С настоящото проектно предложение се предвижва да бъде разработена "Иновативна система за управление на документи". Същата представлява софтуерна платформа, която може да се използва като самостоятелно инсталирано приложение в локаните мрежи на компаниите. Целта на иновативния продукт е да направи всички документи във фирмата достъпни за мениджмънта в реално време, като обхване целия процес от входирането на всеки документ, през дигитализирането и индексирането му в подходящ формат без компромиси със сигурността и съхранението така, че да осигури ефективно и конкурентоспособно управление на бизнеса. Основна част от иновацията е в използването на Изкуствен Интелект и в частност алгоритми за машинно обучение за анализ, категоризация и индексиране на дигитализирани документи.
Целта на настоящото проектно предложение е да повиши иновационната дейност в "Питопи" ЕООД чрез разработване на иновативен продукт в областта на "Информатика и ИКТ" и по този начин повиши конкурентоспосбността на организацията в един силно конкурентен пазар.
Иновацията е в тематина подобласт "Изкуствен интелект и повишаване на промишления и технологичен капацитет в усвояване на изкуствения интелект". Дейностите, които ще бъдат извършени попадат в обхвата на "Експерименталното развитие" и в резултат се очаква да достигнем до ниво на технологична готовност TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда.
За постигане на целта ще бъде извършена следната дейност "Създаване на прототип на Иновативна система за управление на документи /Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициаран персонал в т.ч. специалисти, техници и приложни специалисти на трудов догор/". Квалифицирания персонал по проекта ще отработи 13 400 часа за период от 18 месеца.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Създаване на прототип на Иновативна система за управление на документи /Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициаран персонал в т.ч. специалисти, техници и приложни специалисти на трудов догор/: Целта на разработката е да направи всички документи във фирмата достъпни за мениджмънта в реално време, като обхване целия процес от входирането на всеки документ, през дигитализирането и индексирането му в подходящ формат без компромиси със сигурността и съхранението така, че да осигури ефективно и конкурентоспособно управление на бизнеса.
Основна част от иновацията е в използването на Изкуствен Интелект и в частност алгоритми за машинно обучение за анализ, категоризация и индексиране на дигитализирани документи. По този начин процеса на дигитализация и включване в регистъра на документите на компанията се автоматизира, като същевременно се гарантира сигурността и поверителността на обработваните документи. Целия процес е автоматизиран с минимална намеса на персонал и технически средства свързани с това.
Данните се съхраняват в специално разработени регистри за документи, които са оперативни по всяко време и предлагат възможност за извличане, разглеждане и анализ на документите. По този начин всяко ниво на мениджмънта със съответното ниво на достъп има възможност за провежда търсене и обобщаване на съхранената информация.
Приложението се разработва като част /модул/ от ERP система, но то може да се използва като отделен модул, който да комуникира с всяка друга ERP система, тъй като е разработено с API технология или да се използва като самостоятелно независимо технологично решение.
В процеса на разработване на поетапно ще се разработят отделни МОДУЛИ, всеки от които е описан като етап на технологична готовност. Те са:
1. Модул "Прототип за тестване на функционалност"
Продължителност: 3 месеца;
Описание: Система от екрани с действащи връзки и менюта за тестване на потребителското взаимодействие и базово взаимодействие с документи;
Брой човекочасове: 500.
2. Модул "Ядро"
Продължителност: 3 месеца;
Описание: Софтуерен модул за управление на взаимодействието между останалите модули на системата;
Брой човекочасове: 1500.
3. Модул "Потребителски екрани"
Ниво TRL 4;
Продължителност: 6 месеца;
Описание: Всички екрани за взаимодействие на потребителите с цялата система, включително настройки;
Брой човекочасове: 1950.
4. Модул "Интерфейси за данни"
Продължителност: 3 месеца;
Описание: Входни точки на системата, където документите се получават, сканират или въвеждат;
Брой човекочасове: 1000.
5. Машинно обучение
Продължителност: 6 месеца;
Описание: Програмни модули, които обработват документите, извличат метаданни и го категоризират.
Да се включи машинно обучение за разпознаване на документи.;
Брой човекочасове: 1950.
6. Модул за управление на достъпа
Продължителност: 3 месеца;
Описание: Осигурява роли и нива на достъп до различни функционалности на системата;
Брой човекочасове: 500.
7. Модул "Регистър за съхранение"
Ниво TRL 5;
Продължителност: 5 месеца;
Описание: Софтуерен модул за съхранение на метаданни и индекси за търсене и категоризация;
Брой човекочасове: 1600.
8. Модул "Анализ на данни"
Продължителност: 2 месеца;
Описание: Софтуерен модул, за групиране, сумиране и анализ;
Брой човекочасове: 700.
9. Модул "Хранилище за данни"
Ниво TRL 6;
Продължителност: 2 месеца;
Описание: Софтуерен модул за управление на съхранението на данните;
Брой човекочасове: 700
10. Модул за сигурност
Продължителност: 2 месеца;
Описание: Модул за криптиране и де-криптиране на данните;
Брой човекочасове: 1000.
11. Модул "Търсене"
Продължителност: 2 месеца;
Описание: Софтуерен модул за сложно търсене на данни в зависимост от ключови думи, категории и начин на представяне;
Брой човекочасове: 1000.
12. Модул "Визуализация на данни"
Продължителност: 2 месеца;
Описание: Софтуерен модул, за визуализация на различни типове данни от хранилището. Визуално представяне на обобщени данни и отчети;
Брой човекочасове: 1000.
415 400.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN