Уимбъл ЕООД е частна компания, която е профилирана в търговията с корабноремонтни части/материали/обурдване, както и предоставяне на специализирани услуги в областта на морското дело и организацията на морски екипажи.
В рамките на проекта ще бъде внедрена процесна иновация като за целта ще бъде придобит специализиран софтуерен продукт представляващ ДНА - Софтуерна система за управление на морските кадри и оборудвана с мобилно приложение, обширен анализ на данни, управление на документите чрез AI и OCR. ИКТ решение е със следните характеристики:
1. Внедряване и персонализация на OCR скенер;
2. Централизирана база данни;
3. Внедряване на инструменти за данните анализи и създаване на отчети;
4. Имплементиране и доразвиване според нуждите мобилно приложение за морски служители;
5. Дигитализация на основни бизнес процеси.
Тематичната област и приоритетна подобласт на ИСИС 2021-2027, към които се отнася процесната иновация са както следва: Иновацията попада в полето на тематична област „Информатика и ИКТ“, подобласт "интернет услуги; софтуер като услуга, innovation-as-a-service и everything-as-a-service (SaaS, IaaS и XaaS) и архитектура на услугата; уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти".
Проектът попада изцяло в обхвата на категория инвестиции за "разширяване капацитета на съществуващ стопански обект", което доказва заявената с настоящото проектно предложение подкрепа по елемент „Инвестиции“ по режим Регионална инвестиционна помощ съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014.
Общата стойност на инвестицията е 397 440.00 лв. без ДДС и срок за изпълнение 15 месеца.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Внедряване на процесна иновация чрез ЕЙ АЙ (AI) OCR програмиран скенер : В изпълнение на дейността ще бъде внедрена процесна иновация като за целта ще бъде придобит специализиран софтуерен продукт представляващ ДНА - Софтуерна система за управление на морските кадри и оборудвана с мобилно приложение, обширен анализ на данни, управление на документите чрез AI и OCR. ИКТ решение е със следните характеристики:
1. Внедряване и персонализация на OCR скенер:
Внедряване на технология с висока точност разработен да чете с точност до 99.8% документи на правоспособни морски лица, базирана на модели за автоматично разпознаване и екстракция на текст от документи, съчетано с разработка на прецизирани функции за обработка на данните според специфичните административни нужди на клиента.
2. Централизирана база данни:
Възможност за създаване на мащабна и сигурна база данни, оптимизирана за бърз достъп и управление на профили, квалификации и трудова история на морски специалисти, работници в сухи докове и моряци.
3. Внедряване на инструменти за данните анализи и създаване на отчети:
Наличие на комплексни аналитични дашборди, използващи съвременна технология за визуализация и заявки върху големи набори от данни, съхранявани в облачни сървъри за подпомагане на стратегическото решаване на база данни.
4. Имплементиране и доразвиване според нуждите мобилно приложение за морски служители:
Създаване на мултиплатформено мобилно приложение, включващо технология за управление на състоянието, навигация за локално съхранение на данни, предоставящо максимална достъпност до корпоративни ресурси и комуникация на моряците.
5. Дигитализация на основни бизнес процеси:
Автоматизация и оптимизация на ключови бизнес процеси чрез внедряване на персонализирани решения за цифрова трансформация, включително имплементиране на ролеви модели за достъп и управление, базирани на Identity and Access Management.
Тематичната област и приоритетна подобласт на ИСИС 2021-2027, към които се отнася процесната иновация са както следва: Иновацията попада в полето на тематична област „Информатика и ИКТ“, подобласт "интернет услуги; софтуер като услуга, innovation-as-a-service и everything-as-a-service (SaaS, IaaS и XaaS) и архитектура на услугата; уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти".
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец);
2. Сключване на договор (от 5-ти до 6-ти месец);
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 13-ти месец);
4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 13-ти до 14-ти месец);
5. Доставка и монтаж на информационна табела и стикери (15-ти месец).
Дейността попада изцяло в обхвата на категория инвестиции за "разширяване капацитета на съществуващ стопански обект", което доказва заявената с настоящото проектно предложение подкрепа по елемент „Инвестиции“ по режим Регионална инвестиционна помощ съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014.
397 440.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN