Подобряване на производствения капацитет на предприятието, чрез доставка на ДМА и ДНА. ПЪРВА ЧАСТ: Дейността ще бъде изпълнена, чрез доставка и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА необходими за общото подобряване на производствените процеси и значително повишаване на производствения капацитет на дружеството.
Чрез въвеждане в експлоатация предвидените по проекта ДМА и ДНА, производствените процеси на дружеството ще се подобря в следните направления:
1. Повишаване на производствения капацитет
2. Оптимизиране на производствения процес.
Дружеството е рекламна агенция, чиято основна дейност включва проектиране; изработване и монтаж на разнообразни печатни рекламни материали от визитки, брошури и каталози до фасадни и интериорни решения, и брандиране на превозни средства. Тъй като дружеството предлага цялостни решения (от проектиране до монтаж на място), за да подобри своя производствен капацитет, то се нуждае от инвестиция в разнообразни по вид ДМА и ДНА, обхващащи всеки етап от работния процес. За изпълнението на настоящата дейност дружеството планира да закупи следните активи:
ДМА:
Актив 1 - Машина за рязане и биговане на листови печатни материали /визитки, листовки, билети, флаери и др./. С едно преминаване на листа (заготовката) през тази машина могат да се извършат няколко операции едновременно: четиристранно рязане и множество бигования на хартията. Машината има възможност за запазване на извършените операции под формата на запомнени програми за последваща употреба. Възможност за работа с медии с различна дебелина и плътност.
Този актив ще повиши значително скоростта на работния процес, тъй като всички тези операции като различно по вид рязане и биговане до момента се извършват ръчно, в последователност една след друга. В резултат производителността на тези операции ще се удвои, а общия производствен капаците ще се подобри с около 10%. Не на последно място качеството и скоростта за изпълнение вече няма да зависи пряко от възможностите и сръчността на оператора.
Актив 2 - Гилотина за разкрой и рязане на форматирана листова хартия с различна дебелина и плътност. До момента рязането и форматирането на хартия се извършва ръчно с макетен нож. С помощта на гилотината за разкрой този процес ще се механизира, а възможността за запомняне на програми за рязане, които да се ползват при следваща употреба може дори да позволи автоматизация на разкроя. По този начин скоростта на този етап от работния процес ще се удвои, като същевременно ще се повиши качеството и точността на разкроя.
Актив 3 - Лазер CO2 за рязане и гравиране на неметали с чилър (индустриален охладител) и абсорбатор (филтър) за дим. В момента ползваме лазер CO2 с площ 60х40см., мощност 60W с обикновенно водно охлаждане, без абсорбатор за дим. Предвидения по проекта лазер е с 50% по мощен и повече от двойното увеличаване на работната площ. Това ще позволи обработка на по-големи и/или на повече материали за единица време, на практика удвоявайки производителността на този процес. Ще се намали драстично отпадъка на материали, което ще доведе до оптимизация на количеството отпадъци /основно пластмаси/. По-доброто охлаждане на лазера с чилър влияе положително както на производителността, така и на прецизността и надеждността на рязане и гравиране. Абсорбатора (филтъра за дим) ще съкрати времето за почистване и профилактика на отвеждащата система на лазера.
Актив 4 Машина за заобляне на ъгли на медии с различен формат и състав с различни радиуси. Тази машина превръща обикновените правоъгълни печатни материали в поразителни, професионално изглеждащи изделия с гладки заоблени ъгли. Устройството е подходящо за обработка на различни видове печатни материали: визитки, карти за игра, брошури, каталози, менюта и др., като им придава завършен, по-стойностен вид и възможност за по-голяма добавена стойност. Към момента този процес се извършва ръчно в малки тиражи, като Машина за заобляне на ъгли ще повиши производителността на процеса, като същевременно ще повиши качеството и прецизността на завършения продукт.
|
182 778.00
|
0.00
|
Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в предприятието. : Дейността предвижда подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в предприятието, чрез внедряване на ЕРП система за управление на ресурсите. ЕРП системата, която дружеството ще внедри ще съответства напълно на минималният обхват, посочен в Приложение 18.
