Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 068 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

„ФТС България“ ООД като част от ФТС Груп е един от водещите доставчици на бизнес софтуер за МСП и големи компании в Централна и Източна Европа. Предлага иновативни продукти и услуги, изгражда и внедрява системи за управление на бизнеса (вкл. ERP) базирани на Microsoft Dynamics 365, Deltek Maconomy, M-Files, Power BI и др. Основната си дейност развива в сектор ИКТ и целта на проектното предложение е разработване на иновативен софтуерен продукт, попадащ в тематична област на ИСИС 2021-2027 Информатика и ИКТ. Продуктът представлява иновативно решение, което ще използва съвременни AI (изкуствен интелект) инструменти за автоматизация на процесите по извличане и структуриране на данни от различни типове документи и директно въвеждане на подготвените данни в ERP системи на клиенти. Разполагаме с квалифициран екип, с опит и в иновационната и развойна дейност. Поради което иновацията по проекта ще бъде разработена изцяло от наш персонал, без използване на външни услуги.
Новият софтуерен продукт попада в подобласт „Големи/свързани данни, геопространствени данни, анализ на данни, обработка на данни (Data processing, Small data science), инструментариум за работа с данни, споделяне, обмен, използване и повторно използване на данни, облачни изчисления (Big Data, Grid and Cloud Technologies), модели за предвиждане, основани на данни;симулация, моделиране и цифрови близнаци“ от тематична област на ИСИС 2021-2027 Информатика и ИКТ, тъй като предоставя напреднали решения за анализ и обработка на данни и инструментариум за работа с данни.
По данни от проведено от нас проучване, към датата на подаване на предложението в световен мащаб липсва продукт, който да притежава в пълна степен характеристиките на предлаганата иновация. Съществуват различни продукти, които частично решават проблемите, които нашата иновация си е поставила да реши, но готовият ни продукт значително ще превъзхожда наличните софтуери, поради което смятаме, че разработваната иновация е новост на световно ниво.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване на иновацията - създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация: Това е основната дейност и чрез нея се реализира разработването на иновацията и изпълнението на проекта. Подкрепяната по проекта иновация ----- иновативен софтуерен продукт / иновативно решение, използващо съвременни AI (изкуствен интелект) инструменти, за автоматизация на процесите по извличане и структуриране на данни от различни типове документи и директно въвеждане на подготвените данни в ERP системите на клиенти ----- ще бъде разработена изцяло от персонал на „ФТС България“ ООД, без използване на външни услуги (по смисъла на т. 4, б. а) и б. б) от Елемент А от Условията за кандидатстване). За целта ще бъде назначен квалифициран персонал, който ще разработи планирания иновативен продукт. Основните етапи и задачи за изпълнение от екипа са обобщени, както следва: Етап 1: Анализ на изискванията и дефиниране на работен модел: 1.1. Запознаване с анализа на нуждата от разработка на приложение за извличане на данни от документи, тяхното последващо верифициране и автоматична обработка. 1.2. Проучване на необходимите инструменти за разработка и ИТ инфраструктура. 1.3. Анализ на необходимите функционалности за удовлетворяване на поставените изисквания. 1.4. Построяване на цялостна концепция и модел за реализация на база проведените анализи и поставените изисквания. 1.5. Изготвяне на детайлни софтуерни изисквания и цялостен модел на решението. Етап 2: Инсталация и подготовка на работни среди: 2.1. Инсталиране и конфигуриране на работна среда. 2.2. Инсталиране и конфигуриране на тестова среда. 2.3. Валидиране на средите и подготовка на необходимите приложения, бази данни и инструменти за разработка. Етап 3: Разработка на функционалността, конфигуриране и настройка на модела: 3.1. Разработване на функционалността за разпознаване на хедъра с основните реквизити на документа. 3.2. Разработка на функционалност за разпознаване на контрагента и съпоставяне с клиентска база данни. 3.3. Разработка на функционалност за разпознаване на редовете в документа, съдържащите се продукти и услуги, количества, цени и други. 3.4. Разработка на функционалност за съпоставяне на разпознатите продукти и услуги с клиентска база данни от продукти. 3.5. Разработка на необходимите елементи за визуализиране и верифициране на разпознатите контрагенти, продукти и услуги. 3.6. Разработка на функционалност за ръчно съответствие и корекция при необходимост на не разпознатите данни. Етап 4: Интеграция на приложението с външни системни продукти: 4.1. Специфициране на необходимите интерфейси за разработка. 4.2. Разработка на инерфейс за импортиране на документите в документна система или друг тип дигитално хранилище за документи. 4.3. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. 4.4. Разработка на интерфейс за импортиране на дигитализираните документи в подходящ формат за целите на тяхната последваща обработка в ERP системата. 4.5. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. 4.6. Разработка на интерфейс за синхронизиране на базата данни от основни номенклатури от ERP системата (Клиенти, Доставчици, Продукти/услуги и типове документи). 4.7. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. Етап 5: Функционални тестове и документация: 5.1. Изготвяне на потребителска документация. 5.2. Изготвяне на документация за администриране. 5.3. Подготовка на сценарий и постановка за провеждането на функционални тестове. 5.4. Провеждане на функционални тестове първи цикъл. 5.5. Отстраняване на забележки от първи функционален тест. 5.6. Провеждане на функционални тестове втори цикъл. 5.7. Отстраняване на забележки от втори функционален тест. 5.8. Верифициране на проведените тестове и изготвяне на финална версия на продукта. 511 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.