Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 048 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящото проектно предложение се предвижва да бъде разработена "Иновативна система за управление на документи". Същата представлява софтуерна платформа, която може да се използва като самостоятелно инсталирано приложение в локаните мрежи на компаниите. Целта на иновативния продукт е да направи всички документи във фирмата достъпни за мениджмънта в реално време, като обхване целия процес от входирането на всеки документ, през дигитализирането и индексирането му в подходящ формат без компромиси със сигурността и съхранението така, че да осигури ефективно и конкурентоспособно управление на бизнеса. Основна част от иновацията е в използването на Изкуствен Интелект и в частност алгоритми за машинно обучение за анализ, категоризация и индексиране на дигитализирани документи. 

Целта на настоящото проектно предложение е да повиши иновационната дейност в "Питопи" ЕООД чрез разработване на иновативен продукт в областта на "Информатика и ИКТ" и по този начин повиши конкурентоспосбността на организацията в един силно конкурентен пазар. 

Иновацията е в тематина подобласт "Изкуствен интелект и повишаване на промишления и технологичен капацитет в усвояване на изкуствения интелект". Дейностите, които ще бъдат извършени попадат в обхвата на "Експерименталното развитие"  и в резултат се очаква да достигнем до ниво на технологична готовност TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда.

За постигане на целта ще бъде извършена следната дейност "Създаване на прототип на Иновативна система за управление на документи /Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициаран персонал в т.ч. специалисти, техници и приложни специалисти на трудов догор/". Квалифицирания персонал по проекта ще отработи 13 400 часа за период от 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на прототип на Иновативна система за управление на документи /Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициаран персонал в т.ч. специалисти, техници и приложни специалисти на трудов догор/: Целта на разработката е да направи всички документи във фирмата достъпни за мениджмънта в реално време, като обхване целия процес от входирането на всеки документ, през дигитализирането и индексирането му в подходящ формат без компромиси със сигурността и съхранението така, че да осигури ефективно и конкурентоспособно управление на бизнеса. Основна част от иновацията е в използването на Изкуствен Интелект и в частност алгоритми за машинно обучение за анализ, категоризация и индексиране на дигитализирани документи. По този начин процеса на дигитализация и включване в регистъра на документите на компанията се автоматизира, като същевременно се гарантира сигурността и поверителността на обработваните документи. Целия процес е автоматизиран с минимална намеса на персонал и технически средства свързани с това. Данните се съхраняват в специално разработени регистри за документи, които са оперативни по всяко време и предлагат възможност за извличане, разглеждане и анализ на документите. По този начин всяко ниво на мениджмънта със съответното ниво на достъп има възможност за провежда търсене и обобщаване на съхранената информация. Приложението се разработва като част /модул/ от ERP система, но то може да се използва като отделен модул, който да комуникира с всяка друга ERP система, тъй като е разработено с API технология или да се използва като самостоятелно независимо технологично решение. В процеса на разработване на поетапно ще се разработят отделни МОДУЛИ, всеки от които е описан като етап на технологична готовност. Те са: 1. Модул "Прототип за тестване на функционалност" Продължителност: 3 месеца; Описание: Система от екрани с действащи връзки и менюта за тестване на потребителското взаимодействие и базово взаимодействие с документи; Брой човекочасове: 500. 2. Модул "Ядро" Продължителност: 3 месеца; Описание: Софтуерен модул за управление на взаимодействието между останалите модули на системата; Брой човекочасове: 1500. 3. Модул "Потребителски екрани" Ниво TRL 4; Продължителност: 6 месеца; Описание: Всички екрани за взаимодействие на потребителите с цялата система, включително настройки; Брой човекочасове: 1950. 4. Модул "Интерфейси за данни" Продължителност: 3 месеца; Описание: Входни точки на системата, където документите се получават, сканират или въвеждат; Брой човекочасове: 1000. 5. Машинно обучение Продължителност: 6 месеца; Описание: Програмни модули, които обработват документите, извличат метаданни и го категоризират. Да се включи машинно обучение за разпознаване на документи.; Брой човекочасове: 1950. 6. Модул за управление на достъпа Продължителност: 3 месеца; Описание: Осигурява роли и нива на достъп до различни функционалности на системата; Брой човекочасове: 500. 7. Модул "Регистър за съхранение" Ниво TRL 5; Продължителност: 5 месеца; Описание: Софтуерен модул за съхранение на метаданни и индекси за търсене и категоризация; Брой човекочасове: 1600. 8. Модул "Анализ на данни" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул, за групиране, сумиране и анализ; Брой човекочасове: 700. 9. Модул "Хранилище за данни" Ниво TRL 6; Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул за управление на съхранението на данните; Брой човекочасове: 700 10. Модул за сигурност Продължителност: 2 месеца; Описание: Модул за криптиране и де-криптиране на данните; Брой човекочасове: 1000. 11. Модул "Търсене" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул за сложно търсене на данни в зависимост от ключови думи, категории и начин на представяне; Брой човекочасове: 1000. 12. Модул "Визуализация на данни" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул, за визуализация на различни типове данни от хранилището. Визуално представяне на обобщени данни и отчети; Брой човекочасове: 1000. 415 400.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.