Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 70 058 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е свързано със закупуването на 1 бр. канален крик, 1 бр. пароструйка, 1 бр. пневмо-хидравличен крик, 1 бр. пневматичен гайковерт, 1 бр. газокар, 1 бр. транспалетна количка, 1 бр. струг и 1 бр. система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система). Предвидените за закупуване ДМА ще доведат до подобряване и повишаване на производствения капацитет на семейното предприятие ДСД ЕООД, а предвидената CRM система ще доведе до подобряване на управленските процеси във фирмата. Проектът ще бъде изпълнен в гр. Стара Загора и ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност чрез прилагането на кръгови модели. Всички предвидени за закупуване ДМА и ДНА са свързани с основната дейност на фирмата, а именно „Техническо обслужване и ремонт на автомобили“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на предприятието (част 1): Дейността ще се осъществи чрез закупуването на 1 бр. канален крик, 1 бр. пароструйка, 1 бр. пневмо-хидравличен крик, 1 бр. пневматичен гайковерт, 1 бр. газокар, 1 бр. транспалетна количка и 1 бр. струг. Основната дейност на фирмата е ремонт на тежкотоварни автомобили, автобуси и ремаркета, която дейност попада в КИД 45.20. Сервизът разполага с 2 канала за ремонт на тежкотоварни автомобили. Единият канал е снабден с канален крик, който може да повдига камиона, но другият не разполага с такъв. Това ограничава капацитета на кандидата, тъй като в повечето случаи тежкотоварните автомобили, които идват за ремонт, следва да бъдат положени на канала, разполагащ с канален крик, поради естеството на ремонта. Поради тази причина в рамките на проекта се предвижда закупуването на още един канален крик за втория канал, който на практика ще увеличи капацитета на кандидата за ремонт на тежкотоварни автомобили, които изискват цялостно повдигане, с 50% и няма да има нужда от изчакване на приключването на единия ремонт, за да започне другия, което понякога може да се равнява и на 10 дни ако повредата е по-сериозна, например в двигателя или скоростната кутия. Процесът на ремонт изисква всяка част, която се ремонтира, да бъде измита, тъй като в противен случай не може да бъде ремонтирана. В повечето случаи тежкотоварните автомобили, които пристигат за ремонт, са строителни или са били на терен и всички техни части са силно замърсени. Дори и да не са, ремонтната дейност изисква частта, която ще се ремонтира, да бъде изчистена от всякакви замърсявания. Кандидатът разполага с пароструйка, която е много стара, амортизирана и няма достатъчно налягане. Това създава значителни проблеми, тъй като почистването на тежкотоварна техника изисква много силно налягане на пароструйката, което не може да се постигне дори в автомивките, които използваме към момента като външна услуга. Това важи особено за строителни транспотни машини, чието почистване изисква професионална пароструйка. Налягането при настоящата не е достатъчно за почистването на силно замърсени части или двигатели, а поради годините си и амортизацията си, тя често се поврежда, което налага допълнително използване на външни услуги дори при части, които тя е в състояние да почисти. Поради тази причина имаме нужда от закупуване на професионална пароструйка с налягане, достатъчно, за да осигури почистване както на нормално замърсени, така и на силно замърсени части, чрез което ще избегнем използването на външни услуги и ще повишим капацитета си за ремонт, тъй като значително ще съкратим времето за миене на части. Ако например ремонта на един камион изисква един ден, то транспортирането на частта до най-близката автомивка, измиването й и връщането й, отнема минимум около 3 часа, което представлява около 1/3 за времето за ремонт. Това ограничава силно капацитета на кандидата, заема се място от ремонтирания камион на канала, което би могло да бъде заето от друг автомобил за ремонт, а това ограничава капацитета на кандидата. Очаква се след закупуване на новата пароструйка времето за подготовка на една част за ремонт да се редуцира на от 3 часа на 15 минути, поради възможността частите да бъдат измивани на място в сервиза, което представлява значително увеличение на производствения капацитет. Описанието на дейността продължава в част 2, тъй като активите са много и няма възможност да бъдат обосновани в рамките на позволените символи. 129 800.00 0.00
Подобряване на управленските и/или производствените, и/или логистичните процеси в предприятието: В рамките на дейността се предвижда закупуването и внедряването на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система), която ще притежава най-малко следните възможности и функционалности: - Управление на информацията за клиенти, партньори и доставчици; В момента няма единна база данни за клиенти, партньори и доставчици и тази информация е трудна за управление, защото е разпокъсана и се намира в различни файлове. Новата CRM система ще даде възможност за изграждането на единна база данни, съдържаща детайлна информация за всеки клиент, партньор или доставчик, ще може да се вижда кога е говорено последно с клиента, ще може да се филтрира информацията по различни критерии, което на практика ще позволи и управлението й. - Управление на каналите за взаимодействие с клиенти, партньори и доставчици; Новата система ще даде възможност за следене на различни важни дати като например наближаваща дата за планирано обслужване на автомобил на даден клиент или дата на изтичане на договор с доставчик например или други важни дати. Системата ще може да изпраща автоматични напомняния за това както на служителите, така и на самите клиенти. По този начин реално ще се създаде възможност за автоматизирано управление на каналите за взаимодействие с клиенти, партньори и доставчици. В момента всичко това се прави от самите служители като ежеседмично се проверяват голям брой записи и документи. Не са редки случаите, в които се изпускат важни