Проектното предложение представлява разработване на иновационен софтуер за анализ на брандове в платформата на Амазон, позволяващ:
1. Обработка и анализ на изчерпателна и актуална информация в реално време за представянето и видимостта на различните брандове в платформата на Амазон.
2. Получаването на полезни прозрения базирани на достоверна информация, специално пригодени за развитието и управлението на брандовете в Амазон.
3. Анализиране на представянето на брандовете на първите страници на резултатите в Амазон от търсенето по ключови думи.
4. Оптимизиране на рекламните кампании на брандовете, чрез анализ на данните.
5. SEO oптимизиране по ключови думи за по-добро органично класиране на обявите, чрез анализа на данните за рекламите на брандовете и обема на търсенето по ключови думи.
6. Успешно и конкурентно развитие на брандове в Амазон, чрез вземането на стратегически решения, основани на реални данни.
С тези характеристики иновацията отговаря на всички аспекти на тематична област "Информатика и ИКТ" на ИСИС 2021-2027 и съответната подобласт големи/свързани данни, геопространствени данни, анализ на данни, обработка на данни (Data processing, Small data science), инструментариум за работа с данни, споделяне, обмен, използване и повторно използване на данни, облачни изчисления (Big Data, Grid and Cloud Technologies), модели за предвиждане, основани на данни; симулация, моделиране и цифрови близнаци.
Целта на проекта е да се разработи протип на софтуер до степен на готовност – TRL 7, а именно софтуер, който изисква тестване в реална релевантна среда. В момента етапа на разработване на описаната иновация е до ниво TRL 3 – Изследване и експериментално доказване на концепция като за целта на разработката са проведени активни изследвания и разработки в (НИРД) в предприятието. Проведените до момента изследвания валидират концепцията на софтуера за анализ на брандове в платформата на Амазон до технологично ниво на готовност TRL 3.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и използване на собствено оборудване ДМА): За изпълнение на необходимите дейности по разработване на иновацията ще баде нает квалифициран персонал за извършване на съответните дейности, необходими за разработване на иновацията по проекта. Персоналът ще включва техници и друг квалифициран персонал зает с НИРД. Не се предвижда да бъдат закупени материали и консумативи поради естеството на иновацията и ще бъде използвано собствено оборудване ДМА. Дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа.
Eтап 1: Сформиране на екип по проекта - 1-ви проектен месец
Формирането на екип от добри специалисти е ключово за успеха на проекта. Проектите в областта на анализ на брандовете в платформата на Амазон изискват знания в множество технически и бизнес области, включително софтуерно инженерство, финанси и регулации, маркетинг. Специалисти с разнообразен професионален опит могат да допринесат за всички аспекти на проекта и да гарантират, че всички ключови области са обезпечени адекватно. В процеса на разработка често възникват неочаквани предизвикателства. Специалисти с дълбоки познания и опит могат бързо и ефективно да идентифицират и решават технически или организационни проблеми. Формирането на квалифициран работещ екип ще спомогне за Разработване на прототип на софтуер за анализ на брандовете в платформата на Амазон.
Етап 2: Създаване и тестване на прототип - 2-ри проектен месец.
Създаването и тестването на прототип включва серия от стъпки, които служат като основа за разработването на иновация. Ето какво включват тези процеси:
- Дефиниране на изискванията: Идентифициране на основните изисквания и функции, които прототипът трябва да изпълнява, за да постигне конкретната цел.
- Разработване на концептуален дизайн: Създаване на начален модел, представящ как иновацията ще изглежда и функционира.
- Изграждане на прототип: Използване на материали, компоненти и технологии за физическо или софтуерно създаване на първоначален модел.
- Тестване и събиране на обратна връзка: Провеждане на тестове в различни среди, за да се разбере как прототипът се справя с реалните изисквания и събиране на данни от потребителите и други заинтересовани страни.
- Итерации и подобрения: Анализиране на резултатите от тестването и извършване на необходимите корекции и подобрения.
Създаването и тестването на прототип е ключово за успешното изпълнение на проекта, тъй като включва следните аспекти:
- Възможност за ранна идентификация на проблеми: Прототипирането позволява ранно идентифициране на потенциални проблеми, които биха били по-скъпи и сложни за решаване на по-късен етап от разработването.
- Потвърждаване на концепцията: Подпомага екипа да види дали иновативната идея работи на практика и дали може да отговори на очакванията.
- Оптимизация на разходите: Помага да се оптимизира разходът по проекта, тъй като проблемите се коригират по-рано и не се разходва ресурс за нефункционални проекти.
Дейностите, които са планирани по проекта е да се разработи протип на софтуер до степен на готовност – TRL 7, а именно софтуер, който изисква тестване в реална релевантна среда.
Инвестицията в персонал е ключова за качеството на прототипа, тъй като знанията и опитът на екипа са критични за откриване на проблемите и създаване на иновативен продукт, който да бъде конкурентен на пазара, което обосновава и основния разход по проект - разходи за възнаграждения, вкл.здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя ЕС ПИ ЛИНК ЕООД.
297 600.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN