Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 047 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

ДД ООД е семейно микропредприятие, регистрирано и работещо от 1996 г. на територията на област Ловеч и страната. Дейността му е с основен КИД 71.12, в рамките на който ще се изпълнява и проектното предложение. 
Дейността се осъществява в изработване на инженерни и други проекти, строителен надзор, кадастрални услуги и геодезически дейности. 
Основни контрагенти са множество общини, държавни агенции и министерства и частни компании. 
Изпълнява поръчки по ЗОП от общини и министерства и е дългогодишен контрагент на едни от най-големите местни и чуждестранни компании като Елаците Мед АД, ТИТАН Златна Панега Цимент АД, Аурубис България АД, SGS България, ЕРМ Запад, Юнайтед Пропърти Груп ЕООД.

За разширяване и по-бързо и качествено изпълнение на работата си в инженерната област ДД ООД се нуждае от закупуване на специализирана техника и софтуер, описани детайлно в проектното предложение.

Закупеното оборудване ще се използва единствено в различни етапи от процеса на изпълнение на инженерните дейности и технически консултации и няма да служи за други дейности. 
За целта в проекта е предвидено изпълнението на задължителната дейност - Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите. 
Предвидена е и дейност за изпълнение на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение.
Инвестицията ще доведе до подобряване на производствения капацитет на предприятието /процеса на предоставяне на услуги/, повишаване на конкурентоспособността му и засилване на пазарното присъствие.
Ще бъде приложен и поне един кръгов модел в резултат от изпълнението на проекта и работата на предвиденото за закупуване оборудване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване производствения капацитет на предприятието: В рамките на дейността ще бъде поръчано, доставено и въведено в експлоатация специализирано оборудване и софтуер. Те ще повишат производствения ни капацитет и ще бъдат използвани единствено за изпълнение на инженерните дейности и техническите консултации, които предлагаме в рамките на основния КИД - 71.12, също и КИД на проекта. Необходими са ни следните активи: 1. Геодезическо оборудване за работа с глобални навигационни спътникови системи (ГНСС) - 1 бр. система - с това оборудване ще повишим капацитета си с над 100% конкретно при предоставянето на кадастрални услуги и геодезически дейности по заснемане, които са в обхвата на инженерните дейности и техническите консултации. Настоящото ни оборудване е амортизирано, работи бавно, не разполага с пълната функционалност на новото. Освен това не е особено удобно за монтаж и демонтаж, след което пък се налага и проверка на базовите му параметри. 2. Лаптоп 3 бр. - ще повишат производствения ни капацитет при изработване на различни видове проекти, карти, изчисления и друга инженерна работа, като структурират изпълнението на задачите в три основни направления: инженерни проекти, сходни проекти и необходимата за тях обработка на измервания и цифрови данни за създаване основа за проектиране и регистрация на обекти по първите две направления благодарение на техническите и функционалните си възможности, доста по-добри от тези на наличната техника, също и на високоскоростната си работа. 3. Мастилоструен плотер - 1 бр. - с него ще повишим производствения си капацитет в процеса на отпечатване на готовите проекти, карти, планове и други продукти от работата ни, също и елементи от тях. В момента разполагаме с плотер с недостатъчна възможност да поема обработката на големи файлове и затова се налага понякога да използваме външни услуги при разпечатването им. 4. Мултифункционално лазерно устройство - 1 бр. и 5. Мастилоструйно многофункционално устройство - 1 бр. С устройствата по т. 4 и 5 ще повишим допълнително капацитета си при отпечатване, копиране и сканиране на различи по типове и обем файлове. В момента не разполагаме с такъв капацитет и съответно предаваме някои задачи на подизпълнители или ползваме външни услуги. Трябва да се отбележи, че устройствата по т.3, 4 и 5 за предназначени за работа с различни видове носители и формати и могат да се ползват за различни видове задачи според спецификата им, като функциите им не се припокриват или поне не напълно. 6. Софтуер за проектиране - 1 бр. - ще повиши капацитета ни при проектиране в областта на инженерните услуги. Ще използваме инструментите му за алгоритмично проектиране и поддръжката на големи модели в множеството разработвани проекти в областта на инфраструктурата, конкретно градско облагородяване, улици, сметища, пътни и магистрални проекти, ще можем да проектираме включително и сгради, които са съставна част от общите комплексни проекти или като отделни такива. 7. Програмен продукт за дизайн - 1 бр. - с него ще повишим значително капацитета си при създаване на 2Д чертежи и 3Д модели, както и за тяхното редактиране, анимация и визуализиране на разработваните от нас инженерни проекти. Софтуерът по т.6 и 7 надхвърля многократно като производствен капацитет и функционалности продуктите, с които в момента работим. 8. Софтуер за създаване, редактиране и поддържане на кадастрални, регулационни и други видове планове - 1 бр. - С него ще повишим производствения си капацитет в областта конкретно на създаване на кадастрални, регулационни и други планове, които изготвяме за различни клиенти. Ще можем да изработваме и редактираме по-голямо количество планове, съответно и да обслужваме по-голям брой клиенти. Със закупеното по проекта оборудване и софтуер ще можем да повишим производствения си капацитет/капацитета за предоставяне на услуги средно с около 15% - в зависимост от капацитета на всяка единица оборудване и софтуер, както и степента на участието и в отделни етапи на инженерните и технически консултации, които предлагаме. 75 950.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: В рамките на тази дейност е избран изпълнител за оказване на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение. Изпълнителят е избран без провеждане на процедура, само със събиране на две оферти и избор на изпълнител по критерия "най-ниска цена". С избрания изпълнител е сключен договор, като той обхваща комплексна услуга, включваща както подготовката и подаването на проектното предложение, така и последващо управление на проекта до одобрението на финалния отчет. В офертата на изпълнителя и договора ясно са разграничени цените за подготовка на проектното предложение /допустим разход по процедурата/ и допълнителните дейности, които не се финансират по проекта. Дейността по подготовка на проектното предложение обхваща следните елементи съгласно офертата на избрания изпълнител: попълване на формуляра за кандидатстване, бюджета, подготвяне на задължителни документи и декларации, спомагателни дейности при необходимост - проверки на документи, корекции на формуляр и други. В детайли е изпълнено следното: • Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на настоящата процедура за финансиране; • Комплектоване на пълния пакет от документи съгласно условията за кандидатстване по процедурата; • Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности и изисквания; • Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; • Писмени и устни консултации относно съдържанието на проекта, попълване на формуляра в ИСУН, съпътстващите документи и декларации; • Текущи проверки, корекции и допълнения до изготвяне на окончателна версия на проекта, готова за подаване. В готовата версия на проекта са попълнени всички раздели и подраздели в информационната система ИСУН, извършена е неколкократна формална и неформална проверка за грешки. Декларациите в електронен вид към проекта са внимателно разгледани, внесени са необходимите данни и са потвърдени преди подаването на проекта. Прикачени са изискуемите документи в съответните формати. 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.