Дружеството има необходимост за изграждане на ЕРП , за да разгърне своя потенциал и да премине работата на ново ниво и ефективност.
Дружеството желае да внедри ЕРП система, която интегрира в едно приложение всичко необходимо на предприятието за прилагане на ефективни бизнес стратегии, за управление на дейността. Дружеството иска да се възползва от предимствата на ЕРП системите, а именно:
• По-бързо инкорпориране
• Автоматично надстройване
• Адаптиране към нуждите
• Гъвкаво упълномощаване
• Възможност за работа от всяко място и от всяко устройство
• Разширени възможности за съвместна работа
Информираност - ЕРП системата дава възможност на мениджърите ефективно да управляват информационните потоци и ежедневните бизнес процеси. Продажби, поръчки, складова логистика, финансови документи и плащания и т.н. стават достъпни като информация в реално време.
Контрол - Добре подредените процеси и прякото наблюдение на протичащите събития в системата предоставя единна, и то полезна информация за компанията. Пълният контрол над бизнеса позволява вземането на винаги информирани управленски решения.
Оптимизация - Ключово предимство в използването на софтуер за управление е оптимизацията на цялата дейност на компанията чрез автоматизиране на част от операциите, увеличаване продуктивността на персонала, значително намаляване на грешките и пестене на време.
Верига на доставки / Логистика / Склад - В ERP системата ще опишем и автоматизираме сложната логистична плетеница чрез система за даване на права по роли и потребители, ще можем да пресъздадем и управляваме бързо и лесно целия път на стоката. Необходимо ни е да се обработват поръчките от доставчиците ни, да заскладяваме и изписваме / местим стоки, подреждаме и ревизираме складове. За всеки един бизнес е важно във всеки един момент да знае къде и колко от даден артикул, материал или продукт има. Важен компонент е да може да се организира външен и собствен транспорт, да окомплектоваме и натоварваме курс.
Продажби - С негова помощ ние желаем да получаваме цялостен поглед върху взаимоотношенията с нашите клиенти още от момента на тяхното възникване, за да може да отговорим на нуждите във всеки един момент и да можем да им осигурим отлично обслужване и лично отношение преди, по време и след продажбата. С помощта на ЕРП системата ние желаем да получим 360-градусов поглед към клиентите, да можем да предвидим нуждите им и да предложим най-подходящия продукт или услуга.
Финансово -счетоводни дейности Необходима ни е ERP система, която да ни позволи да извършвате всички финансови транзакции на едно място, с минимален шанс за човешка грешка и без възможност да пропуснете някоя важна операция. И най-важното - ще получаваме информация в реално време за цялостната финансова картина, която да ни помогне да предприемете правилните мерки навреме.
Управлението на ефективно счетоводството, наличностите, паричните потоци, контролиране на дълготрайните активи, работа с валути и сметки е важно, за да получаваме актуална информация за вземанията и задълженията ни. ЕРП системата ни е необходима, за да очертава ясна картина на финансовото състояние на компанията.
Чрез внедряване на ЕРП система дружеството желае да подобри управленските, производствените и/или логистичните процеси, което напълно съвпада с целите на програмата. Внедрената по проекта ЕРП система ще допринесе за оптимизиране на системите за управление, увеличаване на производителността, подобряване на пазарното присъствие на дружеството и развитие на потенциала ни за устойчивост и растеж. |
15 000.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: Дейността включва използването на професионални консултантски услуги за изготвяне на настоящото проектно предложение, включително проведен избор на изпълнител и сключен с избрания изпълнител договор. Тази дейност е започнала след обявяването на настоящата процедура и приключва с подаването от кандидата на настоящото проектно предложение.
Дейността представлява ползване на професионална външна консултантска услуга от специализирана фирма с необходимите познания и опит в подготовка на проектни предложения за безвъзмездни финансирания от европейски и други донори. Целта на дейността е ползване на професионална помощ при запознаване с целите и изискванията на конкретната схемата, Оперативната програма и донора и постигане на добро разбиране и в последствие представяне на проектната идея. Дружеството кандидат не разполага със специалисти с опит и познания, свързани с донорски финансирания. По тази причина Дружеството взе решение и избра подготовката на проекта да бъде възложен на външен изпълнител. Дейността бе изпълнена в пълен синхрон и синергия между външна консултантска фирма и ръководството на дружеството- кандидат, с разбиране и търсене на ясна и детайлна обосновка на дейностите, необходимоститe, актуалното състояние и търсените цели и резултати. |
2 212.00
|
0.00
|
Подобряване на производствения капацитет на предприятието, чрез доставка на ДМА и ДНА. ВТОРА ЧАСТ: Актив 5 Инверторен източник за заваряване и спояване на стомана, алуминий, хром никел и мед. Планираният по проекта инверторен източник за заваряване ( заваръчен апарат) се характеризира с висока производителност надеждност на заварките и точност на работа.
В момента дружеството разполага само с машина за заваряване на стоманени конструкции. Използването на актива по проекта ще позволи, както по голяма производителност на работния процес, така и възможност за изграждане на конструкции от алуминий, които дават възможност за оптимизация на теглото на изделията /критично важно за монтажи на големи височини/, както и многократно увеличение на живота на крайния продукт поради липса на корозия. Чрез това оборудване на практика ще бъде въведен своеобразен кръгов модел в производството/предлаганата услуга.
Актив 6 Алуминиево монтажно скеле с възможност за достигане на работна височина до трети жилищен етаж. Заради компактността си, малкото тегло и лесното сглобяване, алуминиевото скеле е изключително подходящо за монтаж на рекламни елементи върху фасади. В момента дружеството отказва монтажи над 1ви жилищен етаж или в краен случай се ползва външна услуга с автовишка. На монтажното скеле могат да работят двама служители, вместо един на вишка. Периметърът на достъп се увеличава до 4 пъти, което намалява срока и увеличава качеството на извършваните монтажни дейности. Използването на този актив от една страна ще намали времето за извършване на монтаж, а от друга ще позволи на дружеството да навлезе в нова за него пазарна ниша – фасадна реклама до 3ти жилищен етаж. В градската среда, в която дружеството оперира все повече бизнеси и свободни професии се помещават в апартаменти в жилищни сгради на 2-3 етаж. Възможността за по-бърз монтаж и достъпа до нова група клиенти неминуемо ще повишат производствения капацитет на дружеството като цяло.
ДНА:
Актив 1 Софтуер за подготовка на файлове за печат - асемблиране. Този софтуер дава възможност за автоматична подредба на страници на книжки, каталози и списания от готов PDF файл. Размножаване на елементи, поставяне на марки за пасване, за рязане, сгъване и перфориране. Визуализация и проверка на файловете преди печат, за избягване на грешки. Възможност за създаване и използване на шаблони за рутинно изпълнявани изделия, с цел ускоряване на процеса на предпечат и избягване на грешки. Улесняване, ускоряване и прецизиране работата на служителите, с възможност за допълнителен контрол и прецизност на задачите в предпечатната подготовка. Към момента операторите на дружеството извършват всички изброени операции „ръчно“. Процеса на предпечат е един от време определящите (bottle-neck) процеси и ускоряването му чрез автоматизиране ще доведе до ускоряване на целия период за изработка на рекламните материали, подобрявайки производствения капацитет. Освен до по голяма производителност за единица време софтуера ще подобри и качеството на предлаганите рекламни материали и ще сведе до минимум възможността за човешка грешка, де факто намалявайки производствения брак.
ПРОДЪЛЖАВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ:
|
0.00
|
0.00
|