Внедряване на продуктова иновация в УЕБ ОНЛАЙН ООД, посредством придобиване на хардуерно оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА) по Елемент А.: Целта на настоящата дейност е осигуряване на технологичен капацитет в УЕБ ОНЛАЙН ООД за внедряване на иновативен продукт - уеб-базирана цялостна all-in-one интегрирана софтуерна система за координация на производствени и търговски операции IntegraFlow.
Иновативната софтуерна система е изцяло собствена разработка от екипа на кандидата и е защитена с авторско право по смисъла на чл. 14 от Закон за авторското право и сродните му права (при авторско право върху компютърни програми и бази данни, създадени в рамките на трудово правоотношение). УЕБ ОНЛАЙН ООД претендира за световна новост, за целите на което е направен сравнителен анализ, като са разгледани алтернативни софтуерни решения на компании от цял свят. IntegraFlow е уникален софтуерен продукт, разработен на модулен принцип, който обхваща всички процеси на едно предприятия, независимо в коя икономическа област развива дейността си - производствена, търговска, сферата на услугите и др.
Уникалните характеристики на иновацията са нейния изцяло responsive design, т.е. дизайнът на софтуера, неговата визия, функционалности и възможности за работа и достъп отговарят на нуждите на потребителите, като се адаптират към различни размери на екрана, ориентации, оформления и платформи на устройствата, на които се използва - лаптоп, таблет, големи екрани, различни телефони и операционни системи. Друга отличителна характеристика на IntegraFlow е наличието на клиентски портал - интуитивен модул към системата, който дава различни възможности на клиентите да управляват своето досие във всяко време и от всяко място, като тук под клиенти се има предвид крайните клиенти на притежателите на IntegraFlow ( пример: производител и/или търговец на стоки интегрира IntegraFlow и неговите клиенти имат достъп, чрез E-mail и парола, до собствено досие с информация за цени на продукти, настоящи и минали поръчки, информация за търговски отстъпки и др.). Иновация представлява и още един модул на системата - за управление на отпадъците и рециклирането. Той дава възможност на клиентите за мониторинг и анализ на енергийните им разходи, свързани с производството и предоставя ценна информация за идентифициране на възможности за подобрение и намаляване на разходите, както и идентифициране на продукти, които се произвеждат с по-голяма консумация на енергия.
Иновация представлява и начинът, по който IntegraFlow ще се продава като краен продукт от УЕБ ОНЛАЙН - чрез предоставяне на достъп до source code (програмния код) на системата, без лицензионно предлагане. След успешното внедряване на системата и индивидуалните модификации за всеки клиент, УЕБ ОНЛАЙН ще му предоставя програмния код на системата. Този показател е съществен, тъй като подчертава отвореността на иновацията и дава възможност на клиентите за лесно добавяне на допълнително персонализиране и адаптиране на софтуера, според техните специфични нужди, без ограничения за брой на хората и времето за използване.
Към настоящия момент УЕБ ОНЛАЙН ООД има технологична възможност за внедряване на продукта на пазара, като е разработена версия на системата, която може да се адаптира и "къстамизира" към различни бизнеси и техните процеси. За може да достигне до фаза на широка пазарна реализация са необходими инвестиции в допълнителен хардуер и софтуер, които ще решат предизвикателствата, свързани с ограничената техническа възможност за достигане до нови клиенти.
Именно това е предметът на настоящата дейност - закупуване на необходимия хардуер, който ще позволи на екипа на кандидата да модифицира и адаптира по-бързо, по-качествено и в по-широк обхват системата към различни клиенти и бизнеси.
Предвидено е закупуване на 2 бр. специализирани компютри и 4 бр. монитора, които отговарят на най-новите стандарти в областта на ИТ техниката, имат голям капацитет за обработка на данни и бързина на работа.
На всеки компютър ще има инсталирани по 2 монитора, като на единия ще се визуализират екраните при работа, а на другия ще се работи по програмирането. |
29 950.00
|
0.00
|
Внедряване на продуктова иновация в УЕБ ОНЛАЙН ООД, посредством придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА) по Елемент А.: В продължение на казаното в Дейност № 1, настоящата дейност е насочена към инвестиция в специализиран софтуер, който ще спомогне кандидата да реализира на пазара иновацията по проекта - уеб-базирана цялостна all-in-one интегрирана софтуерна система за координация на производствени и търговски операции IntegraFlow.
Тъй като целта на УЕБ ОНЛАЙН ООД е достигне до десетки клиенти, като всеки един от тях може да има от десетки до стотици служители, е необходимо закупуване на допълнителен софтуерен продукт, който ще представлява дълготраен нематериален актив за кандидата, който ще усъвършенства комуникацията с потребителите, най-вече от гледна точка на следпродажбеното обслужване, което се явява ключов момент в пазарната реализация на софтуерни продукти за бизнеса.
Към момента УЕБ ОНЛАЙН ООД не разполага с достатъчен технологичен капацитет за обслужване на голям брой клиенти, което се явява ограничение за разгръщане на потенциала на продукта за широка пазарна реализация в страната и на външните пазари.
Поради тази причина настоящата дейност предвижда инвестиция в специализиран софтуер, който да покрива минимум следните процеси:
1.Обучение на крайните клиенти:
Предвиденият софтуер ще позволи на ползвателите на IntegraFlow да се обучават дистанционно и самостоятелно, което ще улесни и ускори процеса на усвояване на софтуера, като ще бъде предоставен достъп до удобно онлайн ръководства и видео обучения.
2. Възможност за интеграция със система за видеоконферентни връзки:
За подобряване на комуникацията и поддръжката ще има интеграция със системи за видеоконферентни връзки. Това ще позволи по-ефективно сътрудничество и обмяна на информация между УЕБ ОНЛАЙН ООД и клиентите.
3. Функционалност за сигнализиране при нередности и заявки от клиенти:
Един от важните компоненти на този софтуер е наличната ticketing система, която предоставя ефективен механизъм за сигнализиране на проблеми и приемане на заявки от страна на клиентите. Ticketing системата представлява интегриран инструмент, който улеснява комуникацията и управлението на проблеми.
4. Функционалност за мониторинг на клиентските софтуери:
Въвеждането на система за мониторинг на клиентските софтуери е от съществено значение за IntegraFlow и успешната й интеграция на пазара, тъй като системата се инсталира на сървър/хостинг на клиента и съответно клиентът се обслужва индивидуално. Този аспект е важен с оглед на постигането на активен мониторинг за предварително откриване на проблеми, чрез възможност за проследяване на всяка направена инсталация.
5. Бърза реакция и минимизиране на прекъсванията в работата:
Системата за мониторинг ще дава възможност за бързи реакции при възникване на проблеми. Това е от критично значение, особено когато става въпрос за инсталации, които участват в производствени процеси. Бързата реакция намалява времето на прекъсване и поддържа непрекъснатостта на работата, като гарантира, че клиентите не се сблъскват със значителни загуби.
6. Визуализация на техническа информация:
Системата за мониторинг ще бъде в състояние, не само да известява за проблеми, но и да предоставя техническа информация, визуализираща състоянието на инсталациите. Това ще позволява навременен анализ и координирано вземане на решения.
Благодарение на инвестицията в специализиран софтуер за мониторинг и следпродажбено обслужване, ще бъде преодоляно основното предизвикателство пред кандидата, свързано с ограничената способност за достигане до нови клиенти, поради липсата на система за мониторинг и софтуер за обслужване на клиентите и обработване на техните заявки, както по време на внедряването на IntegraFlow, така и след това - по време на поддръжката. |
398 000.00
|
0.00
|