Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 111 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение има за цел разработване на иновативно уеб базирано приложение за извършване на счетоводни услуги,  предлагащо съвременно и иновативно решение за управление на данни от фактури и касови бележки. След създаването му, то ще бъде предложено на пазара с конкретни абонаментни планове.
Интегрираната технология AIOCR, която ще се ползва и на която ще стъпи приложението, изцяло автоматизира процеса по въвеждането на данните, като предоставя възможност за четене, анализ и корекция на информацията директно от самите документи.
При необходимост, данните ще могат да се качват директно в различни счетоводни софтуери, което значително улеснява работата с приложението, подобрява ефективността и дава възможност да се ползва от повече потребители, независимо кой счетоводен софтуер е внедрен при тях.
Приложението предлага редица възможности, улесняващи в значителна степен счетоводната дейност, явяващи се при това ефективно и иновативно предимство, пред останалите подобни приложения, налични на българския пазар.
То дава възможност за:
1.Маркиране и показване на ключовите данни върху оригиналния документ, което улеснява проверката на информацията
2.Изрязване и сканиране на части от документа, което подпомага копирането на данни без ръчно въвеждане и улеснява сканирането на фактурата от голям набор от документи
3.Маркиране на извлечените данни с различни цветове за ясна идентификация на тяхното ниво на достоверност
4.Масов OCR и обработка на документи, което представлява бърз и удобен начин за качване на голям брой фактури и предоставя резултатите в таблица за лесно редактиране
Приложението предлага иновативно решение за автоматизация на счетоводните процеси и допринася  за оптимизирането на работата и повишаването на продуктивността в бизнеса. Реализацията му засилва ефективно и опазването на околната среда, свеждайки до минимум нуждата от ползването на хартиен носител - резултат, напълно кореспондиращ с принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ на ЕС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова (услуга) иновация - (дейността ще бъде изпълнена чрез възлагане на външен изпълнител): Подробно описание на отделните етапи, през които минава процеса по разработване на иновацията: За реализация на дейността се предвижда избор на изпълнител, чрез извършване на процедура по външно възлагане, за която ще бъдат приложени разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и приложимите подзаконови нормативни актове (вкл. приетия на основание чл. 54 от ЗУСЕФСУ акт на Министерски съвет), както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по ПКИП. Избраният изпълнител ще трябва да има натрупан специализиран опит в програмирането на уеб приложения. Целта ще бъде създаване и тестване на прототип на иновативно уеб базирано приложение, съответстващо на изискванията и параметрите от страна на Хюманконсултинг. Плануваното за реализиране уеб базирано приложение за извършване на счетоводни услуги се предвижда да включва редица характеристики и иновативни преимущества, отличаващи го от другите налични на пазара подобни приложения. Естеството на заданието изисква да се използва интегрирана технология AIOCR в разработваното приложение, която предоставя опцията за текстово разпознаване и изцяло ще автоматизира процеса по въвеждането на данни, като съответно дава възможност за четене, анализ и корекция на информацията директно от самите документи. Ще се изисква осигуряване на възможност за качване на данните директно в различни счетоводни софтуери, което да улесни работата с приложението и да подобри ефективността. Избраният изпълнител ще трябва да предложи варианти и решения, които да дават възможности за: 1. Маркиране и показване на ключовите данни върху оригиналния документ, което улеснява проверката на информацията 2. Изрязване и сканиране на части от документа, което подпомага копирането на данни без ръчно въвеждане и улеснява сканирането на фактурата от голям набор от документи 3. Маркиране на извлечените данни с различни цветове за ясна идентификация на тяхното ниво на достоверност 4. Масов OCR и обработка на документи, което представлява бърз и удобен начин за качване на голям брой фактури и предоставя резултатите в таблица за лесно редактиране Разходите по изпълнение на дейността са заложени в Раздел II. РАЗХОДИ ЗА УСЛУГИ, т.5. Разходи за външни услуги, необходими за разработването на иновацията - Елемент А - Разходи за възлагане на научни изследвания. Разходите са предвидени на база направено предварително проучване относно стойността за услугата, включваща създаването и тестването в реална среда на приложението. Създаването и тестването на прототип включва серия от стъпки, които служат като основа за разработването на иновация. Етапи, през които ще протече процеса по създаване на прототипа са следните: 1. Планиране и дефиниране на изискванията: Идентифициране на основните изисквания и функции, които прототипът трябва да изпълнява, за да постигне конкретната цел. 2. Анализ на изискванията: Приоритизиране, допускания и ограничения, верифициране и валидиране. Изискванията трябва да бъдат документирани, измерими, проверими, проследими, свързани с определените потребности или възможности, и да определят ниво на детайлност, достатъчно за създаване на прототипа. 3. Разработване на концептуален дизайн: Създаване на начален модел или чертеж, представящ как иновацията ще изглежда и функционира. 4. Разработка и изграждане на прототипа: Използване на материали, компоненти и технологии за физическо или софтуерно създаване на първоначален модел. 5. Тестване и QA (контрол на качеството): Провеждане на тестове в различни среди, за да се разбере как прототипът се справя с реалните изисквания, и събиране на данни от потребителите и други заинтересовани страни. 6. Итерации и подобрения: Анализиране на резултатите от тестването и извършване на необходимите корекции и подобрения. 295 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.