на база на конкретните нужди и характеристики на всяка компания.
Във всички проектни дейности са предвидени конкретни мерки за прилагането на хоризонталните принципи за равни възможности и липса на дискриминация, равенство на половете, устойчиво развитие и ненанасяне на значителни вреди.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация: Дейността има за цел разработката и внедряването на A.I. конфигуратор за настройка и управление на софтуерни продукти в областта бизнес информационните системи. Основни етапи от изпълнението на дейността са::
1. Планиране и изготвяне на Техническо задание: Първият етап от процеса на разработка на AI Конфигуратора включва планирането и изготвянето на подробно Техническо задание. Този етап вече е частично завършен, тъй като имаме разработено Техническо задание, което описва различните части на системата, методологията за тяхната реализация и нужната им функционалност. Архитектурно, проектът е разгледан като трислоен, включващ сървърна част (back-end, логическо управление), клиентски интерфейс (front-end, достъпен през Интернет браузер) и база данни (Database). След реализация на проекта, чрез употребата на клиентския интерфейс ще бъде установена връзка по REST протокол със сървърната back-end част на системата, като по този начин ще могат да бъдат настройвани различни конфигурации на софтуерни продукти, а настройките и информацията, нужна за тяхното потребление, ще бъдат запазвани в базата данни.
2. Разработка на специализирания софтуерен продукт: След изготвянето на Техническото задание, процесът на разработка на AI Конфигуратора ще бъде извършен от висококвалифициран екип на дружеството-кандидат. Разработката ще следва стриктно предписанията в Техническото задание. При разработката ще се извършват ежедневни срещи (присъствени или онлайн) за проследяване на напредъка във връзка с всяка от задачите, като се прилага Agile/SCRUM методология. Действията на програмистите от екипа ще се документират, като тази документация ще послужи за бъдеще развитие на продукта, когато това е необходимо.
3. Тест и документация: Тестването на софтуерния продукт ще се извърши на няколко етапа, според предварително определени контролни точки, в които ще бъде възможно да се провери дадена обособима функционалност на софтуера. При констатиране на нередност, тя ще бъде коригирана. След инсталацията, ще се създаде процедурна документация за създаването на софтуерни системи с Конфигуратора.
4. Корекция и поддръжка на системата: По време на изпълнението на проекта и след неговото приключване, внедреният иновативен продукт ще бъде поддържан от екипа на дружеството-кандидат. За тази цел ще бъде извършен трансфер на знания, под формата на курсове и обучения в тематичните за проекта области. Това ще позволи на екипа да придобие необходимите знания за бъдещото развитие (корекции и допълнения) на внедрената иновация.
412 476.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN