Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 132 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще се изпълнява при режим „минимална помощ“ (de minimis) съгласно Регламент (ЕС) № 2023/2831.
С настоящия проект се планира внедряване на "иновация в бизнес процесите насочена към предоставяне на услуги" на клиентите на фирмата чрез изграждане на „Иновативна интегрирана платформа за подобряване на процесите във фирмата по предоставяне на услуги на нейните клиенти“.
За внедряването на иновацията е необходимо закупуването на материални и нематериални активи.
Допълнително, служителите на фирмата ще извършат необходимите вътрешнофирмените доработки, настройки и синхронизация със съществуващите системи в дружеството. Също така, служителите ще извършат и мигрирането на данните от текущите системи в дружеството към внедряваната иновативна интегрирана платформа. Екипът на фирмата ще извърши и изграждането на необходимата оптична свързаност на интегрираната платформа, както и настройка и инсталация на компютъризирана система, необходима за управление.
Пряк резултат от внедряваната по проекта иновация в бизнес процесите, насочена към предоставяне на услуги, е изграждане на иновативната интегрирана платформа, чрез която ще се разнообразят предлаганите от фирмата услуги, ще бъдат привлечени нови клиенти, както и ще се разширят пазарните позиции в страната и в чужбина на дружеството. 
Посоченото от своя страна ще доведе до увеличаване на конкурентоспособността и иновативния потенциал на фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Внедряване на иновация в бизнес процесите насочена към предоставяне на услуги посредством придобиване на дълготрайни активи: Във връзка с установените тесните места, водещи до неефективност при предоставянето на услуги на клиентите на фирмата, както и с цел подобряване на процесите по предоставяне на услуги на клиентите на фирмата, са извършени дискусии и обследване на текущите процеси във фирмата и са направени пазарни анализи и проучвания. В резултат на посочените констатации и след детайлно запознаване със световните добри практики за управление на бизнес процесите по предоставяне на услуги, подобни на услугите, предоставяни от дружеството, е взето решение за внедряване на иновация в бизнес процесите, насочена към предоставяните от фирмата услуги, чрез изграждане на „Иновативната интегрирана платформа за подобряване на процесите във фирмата по предоставяне на услуги на нейните клиенти“. За внедряването на посочената иновативна платформа е необходимо придобиване на следните активи: 1. Разработка на В2В платформа - 1 бр. 2. Разработка на В2С платформа - 1 бр. 3. Разработка на маркетингови инструменти - 1 бр. 4. Разработка на синхронизиращи модули между отделните системи - 1 бр. 5. Компютъризирана система, необходима за управление на платформата - 1 бр. След закупуването на посочените компоненти, представляващи дълготрайни материални и нематериални активи, служителите на фирмата, отговорни за внедряването на настоящата иновация в бизнес процесите на фирмата, ще извършат необходимите вътрешнофирмените доработки, настройки и синхронизация със съществуващите системи в дружеството. Също така, служителите ще е необходимо да извършат и мигрирането на данните от текущите системи в дружеството към внедряваната иновативна интегрирана платформа. Екипът на фирмата ще извърши и изграждането на необходимата оптична свързаност на интегрираната платформа, както и настройка и инсталация на компютъризирана система, необходима за управление на иновативната платформа. Съвкупността от всички посочени дейности ще обогати функционалностите, предоставяни на клиентите, както и ще подобри комуникацията и оптимизация на процесите във фирмата. Дейностите по разработване и интегриране на иновативната интегрирана платформа ще доведат до подобряване на процесите по предоставяне на услуги на клиентите на фирмата. Изграждането на този иновативен и комплексен подход ще подобри ефективността и конкурентоспособността на фирмата, както и ще осигури високо качество на предоставяните услуги и интегрирано управление на информацията. В резултат от внедряването на иновативната интегрирана платформа ще бъдат надградени и подобрени предлаганите от фирмата услуги. Изпълнението на планираните мерки в настоящата дейност за изграждане на „Иновативната интегрирана платформа за подобряване на процесите във фирмата по предоставяне на услуги на нейните клиенти“ ще доведат както до внедряване на основна иновация в бизнес процесите, насочена към предоставяне на услуги, така и до внедряване на допълваща иновация в бизнес процесите на дружеството, насочена към маркетинг и продажби. Посоченото ще бъде постигнато чрез изграждане на специален модул "маркетингови инструменти", който ще бъде част от внедряваната по проекта иновативната интегрирана платформа. Чрез внедряването на тази допълваща иновация ще се развитие дигиталния маркетинг на фирмата, както и ще могат да се предоставят следните нови услуги на клиентите: - информация за новите услуги на фирмата; - информация за промоционални кампании; - информация за изчерпани продукти; - информация за удовлетвореността на клиентите от предоставяните от фирмата услуги и др. 212 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.