Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 63 649 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Нандос ЕООД е българска компания, която е част от верига ресторанти Фратели. Компанията е основана през 2018г. развиваща основната дейност под КИД 56.10 Дейност на ресторанти и заведения за бързо обслужване. Нандос ЕООД непрекъснато се стреми да оптимизира своите процеси, което породи нуждата от внедряване на настоящата иновация, която ще послужи за оптимизиране на процесите по обработка на заявката, управление на складова наличност, подготовка за доставка, избор и управление на транспорта и доставката. "Интелигентна система за управление на поръчки за доставка" представлява модулна система, която включва модул за управление на заявки, който има двупосочна връзка към модул база данни със заявки. Модулът за управление на заявки е свързан двупосочно към модул за оптимизиране на заявки. На свой ред, модулът за оптимизиране на заявки има двупосочна връзка към модул складови операции, към който е свързан модул база данни за складове. Модулът складови операции има връзка към модул спедиция, към който е свързан модул база данни за транспортни средства. Модулът спедиция има двупосочна връзка към модул за оптимизиране на логистика.
С изпълнението на настоящото проектно предложение Нандос ЕООД ще внедри в организацията на дейността си, иновация в бизнес процесите, посредством "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА" защитена с полезен модел с рег.№ 4662 собствена разработка,  попадаща в тематичната област на ИСИС:  Информатика и ИКТ и по-конкретно в приоритетното направление ИКТ - базирани услуги и системи, както е и в съответствие с приоритетна ос RSO1.1. „Развитие и засилване на капацитета за научни изследвания и иновации и на внедряването на модерни технологии (ЕФРР).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни нематериални активи (ДНА).: С изпълнението на настоящото проектно предложение ще се внедри иновация в бизнес процесите на компанията, посредством "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА" защитена с полезен модел с рег.№ 4662 собствена разработка. На този етап част от процесите по обработка на заявката, управление на складова наличност, подготовка за доставка се извършват ръчно и се използват традиционни методи, които включват хартиени документи и ръчни операции.Този начин на управление на заявките и складовата наличност се явява като голям проблем в част от изпълнението на бизнес процесите в компанията. С изпълнението на дейността ще се закупи Уеб базиран софтуер за управление на заявки, чрез които ще може да се внедри иновация в НАНДОС ЕООД. Софтуерът ще се състои от взаимосвързани и взаимодействащи модули, изградени върху отворена структура , позволяваща разширяване без нарушаване на съществуващата функционалност. Основни модули: Модул за управление на заявки: Приема и обработва заявки от различни канали (онлайн магазин, мобилно приложение, телефон, имейл). Актуализира информацията за заявките в модула база данни със заявки. Взаимодейства с модула за оптимизиране на заявки. Модул за оптимизиране на заявки: Консолидира заявките от един търговски обект в рамките на период за доставка. Проверява наличността на стоките в складовете. Прилага методи за справедливо разпределение на стоките. Взаимодейства с модула за управление на заявки и модула складови операции. Модул складови операции: Получава информация от модула за оптимизиране на заявки. Подготвя доставките по заявки. Взаимодейства с модула за оптимизиране на заявки и модула база данни за складове. Модул база данни за складове:Съхранява информация за наличностите по складове и по стоки. Взаимодейства с модула складови операции. Модул спедиция: Разпределя заявките по превозни средства. Взаимодейства с модула складови операции и модула база данни за транспортни средства. Модул база данни за транспортни средства:Съхранява информация за свободните превозни средства.Взаимодейства с модула спедиция.Модул за оптимизиране на логистика:Избира най-подходящото превозно средство за доставка.Определя оптимални маршрути за доставка.Взаимодейства с модула спедиция. Функционалности: Уеб базиран интерфейс, Достъпен отвсякъде и по всяко време, лесен за използване и автоматизация на процесите. Със закупуването на софтуера "Уеб базиран софтуер за управление на заявки" ще се постигне внедряване на иновацията в бизнес процесите на компанията. Като за същинското внедряване на иновацията е предвидено да се закупи и хардуер чрез които да се осигури ефективността на работа на "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА" поподаща в тематичната област на ИСИС Информатика и ИКТ и по-конкретно в приоритетното направление ИКТ - базирани услуги и системи. Без закупувнаето на Уеб базиран софтуер за управление би било невъзможно реализцацията на иновацията защитена с ПМ 4662 398 000.00 0.00
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: Целта на проектното предложение да се внедри иновация в бизнес процеса на компанията посредством внедряване на рег. полезен модел "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА". Процесовата иновация ще спомогне за обработване на заявките, складовите операции и организацията на логистиката при дистрибуцията на стоки, като ще осигури системен и комплексен подход при обработване на ежедневните операции, информираността на заинтересованите страни, мониторинга и анализа на процесите и максимално ефективното разпределение на ресурсите в компанията. За успешното внедряване на иновацията е необходимо да се закупят сървърна система -1бр.,сензорен екран-15бр,компютърни конфигурации 15бр.,Самостоятелен биометричен терминал за контрол на достъп 7 бр.,Безжична точка за достъп вид 1/Устройство за двубандова Wifi 6 точка за достъп за външен монтаж/- 6бр.,Безжична точка за достъп вид 2 /Устройство за двубандова Wifi 6 точка за достъп за вътрешен монтаж/- 10бр.,Жичен мрежов маршрутизатор 4бр, Мрежов комутатор 5бр., Комуникационен шкаф 6бр.,Мобилен терминал -60бр.Сървърът ще съхранява данните, които обработва Уеб базираният софтуер за управление на заявки за доставка. Сензорните екрани са необходими за използване на софтуера за управление на заявки за доставка в складове и други търговски обекти на компанията. Компютърните конфигурации са необходими за използване на софтуера за управление на заявки за доставка от офиса.Самостоятелен биометричен терминал за контрол на достъп ще се използва за удостоверяване на самоличността на потребителите, които имат достъп до системата. Устройствата за безжична 4 поточна точка за достъп се използват за създаване на безжична мрежа за свързване на компютрите и други устройства към системата. Те осигуряват гъвкавост и удобство за потребителите.Устройствата за двубандова WiFi 6 точка за достъп осигуряват по-бърза и по-надеждна безжична връзка от устройствата за безжична 4 поточна точка за достъп. Жичните мрежови маршрутизатори ще се използват за свързване на компютрите и други устройства към интернет и осигурят достъп на системата.Мрежовите комутатори ще се използват за свързване на компютрите и други устройства към локалната мрежа, за по-ефективно прехвърляне на данни между устройствата в мрежата. Комуникационните шкафове ще се използват за съхраняване и защита на хардуера на мрежовата инфраструктура, като ще осигуряват безопасност и организираност на хардуера.Мобилните терминали за работа на открито ще се използват от шофьорите на камиони за приемане на поръчки и проследяване на доставки. Мобилните терминали за работа в затворени помещения ще се използват от служителите в склада за приемане на поръчки и управление им. Като цяло изпълнението на дейност 1 и дейност 2 са взаимо свързани и необходими за внедряването на процесовата иновация "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА"в комапнията, която ще допринесе за постигане целта на Приоритетна ос RSO1.1. „Развитие и засилване на капацитета за научни изследвания и иновации и на внедряването на модерни технологии (ЕФРР). 198 009.50 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.