дати, трудно е да се проследи кой клиент е направил обслужването отново при нас, а не в конкурентен сервиз. - Управление на маркетинговите дейности на предприятието; Системата ще даде възможност да провежда различни маркетингови кампании, каквито към момента му е трудно да организира, поради разпокъсаност на наличната информация, затруднения в проследяването и филтрирането й. Новата система ще даде възможност за различни промоционални кампании, насочени към определен тип сегментирана целева група от клиентската база. Така например може да се организира кампания за смяна на масло на промоционална цена като се филтрират чрез системата всички автомобили на клиенти, на които предстои скорошна подмяна на маслото. Системата ще позволи след филтрирането и сегментирането на клиентите по дадените критерии, да им се изпраща масов мейл с детайлите на кампанията. - Управление на следпродажбеното обслужване Системата ще позволи централизирано съхранение и управление на цялата информация, свързана с гаранционното обслужване на база сервизната история, каквато възможност към момента няма. Кандидатът е официален сервиз на много производители и при извършване на ремонт и подмяна на дадена част, тази част обикновено има гаранция. Ако нещо се случи в гаранционния период, при сигнал от клиента трябва да се провери бързо цялата сервизна история на дадения автомобил, което в момента става бавно, поради разпокъсаност на информацията. Новата система ще даде възможност за обединяване на тази информация и търсенето на сервизна история по конкретен автомобил. Ще се даде възможност и за централизирано съхранение на препоръки и рекламации като това е изключително полезно за рекламациите, тъй като ще може да се проследяват например тенденции за дефекти на дадени части на конкретен производител и съответно да се вземат мерки. - Аналитичен модул Системата ще даде възможност за редица анализи, които в момента няма как да бъдат извършвани - брой ремонти по клиенти, по автомобили, брой подменени части по доставчици, нови клиенти за даден период, брой стари клиенти, които се връщат, бизнес резултати по клиенти и др. Това ще даде възможност на ръководството по-правилно, информирано и бързо да взема правилни решения, свързани с управлението на клиентите, както и да изготвя адекватни маркетингови стратегии. - Възможност за интеграция с други системи в предприятието – към момента не е приложимо, но ще има такава възможност 15 000.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение: Дейността включва използването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата и е изпълнена преди неговото подаване. 3 000.00 0.00
Подобряване на производствения капацитет на предприятието (част 2): (продължение) Предвиденият за закупуване пневмо-хидравличен крик ще увеличи капацитета на кандидата за ремонт на тежкотоварни автомобили и ремаркета, които не изискват цялостно повдигане с канален крик. Това ще даде възможност за извършване на подобни ремонти в двора на сервиза без да се заемат каналите, което ще увеличи капацитета за ремонт с около 10%. В момента сервизът разполага с обикновен крик, който е силно амортизиран, не е надежден и се използва само при крайна необходимост като дори автомобилът да не изисква цялостно повдигане, се поставя на канала. В рамките на проекта се предвижда и закупуването на пневматичен гайковерт. В момента кандидатът разполага с такъв, който е стар, амортизиран и изключително тежък. Чупи се често, налага се ремонтирането му, а това спира работата и ограничава капацитета. Предвиденият за закупуване гайковерт ще повиши капацитета на сервиза за ремонт на автомобили, поради следните причини: - Ще бъде по-мощен от стария, поради което ще работи по-бързо; - Ще бъде по-лек от настоящия, поради което монтьорите ще могат да работят по-бързо с него; - Ще е нов и ще се елиминира необходимостта от прекъсване на работата с цел ремонтиране. Всичко това ще доведе до повишаване на капацитета на кандидата при процесите на ремонт, изискващи гайковерт, с около 50%. С цел повишаване на капацитета се предвижда и закупуването на газокар и транспалетна количка. Газокарът не е МПС и ще се използва единствено на територията на сервиза с цел преместване на тежки части за ремонт. Повечето части на тежкотоварните автомобили са изключително тежки – така например един двигател тежи около тон, тон и половина, скоростните кутии достигат до около тон, налага се повдигане на кабини и др. тежки части като заден и преден мост, ресьори и др. Всяка повредена част следва да бъде демонтирана, закарана за измиване, след което преместена до стойката, където ще бъде ремонтирана. В момента това се извършва чрез външна услуга, тъй като кандидатът не разполага с газокар или транспалетна количка с необходимата товароподемност. След закупуването им капацитетът за обслужване на един автомобил ще се повиши с около 10%, тъй като ще се редуцира времето за преместване на различните детайли – най-големите и тежки ще се преместват с газокара, а по-малките, но също обемни и тежки – с транспалетната количка, което ще даде възможност за едновременно обслужване и ремонт на 3 автомобила. Ще отпадне необходимостта от ползване на външни услуги, а това ще съкрати много и времето за ремонт, поради съкращаване на времето за изчакване. Предвиденият за закупуване струг ще се използва основно за преработване (ремонт) на части и направата на втулки. В момента кандидатът не разполага със струг и използва външни услуги при необходимост, а това се налага на ежедневна база. Ако външната фирма е заета и не може да реагира веднага, се налага изчакване, а това забавя ремонта като в същото време автомобила блокира канала и не може да бъде обслужен следващия автомобил. Със закупуването на новия струг тези затруднения ще бъдат преодолени като се очаква това да доведе до повишаване на производствения капацитет при процесите на ремонт на детайли, изискващи струговане с около 40%. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.