Фирма ЕКСПЕРИФАЙ ООД в рамките на проекта ще разработи и предложи на пазара изцяло автономна онлайн базирана счетоводна система, която да позволи потребителите да се самообслужват по отношение на извършване на счетоводни услуги. Системата ще бъде разработена за да обслужва българския пазар и ще може на базата на свободен и платен абонаментен достъп до модулите да обслужва автоматично целия процес на осчетоводяване на дейностите на фирмите, като генерира необходимите съгласно законодателството справки и отчети. Продуктът, който ще бъде разработен в изпълнение на проекта ще бъде насочен към стартиращи фирми, както и към микро и малки фирми, с обороти до 1 милион лева годишно. Екипът от програмисти и счетоводители ще обединят своите усилия за да създадат интуитивен софтуер, който да бъде лесен и удобен за ползване и който ще използва и система с изкуствен интелект за подмогане на потребителите.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) иновация.: В рамките на дейността ще бъдат систематизирани под формата на отделни модули приложимите според действащото в РБългария законодателство основни счетоводни операции. Иновативният продукт ще има разработени следните модули:
Модул Фактуриране- извършва фактуриране при задаване на ЕИК на контрагент и извлича данни от ТР/регистър БУЛСТАТ, както проверка за валидна ДДС регистрация. Ще са зададени видове стоки/услуги, за избор на начислява данък, респективно - освободени доставки или с намалена ставка. Софтуерът ще издава фактури (ключително периодично повтарящи се автоматично), проформи фактури, дебитни и кредитни известия с възможност за връзка с касови апарати и/или да издава електронна касова бележка. Сумите могат да бъдат посочвани в по валутните курсове на БНБ (OANDA).
Модул Основна счетоводна програма
В този модул ще се "наливат" основните данни от получени разходни фактури чрез използване на OCR технология. Към този модул ще има свързан имейл на потребител за получаване на разходните документи.Те ще бъдат запазвани и автоматично осчетоводявани като ще се разработят групи, по cost centres, както и по видове стоки и услуги. Софтуера ще ползва електронни фактури и сканирани документи и ще осчетоводява автоматично банкови извлечения. Приходните документи ще бъдат получавани и осчетоводявани от модул Фактуриране като ще има възможност да се изпращат като сканирани копия.
.Софтуерът ще може:
1.да прави и анализи на финансовото състояние, както и да алармира за високи/необичайни разходи и нередности.
2. напомня за важни срокове.
3 свързва автоматично с НАП и да подава необходимите декларации.н
4.напомня за неплатени фактури и за сроковете за плащане.
5 . алармира и за навременното отписване на вземания/задължения.
6. да се вкарва допълнителна информация за целите на статистическите отчети.
7. да бъде свързан със система за автоматично превалутиране по курсовете на БНБ (или OANDA) за съответния ден.
8. да попълва примерни данъчни декларации, включително на еднолични търговци и физически лица, както и ще изготвя годишен отчет на дейността.
9. да генерира справки и одиторски файл.
Под модул Складова програма - ще може да се ползва в комплект с горните два модула или самостоятелно. Подходящ за бизнеси, занимаващи се с физически стоки.
При изписване на стока данните автоматично ще влизат в Модул Основна счетоводна програма. Ще има възможност за автоматично осчетоводяване и изписване на стоката директно от модул Фактуриране.
Модул Труд и работна заплата (ТРЗ) - предназначен за фирми и за самоосигуряващи се лица, като ще има възможност да генерира ведомости за заплати и да попълва и примерни данъчни декларации на физически лица. За подаване на осигурителните декларации ще се ползва API на НАП. Ще има възможност за извличане на основни данни от личните документи при сканиране/идентификация. Ще може да генерира справка Труд за НСИ, както и различни видове справки. Ще създава файлове за подаване на уведомления за трудови договори и електронна трудова книжка, както болнични.
При често задавани въпроси ще има AI assistant за всички модули. Софтуерът ще може да се ползва и ръчно и да прави корекции, ако е нужно.
Модул Анализи и Прогнози
Този модул е най-иновативния в целия продукт, тъй като не се предлага в рамките на други конкурентни продукти. Модулът ще дава възможност за извеждане графично на информация за парични потоци, приходи и разходи под формата на различни диаграми. С вградения в него инструмент за прогнозиране ще е възможно да се анализират различни сценарии създадени на основата на досега натрупаната счетоводна информация. Модулът също ще дава възможност за създаване на бюджет за бъдещи периоди, при вземане предвид на основните парични потоци и тяхната динамика. Аналитичните инструменти на модула ще дават възможност да се извеждат различни ключови за финансовото управление на бизнеса коефиценти директно на основата на въведените в другите модули информация.
411 432.00
0.00
2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) иновация.
: В рамките на тази дейност ще бъде извършено бета тестване на софтуера и фина настройка, така,че той да бъде готов да бъде предложен, като продукт за продажба и съответно, като софтерна облачна услуга.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN