Проектът "Разработване на иновативно помощно счетоводно софтуерно приложениe "DocManage" на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД е създаден с цел да предложи иновативно помощно софтуерно приложение, което да улесни съхранението, работата и подаването на счетоводни документи към важни държавни институции като Националната агенция за приходите (НАП), Националния осигурителен институт (НОИ), Национален статистически институт (НСИ) и други. Основните функционалности на проекта включват:1. Централизирано съхранение на документи;Автоматизация на процесите;Електронно подаване на документи;Сигурност на данните;Интуитивен интерфейс. Приложението предлага лесен за използване интерфейс, който прави работата на счетоводителите по-ефективна и приятна.Проектът "DocManage" се стреми да подобри ежедневната работа на счетоводителите, като им предостави интегрирано и удобно решение за управление на счетоводните документи и процеси.Основна цел на проекта е предоставяне на фокусирана подкрепа на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД, специализирано счетоводно предприятие за иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage" за постигане на ръст и устойчив ефект по отношение на кандидата. Проектът обхваща дейности за реализиране на предприемаческата идея в това число разходи за възнаграждения на персонала и материали.Очакваният резултат е реализация на пазара на нов продукт иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage", който изцяло посреща потребностите на планираните целевите групи.Изпълнението на проекта води до внедряване на иновация, попадаща в тематична област „Информатика и ИКТ“, подобласт на ИСИС 2021-2027-014. Уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти. Мястото на изпълнение на проекта е гр. София,попадащ в категорията "Регион в преход" и е с продължителност 18 месеца.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1 Извършване на изследвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage": Дейност 1 от проекта "DocManage" включва извършването на изследвания, измервания и валидации, които са необходими за успешното разработване на иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage". Тази фаза е от решаващо значение, тъй като осигурява основата за разбиране на нуждите на потребителите, дефинирането на функционалностите и разработването на архитектурата на приложението. В изпълнение на Дейност 1 прланираме извършване на следните поддейности:
1.Провеждане на пазарни и конкурентни анализи: Изследване на съществуващите софтуерни решения на пазара за управление на счетоводните документи, както и анализ на конкуренцията. Това ще помогне за идентифициране на силните и слабите страни на съществуващите продукти и за формулиране на стратегия за позициониране на "DocManage" на пазара.
2.Събиране на изисквания и потребителски нужди: Провеждане на интервюта, анкети или фокус групи с потенциални потребители на софтуерното приложение, за да се разберат техните нужди, предпочитания и предизвикателства в управлението на счетоводните документи.
3.Измерване на производителността и ефективността: Анализ на текущите процеси за управление на счетоводните документи в организациите, за да се определи как "DocManage" може да допринесе за подобряване на производителността и ефективността им.
Тези дейности са ключови за успешното разработване на иновативното софтуерно приложение "DocManage" и осигуряват основата за неговия успешен изход на пазара.
С планираната Дейност 1 е предвидено извършване на изследвания, измервания и валидации, които са необходими за успешното разработване на иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage", което е собствена разработка на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД , т.е. не е на база интелектуални права,придобити от трети лица.Изпълнението на дейността води до внедряване на продуктова иновация иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage" и допълваща иновация в бизнес процесите "Електронен Архив",която попада в тематична област „Информатика и ИКТ“,подобласт на ИСИС 2021-2027-014. Уеб,хибридни и "native" приложения,уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти.
В планирания бюджет за Дейност 1 са включени разходите за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя) на 1 лице на длъжност Счетоводител, НКПД 24116004 при хорариум 2560 отработени часа и 1 лице на длъжност Уеб дизайнер, НКПД 21663006 при хорариум 2160 отработени часа в размер на 31лв. на час. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при минимум 4 работни часа на ден за срока на изпълнение на проекта.
Изпълнението на Дейност 1 води до внедряване на иновация в допълващи бизнес процеси "Електронен Архив",насочени от една страна към разпространение и логистика, и продажби, и от друга страна информационни и комуникационни системи,администрация и управление.Внедрената иновация в бизнес процеси произтича от задължителните показатели на разработената иновация.При разработване на продуктовата иновация и иновация в бизнес процесите ще се следи стриктно за ненарушаване на чужди права върху интелектуална собственост на всеки етап от изпълнението на Дейност 1 и проекта като цяло.
Изпълнението на Дейност 1 в рамките на проекта има за свой предмет разработване на иновация, вариант "Експериментално развитие" при избран режим на държавна помощ „Помощи за проекти за научноизследователска и развойна дейност“ съгласно чл. 25 от Регламент (ЕС) № 651/2014 на Комисията от 17 юни 2014 година за обявяване на някои категории помощи за съвместими с вътрешния пазар в приложение на членове 107 и 108 от Договора (OB L 187/26.06.2014).
392 770.00
102 920.00
Дейност 2 Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage": Дейност 2 от проекта "DocManage" включва създаването и тестването на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативното помощно софтуерно приложение.
В изпълнение на Дейност 2 планираме извършване на следните поддейности:
1.Валидация на концепцията и дизайна: Провеждане на тестове, прототипиране и обратна връзка с потребителите, за да се уверим, че дизайнът и функционалностите на приложението отговарят на техните нужди и очаквания. Екипът по разработка ще създаде прототипи на софтуерното приложение, които демонстрират основните функционалности и потребителски интерфейс. Тези прототипи се използват за визуализация на концепцията и за получаване на обратна връзка от потребителите. Прототипите ще се подложат на разнообразни тестове, включително функционални тестове за проверка на работоспособността на приложението, както и потребителски тестове за оценка на удобството на използване и потребителското изживяване.
2.Технически анализ и проектиране на архитектурата: Разработване на технически спецификации и проектиране на архитектурата на софтуерното приложение, за да се осигури скалабилност, сигурност и ефективност. В зависимост от резултатите от тестването на прототипите, ще се разработят пилотни линии на софтуерното приложение. Тези пилотни линии представляват по-разширени версии на прототипите, които включват повече функционалности и са предназначени за по-реалистично тестване в реални среди. Пилотните линии се използват за тестване на софтуерното приложение в реални условия. Това включва работа с реални данни и сценарии на употреба, за да се оцени работата на приложението в реални условия и да се направят необходимите корекции и подобрения.
Тези дейности осигуряват важна информация за разработката на иновативното софтуерно приложение "DocManage" и помагат за осигуряването на високо качество и успешното му внедряване.
С планираната Дейност 2 е предвидено създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage", което е собствена разработка на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД , т.е. не е на база интелектуални права,придобити от трети лица.Изпълнението на дейността води до внедряване на продуктова иновация иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage" и допълваща иновация в бизнес процесите "Електронен Архив",която попада в тематична област „Информатика и ИКТ“,подобласт на ИСИС 2021-2027-014. Уеб,хибридни и "native" приложения,уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти.
В планирания бюджет за Дейност 2 са включени разходите за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя) на 3 лица на програмист, софтуерни приложения, НКПД 25146001 при хорариум 2650 отработени часа в размер на 31лв. на час. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при минимум 4 работни часа на ден за срока на изпълнение на проекта.
Изпълнението на Дейност 2 води до внедряване на иновация в допълващи бизнес процеси "Електронен Архив",насочени от една страна към разпространение и логистика, и продажби, и от друга страна информационни и комуникационни системи,администрация и управление.Внедрената иновация в бизнес процеси произтича от задължителните показатели на разработената иновация.При разработване на продуктовата иновация и иновация в бизнес процесите ще се следи стриктно за ненарушаване на чужди права върху интелектуална собственост на всеки етап от изпълнението на Дейност 2 и проекта като цяло.
Изпълнението на Дейност 2 в рамките на проекта има за свой предмет разработване на иновация, вариант "Експериментално развитие" при избран режим на държавна помощ „Помощи за проекти за научноизследователска и развойна дейност“ съгласно чл. 25 от Регламент (ЕС) № 651/2014 на Комисията от 17 юни 2014 година за обявяване на някои категории помощи за съвместими с вътрешния пазар в приложение на членове 107 и 108 от Договора (OB L 187/26.06.2014).
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN